I AM VERY UPSET ABOUT LARIVIERACASINO.COM!
I REGISTERED ACCOUNT JUST LAST MONTH.
I DEPOSITED 200 EUROS USING ECOPAYZ.
I PLAYED ROULETTE BET 50 EUROS AND WON 2K EUROS.
I WITHDREW TO ECOPAYZ.
I SENT THEM MY DOCUMENTS.
THEY APPROVED THE WITHDRAWAL ON APRIL 26 BUT IT WAS NEVER PAID TO MY ECOPAYZ ACCOUNT.
IT HAS BEEN ALMOST A MONTH BUT THEY NEVER PAID ME.
THESE ARE LIVE CHAT CONVERSATION THAT I SAVED:
Henry
yes, it seems payment was mad and successfully
it has taken a bit longer
Henry
12:02 am
but you should se it end of business day wednessaday
the latest
Arlette
12:38 am
the payment have been approved on the 26/04/19
12:39 am
i will transfer the query to finance team for further information and we will contact you for the feedback Luis
Arlette
12:40 am
it has been paid as per the sytstem
12:41 am
that's why i will transfer the query to finance for verification because your payment have been approved
Arlette
12:41 am
i cant give you more information about that ,we need the feedback of the finance team
you can come on chat in 4h but we will send you an email for the feedback
I CHATTED WITH MISS VANESSA AND TOLD HER I WILL POST COMPLAINT BECAUSE THE WITHDRAWAL WAS APPROVED IN THE CASHIER HISTORY BUT WAS NEVER PAID INTO MY ECOPAYZ ACCOUNT.
I TOLD HER I CHECKED MY ECOPAYZ ACCOUNT TODAY AND THE PAYMENT IS STILL NOT THERE.
I WAS GOING TO ASK HER SOME MORE INFORMATION AND SEND HER SCREENSHOT OF MY ECOPAYZ TRANSACTION TO PROVE THAT I STILL DO NOT RECEIVED THE PAYMENT BUT SHE DISCONNECTED THE CHAT VERY SUDDENLY.
I CHECKED MY ECOPAYZ ACCOUNT FOUR TIMES THIS WEEK TO DOUBLE CHECK IF THE WITHDRAWAL IS PAID.
DO THEY HAVE LCB REP HERE?
SONO MOLTO SCONVOLTO PER LARIVIERACASINO.COM!
HO REGISTRATO L'ACCOUNT APPENA IL MESE SCORSO.
HO DEPOSITATO 200 EURO CON ECOPAYZ.
HO GIOCATO ALLA ROULETTE, SCOMMESSA 50 EURO E HO VINTO 2K EURO.
HO RITIRATO SU ECOPAYZ.
HO INVIATO LORO I MIEI DOCUMENTI.
HANNO APPROVATO IL PRELIEVO IL 26 APRILE MA NON È MAI STATO PAGATO SUL MIO CONTO ECOPAYZ.
È PASSATO QUASI UN MESE MA NON MI HANNO MAI PAGATO.
QUESTE SONO LE CONVERSAZIONI IN CHAT LIVE CHE HO SALVATO:
Enrico
sì, sembra che il pagamento sia stato effettuato con successo
ci è voluto un po' più di tempo
Enrico
00:02
ma dovresti vederlo mercoledì alla fine della giornata lavorativa
l'ultimo
Arlette
00:38
il pagamento è stato approvato il 26/04/19
00:39
Trasferirò la richiesta al team finanziario per ulteriori informazioni e ti contatteremo per il feedback Luis
Arlette
00:40
è stato pagato secondo il sistema
00:41
ecco perché trasferirò la richiesta alla finanza per la verifica perché il tuo pagamento è stato approvato
Arlette
00:41
Non posso darti ulteriori informazioni a riguardo, abbiamo bisogno del feedback del team finanziario
puoi venire in chat tra 4 ore ma ti invieremo un'e-mail per il feedback
HO CHATTATO CON LA SIG.NA VANESSA E LE HO DETTO CHE PUBBLICERÒ UN RECLAMO PERCHÉ IL PRELIEVO È STATO APPROVATO NELLO STORICO DELLA CASSA MA NON È MAI STATO PAGATO SUL MIO CONTO ECOPAYZ.
LE HO DETTO CHE OGGI HO CONTROLLATO IL MIO CONTO ECOPAYZ E IL PAGAMENTO NON C'È ANCORA.
AVEVO CHIEDERLE QUALCHE INFORMAZIONE IN PIÙ E MANDARLE LO SCREENSHOT DELLA MIA TRANSAZIONE ECOPAYZ PER DIMOSTRARE CHE ANCORA NON HO RICEVUTO IL PAGAMENTO MA HA DISCONNESSO LA CHAT MOLTO IMPROVVISAMENTE.
HO CONTROLLATO IL MIO CONTO ECOPAYZ QUATTRO VOLTE QUESTA SETTIMANA PER CONTROLLARE SE IL PRELIEVO È PAGATO.
HANNO UN RAPPRESENTANTE LCB QUI?