Adam,
I am very sorry. You will be receiving the amount of $700 for your winnings.
I truly did not mean this confusion.
Regards,
Jeremy,
Account Manager, Casino Dingo
====== Please reply above this line ====== Ticket History
Hi Adam,
First off I want to apologize because I was misinformed regarding the amount the casino is refunding you.
After confirming with the Financial Team we are giving you back your deposit of $35.
In order to do so we will need you to submit your bank statement so it will be done by wire transfer.
Please attach it to this email and in turn I will send it to the Financial Team for processing.
If you have any further questions please let me know.
Regards,
Jeremy,
Account Manager, Casino Dingo
So I get this one day and the letter below another, what is going on with
you casino dingo seriously!!!!!
Hello PADZY1,
I'm really sorry about my late respond - Lots going on over here.
Let me begin with - You are RIGHT!
I personally checked it, and what that happened to you was simply a MISTAKE.
You got 35$ back as a refund - your winnings you will get in the next few
days - my guarantee!!
I hope you will understand it, i was here the all time just wanted to check
everything and to be sure.
I'm happy that eventually you are getting your money back and i hope we
could put this behind us.
Best wishes,
Lior.
On Wed, Jun 27, 2018 at 5:54 PM CasinoDingo Support
rt@casinodingo.com>
wrote:
> Hi Adam,
>
> First off I want to apologize because I was misinformed regarding the
> amount the casino is refunding you.
>
> After confirming with the Financial Team we are giving you back your
> deposit of $35.
>
> In order to do so we will need you to submit your bank statement so it
> will be done by wire transfer.
>
> Please attach it to this email and in turn I will send it to the Financial
> Team for processing.
>
> If you have any further questions please let me know.
>
> Regards,
>
> Jeremy,
> Account Manager, Casino Dingo
>
>
> Ticket Details
> ------------------------------
> Ticket ID: OBG-632-63716
> Department: CasinoDingo Support
>
>
Ticket Details
Ticket ID: OBG-632-63716
Department: CasinoDingo Support
Adamo,
Mi dispiace molto. Riceverai l'importo di $ 700 per le tue vincite.
Davvero non intendevo questa confusione.
Saluti,
Jeremy,
Gestore del conto, Casinò Dingo
====== Rispondi sopra questa riga ====== Cronologia ticket
Ciao Adamo,
Innanzitutto voglio scusarmi perché sono stato male informato riguardo all'importo che il casinò ti sta rimborsando.
Dopo aver confermato con il team finanziario, ti restituiremo il deposito di $ 35.
Per fare ciò avremo bisogno che tu invii il tuo estratto conto bancario, quindi sarà effettuato tramite bonifico bancario.
Allegalo a questa email e a mia volta lo invierò al team finanziario per l'elaborazione.
Se avete ulteriori domande, fatemelo sapere.
Saluti,
Jeremy,
Gestore del conto, Casinò Dingo
Quindi un giorno ricevo questo e un altro la lettera sotto, che cosa sta succedendo
sei un dingo da casinò, sul serio!!!!!
Ciao PADZY1,
Mi dispiace davvero per la mia risposta tardiva: stanno succedendo molte cose qui.
Vorrei iniziare con: hai ragione!
L'ho controllato personalmente e quello che ti è successo è stato semplicemente un ERRORE.
Ti sono stati restituiti 35$ come rimborso: le tue vincite le riceverai nei prossimi giorni
giorni - la mia garanzia!!
Spero che lo capirai, sono stato qui tutto il tempo volevo solo controllare
tutto e per essere sicuro.
Sono felice che alla fine riceverai indietro i tuoi soldi e spero che lo faremo
potremmo lasciarci tutto alle spalle.
Auguri,
Lior.
Mercoledì 27 giugno 2018 alle 17:54 Assistenza CasinoDingo
rt@casinodingo.com>
ha scritto:
> Ciao Adamo,
>
> Innanzitutto voglio scusarmi perché sono stato male informato riguardo al
> importo che il casinò ti sta rimborsando.
>
> Dopo aver confermato con il team finanziario ti restituiremo il tuo
> deposito di $ 35.
>
> Per fare ciò avremo bisogno che tu invii il tuo estratto conto bancario
> avverrà tramite bonifico bancario.
>
> Allegalo a questa email e a mia volta lo invierò alla Finanziaria
> Team per l'elaborazione.
>
> Se avete ulteriori domande fatemelo sapere.
>
> Saluti,
>
> Jeremy,
> Gestore del conto, Casino Dingo
>
>
> Dettagli biglietto
> ------------------------
> ID biglietto: OBG-632-63716
> Dipartimento: Supporto CasinoDingo
>
>
Dettagli del biglietto
ID biglietto: OBG-632-63716
Dipartimento: Supporto CasinoDingo