USER - cukurdupsis999
Hello, right now is my time for a complain, i have chat transcript to show how terrible support works here!
today i got email with offer - deposit 10e and get 100 free spins (every time when they sent to me this offer i used it), i did deposit of 10 euro and went on live chat for 100 free spins because i CANT play netent games, they always added free spins on game fruity freinds or egyptian magic! And there was no problems!
Today of course i got confirmations that i can find free spins on games - Starburst™, Aloha! Cluster Pays™, The Legend Of Shangri-La™, but instead of those games-they will add another eligible game because i cant play netent, but i got offer!
Later went again in chat and asked for free spins - they will add 10 euros, i said no and asked for free spins, agent Shannon (terrible) told me that she will add 50 free spins..why ??? i always got 100 and i want 100 also this time! After long conversation she left chat and game over.
I went in chat another time with another terrbile agent Jaakko and he made me double stupid - he told me that i already used offer (HOW if i cant play netent games?) then he told me another news - offer has expiered ( walid 01.03-02.03) AND THEN he dont see any offer in my account and he dont know waht about talk!!!! BUT i SEE it my bonuses (i have screenshot and there can see as unused free spins) and also i have an email!
So i will not cry for those free spins, but no one deposit anymore from me!
UTENTE - cukurdupsis999
Ciao, adesso è il momento di lamentarmi, ho la trascrizione della chat per mostrare quanto pessimo funziona il supporto qui!
oggi ho ricevuto un'e-mail con l'offerta: deposita 10 euro e ricevi 100 giri gratuiti (ogni volta che mi hanno inviato questa offerta l'ho usata), ho depositato 10 euro e sono andato in chat dal vivo per 100 giri gratuiti perché NON POSSO giocare ai giochi Netent , aggiungevano sempre giri gratuiti agli amici fruttati del gioco o alla magia egiziana! E non ci sono stati problemi!
Oggi ovviamente ho avuto la conferma che posso trovare giri gratuiti sui giochi: Starburst™, Aloha! Cluster Pays™, The Legend Of Shangri-La™, ma invece di quei giochi aggiungeranno un altro gioco idoneo perché non posso giocare a Netent, ma ho ricevuto un'offerta!
Più tardi sono andato di nuovo in chat e ho chiesto giri gratuiti: aggiungeranno 10 euro, ho detto di no e ho chiesto giri gratuiti, l'agente Shannon (terribile) mi ha detto che aggiungerà 50 giri gratuiti..perché ??? ne ho sempre presi 100 e ne voglio 100 anche questa volta! Dopo una lunga conversazione ha lasciato la chat e il gioco è finito.
Sono andato in chat un'altra volta con un altro terribile agente Jaakko e mi ha reso doppiamente stupido - mi ha detto che avevo già utilizzato l'offerta (COME se non posso giocare ai giochi Netent?) poi mi ha detto un'altra notizia - l'offerta è scaduta (walid 01.03- 02.03) E POI non vede nessuna offerta nel mio account e non sa di che parlare!!!! MA VEDO i miei bonus (ho uno screenshot e posso vedere i giri gratuiti non utilizzati) e ho anche un'e-mail!
Quindi non piangerò per quei giri gratuiti, ma nessuno deposita più da me!