Hello Fabio_34,
We've received a reply from the Casino Representative. Here's what they say:
"As per the complaint made by Fabio_34, the user refused from providing the requested documents for account verification and asked to close his account and "Take the winnings for yourself".
As the account was closed per the customer’s request our support agent instructed the customer to provide all the necessary documents by email, however, the relevant documents were never sent.
According to casino license terms we are able to reopen the player's account in 7 days after receiving such a request. As the request to reopen an account was made on June 14 we were able to reopen an account today on June 21.
Fabio_34, you are welcome to login to your account and upload all the requested documents for account verification. Should you need any other assistance please feel free to contact us at any time.
Kind regards,
Queenspins Support Team"
Ciao Fabio_34,
Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò. Ecco cosa dicono:
"Secondo il reclamo presentato da Fabio_34, l'utente si è rifiutato di fornire i documenti richiesti per la verifica dell'account e ha chiesto di chiudere il suo account e di "Prendere per sé le vincite".
Poiché l'account è stato chiuso su richiesta del cliente, il nostro agente dell'assistenza ha incaricato il cliente di fornire tutti i documenti necessari via e-mail, tuttavia, i documenti pertinenti non sono mai stati inviati.
Secondo i termini della licenza del casinò siamo in grado di riaprire il conto del giocatore entro 7 giorni dalla ricezione di tale richiesta. Poiché la richiesta di riapertura di un conto è stata effettuata il 14 giugno, siamo riusciti a riaprire un conto oggi, 21 giugno.
Fabio_34, puoi accedere al tuo account e caricare tutti i documenti richiesti per la verifica dell'account. Se hai bisogno di altra assistenza, non esitare a contattarci in qualsiasi momento.
Cordiali saluti,
Team di supporto Queenspins"