hi paul
i have an enquiry about golden palace casino
i made a deposit without bonus claims and won up to $190 which i requested to be withdrawn
i recieved an email 3 days later asking me for at least 5 different documents and a screen shot of a skrill transaction
i however did not use skrill to make my deposit so i deem this as impossible to do
it is very strange to be asked for a high volume of documents to make a withdrawal and i havent experienced this anywhere else
i deposited with my credit card and i requested a withdrawal back into my same credit card
i emailed back but have not recieved response at which point i found it very concerning and did not feel comfortable sharing that many personal documents online
i cancelled my withdrawal and of course played through my money stupidly out of frustration over the entire situation
can you please explain this process and why its necessary?
i enjoy playing on this site but have some doubts
thank you
Ciao Paul
Ho una domanda sul casinò Golden Palace
ho effettuato un deposito senza richieste di bonus e ho vinto fino a $ 190 di cui ho chiesto il ritiro
ho ricevuto un'e-mail 3 giorni dopo che mi chiedeva almeno 5 documenti diversi e uno screenshot di una transazione Skrill
Tuttavia non ho usato Skrill per effettuare il mio deposito, quindi ritengo che sia impossibile farlo
è molto strano che mi venga chiesto un volume elevato di documenti per effettuare un prelievo e non l'ho mai sperimentato da nessun'altra parte
ho depositato con la mia carta di credito e ho richiesto un prelievo sulla stessa carta di credito
ho risposto via email ma non ho ricevuto risposta, a quel punto ho trovato la cosa molto preoccupante e non mi sentivo a mio agio nel condividere così tanti documenti personali online
ho annullato il mio prelievo e ovviamente ho giocato stupidamente i miei soldi per la frustrazione per l'intera situazione
puoi spiegare questo processo e perché è necessario?
mi piace giocare su questo sito ma ho qualche dubbio
Grazie