I have recently encountered some issues with Bongo Casino. Even though I have already been communicated with their live chat representatives many times, they are still not able / willing to give me a satisfactory solution for that.
1. Oct 24, 2020 Was asking for the promo bonus investigation status, and being told that "from Monday (Oct 26, 2020) we will launch a 10% cashback promo based on net losses". There were not only ONE representative repeatedly mentioned that Monday promo to me.
2. Nov 5 , 2020 Got reminded that the promo that was being told, and cashback should be in my account(but no cashback credited). Many representatives replied me that they would inform the manager regarding this matter. Passed couple days and they've given me an answer of that information was given wrongly to me.
Recentemente ho riscontrato alcuni problemi con Bongo Casino. Anche se ho già avuto contatti molte volte con i loro rappresentanti tramite live chat, non sono ancora in grado/disposti a darmi una soluzione soddisfacente.
1. 24 ottobre 2020 Stavo chiedendo lo stato dell'indagine sul bonus promozionale e mi è stato detto che "da lunedì (26 ottobre 2020) lanceremo una promozione di cashback del 10% basata sulle perdite nette". Non solo UN rappresentante mi ha ripetutamente menzionato la promozione del lunedì.
2. 5 novembre 2020 Mi è stato ricordato che la promozione che era stata comunicata e il cashback dovrebbero essere nel mio account (ma nessun cashback accreditato). Molti rappresentanti mi hanno risposto che avrebbero informato il direttore in merito a questa questione. Sono passati un paio di giorni e mi hanno risposto che l'informazione mi era stata data in modo errato.