Dear Fabi84,
We appreciate your taking time to share feedback!
We keep an eye on each and every cashout request and go all out to prevent delays in payments processing. However, the withdrawal process may be affected by numerous factors.
First of all, a Sofort payment option does not support withdrawal feature, therefore, you were advised to choose an alternative one. Besides, according to our Withdrawal Policy (paragraph 12 of T&C), the Company reserves the right to check player’s identity prior to processing payouts and to hold withdrawals for the time needed to check the player’s identity.
Having checked the information in your account attentively, we can surely state that your first withdrawal via Mifinity has been already approved from the side of the casino successfully! You may check the status of your transaction in your casino account, namely the tab "Wallet">"Transactions History."
You are to note that date of receipt of money on the Gambler's accounts outside of the Casino depends exclusively on banks and payment systems, to accounts of which the funds are withdrawn.
So, after the withdrawal is approved from our side, the speed of the payment only depends on which of the payment methods you selected.
In case of any information or help on the matter of your withdrawal or account still required, feel free to contact our support team via live chat or e-mail support@goodmancasino.com at any time.
Best regards,
Goodman casino team
Caro Fabi84,
Apprezziamo il tempo che dedichi alla condivisione del feedback!
Teniamo d'occhio ogni singola richiesta di prelievo e facciamo di tutto per evitare ritardi nell'elaborazione dei pagamenti. Tuttavia, il processo di prelievo può essere influenzato da numerosi fattori.
Prima di tutto, un'opzione di pagamento Sofort non supporta la funzionalità di prelievo, pertanto ti è stato consigliato di sceglierne una alternativa. Inoltre, secondo la nostra Politica sui Prelievi (paragrafo 12 dei T&C), la Società si riserva il diritto di verificare l'identità del giocatore prima di elaborare i pagamenti e di trattenere i prelievi per il tempo necessario a verificare l'identità del giocatore.
Dopo aver controllato attentamente le informazioni nel tuo account, possiamo sicuramente affermare che il tuo primo prelievo tramite Mifinity è già stato approvato con successo dal lato del casinò! Puoi controllare lo stato della transazione nel tuo conto del casinò, nella scheda "Portafoglio">"Cronologia transazioni".
Tieni presente che la data di ricezione del denaro sui conti del Giocatore al di fuori del Casinò dipende esclusivamente dalle banche e dai sistemi di pagamento, sui conti dai quali vengono prelevati i fondi.
Pertanto, dopo che il prelievo è stato approvato da parte nostra, la velocità del pagamento dipende solo dal metodo di pagamento selezionato.
In caso di informazioni o aiuto in merito al prelievo o all'account ancora richiesto, non esitare a contattare il nostro team di supporto tramite chat dal vivo o e-mail support@goodmancasino.com in qualsiasi momento.
Distinti saluti,
Squadra del casinò Goodman