Dear Hondaguy,
First of all, welcome to LCB.
We will contact the casino representative and check what’s causing the verification issue.
Also, could you please let us know if you have received any response from the casino regarding this matter so far?
In the meantime, you may find our Casino Account Verification Guide helpful.
Please also note that all details must be clearly visible in selfies, scans, or copies. Make sure the documents are not cropped or blurred to avoid further delays.
As soon as we receive any update from the casino rep, we’ll inform you right away.
Thank you for your patience.
Caro Hondaguy ,
Innanzitutto benvenuti a LCB.
Contatteremo il rappresentante del casinò e verificheremo la causa del problema di verifica.
Potresti inoltre farci sapere se hai ricevuto finora una risposta dal casinò in merito a questa questione?
Nel frattempo, potresti trovare utile la nostra Guida alla verifica dell'account del casinò .
Si prega inoltre di notare che tutti i dettagli devono essere chiaramente visibili nei selfie, nelle scansioni o nelle copie. Assicurarsi che i documenti non siano ritagliati o sfocati per evitare ulteriori ritardi.
Non appena riceveremo aggiornamenti dal rappresentante del casinò, ti informeremo immediatamente.
Grazie per la pazienza.