Dear Player,
First and foremost - congratulations on your winnings, and thank you for your feedback!
We understand that you would like to get your winnings as soon as possible, which we are ready to assist you with, however, bear in mind that each and every single one of our customers is going through an account verification procedure, which is in full accordance with our Terms&Conditions. As a responsible operator, we treat customer due diligence seriously, and since our top priority remains our customers’ satisfaction, we are ready to proceed with the verification of your account as soon as you provide us with all requested documents.
We would like to refer you to the relevant point in our Terms&Conditions that we are acting upon:
5.1 You must provide us with all information that we may request in order to manage your account, verify your identity, or the source of the funds deposited to your account. This includes (but is not limited to) properly certified ID, proof of residence, proof of ownership, and transaction histories of the payment methods used for the period of up to 12 (twelve) months, including bank or credit/debit card statements, etc. You must provide these documents and information within 10 (ten) days after the request is made. We reserve the right to withhold payment and/or suspend your account until you provide the documents and information we requested and to permanently close your account if you fail to do so in time.
We hope the above-mentioned information clarifies the case! We are waiting for your cooperation before we can proceed with your account verification.
Best regards,
7Signs.com Team
Caro Giocatore,
Innanzitutto congratulazioni per le tue vincite e grazie per il tuo feedback!
Comprendiamo che desideri ricevere le tue vincite il prima possibile, cosa che siamo pronti ad aiutarti, tuttavia, tieni presente che ognuno dei nostri clienti sta attraversando una procedura di verifica dell'account, che è completamente conformità con i nostri Termini e Condizioni. In qualità di operatore responsabile, trattiamo seriamente la due diligence del cliente e poiché la nostra massima priorità rimane la soddisfazione dei nostri clienti, siamo pronti a procedere con la verifica del tuo account non appena ci fornirai tutti i documenti richiesti.
Desideriamo rimandarvi al punto pertinente dei nostri Termini e Condizioni in base al quale stiamo agendo:
5.1 Devi fornirci tutte le informazioni che potremmo richiedere per gestire il tuo account, verificare la tua identità o la fonte dei fondi depositati sul tuo account. Ciò include (ma non è limitato a) documento d'identità adeguatamente certificato, prova di residenza, prova di proprietà e cronologia delle transazioni dei metodi di pagamento utilizzati per un periodo fino a 12 (dodici) mesi, inclusi estratti conto bancari o di carte di credito/debito, ecc. È necessario fornire tali documenti e informazioni entro 10 (dieci) giorni dalla richiesta. Ci riserviamo il diritto di trattenere il pagamento e/o sospendere il tuo account finché non fornirai i documenti e le informazioni richieste e di chiudere definitivamente il tuo account se non lo fai in tempo.
Speriamo che le informazioni sopra riportate chiariscano il caso! Aspettiamo la tua collaborazione prima di procedere con la verifica del tuo account.
Distinti saluti,
Il team di 7Signs.com