Discussione sul supporto e sui reclami di GoldWin Casino

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GoldWin
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  • Malta Casino Rep 13
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    Portaci le domande, i suggerimenti e saremo lieti di rispondere.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the LCB forum, GoldWin Casino Representative! Thank you for being available to assist our members! heart

    Benvenuto nel forum LCB, rappresentante di GoldWin Casino! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri! heart

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the best forum GoldWin casino rep. Thanks for signing up. heart

    Benvenuto nel miglior forum dei rappresentanti del casinò GoldWin. Grazie per esserti iscritto. heart

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi GoldWin Casino Representative! Welcome to our forum!

    Ciao rappresentante del casinò GoldWin! Benvenuto nel nostro forum!

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the LCB forum!smiley

    Benvenuti nel forum LCB! smiley

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to our forum GoldWin Casino Representative! Glad to have you here thumbs_up

    Benvenuto nel nostro forum Rappresentante del Casinò GoldWin! Felice di averti qui thumbs_up

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi GoldWin,

    Welcome to the LCB forum! thumbs_up

    Ciao Goldwin,

    Benvenuti nel forum LCB! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi GoldWin Casino Representative! Welcome to the LCB forum! smiley

    Ciao rappresentante del casinò GoldWin! Benvenuti nel forum LCB! smiley

    2.8/ 5

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    Welcome to LCB , Goldwin Casino :)

    Benvenuto su LCB, Goldwin Casino :)

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to our forum GoldWin Casino thumbs_up

    Benvenuto nel nostro forum GoldWin Casino thumbs_up

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to our community i_love_lcb

    Benvenuto nella nostra comunità i_love_lcb

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome on board! thumbs_up

    Benvenuto a bordo! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello. My withdrawal at Goldwin casino is pending since 19,12,2021. In terms processing time is 1-2 days. My account is verified and in past I made withdrawal and got it very fast. Why now my withdrawal not processed? 

    Ciao. Il mio prelievo al casinò Goldwin è in sospeso dal 19,12,2021. In termini di tempo di elaborazione è di 1-2 giorni. Il mio account è verificato e in passato ho effettuato un prelievo e l'ho ottenuto molto velocemente. Perché ora il mio prelievo non è stato elaborato?

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello olegs,

    Could you please send me your casino username to private message inbox and we'll notify the Casino Representative.

    Ciao Oleg,

    Potresti per favore inviarmi il tuo nome utente del casinò nella casella di posta privata e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello olegs,

    Thank you for providing us with your casino username. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to look into this. Please keep an eye on this thread for updates.

    Ciao oleg,

    Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di esaminare la questione. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi. Today withdrawal is approved. 11 days to get it.

    CIAO. Oggi viene approvato il ritiro. 11 giorni per ottenerlo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for letting us know olegs!

    Grazie per averci fatto conoscere olegs!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear staff and community, I want to share my experience with GoldWin casino. I try in short. They offer really nice bonuses, but they fail at the most crucial part - WITHDRAWALS. They simply do not pay! My withdrawal is currently waiting to be processed for 10 days. 8 days after I requested it, I received email from them... wait for it... where they claim that "for technical reasons" MY WITHDRAWAL FAILED and I must request another, which will be "processed AS SOON AS POSSIBLE". Of course it was not; currently it's 3 days after i requested the withdrawal the second time, so I assume this will take much more time. However - it is also VERY likely that I will receive NOTHING and they are just a BIG SCAM. Why? Because of their disrespect and because they ignore us absolutely! I have send first email ~3 days after requesting withdrawal, - received some templated answer - OK. After a week, i sent them email again - no response. Then I sent them an email each 1-2 days, polite, just asking about withdrawal status. THEY ANSWERED NONE OF THEM. Not even single one. Please note that responses to my verification were almost instant;  withdrawal not responded at all. The live supp backs financial dept, claiming that my requests are "in queue and processed one by one". This is nothing else than a big lie. Result: I recommend you to play here ONLY if you plan only lose, and NOT to win anything :) because it doesn't seem you could reach your winnings at all.

    Caro staff e comunità, voglio condividere la mia esperienza con il casinò GoldWin. Ci provo in breve. Offrono bonus davvero interessanti, ma falliscono nella parte più cruciale: i PRELIEVI. Semplicemente non pagano! Il mio prelievo è attualmente in attesa di essere elaborato per 10 giorni. 8 giorni dopo averla richiesta, ho ricevuto una loro email... aspetta... in cui sostengono che "per motivi tecnici" IL MIO PRELIEVO NON È FALLITO e devo richiederne un altro, che verrà "elaborato IL PIÙ PRESTO POSSIBILE". Naturalmente non lo era; attualmente sono trascorsi 3 giorni da quando ho richiesto il prelievo per la seconda volta, quindi presumo che ci vorrà molto più tempo. Tuttavia, è anche MOLTO probabile che non riceverò NIENTE e si tratta solo di una GRANDE TRUFFA. Perché? A causa della loro mancanza di rispetto e perché ci ignorano assolutamente! Ho inviato la prima e-mail circa 3 giorni dopo la richiesta di ritiro, - ho ricevuto una risposta basata su modelli - OK. Dopo una settimana, ho inviato loro di nuovo un'e-mail: nessuna risposta. Poi ho inviato loro un'e-mail ogni 1-2 giorni, in modo educato, chiedendo solo lo stato del prelievo. NON HANNO RISPOSTO A NESSUNO. Neppure uno solo. Tieni presente che le risposte alla mia verifica sono state quasi istantanee; il ritiro non ha risposto affatto. Il supporto live sostiene il reparto finanziario, sostenendo che le mie richieste sono "in coda ed elaborate una per una". Questa non è altro che una grande bugia. Risultato: ti consiglio di giocare qui SOLO se prevedi solo di perdere e NON di vincere nulla :) perché non sembra che potresti raggiungere le tue vincite.

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello antilop4,

    Could you please private message me your casino username and we'll get in touch with the Casino Representative.

    Ciao antilop4 ,

    Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e ci metteremo in contatto con il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello antilop4,

    Thank you for providing us with your casino username. The Casino Representative has been notified. Please keep an eye on this thread for updates.

    Ciao antilop4 ,

    Grazie per averci fornito il nome utente del tuo casinò. Il rappresentante del casinò è stato informato. Si prega di tenere d'occhio questo thread per gli aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Antilop,

    Greetings from WestCasino!


    We would like to assure you that our company's main goal is to keep our players satisfied and for this reason we are doing all our best to improve the quality of our services.

    However, we are well aware that sometimes, unforeseen situations may arise, regardless of casino’s direct control.

    Being a mismatch regarding your details, our Finance Department asked you to provide us few additional information. Please keep in mind that our Finance team doesn't currently work during weekends or legal holidays.

    All withdrawals are processed in accordance with the casino’s terms and conditions, which you have accepted and acknowledged when you registered your account with us.

    Payments with e-wallets are instant, meaning that you receive the funds immediately after the amount is paid by the casino. As for the withdrawal review time, this depends on how many other requests are in front of yours in the queue.

    When you choose bank transfer as a withdrawal method you need to also keep in mind that the processing time frame is directly dependent on the acquiring bank. Usually, an international refund takes between within 2-10 working days.

    For any additional information you can contact our customer support team at any time either via Live Chat or email. Our dedicated Support Team is committed to providing continued 24/7 to our customers. 

    Wishing you all the best,
    Customer Support Team

     

    Caro Antilop,

    Saluti da WestCasino!


    Vogliamo assicurarti che l'obiettivo principale della nostra azienda è mantenere soddisfatti i nostri giocatori e per questo motivo stiamo facendo del nostro meglio per migliorare la qualità dei nostri servizi.

    Tuttavia, siamo ben consapevoli che a volte possono verificarsi situazioni impreviste, indipendentemente dal controllo diretto del casinò.

    Essendo una mancata corrispondenza riguardo ai tuoi dati, il nostro dipartimento finanziario ti ha chiesto di fornirci alcune informazioni aggiuntive. Tieni presente che il nostro team finanziario attualmente non lavora durante i fine settimana o le festività legali.

    Tutti i prelievi vengono elaborati in conformità con i termini e le condizioni del casinò, che hai accettato e riconosciuto quando hai registrato il tuo account con noi.

    I pagamenti con i portafogli elettronici sono istantanei, il che significa che ricevi i fondi immediatamente dopo che l'importo è stato pagato dal casinò. Per quanto riguarda il tempo di revisione del prelievo, dipende da quante altre richieste ci sono in coda prima della tua.

    Quando si sceglie il bonifico bancario come metodo di prelievo è necessario tenere presente anche che i tempi di elaborazione dipendono direttamente dalla banca acquirente. Di solito, un rimborso internazionale richiede dai 2 ai 10 giorni lavorativi.

    Per qualsiasi informazione aggiuntiva puoi contattare il nostro team di assistenza clienti in qualsiasi momento tramite Live Chat o e-mail. Il nostro team di supporto dedicato si impegna a fornire assistenza continua 24 ore su 24, 7 giorni su 7 ai nostri clienti.

    Ti auguro tutto il meglio,
    Supporto Clienti

    2.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Have been trying to verify my account with GOLDWIN CASINO now for 6 day's, haven't been updated for anything from anyone. Could you please help.

    Sto provando a verificare il mio account con GOLDWIN CASINO ormai da 6 giorni, non sono stato aggiornato per nulla da nessuno. Potresti per favore aiutarmi?

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Do you got any answer already or no reaction till now?

    Hai già avuto qualche risposta o nessuna reazione fino ad ora?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Jherewini19,

    If you would like us to assist you with your issue and contact the casino on your behalf, please send us your casino username via private message.

     

    Ciao Jhewini19 ,

    Se desideri che ti assistiamo con il tuo problema e contattiamo il casinò per tuo conto, inviaci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato .

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Jherewini19,

    We have not received your casino username in PM. Please let us know if you would need any assistance from us.

    Ciao Jhewini19 ,

    Non abbiamo ricevuto il tuo nome utente del casinò in PM . Fateci sapere se avete bisogno di assistenza da parte nostra.

  • Originale English Traduzione Italiano

    During my first game play I get very lucky.
    I won 9000 euro. I wagered over 26000 euro to win this amount. After I withdrew 2000 euro, 5 days later I was informed by the account manager that my account was inactive and should start to play again!

    I quote " I am dropping by today to inform you that due to lack of activity on your account, our system has detected it as inactive, therefore it is pretty unlikely for your future withdrawals to be prioritized and paid at a faster rate. I will try to pull some strings for you to have them paid faster, however, I will also need your help so I can increase my chances of receiving a positive response from our financial department. All you have to do is restart your activity so your stats can increase, and your account can benefit of more advantages from our side. "

    I start to play intimidatingly and in the middle of my game activity with my OWN money which non bonus related I get another email that my funds are confiscated. I quote "Please be informed that the winnings on your account have been voided on initiation of Withdrawal, according to our Terms and conditions " I read the terms they deem as a bonus seeker and not specify what I have done wrong I quote "Goldwin reserves the right to label a player as a "Bonus Seeker" if Goldwin , at its absolute discretion, believes that the player has abused the promotion " This a freehold for the casino to basically say "we can do what we want" In the court of law this would be a "illusory promise " I feel victimized by this casino and these action gives online casinos a bad name.

     

    7.32
    GoldWin reserves the right to label a player as a "Bonus Seeker" if GoldWin Casino, at its absolute discretion, believes that the player has abused the promotions. Instances include, but are not limited to the following:
    * A player only uses bonuses to play on the account;
    * The bonus amount is greater than the total amount deposited by the player;
    * A player plays with, or attempts to play with, more than one bonus in 24 hours;
    * A player plays with bonuses while withdrawing amounts from the deposits that have given access to those bonuses; or
    * A player repeatedly used a promotion;
    * A player deposits specifically the same amount as the maximum bonus cap, for the sole purpose of claiming the maximum value of the bonus;
    * A player completely stops his gaming activity after completing the exact wagering requirements of a bonus.

     

    Hope the representive can explain these terms.

    Durante la mia prima partita sono stato molto fortunato.
    Ho vinto 9000 euro. Ho scommesso oltre 26000 euro per vincere questo importo. Dopo aver prelevato 2000 euro, 5 giorni dopo sono stato informato dal gestore dell'account che il mio account era inattivo e avrei dovuto ricominciare a giocare!

    Cito "Sono passato oggi per informarti che a causa della mancanza di attività sul tuo conto, il nostro sistema lo ha rilevato come inattivo, quindi è abbastanza improbabile che i tuoi prelievi futuri abbiano la priorità e vengano pagati a un ritmo più veloce. Lo farò prova a muovere alcuni fili affinché tu li paghi più velocemente, tuttavia avrò bisogno anche del tuo aiuto per aumentare le mie possibilità di ricevere una risposta positiva dal nostro dipartimento finanziario. Tutto quello che devi fare è riavviare la tua attività in modo che le tue statistiche possano aumenteranno e il tuo account potrà beneficiare di ulteriori vantaggi da parte nostra. "

    Comincio a giocare in modo intimidatorio e nel bel mezzo della mia attività di gioco con i miei soldi PROPRI, non legati ai bonus, ricevo un'altra e-mail in cui mi viene comunicato che i miei fondi sono stati confiscati. Cito "Ti informiamo che le vincite sul tuo conto sono state annullate all'avvio del prelievo, secondo i nostri Termini e condizioni" Ho letto i termini che ritengono come cercatore di bonus e non specifico cosa ho fatto di sbagliato cito "Goldwin si riserva il diritto di etichettare un giocatore come "Bonus Seeker" se Goldwin, a sua assoluta discrezione, ritiene che il giocatore abbia abusato della promozione " Si tratta di una proprietà assoluta per il casinò di dire sostanzialmente "possiamo fare quello che vogliamo" Nel tribunale di legge questa sarebbe una "promessa illusoria". Mi sento vittima di questo casinò e queste azioni danno ai casinò online una cattiva reputazione.

    7.32
    GoldWin si riserva il diritto di etichettare un giocatore come "Bonus Seeker" se GoldWin Casino, a sua assoluta discrezione, ritiene che il giocatore abbia abusato delle promozioni. Le istanze includono, ma non sono limitate a quanto segue:
    * Un giocatore utilizza i bonus solo per giocare sul conto;
    * L'importo del bonus è maggiore dell'importo totale depositato dal giocatore;
    * Un giocatore gioca o tenta di giocare con più di un bonus in 24 ore;
    * Un giocatore gioca con i bonus ritirando importi dai depositi che hanno dato accesso a tali bonus; O
    * Un giocatore ha utilizzato ripetutamente una promozione;
    * Un giocatore deposita specificatamente lo stesso importo del limite massimo del bonus, al solo scopo di richiedere il valore massimo del bonus;
    * Un giocatore interrompe completamente la sua attività di gioco dopo aver completato gli esatti requisiti di scommessa di un bonus.

    Spero che il rappresentante possa spiegare questi termini.

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Conormcgregor12,

    If you would like us to contact the casino on your behalf and inquire about your case please send us your casino username via private message.

    Ciao Conormcgregor12 ,

    Se desideri che contattiamo il casinò per tuo conto e chiediamo informazioni sul tuo caso, inviaci il nome utente del casinò tramite messaggio privato .

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Conormcgregor12,

    Thank you for sending your casino username via PM. We'll contact the Casino on your behalf and refer to your complaint. Please keep an eye on this thread for any updates.

    Ciao Conormcgregor12 ,

    Grazie per aver inviato il tuo nome utente del casinò tramite PM. Contatteremo il Casinò per tuo conto e faremo riferimento al tuo reclamo. Tieni d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello all,

    I have checked and the player's concern has already been thoroughly addressed as he previously filed his complaint on multiple other forums and with our regulator.

    During the investigation with the regular we have provided all the evidence backing up the decision of the casino.

    Following this complaint the regulator has ruled in favor of the casino, the decision being handled within the terms and conditions of the site - terms which the player has accepted upon registration.

    With regards,

    Eugenié Lacroix

    Ciao a tutti,

    Ho controllato e la preoccupazione del giocatore è già stata affrontata in modo approfondito poiché aveva precedentemente presentato il suo reclamo su numerosi altri forum e presso il nostro regolatore.

    Durante l'indagine con il cliente abituale abbiamo fornito tutte le prove a sostegno della decisione del casinò.

    A seguito di questo reclamo l'autorità di regolamentazione si è pronunciata a favore del casinò, la decisione è stata gestita entro i termini e le condizioni del sito - termini che il giocatore ha accettato al momento della registrazione.

    Per quanto riguarda,

    Eugenie Lacroix

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Conormcgregor12,

    Could you please confirm the information we've got from the Casino Representative? 

    Ciao Conormcgregor12 ,

    Potresti confermare le informazioni che abbiamo ricevuto dal rappresentante del casinò?

  • Originale English Traduzione Italiano
    GoldWin wrote

    Hello all,

    I have checked and the player's concern has already been thoroughly addressed as he previously filed his complaint on multiple other forums and with our regulator.

    During the investigation with the regular we have provided all the evidence backing up the decision of the casino.

    Following this complaint the regulator has ruled in favor of the casino, the decision being handled within the terms and conditions of the site - terms which the player has accepted upon registration.

    With regards,

    Eugenié Lacroix

    * A player deposits specifically the same amount as the maximum bonus cap, for the sole purpose of claiming the maximum value of the bonus;
    * A player completely stops his gaming activity after completing the exact wagering requirements of a bonus.


    Regardless of that, this is a completely unfair terms., this term would never hold up in court.
    You are actively advertising a bonus value and encouraging your players to sign up and deposit a certain amount, then you are burying terms on your site which says that depositing that amount is not allowed.
    The term is unfair, bizarre, sneaky, and dishonest.


    2. “ A player completely stops his gaming activity after completing the exact wagering requirements of a bonus.”
    This term wasn't there before either.
    Regardless of that, I never broke this term. I played more than the EXACT wagering requirement, as you can see from my gameplay history.

    Regarding the complaint with Curaçao eGaming, the whole thing was pointless, as they have an obvious conflict of interest, and will always side with the operators that pay their fees. This is why we have mediation websites like the one we are on now.  It still under appeal so not finished.

    Hopefully this thread will give enough exposure to your business methods and unfair terms, and you will do the right thing and pay me my money.

     

    Think the standards of the LCB community are much higher. 

    GoldWin ha scritto

    Ciao a tutti,

    Ho controllato e la preoccupazione del giocatore è già stata affrontata in modo approfondito poiché aveva precedentemente presentato il suo reclamo su numerosi altri forum e presso il nostro regolatore.

    Durante l'indagine con il cliente abituale abbiamo fornito tutte le prove a sostegno della decisione del casinò.

    A seguito di questo reclamo l'autorità di regolamentazione si è pronunciata a favore del casinò, la decisione è stata gestita entro i termini e le condizioni del sito - termini che il giocatore ha accettato al momento della registrazione.

    Per quanto riguarda,

    Eugenie Lacroix

    * Un giocatore deposita specificatamente lo stesso importo del limite massimo del bonus, al solo scopo di richiedere il valore massimo del bonus;
    * Un giocatore interrompe completamente la sua attività di gioco dopo aver completato gli esatti requisiti di scommessa di un bonus.


    Indipendentemente da ciò, si tratta di termini completamente ingiusti. Questo termine non reggerebbe mai in tribunale.
    Stai pubblicizzando attivamente un valore bonus e incoraggiando i tuoi giocatori a registrarsi e depositare un certo importo, quindi stai seppellendo i termini sul tuo sito che dicono che depositare tale importo non è consentito.
    Il termine è ingiusto, bizzarro, subdolo e disonesto.


    2. "Un giocatore interrompe completamente la sua attività di gioco dopo aver completato gli esatti requisiti di scommessa di un bonus."
    Anche questo termine non c'era prima.
    Indipendentemente da ciò, non ho mai rotto questo termine. Ho giocato più del requisito di scommessa ESATTO, come puoi vedere dalla mia cronologia di gioco.

    Per quanto riguarda il reclamo con Curaçao eGaming, tutto è stato inutile, in quanto hanno un evidente conflitto di interessi e si schiereranno sempre con gli operatori che pagano le loro commissioni. Questo è il motivo per cui disponiamo di siti di mediazione come quello in cui ci troviamo adesso. E' ancora in appello quindi non terminato.

    Spero che questo thread dia abbastanza visibilità ai tuoi metodi commerciali e alle condizioni ingiuste e tu farai la cosa giusta e mi pagherai i miei soldi.

    Penso che gli standard della comunità LCB siano molto più elevati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Conormcgregor12,

    Since you accepted the casino's T&C  upon registering and the rules mentioned above are stated in the casino's T&C, we can't do much to help you here. The player's sole responsibility is to get familiar with the rules before he starts playing at the Casino. We will mark this complaint as closed. 

    Ciao Conormcgregor12 ,

    Dal momento che hai accettato i T&C del casinò al momento della registrazione e le regole sopra menzionate sono indicate nei T&C del casinò, non possiamo fare molto per aiutarti in questo caso. L'unica responsabilità del giocatore è quella di familiarizzare con le regole prima di iniziare a giocare al Casinò. Contrassegneremo questo reclamo come chiuso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi I have had a withdrawal pending at goldwin casino since December 24th 2022 I keep just keep getting the run around by live chat I'm also verified there 

    Salve, ho un prelievo in sospeso al casinò Goldwin dal 24 dicembre 2022. Continuo a muovermi tramite la chat dal vivo. Sono stato verificato anche lì.

    2.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bigjaxon81,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Representative in order to help you?

    Ciao Bigjaxon81 ,

    Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò per aiutarti?

  • Originale English Traduzione Italiano

    (username removed by moderator Berks)

    (nome utente rimosso dal moderatore Berks)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Bigjaxon81,

    Thanks for sharing your credentials with us. We will notify Casino Representative about your issue. Keep an eye on this thread for any updates.

    Ciao Bigjaxon81 ,

    Grazie per aver condiviso le tue credenziali con noi. Informeremo il rappresentante del casinò del tuo problema. Tenete d'occhio questo thread per eventuali aggiornamenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Bigjaxon81,

    Hello Berks,

    I have reviewed the account and you indeed had a withdrawal request, placed on January 2nd. 

    This withdrawal has already been processed and paid by the casino and you should expect to see the funds in your bank account within 1-7 business days, depending entirely on your bank.

    With regards,

    Eugenié Lacroix

     

    Ciao Bigjaxon81,

    Ciao Berks,

    Ho esaminato il conto e in effetti hai ricevuto una richiesta di prelievo, effettuata il 2 gennaio.

    Questo prelievo è già stato elaborato e pagato dal casinò e dovresti aspettarti di vedere i fondi sul tuo conto bancario entro 1-7 giorni lavorativi, a seconda della tua banca.

    Per quanto riguarda,

    Eugenie Lacroix

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hey Bigjaxon81,

    As Casino Rep clarified that your money was sent from Casino's end, we will mark this case as Resolved. Congrats on your winnings.money

    Ciao Bigjaxon81 ,

    Poiché il rappresentante del casinò ha chiarito che il tuo denaro è stato inviato dal casinò, contrassegneremo questo caso come risolto. Congratulazioni per la tua vincita. money

  • Originale English Traduzione Italiano

    My cashout requests, 2 of them have been pending waiting on approval since early Monday morning January 16, 2023. My account is already verified several months ago, I didnt have any bonuses to play through, plus used the exact same method for withdraw as I did for depositing.  Live chat keeps telling me that their finance team is very backed up at the moment, 5 buisness days to process a couple cashout requests backed up? Maybe live chat should help them out with their "overload" of withdrawl requests. Every excuse has seemed like a lie, and the other reason being they have 5 buisness days to process a request. I cannot find this anywhere, not the t&c, not the cashier page nor the FAQ page, nowhere. 

    Why the runaround and why is my cashout requests taking way longer than needed?

    Le mie richieste di prelievo, 2 delle quali sono in attesa di approvazione da lunedì mattina presto, 16 gennaio 2023. Il mio account è già stato verificato diversi mesi fa, non avevo alcun bonus con cui giocare, inoltre ho utilizzato esattamente lo stesso metodo per prelevare come ho fatto io. fatto per depositare. La chat dal vivo continua a dirmi che il loro team finanziario è molto supportato al momento, 5 giorni lavorativi per elaborare un paio di richieste di prelievo confermate? Forse la chat dal vivo dovrebbe aiutarli con il loro "sovraccarico" di richieste di prelievo. Ogni scusa è sembrata una bugia e l'altro motivo è che hanno 5 giorni lavorativi per elaborare una richiesta. Non riesco a trovarlo da nessuna parte, né nei termini e condizioni, né nella pagina della cassa né nella pagina delle domande frequenti, da nessuna parte.

    Perché tutto questo tempo e perché le mie richieste di prelievo impiegano molto più tempo del necessario?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello WaroftheGods,

    Could you please send us your Casino Username via private message so we can get in touch with Casino Representative in order to help you?

    Ciao WaroftheGods ,

    Potresti inviarci il tuo nome utente del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo metterci in contatto con il rappresentante del casinò per aiutarti?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello WaroftheGods,

    Thanks for sharing your credentials. We will notify Casino Representative in order to help you finding the best resolution regarding this issue. Keep you posted.

    Ciao WaroftheGods ,

    Grazie per aver condiviso le tue credenziali. Informeremo il rappresentante del casinò per aiutarti a trovare la migliore soluzione al problema. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello WaroftheGods,

    Hello Berks,

    I have reviewed the account and the player has two pending withdrawal requests placed on January 16th.

    Withdrawals can take anywhere from a few hours to a maximum of 5 business days to be reviewed, based on the number of requests in queue. Our casino reviews withdrawals in first-in first-out basis and therefore the waiting time depends on the number of requests in queue.

    Once there is any update regarding the requests, the player will be informed by email.

    With regards,

    Eugenié Lacroix

    Ciao WaroftheGods,

    Ciao Berks,

    Ho esaminato l'account e il giocatore ha due richieste di prelievo in sospeso effettuate il 16 gennaio.

    La revisione dei prelievi può richiedere da poche ore a un massimo di 5 giorni lavorativi, in base al numero di richieste in coda. Il nostro casinò esamina i prelievi in base al principio "first-in-first-out" e pertanto il tempo di attesa dipende dal numero di richieste in coda.

    Una volta che ci saranno aggiornamenti riguardanti le richieste, il giocatore verrà informato via e-mail.

    Per quanto riguarda,

    Eugenie Lacroix

  • Originale English Traduzione Italiano

    So if mine took a week, maybe more, and you add a few more cashout requests each day, that would mean that anybody that requests a cashout, lets say today, would be waiting a very long time to get there's. The math is there with your first in first out rule. Multiply each added cashout between when I made mine and right now which is 6 buisness days. Lets say you had 10 requests.  Multiply each one of those by the 6 buisness days it takes to process a request and  youve fallen 2 month further behind just in the last week.

    Even though I used no bonuses, therefore no wagering requirements to play through, plus my account was already verified. This would be on the very easy end as far as processing a cashout request goes right? But you needed the 5 business days,  or by my count the entire week plus some and still counting as of right now.  Something is just not working so well in that end of things at Goldwin.

    Quindi, se il mio impiegasse una settimana, forse di più, e aggiungessi qualche richiesta di prelievo in più ogni giorno, ciò significherebbe che chiunque richieda un prelievo, diciamo oggi, aspetterebbe molto tempo per arrivarci. La matematica è lì con la regola del primo ad entrare, primo ad uscire. Moltiplica ogni incasso aggiunto tra quando ho effettuato il mio e adesso, ovvero 6 giorni lavorativi. Diciamo che hai avuto 10 richieste. Moltiplica ciascuno di questi per i 6 giorni lavorativi necessari per elaborare una richiesta e rimarrai indietro di 2 mesi solo nell'ultima settimana.

    Anche se non ho utilizzato alcun bonus, quindi nessun requisito di scommessa per giocare, inoltre il mio account era già verificato. Sarebbe molto semplice per quanto riguarda l'elaborazione di una richiesta di prelievo, giusto? Ma avevi bisogno di 5 giorni lavorativi, o secondo i miei calcoli dell'intera settimana più alcuni e contando ancora a partire da adesso. Qualcosa non sta funzionando così bene in quella situazione alla Goldwin.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello WaroftheGods,

    On average withdrawals in the casino are reviewed within a few days. The 5 business days is the maximum time it can take for a request to be reviewed.

    In your case from what I see today is the 5th business day, so you should expect to see an update by the end of the end.

    As mentioned before, each request is handled based on its position in the queue - regardless of whether you have used a bonus or not when playing. 

    With regards,

    Eugenié Lacroix

     

    Ciao WaroftheGods,

    In media, i prelievi nel casinò vengono esaminati entro pochi giorni. I 5 giorni lavorativi rappresentano il tempo massimo necessario affinché una richiesta venga esaminata.

    Nel tuo caso, da quello che vedo oggi, è il quinto giorno lavorativo, quindi dovresti aspettarti di vedere un aggiornamento entro la fine della fine.

    Come accennato in precedenza, ogni richiesta viene gestita in base alla sua posizione in coda, indipendentemente dal fatto che tu abbia utilizzato o meno un bonus durante il gioco.

    Per quanto riguarda,

    Eugenie Lacroix

  • Originale English Traduzione Italiano

    Who decides when a proof of address has expired as both emails have stated. All the documents you verified back in April 2022, are still good because I havent moved.  8 months and my proof of address is expired lol i sent in 3 diffrent pieces and ill send more just to make sure.

    Excuses are the nails that built the house of failure 

    T.L.P

    Chi decide quando è scaduta una prova di indirizzo, come hanno affermato entrambe le e-mail. Tutti i documenti che hai verificato nell'aprile 2022 sono ancora buoni perché non mi sono trasferito. 8 mesi e la mia prova di indirizzo è scaduta lol ho inviato 3 pezzi diversi e ne invierò altri solo per essere sicuro.

    Le scuse sono i chiodi che hanno costruito la casa del fallimento

    TLP

  • Originale English Traduzione Italiano

    They issued me both my withdrawls so what are the 2 emails for looking for proof of address . Just got 2 emails from Gigadat informing me of them both. So you dont need me to verify my account for the second time in 8 months?

    Mi hanno rilasciato entrambi i prelievi, quindi quali sono le 2 e-mail per cercare la prova dell'indirizzo? Ho appena ricevuto 2 email da Gigadat che mi informano di entrambi. Quindi non hai bisogno che verifichi il mio account per la seconda volta in 8 mesi?

  • Originale English Traduzione Italiano

     

    Hello WaroftheGods,

    I have checked and indeed your withdrawal requests were already processed by the casino.

    I can see that you were also informed with this occasion that your Proof of Address will expire and that you need to submit an updated one.

    We are legally required to ensure that all player data is updated and, as such, you may be asked to confirm and send updated documents in some cases.

    I suggest you send this as soon as possible, so that your account is ready to go when you will have your next withdrawal.

    With regards,
    Eugenié Lacroix

    Ciao WaroftheGods,

    Ho controllato e in effetti le tue richieste di prelievo sono già state elaborate dal casinò.

    Vedo che anche in questa occasione sei stato informato che la tua prova di indirizzo scadrà e che dovrai presentarne una aggiornata.

    Siamo tenuti per legge a garantire che tutti i dati dei giocatori siano aggiornati e, pertanto, in alcuni casi potrebbe esserti chiesto di confermare e inviare documenti aggiornati.

    Ti suggerisco di inviarlo il prima possibile, in modo che il tuo account sia pronto per essere utilizzato quando avrai il tuo prossimo prelievo.

    Per quanto riguarda,
    Eugenie Lacroix

  • Originale English Traduzione Italiano

    My account was ready to go for this withdrawl and I still waited over a week, Im sure it will hit my account in the next few hours, but as of right now, I'm still waiting.

    Il mio conto era pronto per questo prelievo e ho ancora aspettato più di una settimana, sono sicuro che arriverà sul mio conto nelle prossime ore, ma per ora sto ancora aspettando.

  • Originale English Traduzione Italiano

    My Drivers License that expires this year on July 13 isnt expired until then, also nothing can be done about it until then either. 

    And Im still waiting on my winnings, Etransfer is suppose to be instant, not sure why I still haven't recieved it 36 hours after it was sent. I have auto deposit so it should have gone straight into my account if it were sent properly.

    La mia patente di guida che scade quest'anno il 13 luglio non è scaduta fino ad allora, inoltre non si può fare nulla fino ad allora.

    E sto ancora aspettando le mie vincite, Etransfer dovrebbe essere istantaneo, non sono sicuro del motivo per cui non l'ho ancora ricevuto 36 ore dopo l'invio. Ho un deposito automatico, quindi avrebbe dovuto essere accreditato direttamente sul mio conto se fosse stato inviato correttamente.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello WaroftheGods,

    For Interac withdrawals you should receive the notification regarding the payment immediately on the email address associated with your casino account.

    As for your id you will only need to submit an updated one after the current one expires.

    With regards,
    Eugenié Lacroix

     

    Ciao WaroftheGods,

    Per i prelievi Interac dovresti ricevere immediatamente la notifica relativa al pagamento all'indirizzo e-mail associato al tuo account del casinò.

    Per quanto riguarda il tuo documento d'identità dovrai solo inviarne uno aggiornato dopo la scadenza di quello attuale.

    Per quanto riguarda,
    Eugenie Lacroix

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