I received in my mail this morning (well Thur.morn)also it is going by on the banner at Golden Casino
CLAIM CODE: SURPRISE BONUS Free Cash Bonus
Contact Customer Support with your Claim Code to have your bonus credited to your account. Bonus Rules apply.
So I used LivePerson to contact them and here is the 1rst operator responce
EricJ: Thank you for contacting us, my name is Eric, how can I assist you?
you: xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx@hotmail.com coupon SURPRISE BONUS
EricJ: Thank you very much, allow me a few minutes to review your account please.
you: np
EricJ: unfortunately, at the moment we won't be able to give you the Surprise Bonus since your account has no recent activity, the system won't allow us to credit your account.
you: well then i guess you shouldn't send out email's you wont honor and further ill post this in forums of lcb.org
So needless to say I'm pissed! So I called on phone and the girl on the phone was standing behind what Eric had said BUT while waiting on the phone forever decided to give LivePerson another try here is what that operator said
JoseDom: Thank you for contacting customer care , how may I help you?
you: xxxx xxxxx xxxxxxx@hotmail.com
JoseDom: hi
you: hi I'm on phone with you all and I'm very upset that you all wont honor your surprise bonus to me
you: i made 2 deposits in June
JoseDom: Please allow me a few minutes to verify your account.
JoseDom: OK
JoseDom: we will make an exception
JoseDom: and you will see it in a few minutes
JoseDom: OK
JoseDom: enjoy it
you: OK tyvm that's the right answer
JoseDom: no probelm
But yet again another bummer from the people of Vegas casinos still nothing
Oh and FYI I have made over $1000 in deposits to there sister site GOCasino because there promotions are awesome that's why!
Would you turn down 100% Bonus on 20 deposits?
Oh this is an add to this post woke up this morning wohoo had $2.50 in bonus what a bunch of &*^*&%^
L'ho ricevuto stamattina per posta (beh, giovedì mattina) e compare anche sullo striscione del Golden Casino
CODICE DI RICHIESTA: BONUS SORPRESA Bonus in contanti gratuito
Contatta l'assistenza clienti con il tuo codice di richiesta per ottenere l'accredito del bonus sul tuo account. Si applicano le regole dei bonus.
Quindi ho usato LivePerson per contattarli ed ecco la prima risposta dell'operatore
EricJ: Grazie per averci contattato, mi chiamo Eric, come posso aiutarti?
tu: xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx@hotmail.com coupon BONUS SORPRESA
EricJ: Grazie mille, concedimi qualche minuto per rivedere il tuo account, per favore.
tu: np
EricJ: purtroppo al momento non potremo darti il Bonus Sorpresa poiché il tuo conto non ha attività recenti, il sistema non ci permetterà di accreditare il tuo conto.
tu: beh allora immagino che non dovresti inviare email che non onorerai e inoltre le pubblicherò nei forum di lcb.org
Quindi inutile dire che sono incazzato! Così ho chiamato al telefono e la ragazza al telefono era in piedi dietro ciò che aveva detto Eric MA mentre aspettavo per sempre al telefono ho deciso di dare un'altro tentativo a LivePerson, ecco cosa ha detto l'operatore
JoseDom: Grazie per aver contattato l'assistenza clienti, come posso aiutarti?
tu: xxxx xxxxx xxxxxxx@hotmail.com
JoseDom: ciao
tu: ciao, sono al telefono con tutti voi e sono molto dispiaciuto che non onoriate il vostro bonus sorpresa per me
tu: ho effettuato 2 depositi a giugno
JoseDom: Per favore, concedimi qualche minuto per verificare il tuo account.
JoseDom: OK
JoseDom: faremo un'eccezione
JoseDom: e lo vedrai tra pochi minuti
JoseDom: OK
JoseDom: divertiti
tu: OK, amico, questa è la risposta giusta
JoseDom: nessun problema
Ma ancora una volta un'altra delusione da parte della gente dei casinò di Las Vegas ancora niente
Oh, per tua informazione ho effettuato depositi per oltre $1000 sul sito gemello GOCasino perché le promozioni sono fantastiche, ecco perché!
Rifiuteresti il bonus del 100% su 20 depositi?
Oh, questa è un'aggiunta a questo post, mi sono svegliato stamattina wohoo aveva $ 2,50 di bonus, che mucchio di &*^*&%^