Dear Antilop,
Greetings from WestCasino!
We would like to assure you that our company's main goal is to keep our players satisfied and for this reason we are doing all our best to improve the quality of our services.
However, we are well aware that sometimes, unforeseen situations may arise, regardless of casino’s direct control.
Being a mismatch regarding your details, our Finance Department asked you to provide us few additional information. Please keep in mind that our Finance team doesn't currently work during weekends or legal holidays.
All withdrawals are processed in accordance with the casino’s terms and conditions, which you have accepted and acknowledged when you registered your account with us.
Payments with e-wallets are instant, meaning that you receive the funds immediately after the amount is paid by the casino. As for the withdrawal review time, this depends on how many other requests are in front of yours in the queue.
When you choose bank transfer as a withdrawal method you need to also keep in mind that the processing time frame is directly dependent on the acquiring bank. Usually, an international refund takes between within 2-10 working days.
For any additional information you can contact our customer support team at any time either via Live Chat or email. Our dedicated Support Team is committed to providing continued 24/7 to our customers.
Wishing you all the best,
Customer Support Team
Caro Antilop,
Saluti da WestCasino!
Vogliamo assicurarti che l'obiettivo principale della nostra azienda è mantenere soddisfatti i nostri giocatori e per questo motivo stiamo facendo del nostro meglio per migliorare la qualità dei nostri servizi.
Tuttavia, siamo ben consapevoli che a volte possono verificarsi situazioni impreviste, indipendentemente dal controllo diretto del casinò.
Essendo una mancata corrispondenza riguardo ai tuoi dati, il nostro dipartimento finanziario ti ha chiesto di fornirci alcune informazioni aggiuntive. Tieni presente che il nostro team finanziario attualmente non lavora durante i fine settimana o le festività legali.
Tutti i prelievi vengono elaborati in conformità con i termini e le condizioni del casinò, che hai accettato e riconosciuto quando hai registrato il tuo account con noi.
I pagamenti con i portafogli elettronici sono istantanei, il che significa che ricevi i fondi immediatamente dopo che l'importo è stato pagato dal casinò. Per quanto riguarda il tempo di revisione del prelievo, dipende da quante altre richieste ci sono in coda prima della tua.
Quando si sceglie il bonifico bancario come metodo di prelievo è necessario tenere presente anche che i tempi di elaborazione dipendono direttamente dalla banca acquirente. Di solito, un rimborso internazionale richiede dai 2 ai 10 giorni lavorativi.
Per qualsiasi informazione aggiuntiva puoi contattare il nostro team di assistenza clienti in qualsiasi momento tramite Live Chat o e-mail. Il nostro team di supporto dedicato si impegna a fornire assistenza continua 24 ore su 24, 7 giorni su 7 ai nostri clienti.
Ti auguro tutto il meglio,
Supporto Clienti