LeoVegas, GoGo Casino, Expekt Casino, BetUK Casino, PinkCasino, SlotBoss Casino, 21.co.uk, Pixel.bet, Royal Panda Supporto e discussione dei reclami

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Ultimo messaggio fatto 3 mesi fa fa da JovanaV
LeoVegas
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    Hi Everyone!

    Hope your all doing well.

    Hello. I am your LeoVegas Casino Rep. I am here to keep in touch with all of you so please feel free to contact me if you have any queries or feedback, be it positive or negative.

    Our customer support is also available 24/7 via Email, Phone and Live Chat.

    Have a great weekend!

     

    Updated 21st May 2011: Expekt Casino added to the LCB lists

    Updated 9th May 2014: Royal Panda added to the LCB lists

    Updated 17th March 2017: PinkCasino added to the LCB lists

    Updated 17th March 2017: SlotBoss Casino added to the LCB lists

    Updated 17th March 2017: 21.co.uk added to the LCB lists

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    Updated 27th February 2019: Pixel.bet added to the LCB lists

    Updated 14th May 2019: GoGo Casino added to the LCB lists

    Ciao a tutti!

    Spero che stiate tutto bene.

    Ciao. Sono il tuo rappresentante del casinò LeoVegas . Sono qui per restare in contatto con tutti voi, quindi non esitate a contattarmi se avete domande o feedback, positivi o negativi.

    Il nostro supporto clienti è disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7 tramite e-mail, telefono e chat dal vivo.

    Buon fine settimana!

    Aggiornato il 21 maggio 2011: Expekt Casino aggiunto agli elenchi LCB

    Aggiornato il 9 maggio 2014: Royal Panda aggiunto agli elenchi LCB

    Aggiornato il 17 marzo 2017: PinkCasino aggiunto agli elenchi LCB

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    Aggiornato il 27 febbraio 2019: Pixel.bet aggiunto agli elenchi LCB

    Aggiornato il 14 maggio 2019: GoGo Casino aggiunto agli elenchi LCB

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    4.1/ 5

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    2.2/ 5

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the best casino forum! Thanks for being here to assist our members.

    Benvenuto nel miglior forum di casinò! Grazie per essere qui per assistere i nostri membri.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome  James  smiley

    Benvenuto Giacomo smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have been years LeoVegas customer,I like your casino and hope that in future I maybe found in this topic special offers and promotions to LCB members  kiss  anyway,thanks for finding you here with us and help if needed!

    Sono cliente di LeoVegas da anni, mi piace il vostro casinò e spero che in futuro potrei trovare in questo argomento offerte speciali e promozioni per i membri LCB kiss comunque, grazie per averti trovato qui con noi e per l'aiuto se necessario!

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Everyone!

    Hope your all doing well.

    My name is Martin and I am your LeoVegas casino Rep. I am here to keep in touch with all of you so please feel free to contact me if you have any queries or feedback, be it positive or negative.

    Our customer support is also available 24/7 via Email, Phone and Live Chat.

    Have a great week ahead!

    Ciao a tutti!

    Spero che stiate tutto bene.

    Mi chiamo Martin e sono il vostro rappresentante del casinò LeoVegas. Sono qui per restare in contatto con tutti voi, quindi non esitate a contattarmi se avete domande o feedback, siano essi positivi o negativi.

    Il nostro supporto clienti è disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7 tramite e-mail, telefono e chat dal vivo.

    Buona settimana!

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, Martin! Welcome to LCB! smiley

    Ciao, Martino! Benvenuti in LCB! smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome on board Martin. Thanks for joining our forum. wink

    Benvenuto a bordo Martino. Grazie per esserti unito al nostro forum. wink

  • Originale English Traduzione Italiano

    Greetings sir Martin from LeoVegas, i like your casino very much. Keep it up the good work and welcome to LCB Forum! thumbs_up

    Saluti Sir Martin da LeoVegas, mi piace molto il tuo casinò. Continuate così e benvenuti al Forum LCB! thumbs_up

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi there,

    I had been a level 50 VIP at Leos' for a couple of years. I had my own VIP host named Michael who used to send emails back and forth and was good with free bonuses. Then about a few months ago, at the time Leo's stopped accepting new players in fact, Michael stopped emailing or replying. It was only AFTER I had double check with Live Chat whether I was subscribed to your promotions that I started getting emails not from VIP@LEOS but SUPPORT@LEOS. Given that you no longer operate in, there really isn't much point but I would still like to ask this:

    Am I right in thinking you guys just didn't see the investments any more since you were going to shut your doors to players? 

    Sorry for being blunt,

    Trinzies

    Ciao,

    Sono stato un VIP di livello 50 presso i Leo per un paio d'anni. Avevo il mio host VIP di nome Michael che inviava e-mail avanti e indietro ed era bravo con i bonus gratuiti. Poi, circa qualche mese fa, nel momento in cui Leo ha smesso di accettare nuovi giocatori, Michael ha smesso di inviare e-mail o di rispondere. È stato solo DOPO aver ricontrollato con la Live Chat se ero iscritto alle vostre promozioni che ho iniziato a ricevere e-mail non da VIP@LEOS ma da SUPPORT@LEOS. Dato che non operi più, non ha molto senso ma vorrei comunque chiederti questo:

    Ho ragione nel pensare che voi ragazzi semplicemente non avete più visto gli investimenti da quando avreste chiuso le porte ai giocatori?

    Scusa se sono stato schietto,

    Trinzi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Trinzies,

    Its not that they dont value you or other players its because the law has been enforced and they want to run their operation legally and in regulated markets.They are given no choice but to leave the market. Software operators like Microgaming, NetEnt, Playtech tell the operators that use their games that they have to leave the market, same goes with having a UK license - you cannot operate where is is unlawful.

    The newest law that has been implemented is not so new but it adds extra teeth to the older one from 2001 where online casinos are not allowed to market to based players, you can read all about it here.

    A friend said something funny to me about this situation - "Its fine if you take the drugs, you just can't sell the drugs."

    players can play at these casinos: Joe Fortune, Superior, Win A Day, Casino Max, Jackpot Capital, BitStarz, Intertops, Red Stag, Casino Extreme, Lincoln

    Ciao Trinzi,

    Non è che non diano valore a te o agli altri giocatori, è perché la legge è stata applicata e vogliono svolgere le loro operazioni legalmente e in mercati regolamentati. Non hanno altra scelta che lasciare il mercato. Gli operatori di software come Microgaming, NetEnt, Playtech dicono agli operatori che usano i loro giochi che devono lasciare il mercato, lo stesso vale per chi ha una licenza nel Regno Unito: non è possibile operare dove è illegale.

    La legge più recente che è stata implementata non è così nuova ma aggiunge ulteriore forza a quella più vecchia del 2001 in cui i casinò online non sono autorizzati a commercializzare giocatori basati, puoi leggere tutto al riguardo qui .

    Un amico mi ha detto qualcosa di divertente riguardo a questa situazione: " Va bene se prendi la droga, semplicemente non puoi vendere la droga".

    i giocatori possono giocare in questi casinò: Joe Fortune , Superior , Win A Day , Casino Max , Jackpot Capital, BitStarz , Intertops , Red Stag, Casino Extreme , Lincoln

    4.6/ 5

    3.8/ 5

    3.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Mel,

    Thanks for your reply..

    Sadly with the legislative changes here down under, there's been so many closures. And I totally dig what your friend said. For example, cigarette smoking is legal but everything about it bad for us and when it comes to the costs of public health care, everybody whinges!! 

    Not to boast however, the amount of money I spent at the site, I just thought Leo Vegas could've handle the transition a lot bit better. 

    Oh well.. Lesson learnt for future plays I suppose 

    cool

    Trinzies

     

    Ciao Mel,

    Grazie per la tua risposta..

    Purtroppo con i cambiamenti legislativi qui sotto ci sono state tantissime chiusure. E apprezzo moltissimo quello che ha detto il tuo amico. Ad esempio, il fumo di sigaretta è legale, ma tutto ciò è dannoso per noi e quando si tratta dei costi della sanità pubblica, tutti si lamentano!!

    Tuttavia, non per vantarmi della quantità di denaro che ho speso sul sito, pensavo solo che Leo Vegas avrebbe potuto gestire la transizione molto meglio.

    Oh bene... Lezione appresa per le commedie future, suppongo

    cool

    Trinzi

  • Originale English Traduzione Italiano

    Can  I . still post here something and get someone from Leovegas to help me ?! .. Seems the rep hasnt been online for over a year ?!

    Posso . pubblica ancora qualcosa qui e chiedi a qualcuno di Leovegas di aiutarmi ?! .. Sembra che il rappresentante non sia online da più di un anno?!

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Martin and/or James. I am a leovegas customer who plays at least once a month at leovegas.

    I have a question for you the leovegas rep. 

    Do you know about the new Danish law that that restricts casino's with a Danish Gambling Authority license from requiring more that a 10x playthrough on bonuses? I believe this new law went into effect on or just after the new year (January 1, 2019).

    Can you clarify with details please:

    Is the law on all bonuses or just for the first deposit bonus for new customers?

    Is there a maximum bonus amount?

    Is the bonus amount given as bonus (for example 500 kroner on a 500 kroner deposit when the the bonus is 100 percent of the deposit amount) not withdrawable under this new law?

    Or is the bonus amount still under old higher playthrough rules even though any other balance can be withdrawn after meeting the new 10x playthrough requirement?

    Dear LCB worker, if you see this post perhaps you can help me with finding details of the new law? Perhaps this act of parliament regarding bonuses from online casino's might even be worthy of a story by LCB?

    I might repost this message with other casino reps where their casino's have a Danish Gambling Authority license. I hope that is okay, I read that the leovegas rep has not responded for a long time and would like a response from some informed casino rep if I do not hear from leovegas's rep. 

    Thanks for yor time and attention

     

     

    Ciao Martin e/o James. Sono un cliente leovegas che gioca almeno una volta al mese su leovegas.

    Ho una domanda per te, il rappresentante di leovegas.

    Conosci la nuova legge danese che impedisce ai casinò con una licenza dell'Autorità danese per il gioco d'azzardo di richiedere più di 10x di giocata sui bonus? Credo che questa nuova legge sia entrata in vigore durante o subito dopo il nuovo anno (1 gennaio 2019).

    Puoi chiarire con i dettagli per favore:

    La legge riguarda tutti i bonus o solo il bonus sul primo deposito per i nuovi clienti?

    Esiste un importo massimo del bonus?

    L'importo del bonus dato come bonus (ad esempio 500 corone su un deposito di 500 corone quando il bonus è pari al 100% dell'importo del deposito) non è ritirabile ai sensi di questa nuova legge?

    Oppure l'importo del bonus è ancora soggetto alle vecchie regole di gioco più elevate anche se qualsiasi altro saldo può essere prelevato dopo aver soddisfatto il nuovo requisito di gioco 10x?

    Caro lavoratore LCB, se vedi questo post forse puoi aiutarmi a trovare i dettagli della nuova legge? Forse questo atto del parlamento sui bonus dei casinò online potrebbe essere degno di una storia da parte di LCB?

    Potrei ripubblicare questo messaggio con altri rappresentanti di casinò i cui casinò hanno una licenza dell'Autorità danese per il gioco d'azzardo. Spero che vada bene, ho letto che il rappresentante di leovegas non risponde da molto tempo e vorrei una risposta da qualche rappresentante del casinò informato se non ricevo notizie dal rappresentante di leovegas.

    Grazie per il tuo tempo e la tua attenzione

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Vanenhox, we have notified the Casino Rep of your inqury. Keep you posted. 

    Ciao Vanenhox, abbiamo informato il rappresentante del casinò della tua richiesta. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Vanenhox,

    So far, we received no response from the casino. We will send another remined and ask the Casino Rep to answer your questions here on the forum. 

    Ciao Vanenhox,

    Finora non abbiamo ricevuto risposta dal casinò. Invieremo un altro promemoria e chiederemo al rappresentante del casinò di rispondere alle tue domande qui sul forum.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for your attention.

    I am actually more confused about this than I was before, because I saw it in the news here in Denmark and it seemed clear. However, I have noticed since that many casino's still post playthrough requirements that are much higher than 10x. And of course I mean casino's that are licensed through the Danish Gambling Authority...

    It seems like a weird contradiction. I need to look into it more on Danish language websites I guess. I obviously do not understand the nuances of this new law. 

    Thanks again

    Grazie per l'attenzione.

    In realtà sono più confuso al riguardo di quanto lo fossi prima, perché l'ho visto nei notiziari qui in Danimarca e mi sembrava chiaro. Tuttavia, ho notato da allora che molti casinò impongono ancora requisiti di gioco molto più alti di 10x. E ovviamente intendo i casinò che hanno la licenza dell'Autorità danese per il gioco d'azzardo...

    Sembra una strana contraddizione. Credo che dovrei approfondire la questione sui siti web in lingua danese. Ovviamente non capisco le sfumature di questa nuova legge.

    grazie ancora

  • Originale English Traduzione Italiano

    @Vanenhox
    Just a quick update: The Casino Rep confirmed that their Danish team is looking into your inquiry. Keep you posted. 

    @Vanenhox
    Solo un breve aggiornamento: il rappresentante del casinò ha confermato che il suo team danese sta esaminando la tua richiesta. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    We've just got notified that they are still waiting for an update from the relevant department. Keep you posted. 

    Ci è appena stato comunicato che stanno ancora aspettando un aggiornamento dal dipartimento competente. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks so much Tania; it is really cool that LCB is following up on this for me. If I can get a good explanation it will help a lot. 

    Grazie mille Tania; è davvero bello che LCB stia seguendo questo per me. Se riesco ad avere una buona spiegazione sarebbe di grande aiuto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi, my account has been locked for a month. Every time I call them they tell me they can't tell me why its locked besides "security reasons" and they can't tell me how long it will be and i'm fed up with them. Please help me gain access back to my account.

    Thanks

    Ciao, il mio account è bloccato da un mese. Ogni volta che li chiamo mi dicono che non possono dirmi perché è chiuso a parte "motivi di sicurezza" e non possono dirmi quanto durerà e sono stufo di loro. Per favore aiutami a riottenere l'accesso al mio account.

    Grazie

  • Originale English Traduzione Italiano

    The same thing happened to me. I was playing at 5 diamonds casino and I was doing well. I took a couple hour break and starting playing again and found out I couldnt log in. I contacted customer service and they said they locked my account. I asked why and they said they have the right to close anyone's account and they don't have to explain why.

    A me è successa la stessa cosa. Stavo giocando al casinò 5 Diamonds e stavo andando bene. Mi sono preso un paio d'ore di pausa e ho ricominciato a giocare e ho scoperto che non potevo accedere. Ho contattato il servizio clienti e hanno detto che avevano bloccato il mio account. Ho chiesto il motivo e mi hanno detto che hanno il diritto di chiudere il conto di chiunque e non devono spiegare il motivo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    the same thing  happened  and with me...also  when i am making some comment  they  say  recapthcha  failed...reallly??

    è successa la stessa cosa e con me...anche quando faccio qualche commento dicono che il recapthcha non è riuscito...davvero??

  • Originale English Traduzione Italiano
    acediamond wrote:

    Hi, my account has been locked for a month. Every time I call them they tell me they can't tell me why its locked besides "security reasons" and they can't tell me how long it will be and i'm fed up with them. Please help me gain access back to my account.

    Thanks

    Had the same thing in december/january ... After requesting a withdraw (and never ever had any problems in the year before) they suddenly locked my account for security reasons ..

    I believe it took 2 weeks back then, cant remember exactly ... Also needed the help from LCB with it!!

    Hope ur account will be ''free'' soon again!

    acediamond ha scritto:

    Ciao, il mio account è bloccato da un mese. Ogni volta che li chiamo mi dicono che non possono dirmi perché è chiuso oltre a "motivi di sicurezza" e non possono dirmi quanto durerà e sono stufo di loro. Per favore aiutami a riottenere l'accesso al mio account.

    Grazie

    Ho avuto la stessa cosa a dicembre/gennaio... Dopo aver richiesto un prelievo (e non ho mai avuto problemi nell'anno precedente) hanno improvvisamente bloccato il mio account per motivi di sicurezza..

    Credo che ci siano volute 2 settimane allora, non ricordo esattamente... Avevo bisogno anche dell'aiuto di LCB!!

    Spero che il tuo account sarà di nuovo "gratuito" presto!

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Same thing happened to me on syndicate casino... had some good results then lost to recoup on roulette to then "account closed by management" no reasons given final decision lol. They are allowed to not serve anyone if they want to, but not sharing the reason why obviously sounds alarms as if it wasn't something shady or that we are not supposed to know then they would provide the reason. Let's just assume here they knew something from their side that you couldn't know and with that information they could see they would probably lose money with you as player so closed your account gg.

    La stessa cosa mi è successa al casinò syndicate... ho avuto dei buoni risultati, poi ho perso per recuperare alla roulette e poi "il conto è stato chiuso dalla direzione" senza alcuna motivazione data la decisione finale lol. Sono autorizzati a non servire nessuno se lo desiderano, ma non condividendo il motivo per cui ovviamente suonano allarmi come se non fosse qualcosa di losco o che non dovremmo sapere quindi ne fornirebbero il motivo. Supponiamo solo che sapessero qualcosa dalla loro parte che tu non potevi sapere e con quelle informazioni avrebbero potuto vedere che probabilmente avrebbero perso soldi con te come giocatore, quindi hai chiuso il tuo account gg.

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    acediamond wrote:

    Hi, my account has been locked for a month. Every time I call them they tell me they can't tell me why its locked besides "security reasons" and they can't tell me how long it will be and i'm fed up with them. Please help me gain access back to my account.

    Thanks

    Hi acediamond, 

    Please private message me your casino username so that we can ask the casino rep to check what happened. 

    acediamond ha scritto:

    Ciao, il mio account è bloccato da un mese. Ogni volta che li chiamo mi dicono che non possono dirmi perché è chiuso a parte "motivi di sicurezza" e non possono dirmi quanto durerà e sono stufo di loro. Per favore aiutami a riottenere l'accesso al mio account.

    Grazie

    Ciao acediamond,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo chiedere al rappresentante del casinò di verificare cosa è successo.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have been trying to get my money that LeoVegas is keeping from me, after asking for it many times as well as the day after my fathers passing that i informed them of they locked me out, first this Jorden employ said it was because of my grief over my fathers passing, now he says because I had financial problems, this is what I have sent back...

    I myself have NO financial problems as i said before, as welll as finding this all vary insaulting, i just wanted to express again , other family members have been tested positive to this deadly virus, my beautiful niece is a new bride of only 6 months and because of her love for her grandfather she is now sick and worried that the new home they have not had a year may be taken ,so the family is coming together to relieve her of that worry , my winnings are going right in her account as soon as they come in , i hope that explains why im trying to fight so hard to retrieve it , i as well am in tears that i had been made to tell a total stranger my families struggles, but for my family, i will swallow my pride, so please stop saying that I have financial problems because there is absolutely no truth to that at all , as well I still have not received the other $300 I withdrew 9 days ago , I believe that is the true reason I'm locked out that and the $100 that I'm still waiting for.LeoVegas has locked me out of my account for asking for my money, and that is the plain truth, for you to have the audacity of saying I have financial problems is just an out and out lie, it seems of nothing more than a scam to keep my money, again you never sent the $300 I withdrew along with the $100 plus what I have in my account that is over $400 that LeoVegas is keeping from me , you leave me no choice but go to elts were for help on this matter, I'm sure once they here of my families hardship and the hell you are putting me through I will receive the help I need . Deirdre McMonagle

    P.S If you can not help I will send in-depth letters , I'm sure once they here of my families hardship and the hell LeoVegas are putting me through I will receive the help I need . I will start with , Gustaf Hagman (Group CEO) and Robin Ramm-Ericson (Chairman of the Board & Managing Director of LeoVentures)Lotteries & Gaming Authority The Malta Remote Gaming Council , United Kingdom Gambling Commission., Remote Gaming Regulations, Casino Reviews, then there is the Malta Papers I will pay for ads , I'm disabled in a wheelchair so I have nothing better to do all day, they owe me over $400

    Ho cercato di ottenere i miei soldi che LeoVegas mi sta trattenendo, dopo averli richiesti molte volte e anche il giorno dopo la morte di mio padre che li ho informati che mi avevano chiuso fuori, prima questo impiegato di Jorden ha detto che era a causa del mio dolore per la scomparsa di mio padre, ora dice che avevo problemi economici, questo è quello che gli ho rispedito indietro...

    Io stesso NON ho problemi finanziari come ho detto prima, oltre a trovare tutto questo molto offensivo, volevo solo dirlo ancora una volta, altri membri della famiglia sono risultati positivi a questo virus mortale, la mia bellissima nipote è una nuova sposa di soli 6 mesi e a causa del suo amore per suo nonno ora è malata e preoccupata che la nuova casa che non hanno da un anno possa essere occupata, quindi la famiglia si sta riunendo per sollevarla da quella preoccupazione, le mie vincite andranno direttamente sul suo conto come non appena arrivano, spero che questo spieghi perché sto cercando di lottare così duramente per recuperarlo, anch'io sono in lacrime per essere stato costretto a dire a un perfetto sconosciuto che la mia famiglia lotta, ma per la mia famiglia, ingoierò il mio orgoglio, quindi per favore smettila di dire che ho problemi finanziari perché non c'è assolutamente nulla di vero in questo, inoltre non ho ancora ricevuto gli altri $ 300 che ho ritirato 9 giorni fa, credo che sia il vero motivo per cui sono bloccato quello e i $ 100 che sto ancora aspettando. LeoVegas mi ha bloccato fuori dal mio conto per aver chiesto i miei soldi, e questa è la pura verità, per te avere l'audacia di dire che ho problemi finanziari è solo una via d'uscita bugia, non sembra altro che una truffa per trattenere i miei soldi, ancora una volta non hai mai inviato i $ 300 che ho ritirato insieme ai $ 100 più quello che ho sul mio conto che è oltre $ 400 che LeoVegas mi sta trattenendo, non mi lasci scelta ma andare a Elts per chiedere aiuto in questa materia, sono sicuro che una volta che saranno qui per le difficoltà della mia famiglia e per l'inferno che mi stai facendo passare riceverò l'aiuto di cui ho bisogno. Deirdre McMonagle

    PS Se non puoi aiutarmi, invierò lettere approfondite, sono sicuro che una volta qui delle difficoltà della mia famiglia e dell'inferno che LeoVegas mi sta facendo passare, riceverò l'aiuto di cui ho bisogno. Inizierò con , Gustaf Hagman (CEO del gruppo) e Robin Ramm-Ericson (Presidente del consiglio di amministrazione e amministratore delegato di LeoVentures) Lotteries & Gaming Authority, The Malta Remote Gaming Council, United Kingdom Gambling Commission., Regolamenti sul gioco a distanza, Recensioni di casinò, poi ci sono i Malta Papers che pagherò per la pubblicità, sono disabile su sedia a rotelle quindi non ho niente di meglio da fare tutto il giorno, mi devono più di $ 400

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Leovegas, I completed a tournament from I believe last Friday that ended at Sunday 6:00 EST. I chatted with Emelia and she has contacted the relevant team stating that they can't find this "tournament".

    This tournament consisted of 4 Yggdrasil slot games to complete 4 different missions. They were Vikings Go Berserk, Lucky Neko, Vault of Fortune and Multifly. The prizes were from 1st place all the way to 510th place, I came in 295th place for 25 euros but weren't paid that amount because this "tourney" couldn't be located. Here is a screenshot hours before the tournament ended.

    My account there is Awesome25, other details I will PM message it

    Ciao Leovegas, ho completato un torneo credo di venerdì scorso che si è concluso domenica alle 6:00 EST. Ho chiacchierato con Emelia e lei ha contattato il team interessato affermando che non riescono a trovare questo "torneo".

    Questo torneo consisteva in 4 giochi di slot Yggdrasil per completare 4 diverse missioni. Erano Vikings Go Berserk, Lucky Neko, Vault of Fortune e Multifly. I premi andavano dal 1° posto fino al 510° posto, io sono arrivato al 295° posto per 25 euro ma non mi è stato pagato quell'importo perchè questo "torneo" non è stato localizzato. Ecco uno screenshot poche ore prima della fine del torneo.

    Il mio account lì è Awesome25, altri dettagli lo invierò in privato

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Quickwitted,

    We're going to notify the casino rep. Keep an eye on this topic. 

    Ciao Quickwitted,

    Informeremo il rappresentante del casinò. Tieni d'occhio questo argomento.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just cant just read it and not comment ...

    Such an cool username; Awesome25 :) !

    I love the word Awesome !!

    Non posso semplicemente leggerlo e non commentare...

    Un nome utente così interessante; Fantastico25 :)!

    Adoro la parola Fantastico!!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Quickwitted,

    Could you please send me the email address you've registered with in PM inbox. The Casino Representative says they can't search their database using a username.

    Ciao Quickwitted,

    Potresti per favore inviarmi l'indirizzo email con cui ti sei registrato nella posta in arrivo PM . Il rappresentante del casinò afferma che non è possibile eseguire ricerche nel database utilizzando un nome utente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yesterday 25-08-2021 was playing on leovegas casino i don't now what happen but casino locked my acount an i have money on it. I email leovegas casino 5 × leovegas don't response my email. An i want my money.

    Ieri, 25-08-2021, stavo giocando al casinò leovegas, non so cosa sia successo, ma il casinò mi ha bloccato l'account e ho dei soldi su di esso. Mando un'e-mail al casinò leovegas 5 × leovegas non risponde alla mia e-mail. E voglio i miei soldi.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Miatomas wrote:

    Yesterday 25-08-2021 was playing on leovegas casino i don't now what happen but casino locked my acount an i have money on it. I email leovegas casino 5 × leovegas don't response my email. An i want my money.

    Sorry to hear that. Please private message me your casino username and we're going to contact the casino rep and see what happened. 

    Miatomas ha scritto:

    Ieri, 25-08-2021, stavo giocando al casinò leovegas, non so cosa sia successo, ma il casinò mi ha bloccato l'account e ho dei soldi su di esso. Mando un'e-mail al casinò leovegas 5 × leovegas non risponde alla mia e-mail. E voglio i miei soldi.

    Mi dispiace sentirlo. Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e contatteremo il rappresentante del casinò per vedere cosa è successo.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Miatomas,

    We are still waiting for your casino username. Please send it to us and we'll get in touch with the casino. 

    Ciao Miatomas,

    Stiamo ancora aspettando il tuo nome utente del casinò. Per favore inviacelo e ci metteremo in contatto con il casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    After passing verification through there hooyu.com with last month bank statement and front and back drivers license they decided that isn't good enough and request insurance documents and birth certificate plus an extra form of identification. This is ridiculous.

     

     

    Dopo aver superato la verifica tramite hooyu.com con l'estratto conto del mese scorso e la patente di guida fronte e retro, hanno deciso che non era abbastanza buono e hanno richiesto documenti assicurativi e certificato di nascita più un ulteriore modulo di identificazione. Questo è ridicolo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Brent Woodman

    Thanks for sharing your experience. Unfortunately some casinos are very strict with their verification process, such is the case with LeoVegas. If there is something we can do to help you out please feel free to private message inbox your casino username and let us know if you'd like us to escalate this matter. 

    Ciao Brent Woodman ,

    Grazie per aver condiviso la tua esperienza Sfortunatamente alcuni casinò sono molto severi con il loro processo di verifica, come nel caso di LeoVegas. Se c'è qualcosa che possiamo fare per aiutarti, non esitare a inviare un messaggio privato al tuo nome utente del casinò e facci sapere se desideri che affrontiamo la questione.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Brent Woodman

    We received your casino username and have escalated your complaint with Casino Rep. Keep posted on this forum thread for any potential updates on your situation. 

    Ciao Brent Woodman ,

    Abbiamo ricevuto il tuo nome utente del casinò e abbiamo inoltrato il tuo reclamo al rappresentante del casinò. Tieniti aggiornato su questo thread del forum per eventuali aggiornamenti sulla tua situazione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Brent Woodman

    Any luck with your verification process? We haven't received a response from Casino Rep but have pinged them in hopes of getting a response. 

    Ciao Brent Woodman ,

    Hai avuto fortuna con il processo di verifica? Non abbiamo ricevuto risposta dal rappresentante del casinò, ma abbiamo contattato il rappresentante del casinò nella speranza di ottenere una risposta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Vanenhox, 

    For any questions related to your account, bonuses etc. please contact the support team at LeoVegas.

    Thank you.

    Caro Vanenhox,

    Per qualsiasi domanda relativa al tuo account, bonus ecc. contatta il team di supporto di LeoVegas.

    Grazie.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi I haven’t bean able to login to my LeoVegas account for a month now, and I have bean providing my details that they have bean looking,but still no results?

    Ciao, non riesco ad accedere al mio account LeoVegas ormai da un mese e ho fornito i miei dettagli che stavano cercando, ma ancora nessun risultato?

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Hazza345,

    First of all, welcome to LCB!

    Can you please clarify if you have submitted all the necessary documents for verification? Have you tried contacting their support?

    Thank you!

    Ciao Hazza345 ,

    Innanzitutto benvenuto in LCB!

    Potresti chiarire se hai inviato tutti i documenti necessari per la verifica? Hai provato a contattare il loro supporto?

    Grazie!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Hazza345,

    Any updates?

    Ciao Hazza345 ,

    Nessun aggiornamento?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Hazza345,

    Since we haven't heard back from you, we will close this complaint due to the submitter's inactivity.

    Ciao Hazza345,

    Poiché non abbiamo ricevuto alcuna tua risposta, chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività dell'autore della segnalazione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Sorry I was away on holiday there, but I am back now

     

    Mi spiace, ero lì in vacanza, ma sono tornato adesso

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Hazza345,

    Have you managed to verify your account?

    If you still need our assistance please private message me your casino username so we can contact the casino rep and try to assist you further.

    Ciao Hazza345 ,

    Sei riuscito a verificare il tuo account?

    Se hai ancora bisogno della nostra assistenza, inviami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e provare ad assisterti ulteriormente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    👍 I will send my username to you now

     

    👍 Ti invierò subito il mio nome utente

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Hazza345,

    Thank you for providing us with your account details. We've sent an email to the casino representative. Please keep an eye on this thread for updates.

    Ciao Hazza345 ,

    Grazie per averci fornito i dettagli del tuo account. Abbiamo inviato un'email al rappresentante del casinò. Tieni d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Ok thanks 👍👍👍

    Ok grazie 👍👍👍

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you very much, my money has just bean re deposited back into my bank account. 

    After waiting 3 months use got it sorted in 3 days. 10 out of 10

    Grazie mille, i miei soldi sono appena stati riaccreditati sul mio conto bancario.

    Dopo aver atteso 3 mesi di utilizzo, il problema è stato risolto in 3 giorni. 10 su 10

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Hazza345,

    So glad to hear that! You are most welcome. thumbs_up

    We will now mark this case as resolved.

    Caro Hazza345 ,

    Sono così felice di sentirlo! Sei il benvenuto. thumbs_up

    Ora contrassegneremo questo caso come risolto.

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