Hi Blume20!
I am very sorry to hear that you are experiencing this error. I have just sent you a private message which I'm sure will clarify the situation! :)
We are also sorry to hear that you have not received any of our e-mails as we have sent a few regarding this matter. For this reason, we would kindly advice you to have a look at your spam folder to make sure our e-mails do not end up in there.
In case you need any assistance with this matter, or if you wish for additional information, please feel free to reach out to me directly on Loyalty@fairplaycasino.com. I am more than happy to help, and available seven days a week between 09:00 - 22:00.
Kind regards,
Sam
Ciao Blume20!
Mi dispiace molto apprendere che stai riscontrando questo errore. Ti ho appena inviato un messaggio privato che sono sicuro chiarirà la situazione! :)
Siamo inoltre spiacenti di apprendere che non hai ricevuto nessuna delle nostre e-mail poiché ne abbiamo inviate alcune riguardanti questo argomento. Per questo motivo ti consigliamo gentilmente di dare un'occhiata alla tua cartella spam per assicurarti che le nostre e-mail non finiscano lì.
Se hai bisogno di assistenza in merito o se desideri ulteriori informazioni, non esitare a contattarmi direttamente su Loyalty@fairplaycasino.com . Sono più che felice di aiutarti e sono disponibile sette giorni su sette dalle 09:00 alle 22:00.
Cordiali saluti,
Sam