Hello Pressarions, first of all I would say sorry for the delay, finally we were able to log in after various attempts, and we see that the discussion in the forum has gone a long way.
It is great to have this opportunity inside Latest Casino Bonuses' forums to have such an approach with our lovely visitors and also with the ones who do not abide to the regulations stated by the casino, it is great too to let everybody who is interested in the topic to take a look about all the particular situations and discussions.
In your particular situation the first episode of your problem was due to the lack of transparency of your documents and the fact that you were actually in a SUSPICIOUS state inside the casino, our demands for clarification never were answered.
That is why, by protocol, we have to delay the transactions in order to make the verifications necessary to ensure the well being of all our players and our platform.
Due to this short delay of a couple hours you started threatening the page with making complaints in various forums you also used the situation to ask for an extra of 30 Euros bonuses.
You threatened our client support crew, insulting them and using a pretty indecent language.
Whats why after a deliberation we decided that as we state in our regulations and as the owner of the admission rights of ElDorado Casino to expel you sir from our players list after giving you the entire payment you have accumulated into your account.
And regarding any bonuses who were left active before being blocked, they will be all canceled and the balance will be corrected.
All of which is stated into this forum response can be easily supported with the data we have.
Ciao Pressarions, innanzitutto mi scuso per il ritardo, finalmente siamo riusciti ad accedere dopo vari tentativi, e vediamo che la discussione nel forum è andata avanti parecchio.
È fantastico avere questa opportunità all'interno dei forum degli ultimi bonus del casinò per avere un simile approccio con i nostri adorabili visitatori e anche con quelli che non rispettano le normative stabilite dal casinò, è fantastico anche permettere a tutti coloro che sono interessati l'argomento per dare un'occhiata a tutte le situazioni e discussioni particolari.
Nella tua situazione particolare il primo episodio del tuo problema è stato dovuto alla mancanza di trasparenza dei tuoi documenti e al fatto che effettivamente ti trovavi in uno stato SOSPETTO all'interno del casinò, le nostre richieste di chiarimenti non hanno mai avuto risposta.
Ecco perché, per protocollo, dobbiamo ritardare le transazioni per effettuare le verifiche necessarie per garantire il benessere di tutti i nostri giocatori e della nostra piattaforma.
A causa di questo breve ritardo di un paio d'ore hai iniziato a minacciare la pagina con reclami in vari forum e hai anche sfruttato la situazione per chiedere un bonus extra di 30 euro.
Hai minacciato il nostro personale di assistenza clienti, insultandolo e usando un linguaggio piuttosto indecente.
Ecco perché dopo una deliberazione abbiamo deciso, come affermiamo nei nostri regolamenti e in qualità di proprietario dei diritti di ammissione di ElDorado Casino, di espellerti, signore, dalla nostra lista dei giocatori dopo averti versato l'intero pagamento che hai accumulato sul tuo conto.
E per quanto riguarda i bonus rimasti attivi prima di essere bloccati, verranno tutti annullati e il saldo verrà corretto.
Tutto ciò che è affermato nella risposta di questo forum può essere facilmente supportato con i dati in nostro possesso.