Abo Casino, Kakadu Casino, Arlekin Casino Supporto e discussione dei reclami

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Ultimo messaggio fatto 3 anni fa fa da AboCasino
AboCasino
  • Iniziato da
  • AboCasino
  • Malta Casino Rep 14
  • attività più recente 3 anni fa

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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello everybody!

    We're happy to be a new part of the LCB community and offer support for our awesome casino brand Abo Casino.

    Abo Casino is a new White Label casino brand under license Curacao, powered by SOFTSWISS and based in Europe.

    Our main advantages are:

    - very fast cashouts

    - low wager

    - large number of bonuses

    - excellent adaptive mobile version

    - large number of local currencies 

    - an excellent solution for payments and playing with cryptocurrency

    Welcome!

    Updated 11 June 2021 - Kakadu Casino added to LCB lists

    Updated 23 June 2021 - Arlekin Casino added to LCB lists

    Ciao a tutti!

    Siamo felici di entrare a far parte della comunità LCB e di offrire supporto per il nostro fantastico marchio di casinò Abo Casino .

    Abo Casino è un nuovo marchio di casinò White Label su licenza Curacao, gestito da SOFTSWISS e con sede in Europa.

    I nostri principali vantaggi sono:

    - incassi molto veloci

    - scommessa bassa

    - gran numero di bonus

    - eccellente versione mobile adattiva

    - gran numero di valute locali

    - un'ottima soluzione per i pagamenti e per giocare con la criptovaluta

    Benvenuto!

    Aggiornato l'11 giugno 2021 - Kakadu Casino è stato aggiunto agli elenchi LCB

    Aggiornato il 23 giugno 2021 - Arlekin Casino aggiunto agli elenchi LCB

    4.5/ 5

    4.6/ 5

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to LCB, Abo Casino Representative! Glad to have you here! thumbs_up

    Benvenuto in LCB, rappresentante di Abo Casino! felice di averti qui! thumbs_up

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Abo Casino Representative, nice to have you here smiley

    Ciao rappresentante del casinò Abo, è un piacere averti qui smiley

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome on board. Thanks for joining in. heart

    Benvenuto a bordo. Grazie per esserti unito. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the LCB forum Abo Casino Representative! Thank you for being available to assist our members! heart

    Benvenuti nel forum LCB Rappresentante del Casinò Abo! Grazie per essere disponibile ad assistere i nostri membri! heart

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for joining in Abo Casino Representative! Glad to have you here smiley

    Grazie per esserti unito al rappresentante di Abo Casino! Felice di averti qui smiley

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to LCB i_love_lcb

    Benvenuti in LCB i_love_lcb

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to the LCB community. Nice to know you are here to assist us! thumbs_up

    Benvenuti nella comunità LCB. È bello sapere che sei qui per aiutarci! thumbs_up

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Abo Casino Representative, welcome to our community!thumbs_up

    Ciao rappresentante del casinò Abo, benvenuto nella nostra comunità! thumbs_up

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Welcome to LCB:)

    Benvenuti in LCB :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Abo Casino Representative, welcome to the LCB forum smiley

    Ciao rappresentante del casinò Abo, benvenuto nel forum LCB smiley

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Abo Casino Representative, welcome to LCB thumbs_up

    Ciao rappresentante del casinò Abo, benvenuto su LCB thumbs_up

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello I have recently joined abo casino after depositing $500 I have been able to cash out but numerous attempts to cash out have been left in the pending stage for more than 12 hours at times that I cancelled the withdrawl and kept playing I have now requested a cash out of $2200 and still waiting I think when your casino promotes that they do fast cash outs there should be better assistance as I have made numerous attempts to ask live chat but they just reply with your cash out is in line can I get more clarification on how long a withdrawl request takes until it is sent to the bank thanks . My email on the website is mobin237@gmail.com

    Ciao, mi sono iscritto di recente ad abo casino dopo aver depositato $500 sono riuscito a incassare ma numerosi tentativi di incassare sono rimasti in sospeso per più di 12 ore a volte ho annullato il prelievo e ho continuato a giocare. Ora ho richiesto un incassare $ 2200 e sto ancora aspettando Penso che quando il tuo casinò promuove i prelievi veloci dovrebbe esserci una migliore assistenza dato che ho fatto numerosi tentativi di chiedere tramite chat dal vivo ma mi hanno semplicemente risposto che il tuo prelievo è in linea, posso avere maggiori chiarimenti su quanto tempo impiega una richiesta di prelievo prima che venga inviata alla banca, grazie. La mia email sul sito web è mobin237@gmail.com

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Mobin23,

    We'll notify the casino rep about the issue with cashout. Hope it will be sorted soon and you'll get your winnings. 

    Ciao Mobin23,

    Informeremo il rappresentante del casinò del problema con il prelievo. Spero che tutto venga risolto presto e che tu possa ottenere le tue vincite.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, Mobin23,

    I got acquainted with the history of your transactions - yes, indeed you ordered a payment 6 times and canceled. According to the rules, we indicate that the payment is processed within 24 hours, but in practice, our colleagues withdraw payments in 1-3 hours. Fast payouts are our strong point, which players really enjoy.

    However, I would like to draw your attention to the fact that you are using a BANK TRANSFER as a payment. In this case, the payment takes a longer time. Generally, all bank transfers take longer to verify and are sent to the finance department at the end of the business day, along with other bank transfers ordered for the entire day. The casino rules specify https://www.abocasino.com/terms-and-conditions 12. WITHDRAWAL POLICY - bank transfer is carried out within 5-7 days. Also, all payment terms for payment methods are available on the payment page https://www.abocasino.com/payments If you used a card or other payment method, processing would take no more than 1-3 hours, and the transfer of funds would be instant.

    In this case, you should not worry, please do not cancel the payment, be patient and you will successfully receive your winnings. We would love to shorten the processing time for bank payments, but this payment option takes the same length of time in all casinos and does not depend on the casino operator.

    Ciao Mobin23,

    Ho conosciuto la cronologia delle tue transazioni: sì, in effetti hai ordinato un pagamento 6 volte e lo hai annullato. Secondo le regole, indichiamo che il pagamento viene elaborato entro 24 ore, ma in pratica i nostri colleghi ritirano i pagamenti entro 1-3 ore. I pagamenti rapidi sono il nostro punto di forza, cosa che piace molto ai giocatori.

    Vorrei però attirare la tua attenzione sul fatto che stai utilizzando come pagamento il BONIFICO BANCARIO. In questo caso il pagamento richiederà più tempo. Generalmente, tutti i bonifici bancari richiedono più tempo per essere verificati e vengono inviati al dipartimento finanziario alla fine della giornata lavorativa, insieme agli altri bonifici bancari ordinati per l'intera giornata. Le regole del casinò specificano https://www.abocasino.com/terms-and-conditions 12. POLITICA DI PRELIEVO - il bonifico bancario viene effettuato entro 5-7 giorni. Inoltre, tutti i termini di pagamento per i metodi di pagamento sono disponibili sulla pagina di pagamento https://www.abocasino.com/payments Se hai utilizzato una carta o un altro metodo di pagamento, l'elaborazione non richiederebbe più di 1-3 ore e il trasferimento di i fondi sarebbero istantanei.

    In questo caso non devi preoccuparti, non annullare il pagamento, sii paziente e riceverai con successo le tue vincite. Ci piacerebbe ridurre i tempi di elaborazione dei pagamenti bancari, ma questa opzione di pagamento richiede lo stesso tempo in tutti i casinò e non dipende dall'operatore del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm having verification issues.  

    Pretty much its stalling tactics.  What is going on, do you guys want to build a brand or not?

    They know who I am.

    Sto riscontrando problemi di verifica.

    Praticamente è una tattica di stallo. Cosa sta succedendo, ragazzi, volete costruire un marchio o no?

    Sanno chi sono.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi I still haven't received my moneh of $2200 it has been near 12 days I have contacted the live support of abo casino but they say I should ask my bank I have asked my bank they said there is no such transactions that they are blocking and they asked me to get a tracing number I asked the live chat for a tracing number and they said we don't give that out can someone help me please 

    Ciao, non ho ancora ricevuto il mio denaro di $ 2200, sono passati quasi 12 giorni, ho contattato il supporto live di abo casino, ma dicono che dovrei chiedere alla mia banca, ho chiesto alla mia banca, hanno detto che non esistono transazioni del genere che stanno bloccando e mi hanno chiesto di ottenere un numero di tracciabilità. Ho chiesto un numero di tracciabilità alla chat dal vivo e mi hanno detto che non lo diamo, qualcuno può aiutarmi, per favore?

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Mobin23 wrote:

    Hi I still haven't received my moneh of $2200 it has been near 12 days I have contacted the live support of abo casino but they say I should ask my bank I have asked my bank they said there is no such transactions that they are blocking and they asked me to get a tracing number I asked the live chat for a tracing number and they said we don't give that out can someone help me please

    Sure we're going to notify the casino rep about this issue. You've been waiting for too long for your withdrawal. 

    Mobin23 ha scritto:

    Ciao, non ho ancora ricevuto il mio denaro di $ 2200, sono passati quasi 12 giorni, ho contattato il supporto live di abo casino, ma dicono che dovrei chiedere alla mia banca, ho chiesto alla mia banca, hanno detto che non esistono transazioni del genere che stanno bloccando e mi hanno chiesto di ottenere un numero di tracciabilità. Ho chiesto un numero di tracciabilità alla chat dal vivo e mi hanno detto che non lo diamo, qualcuno può aiutarmi, per favore?

    Sicuramente informeremo il rappresentante del casinò di questo problema. Hai aspettato troppo a lungo per il tuo ritiro.

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Omar Sahid wrote:

    I'm having verification issues.

    Pretty much its stalling tactics. What is going on, do you guys want to build a brand or not?

     

    They know who I am.

    Please private message me your casino username and the casino rep will be notified. 

    Omar Sahid ha scritto:

    Sto riscontrando problemi di verifica.

    Praticamente è una tattica di stallo. Cosa sta succedendo, ragazzi, volete costruire un marchio o no?

    Sanno chi sono.

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e il rappresentante del casinò verrà avvisato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thankyou very Melissa you are always of great help 

    Grazie mille Melissa, sei sempre di grande aiuto

  • Originale English Traduzione Italiano
    Mobin23 wrote:

    Thankyou very Melissa you are always of great help

    No problem at all. wink

    Mobin23 ha scritto:

    Grazie mille Melissa, sei sempre di grande aiuto

    Nessun problema. wink

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, Omar

    Could you send us in a personal message your nickname or the email to which your account is registered?

    Could you describe the verification problem in detail?

    I would like to understand the issue and fix it as quickly as possible. It is our interest to ensure that other players do not have any problems with verification in the future.

    Ciao, Omar

    Potresti inviarci in un messaggio personale il tuo nickname o l'email a cui è registrato il tuo account?

    Potresti descrivere il problema di verifica in dettaglio?

    Vorrei capire il problema e risolverlo il più velocemente possibile. È nostro interesse garantire che altri giocatori non abbiano problemi con la verifica in futuro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, Mobin

    I am sincerely sorry that you had a delay in payment.

    According to the financial department, the amount of 2200 was paid on May 21, 2021 through Devcode - Domestic Withdrawal Bank. More than 7 working days have passed and the entire amount should have already been with you. We are kindly ready to provide LСB representatives with proof of successful confirmation of payment to your bank details.

    I would like to ask you not to worry, because similar situations happen and we will resolve it. Our finance department can directly contact your bank and resolve the issue on this transaction, however, we will need your account statement (or a screenshot from the mobile application), which we will provide to the bank as proof that you did not receive the payment we sent. The statement can be sent to live chat.

    I apologize for the incorrect work of the live support agents, who were immediately obliged to request an account statement from you 5 days ago and directly contact the bank to resolve this situation.

    Please send your account statement to the live chat agents and we will resolve the current situation as a matter of priority. After you receive your payment, we will provide you with moral compensation as a no deposit bonus. I hope for an early solution to the problem :)

    Ciao, Mobin

    Mi dispiace sinceramente che tu abbia avuto un ritardo nel pagamento.

    Secondo il dipartimento finanziario, l'importo di 2200 è stato pagato il 21 maggio 2021 tramite Devcode - Domestic Withdrawal Bank. Sono trascorsi più di 7 giorni lavorativi e l'intero importo dovrebbe essere già con te. Siamo gentilmente pronti a fornire ai rappresentanti LСB la prova dell'avvenuta conferma del pagamento sulle vostre coordinate bancarie.

    Vorrei chiedervi di non preoccuparvi, perché situazioni simili capitano e noi le risolveremo. Il nostro dipartimento finanziario può contattare direttamente la tua banca e risolvere il problema relativo a questa transazione, tuttavia, avremo bisogno del tuo estratto conto (o di uno screenshot dall'applicazione mobile), che forniremo alla banca come prova che non hai ricevuto il pagamento abbiamo inviato. La dichiarazione può essere inviata alla chat dal vivo.

    Mi scuso per il lavoro scorretto degli agenti del supporto live, che sono stati immediatamente obbligati a richiedervi un estratto conto 5 giorni fa e a contattare direttamente la banca per risolvere questa situazione.

    Invia il tuo estratto conto agli agenti della live chat e risolveremo la situazione attuale in via prioritaria. Dopo aver ricevuto il pagamento, ti forniremo un compenso morale come bonus senza deposito. Spero in una tempestiva soluzione del problema :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi thanks for the reply , a casino representative contacted me before in regards to this they requested the statements I sent them over 20 screenshots from my banking app of all the dates required but they said this is not enough evidence and I have requested the proper statement from my bank and they say it will take up to 48 business hours to process but if you are happy with sceeenshots please go see the evidence that I have sent in the chat via email 

    Salve, grazie per la risposta, un rappresentante del casinò mi ha contattato prima a questo proposito, hanno richiesto le dichiarazioni che ho inviato loro oltre 20 screenshot dalla mia app bancaria di tutte le date richieste, ma hanno detto che non è una prova sufficiente e ho richiesto la dichiarazione corretta dalla mia banca e dicono che ci vorranno fino a 48 ore lavorative per l'elaborazione, ma se sei soddisfatto degli scatti, vai a vedere le prove che ho inviato nella chat via e-mail

  • Originale English Traduzione Italiano

    I'm on my 6th attempt to withdrawl $700.

    Been gaming for 14 years.  I know when fish smells.

    Verification has been hell here.  After 5 deposits this is my first witdrawl.

    1st attempt.  They couldn't read an ID

    2nd attempt. They couldn't verify the etransfer saying the dates are wrong.  I advised them it's a weekend transaction is future date posted.

    3rd attempt.  Same thing they couldn't understand banking.

    4th attempt. Wanted my ecopayz account.

    5th attempt. Just cancelled again wanted my etransfer email? Sent again.

    6th attempt.   Will keep you posted.

    Sono al sesto tentativo di prelevare $ 700.

    Gioco da 14 anni. So quando puzza di pesce.

    La verifica è stata un inferno qui. Dopo 5 depositi questo è il mio primo prelievo.

    1° tentativo. Non potevano leggere un documento d'identità

    2° tentativo. Non sono riusciti a verificare l'etransfer dicendo che le date sono sbagliate. Ho avvisato loro che si tratta di una transazione del fine settimana con data futura pubblicata.

    3° tentativo. La stessa cosa che non riuscivano a capire il settore bancario.

    4° tentativo. Volevo il mio conto ecopayz.

    5° tentativo. Hai appena cancellato di nuovo, vuoi la mia email di etransfer? Inviato di nuovo.

    6° tentativo. Vi terrò aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Omar,

    Please private message me your casino username. The casino rep already replied to your first post but he needs your account details so he can look into your case. 

    Ciao Omar,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò. Il rappresentante del casinò ha già risposto al tuo primo post, ma ha bisogno dei dettagli del tuo account per poter esaminare il tuo caso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    On my 7th attempt. They want Eco payz screenshot again.  

    I'm sorry but these guys are illiterate. 

    Al mio settimo tentativo. Vogliono di nuovo lo screenshot di Eco Payz.

    Mi dispiace ma questi ragazzi sono analfabeti.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Omar Sahid wrote:

    On my 7th attempt. They want Eco payz screenshot again.

    I'm sorry but these guys are illiterate.

    We received your account details and notified the casino rep. 

    Omar Sahid ha scritto:

    Al mio settimo tentativo. Vogliono di nuovo lo screenshot di Eco Payz.

    Mi dispiace ma questi ragazzi sono analfabeti.

    Abbiamo ricevuto i dettagli del tuo account e informato il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi abo casino today I have realised that my money of $2200 has gone back into my casino balance can you tell me what is going on ?

    Ciao abo casinò, oggi mi sono reso conto che i miei soldi di $ 2200 sono tornati nel mio saldo del casinò, puoi dirmi cosa sta succedendo?

    4.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear abocasino I have again requested a withdrawl amount of $2000 after the money was put back in my account please can you fast track this payment as this has been to long for a withdrawl 

    Caro abocasino, ho nuovamente richiesto un importo di prelievo di $ 2000 dopo che il denaro è stato rimesso sul mio conto, per favore puoi velocizzare questo pagamento poiché è stato troppo lungo per un prelievo

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello, Mobin

    I have checked with the finance department the reason for the refund. As I was informed, you made a mistake when entering the bank account number - instead of 6 entered 5. The payment went to the wrong address. After our agents contacted the bank, the amount was returned to your balance. In no case do I shift the blame for the delay on you, because from our side the live support worked incorrectly.

    We hope that your payment will arrive at your account as quickly as possible this time. On your account you will find a no deposit bonus as moral compensation.

    Be sure to let me know after you receive your winnings :)

    Ciao, Mobin

    Ho verificato con il dipartimento finanziario il motivo del rimborso. Come mi è stato comunicato, hai commesso un errore inserendo il numero del conto bancario: invece di 6, hai inserito 5. Il pagamento è andato all'indirizzo sbagliato. Dopo che i nostri agenti hanno contattato la banca, l'importo è stato restituito al tuo saldo. In nessun caso attribuisco a te la colpa del ritardo, perché da parte nostra il supporto live ha funzionato in modo errato.

    Ci auguriamo che questa volta il pagamento arrivi sul tuo conto il più rapidamente possibile. Sul tuo conto troverai un bonus senza deposito come compenso morale.

    Assicurati di farmelo sapere dopo aver ricevuto le tue vincite :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Omar Sahid,

    I have checked the history of your payments. Support agents requested documents as part of standard verification. In the event that support agents have questions about document verification, the payment is canceled and indicate the reason for the cancellation, which you can see directly in your account.

    Your follow-up payment was ordered at 20:10 and successfully paid on May 31, 2021 at 21:47.

    I am very sorry that my colleagues did not confirm the payment from the first time, but you can be sure that subsequent payments will not cause any difficulties.

    Please notify me as soon as you have successfully received your winnings :)

    Caro Omar Sahid,

    Ho controllato la cronologia dei tuoi pagamenti. Gli agenti dell'assistenza hanno richiesto documenti come parte della verifica standard. Nel caso in cui gli agenti dell'assistenza abbiano domande sulla verifica dei documenti, il pagamento viene annullato e indica il motivo dell'annullamento, che puoi vedere direttamente nel tuo account.

    Il pagamento successivo è stato ordinato alle 20:10 e pagato con successo il 31 maggio 2021 alle 21:47.

    Mi dispiace molto che i miei colleghi non abbiano confermato il pagamento fin dalla prima volta, ma potete star certi che i pagamenti successivi non causeranno alcuna difficoltà.

    Per favore avvisami non appena avrai ricevuto con successo le tue vincite :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just stalling tactics. Your saff did the same error multiple times in a row with same person? No. Dama is problematic group. It obviously help people start casinos without proper funding and/or tips on how to cut corners and rip players because every new casino of the group rip and scam the exact same way, with same words, same everything. I had 4-5 dama in a row using the same e-interac verification stalling method to not pay, the odds?

    Any support is just a paid liar there to bullshit everyone. You don't solve cases, you just make things happen when you cross the line and see the player is possibly going to move to next step. The dama complaints are the same everywhere all the time.

    Shame on you and i suggest to all to avoid this casino and any dama casinos. They are all trying to scam 24/7 more than you can think. Even though this could apply to all casinos, dama really deserves the gold medal of scam.

    Solo tattiche di temporeggiamento. Il tuo staff ha fatto lo stesso errore più volte di seguito con la stessa persona? No. Dama è un gruppo problematico. Ovviamente aiuta le persone ad avviare casinò senza finanziamenti adeguati e/o consigli su come prendere scorciatoie e fregare i giocatori perché ogni nuovo casinò del gruppo truffa e truffa esattamente allo stesso modo, con le stesse parole, lo stesso tutto. Ho avuto 4-5 dama di fila utilizzando lo stesso metodo di stallo della verifica e-interac per non pagare, le probabilità?

    Qualsiasi supporto è solo un bugiardo pagato per prendere in giro tutti. Non risolvi i casi, fai semplicemente accadere le cose quando oltrepassi il limite e vedi che il giocatore probabilmente passerà al passaggio successivo. Le lamentele della dama sono sempre le stesse ovunque.

    Vergognatevi e suggerisco a tutti di evitare questo casinò e tutti i casinò Dama. Stanno tutti cercando di truffare 24 ore su 24, 7 giorni su 7, più di quanto tu possa pensare. Anche se questo potrebbe valere per tutti i casinò, Dama merita davvero la medaglia d'oro della truffa.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi fredos386,

    Do you have any issues with Abocasino? Please post your complaint here if you have any. 

    Ciao fredos386,

    Hai qualche problema con Abocasino? Per favore, pubblica qui il tuo reclamo se ne hai.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello I would like to confirm that I have received the amount in my bank thank you guys 

    Salve, vorrei confermare di aver ricevuto l'importo nella mia banca, grazie ragazzi

  • Originale English Traduzione Italiano
    Mobin23 wrote:

    Hello I would like to confirm that I have received the amount in my bank thank you guys

    Awesome. Thanks very much for letting us know. 

    Mobin23 ha scritto:

    Salve, vorrei confermare di aver ricevuto l'importo nella mia banca, grazie ragazzi

    Eccezionale. Grazie mille per avercelo fatto sapere.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    I have a pending withdrawal of $4000 sincr 4th June. I always talk to the live chat and they all say the same of kindly wait. Like, what even are we waiting? Feels like stalling to me. 

    Thanks

    Melvin

    CIAO,

    Ho un prelievo in sospeso di $ 4000 dal 4 giugno. Parlo sempre nella chat dal vivo e tutti dicono la stessa cosa di aspettare gentilmente. Tipo, cosa stiamo aspettando? Mi sembra di prendere tempo.

    Grazie

    Melvin

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi melvs123,

    Please private message me your casino username and we'll notify the casino rep. 

    Ciao melvs123,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi,

    Got my 4000 today thanks MelissaN!

    Next week my other 3000 as they have a 4000 a week withdrawal only. 

    Melvin

    CIAO,

    Ho ricevuto i miei 4000 oggi, grazie MelissaN!

    La prossima settimana i miei altri 3000 poiché hanno solo un prelievo di 4000 a settimana.

    Melvin

  • Originale English Traduzione Italiano
    melvs123 wrote:

    Hi,

    Got my 4000 today thanks MelissaN!

    Next week my other 3000 as they have a 4000 a week withdrawal only.

    Melvin

    Awesome. You are very welcome. Thanks for the update. heart

    melvs123 ha scritto:

    CIAO,

    Ho ricevuto i miei 4000 oggi, grazie MelissaN!

    La prossima settimana i miei altri 3000 poiché hanno solo un prelievo di 4000 a settimana.

    Melvin

    Eccezionale. Sei il benvenuto. Grazie per l'aggiornamento. heart

  • Originale English Traduzione Italiano

    Lately, N1 has been giving a tough time for withdrawal.  Please PM as I'm having a hard time with Kakadu.

    Ultimamente, N1 ha avuto difficoltà a ritirarsi. Per favore mandami un messaggio privato perché sto attraversando un periodo difficile con Kakadu.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Omar Sahid wrote:

    Lately, N1 has been giving a tough time for withdrawal. Please PM as I'm having a hard time with Kakadu.

    Hi Omar,

    This is the support topic for Abocasino and Kakadu casino. Are you referring here to N1 casino? 

    Omar Sahid ha scritto:

    Ultimamente, N1 ha avuto difficoltà a ritirarsi. Per favore mandami un messaggio privato perché sto attraversando un periodo difficile con Kakadu.

    Ciao Omar,

    Questo è l'argomento di supporto per Abocasino e Kakadu casino. Ti riferisci qui al casinò N1?

    4.5/ 5

    4.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Melissa 


    I have an account with Kakadu.  After verification and 8 rejected withdrawals they seem to keep rejecting my wirhdrawl.


    This is unacceptable. 


    No emails. 

    Ciao Melissa


    Ho un conto con Kakadu. Dopo la verifica e 8 prelievi rifiutati sembra che continuino a rifiutare il mio ritiro.


    Questo è inaccettabile.


    Nessuna e-mail.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Omar Sahid,

    Please private message me your casino username and we're going to notify the casino rep. 

    Ciao Omar Sahid,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    @ Omar Sahid - created topics on LCB so he could post negative comments about this group of casinos. He even created his second account to do so. We consider this case closed since his comments were not genuine. 

    @ Omar Sahid - ha creato argomenti su LCB in modo da poter pubblicare commenti negativi su questo gruppo di casinò. Ha persino creato il suo secondo account per farlo. Consideriamo questo caso chiuso poiché i suoi commenti non erano autentici.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello I finally recieved my payment from kakadu after about 30 days of waiting only to be shorted by approx $100. I cashed out $367 and was paid $287 to my bank and I provided a screenshot to chat of my bank and the payment and they said sorry nothing they can do.

     

    So you guys charge $80 fee on $367 cashout?

     

    As everyone knows I have been in the gaming industry for over 15 years and I have never been charged a 33% fee on cashout til this casino

     

    I spoke to my bank and they told me the charge is $15 fee for internation bank transfers and I need to contact the casino to find out where the other $65 went

    Ciao, ho finalmente ricevuto il pagamento da Kakadu dopo circa 30 giorni di attesa, solo per ritrovarmi in corto di circa $ 100. Ho incassato $ 367 e sono stato pagato $ 287 alla mia banca e ho fornito uno screenshot per chattare con la mia banca e il pagamento e mi hanno chiesto scusa, non potevano fare nulla.

    Quindi voi ragazzi addebitate una commissione di 80$ su un prelievo di 367$?

    Come tutti sanno, lavoro nel settore dei giochi da oltre 15 anni e non mi è mai stata addebitata una commissione del 33% sui prelievi fino a questo casinò

    Ho parlato con la mia banca e mi hanno detto che la commissione è di $ 15 per i bonifici bancari internazionali e devo contattare il casinò per scoprire dove sono finiti gli altri $ 65

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello JennJennca,

    Please private message me your casino username and we'll notify the Casino Representative.

    Ciao JennJennca,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e avviseremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello i deposit 23.8 20€ with bonus and get freespins for my deposit i wager the money and make a cashout i had 200€ on my account they cancel my withdraw and i only had 50€ on my account before i withdraw i ask the support how much is the max cashout first they say there is no max cashout and then its 150 but i only get 50€ but in the bonus rules is standing that the max cashout is 150 from the freespins with deposit i write the support they only say me that the freespins is from no deposit bonus.. They added me the wrong freespins and now i dont get the 100€ 

    Ciao deposito 23,8 20€ con bonus e ricevo giri gratuiti per il mio deposito scommetto i soldi e faccio un prelievo avevo 200€ sul mio conto cancellano il mio prelievo e avevo solo 50€ sul mio conto prima di ritirare chiedo al supporto come molto è il prelievo massimo prima dicono che non c'è un prelievo massimo e poi è 150 ma ricevo solo 50€ ma nelle regole del bonus c'è che il prelievo massimo è 150 dai giri gratuiti con deposito scrivo il supporto mi dicono solo questo i giri gratuiti provengono da bonus senza deposito.. Mi hanno aggiunto i giri gratuiti sbagliati e ora non ricevo i 100 €

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi atti38,

    Please private message me your casino username and we're going to notify the casino rep about your issue. 

    Ciao atti38,

    Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò e informeremo il rappresentante del casinò del tuo problema.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi atti38,

    We are still waiting for your account details. As soon as you send them to us we'll notify the casino rep. 

    Ciao atti38,

    Stiamo ancora aspettando i dettagli del tuo account. Non appena li invierai, avviseremo il rappresentante del casinò.

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