Made this account just to post this review, as I want to warn people about using BGO.
Basically I withdrew £1,135.00 pounds on the 20th Oct 2019. It got approved and I was sent an email on the 22nd saying "Your funds have now been processed and should be with you shortly. If an online wallet was used to withdraw such as PayPal, your funds will be available instantly. "
I withdrew with Skrill, and expected the money to be in my account after a day or two.
After a couple of days I reached out to their customer service and asked why this was taking so long, it had now been 4 days. I was told it would take 4-5 days, so I went ahead and waited. It has now been 10 DAYS, and there is no money in my Skrill account.
I contacted BGO and they kept saying the payment was APPROVED, but never directly said it was sent. They told me they contacted Skrill and appearently Skrill told BGO they cannot help them, and allegedly told BGO that I MYSELF had to reach out to them. Which I did. Apparently there is nothing on its way to my account.
Attached is Proof (written statement) from Skrill that BGO did in fact NOT send any money to my account. Please note it has now been 10 days since it was "allegedly" sent from BGO.
I contacted BGO again today, and they are saying they are ENDING all correspondence with me until Skrill contacts them regarding my account. Why is that Skrill's responsibility to contact BGO? They have no reason to? BGO has NOT sent me any money and using this as an excuse. They also have not provided me with a Transaction ID, because it does NOT exist.
They still claim Skrill needs to contact me even AFTER I sent them proof that Skrill stated BGO has not made any transactions that were sent my way.
Why would skrill even consider contacting them? They have no reason to as there was NEVER any money sent. There is no issue?
"Thank you for your patience regarding this matter.
What is this? Surely if the money was sent they would have an transaction ID to be able to locate this payment if it ever went through. That us what the accounting department in every company is for. Every payment is accounted for and should be able to be tracked.
They are basically saying they can’t discuss their own payment with the provider that they allegedly made? It sounds to me like they never sent it to me in the first place, and I am 100% sure they did not. They have been ignoring my emails with proof I have sent. And use the phrase ""Once you have explained to them to allow us to discuss this with them, we can then proceed. Until this point and until we hear from Skrill on your behalf this will be the final correspondance we will have with regards to the matter."
Why would skrill even consider contacting them? They have no reason to as there was NEVER any money sent. There is no issue?
What kind of joke is that? Horrible casino. Avoid at all cost!!
Ho creato questo account solo per pubblicare questa recensione, poiché desidero avvisare le persone sull'utilizzo di BGO.
Fondamentalmente ho prelevato £ 1.135,00 sterline il 20 ottobre 2019. È stato approvato e mi è stata inviata un'e-mail il 22 dicendo "I tuoi fondi sono stati elaborati e dovrebbero essere con te a breve. Se per prelevare è stato utilizzato un portafoglio online come PayPal , i tuoi fondi saranno immediatamente disponibili."
Ho ritirato con Skrill e mi aspettavo che i soldi fossero sul mio conto dopo un giorno o due.
Dopo un paio di giorni ho contattato il loro servizio clienti e ho chiesto perché ci stava mettendo così tanto tempo, ormai erano passati 4 giorni. Mi è stato detto che ci sarebbero voluti 4-5 giorni, quindi sono andato avanti e ho aspettato. Sono trascorsi 10 GIORNI e non ci sono soldi nel mio conto Skrill.
Ho contattato BGO e continuavano a dire che il pagamento era APPROVATO, ma non hanno mai detto direttamente che era stato inviato. Mi hanno detto di aver contattato Skrill e apparentemente Skrill ha detto a BGO che non possono aiutarli e presumibilmente ha detto a BGO che IO STESSO dovevo contattarli. Cosa che ho fatto. Apparentemente non c'è nulla in arrivo sul mio conto.
In allegato c'è la prova (dichiarazione scritta) di Skrill che BGO in realtà NON ha inviato denaro sul mio conto. Tieni presente che sono trascorsi 10 giorni da quando è stato "presumibilmente" inviato da BGO.
Ho contattato di nuovo BGO oggi e dicono che termineranno tutta la corrispondenza con me finché Skrill non li contatterà in merito al mio account. Perché è responsabilità di Skrill contattare BGO? Non ne hanno motivo? BGO NON mi ha inviato denaro e lo usa come scusa. Inoltre non mi hanno fornito un ID transazione, perché NON esiste.
Affermano ancora che Skrill deve contattarmi anche DOPO che ho inviato loro la prova che Skrill ha dichiarato che BGO non ha effettuato alcuna transazione inviata a mio avviso.
Perché Skrill dovrebbe prendere in considerazione l'idea di contattarli? Non hanno motivo di farlo poiché non è MAI stato inviato denaro. Non c'è problema?
"Grazie per la vostra pazienza riguardo a questa questione.
Cos'è questo? Sicuramente se il denaro fosse stato inviato avrebbero un ID di transazione per poter individuare il pagamento se mai fosse andato a buon fine. Ecco a cosa serve il reparto contabilità di ogni azienda. Ogni pagamento viene contabilizzato e dovrebbe essere possibile monitorarlo.
Fondamentalmente stanno dicendo che non possono discutere con il fornitore il proprio pagamento che avrebbero effettuato? Mi sembra che non me lo abbiano mai inviato e sono sicuro al 100% che non l'abbiano fatto. Hanno ignorato le mie e-mail con le prove che ho inviato. E usa la frase ""Una volta che hai spiegato loro come permetterci di discuterne con loro, possiamo procedere. Fino a questo punto e finché non avremo notizie da Skrill a tuo nome, questa sarà la corrispondenza finale che avremo in merito alla questione."
Perché Skrill dovrebbe prendere in considerazione l'idea di contattarli? Non hanno motivo di farlo poiché non è MAI stato inviato denaro. Non c'è problema?
Che razza di scherzo è quello? Casinò orribile. Evitare a tutti i costi!!