ok, I claimed $1919 free no deposit, played it for 1 day, there was about $1800 left in the acct, but the balance was taken out to zero the next day, I didnt really know why your casino did this, also there is no promotion available since in my acct.
CHIUSO - Casinò tradizionale
- Iniziato da
- Tradition-casino
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
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- Risposta da
- TAAADAAA
- at Nov 01, 09, 10:57:24 AM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 6 mesi fa
Originale Traduzione tradotto conok, ho richiesto $ 1919 gratis senza deposito, ci ho giocato per 1 giorno, erano rimasti circa $ 1800 sul conto, ma il saldo è stato portato a zero il giorno successivo, non sapevo davvero perché il tuo casinò lo avesse fatto, inoltre non c'è promozione disponibile dal mio account.
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- Risposta da
- satansmuff
- at Nov 01, 09, 11:27:19 AM
- Super Hero 1584
- attività più recente 3 anni fa
For sure, BOOIE. But only 1 no deposit bonus is enough, i think. Do you know online casinos giving 2 or more no deposit bonuses just for trying? If yes, let me know, i will go to play on it immediately
Regas Regal.......you can go play there, they give out free chips constantly and YES to people who have NEVER made a deposit there!!! Along with 3 free halloween bonues, and just about every other holiday day there is, oh and also gives out free chips when new games come out too!!!Di sicuro, BOOIE. Ma penso che solo 1 bonus senza deposito sia sufficiente. Conosci dei casinò online che offrono 2 o più bonus senza deposito solo per aver provato? Se sì, fammi sapere, andrò a giocarci subito
Regas Regal....puoi andare a giocare lì, distribuiscono costantemente fiches gratuite e SÌ a persone che non hanno MAI effettuato un deposito lì!!! Insieme a 3 bonus gratuiti di Halloween, e quasi ogni altro giorno festivo c'è, oh e distribuisce anche gettoni gratuiti quando escono nuovi giochi!!! -
- Risposta da
- helwin
- at Nov 01, 09, 11:41:58 AM
- Super Hero 2000
- attività più recente 19 giorni fa
"Regas Regal" Is that a new casino? Does anyone know if they have a ND bonus? I can't find it anywhere, nor any links! * Our good friend Nic may have to, change his name and take a vacation in December or find someone to fill in, or he won't get to enjoy his holidays and his family. I think this is a perfect opportunity to show our appreciation and find some new customers for Him and his employers. * You know I'm just kidding
"Regas Regal" E' un nuovo casinò? Qualcuno sa se hanno un bonus ND? Non riesco a trovarlo da nessuna parte, né alcun link! * Il nostro buon amico Nic potrebbe dover cambiare nome e prendersi una vacanza a dicembre o trovare qualcuno da sostituire, altrimenti non potrà godersi le vacanze e la sua famiglia. Penso che questa sia un'opportunità perfetta per dimostrare il nostro apprezzamento e trovare nuovi clienti per lui e i suoi datori di lavoro. * Sai che sto solo scherzando
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- Risposta da
- satansmuff
- at Nov 01, 09, 02:38:35 PM
- Super Hero 1584
- attività più recente 3 anni fa
sorry I menat Vegas Regal....typo there!
scusa, ho parlato di Vegas Regal.... errore di battitura!
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- Risposta da
- Bonnie Green
- at Nov 01, 09, 07:22:31 PM
- Jr. Member 66
- attività più recente 4 anni fa
Hello...I do want to comment that I did receive my winnings as promised. I cashed out Friday evening and received my winnings the following Friday Great turnaround especially since it was my first withdrawal and documents had to be approved!
Thanks again!Ciao...voglio commentare che ho ricevuto le mie vincite come promesso. Ho incassato venerdì sera e ho ricevuto le mie vincite il venerdì successivo Ottima inversione di tendenza soprattutto perché era il mio primo prelievo e i documenti dovevano essere approvati!
Grazie ancora! -
- Risposta da
- beckham
- at Nov 01, 09, 07:32:37 PM
- Sr. Newbie 32
- attività più recente 7 anni fa
Generosity is just a sweet trap for the businessmen, he will let you lose more money...
Reputable casinos would not easily give free chips to player, such as Ladbrokes and Bet365 Casinos, they will be responsible for your every penny, if rogue casino give your $ 1000 and Ladbrokes Casino give you $ 10 free chips, you will choose $1000 or $10?
Tradition Casino is from France, non Netherlands Antilles (the one and only of rival casinos), and Tradition Casino is a new casinos, they need to do more, I believe they will do better.La generosità è solo una dolce trappola per gli uomini d'affari, ti farà perdere più soldi...
I casinò rispettabili non darebbero facilmente fiches gratuite al giocatore, come i casinò Ladbrokes e Bet365, saranno responsabili di ogni tuo centesimo, se il casinò canaglia ti dà $ 1000 e Ladbrokes Casino ti dà $ 10 fiches gratuite, sceglierai $ 1000 o $ 10 ?
Tradition Casino viene dalla Francia, non dalle Antille olandesi (l'unico e solo dei casinò rivali), e Tradition Casino è un nuovo casinò, devono fare di più, credo che faranno meglio.2.8/ 5
1.2/ 5
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- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 02, 09, 05:12:17 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
ok, I claimed $1919 free no deposit, played it for 1 day, there was about $1800 left in the acct, but the balance was taken out to zero the next day, I didnt really know why your casino did this, also there is no promotion available since in my acct.
First, promotion 1919 was a freeplay, so you had to play and cashout before 24H ends, our terms are clear about this.
More, in your account you have all these promotions :
2nd deposit - 100% Tradition Bonus
200% Match Special
100% Match Special
15% Bonus+ - Special Table Games
15% Bonus+ Alternative Deposit
ok, ho richiesto $ 1919 gratis senza deposito, ci ho giocato per 1 giorno, erano rimasti circa $ 1800 sul conto, ma il saldo è stato portato a zero il giorno successivo, non sapevo davvero perché il tuo casinò lo avesse fatto, inoltre non c'è promozione disponibile dal mio account.
Innanzitutto, la promozione 1919 era un gioco gratuito, quindi dovevi giocare e incassare prima della fine delle 24 ore, i nostri termini sono chiari al riguardo.
Inoltre, nel tuo account hai tutte queste promozioni:
2° deposito - Bonus Tradizione del 100%.
Speciale abbinamento al 200%.
Speciale abbinamento al 100%.
Bonus del 15%+ - Giochi da tavolo speciali
Bonus del 15% + Deposito alternativo
-
- Risposta da
- TAAADAAA
- at Nov 02, 09, 06:11:11 PM
- Superstar Member 5873
- attività più recente 6 mesi fa
all I see is just a blank page in the promotion area
tutto quello che vedo è solo una pagina vuota nell'area promozione
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- Risposta da
- DARREN
- at Nov 02, 09, 08:49:27 PM
- Full Member 105
- attività più recente 8 anni fa
i have one prom in my acct why still have no free chip can you help user name daz23player thank you
ho un ballo di fine anno nel mio account perché non ho ancora un chip gratuito puoi aiutarmi nome utente daz23player grazie
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- Risposta da
- ethereal
- at Nov 04, 09, 05:40:07 PM
- Sr. Member 465
- attività più recente 5 anni fa
I don't have any promotions in my account either, but I thought that was just because I won some money, promos usually seem to disappear if you win anything (for me at least) will I be able to get them back? (account nyssa3)
I was wondering too if direct support rep could do anything about flushing my second withdrawal? I got my first one very quickly, but I have been waiting a week for my second one. I have been into Livechat 3 times about this, to see when I would be paid, and it was only today that I was told I needed to submit ID docs (not unusual in itself, but I already cashed out, so I thought you didn't need them), they said I was sent an email, I guess I was, but ALL email from your casino that I know about has come through, and there was nothing in spam or junk folder so IDK about that. Now I have been sitting in Livechat for 1/2 hour sending emails because my docs haven't arrived Chat told me that after my docs are approved I have to wait ANOTHER 2 - 5 business days for my withdrawal, so there you go, I was wondering if the owner might take pity on me and hasten the processNon ho nemmeno promozioni nel mio account, ma pensavo che fosse solo perché ho vinto dei soldi, le promozioni di solito sembrano scomparire se vinci qualcosa (almeno per me), potrò recuperarle? (account nyssa3)
Mi chiedevo anche se il rappresentante dell'assistenza diretta potesse fare qualcosa per svuotare il mio secondo prelievo? Ho ricevuto il primo molto velocemente, ma sto aspettando il secondo da una settimana. Sono andato su Livechat 3 volte a questo proposito, per vedere quando sarei stato pagato, e solo oggi mi è stato detto che dovevo inviare documenti d'identità (non insolito di per sé, ma ho già incassato, quindi ho pensato che non l'avessi fatto non ne ho bisogno), hanno detto che mi è stata inviata un'e-mail, immagino di sì, ma TUTTE le e-mail del tuo casinò di cui sono a conoscenza sono arrivate e non c'era nulla nella cartella spam o posta indesiderata, quindi non so. Ora sono seduto in Livechat da mezz'ora a inviare e-mail perché i miei documenti non sono arrivati Chat mi ha detto che dopo l'approvazione dei miei documenti devo aspettare ALTRI 2 - 5 giorni lavorativi per il ritiro, quindi ecco qua, mi chiedevo se il proprietario potesse avere pietà di me e accelerare il processo -
- Risposta da
- wnanhee
- at Nov 06, 09, 03:05:58 AM
- Superstar Member 5413
- attività più recente 2 anni fa
Wow!!! Thank you Tradition casino and LCB!!! This casino is really generous with many bonuses and treat players right. I love it!!!
Oh!!! Grazie al casinò Tradition e alla LCB!!! Questo casinò è davvero generoso con molti bonus e tratta i giocatori nel modo giusto. Lo adoro!!!
1.2/ 5
-
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 06, 09, 05:01:29 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
Hello Carolin, I had a problem playing at your casino last night and wanted to bring it to your attention so to give you the opportunity to make it right Thank you much for looking into this for me Here is the transcript of the conversation I had with livechat last night:
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. You are currently placed in queue number 1. The average wait is 29seconds. An operator will be with you shortly.
You are now chatting with 'Ray'
Ray: Welcome to casino Live Chat. How may I help you?
Kim: Hello I was playing slots and I had a balance of $121, then all of a sudden I looked up and had only $63 so I went to cashier to see what was going on then I looked up again and it went to -60cents than it went to 0.00
Kim: Hello Ray
Kim: can you please tell me what is going on
Ray: May I have your Login name and email address please?
Ray: May I ask for which casino this is?
Kim: XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Kim: at tradition
Ray: One moment please.
Kim: ok
Ray: Your patience is appreciated. I will be with you shortly.
Kim: alrighty
Your chat transcript will be sent to XXXXXXXXXXXXXXX at the end of your chat.
Ray: We are currently extremely busy. Please be patient I will be with you shortly. I apologize for this delay.
Kim: are you serious
Kim: what is the problem Ray
Kim: Ray
Kim: are you even still with me or am I just getting automatic prompts after a certain amount of time goes n=by
Kim: oops by
Kim: WOW
Kim: I will be posting this to the forums
Ray: Thank you for holding.
Ray: I see that your funds were removed due to the fact that your account was not supposed to receive a $50 No Deposit- Refer a friend Bonus.
Kim: what
Kim: WOW
Kim: are you serious
Kim: that is just ridiculous
Kim: your casino is losing cool points by the day
Ray: We are sorry.
Kim: is that it
Kim: I was going to deposit right after I got finished playing on that promo. But after this very obvious scam, I will not ever be depositing here
Kim: and I am posting this to every forum I can
Kim: you have a good day Ray
Kim: byeCiao Carolin, ho avuto un problema giocando al tuo casinò ieri sera e volevo portarlo alla tua attenzione per darti l'opportunità di risolvere il problema Grazie mille per aver indagato su questo per me Ecco la trascrizione della conversazione che ho avuto con livechat ieri sera:
Tutti gli operatori stanno attualmente assistendo gli altri. Grazie per la vostra pazienza. Attualmente sei inserito nella coda numero 1. L'attesa media è di 29 secondi. Un operatore sarà da te a breve.
Ora stai chattando con 'Ray'
Ray: Benvenuto nella chat dal vivo del casinò. Come posso aiutarti?
Kim: Ciao, stavo giocando alle slot e avevo un saldo di $121, poi all'improvviso ho alzato lo sguardo e avevo solo $63, quindi sono andato alla cassa per vedere cosa stava succedendo, poi ho guardato di nuovo ed era a -60 centesimi rispetto a è andato a 0.00
Kim: Ciao Ray
Kim: puoi dirmi cosa sta succedendo?
Ray: Posso avere il tuo nome utente e indirizzo e-mail, per favore?
Ray: Posso chiederti di che casinò si tratta?
Kim: XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Kim: secondo la tradizione
Ray: Un momento, per favore.
Kim: ok
Ray: Apprezziamo la tua pazienza. Sarò da te a breve.
Kim: va bene
La trascrizione della chat verrà inviata a XXXXXXXXXXXXXXX al termine della chat.
Ray: Al momento siamo estremamente occupati. Per favore sii paziente, sarò da te a breve. Mi scuso per questo ritardo.
Kim: sei serio?
Kim: qual è il problema Ray?
Kim: Ray
Kim: sei ancora con me o ricevo solo messaggi automatici dopo che è trascorso un certo periodo di tempo
Kim: ops, dai
Kim: WOW
Kim: Lo pubblicherò nei forum
Ray: Grazie per aver aspettato.
Ray: Vedo che i tuoi fondi sono stati rimossi perché il tuo account non avrebbe dovuto ricevere un bonus senza deposito di $ 50 - Presenta un amico.
Kim: cosa
Kim: WOW
Kim: sei serio?
Kim: è semplicemente ridicolo
Kim: il tuo casinò perde punti interessanti ogni giorno
Ray: Siamo spiacenti.
Kim: è così?
Kim: Avrei depositato subito dopo aver finito di giocare a quella promozione. Ma dopo questa evidente truffa, non depositerò mai qui
Kim: e lo pubblicherò in ogni forum possibile
Kim: buona giornata, Ray
Kim: ciao -
- Risposta da
- satansmuff
- at Nov 06, 09, 05:21:47 PM
- Super Hero 1584
- attività più recente 3 anni fa
this place is a friggin joke with the WORST customer service ever!!! I've been saying this all along as you can tell the intergriity of a casino right from the start and I've been posting about how bad this place is......sorry slot junkie that you had to experience this with them......I too got an email today from them saying there was a bonus in my account and low and behold, the bonuses were only good if I deposited and with this kind of crap ass service...THAT WON'T BE HAPPENNING.....lol, lets see how many days if takes for the rep to come up with some kind of excuse for everyone!!
questo posto è uno scherzo maledetto con il PEGGIORE servizio clienti di sempre! Lo dico da sempre perché puoi capire l'integrità di un casinò fin dall'inizio e ho scritto su quanto sia pessimo questo posto...... mi dispiace, drogato di slot, che hai dovuto sperimentare questa cosa con loro ......Anch'io ho ricevuto oggi un'e-mail da loro che diceva che c'era un bonus sul mio conto ed era basso ed ecco, i bonus erano buoni solo se depositavo e con questo tipo di servizio schifoso... NON SUCCEDE STA SUCCEDENDO.....lol, vediamo quanti giorni ci vorranno prima che il rappresentante trovi una sorta di scusa per tutti!!
-
- Risposta da
- Tirilej
- at Nov 06, 09, 06:22:03 PM
- Sr. Member 316
- attività più recente 5 anni fa
I don't understand why you think a casino should give you anything if you don't deposit. If they do, great, but they don't have to.
Tradition have a rep here and that is great. Show some respect. It might not be so easy to start a new casino, so give them some time.
I looked in the cashier today and saw some great bonuses. Much better than most of the rivals have, and they seems to pay fast too.
Give them a chance please!!Non capisco perché pensi che un casinò dovrebbe darti qualcosa se non depositi. Se lo fanno, bene, ma non sono obbligati a farlo.
La tradizione ha un rappresentante qui ed è fantastico. Abbi un po 'di rispetto. Potrebbe non essere così facile avviare un nuovo casinò, quindi concedi loro un po' di tempo.
Oggi ho guardato alla cassa e ho visto degli ottimi bonus. Molto meglio della maggior parte dei rivali e sembra che anche loro paghino velocemente.
Date loro una possibilità, per favore!! -
- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 06, 09, 06:37:32 PM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
I don't understand why you think a casino should give you anything if you don't deposit. If they do, great, but they don't have to.
Tradition have a rep here and that is great. Show some respect. It might not be so easy to start a new casino, so give them some time.
I looked in the cashier today and saw some great bonuses. Much better than most of the rivals have, and they seems to pay fast too.
Give them a chance please!!
Thanks a lot :-)
Slotsjunkie received a bonus Refer a friend ( 50 NO DEPOSIT ) without never refered to us a friend. We're currently changing all our security system for allowing all players and giving best bonuses we can, a new employee made an error with this Refer a friend bonus so we removed bonuses from accounts + winnings from this bonus. She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed...
But, be sure that we credited $10 free to all depositing customers, especially if they sent us an email explaining that they received a no deposit Refer a friend bonus without being eligible :-)
Non capisco perché pensi che un casinò dovrebbe darti qualcosa se non depositi. Se lo fanno, bene, ma non sono obbligati a farlo.
La tradizione ha un rappresentante qui ed è fantastico. Abbi un po 'di rispetto. Potrebbe non essere così facile avviare un nuovo casinò, quindi concedi loro un po' di tempo.
Oggi ho guardato alla cassa e ho visto degli ottimi bonus. Molto meglio della maggior parte dei rivali e sembra che anche loro paghino velocemente.
Date loro una possibilità, per favore!!
Molte grazie :-)
Slotsjunkie ha ricevuto un bonus Presenta un amico (50 SENZA DEPOSITO) senza mai segnalarci un amico. Stiamo attualmente modificando tutto il nostro sistema di sicurezza per consentire a tutti i giocatori e offrire i migliori bonus possibili, un nuovo dipendente ha commesso un errore con questo bonus Presenta un amico, quindi abbiamo rimosso i bonus dai conti + le vincite da questo bonus. Non è stata sorpresa di ricevere questo bonus, ma è sorpresa di vedere che il suo bonus è stato finalmente rimosso...
Ma assicurati che abbiamo accreditato $ 10 gratuitamente a tutti i clienti che effettuano depositi, soprattutto se ci hanno inviato un'e-mail spiegando di aver ricevuto un bonus Presenta un amico senza deposito senza essere idonei :-) -
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 06, 09, 09:20:16 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
"She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed..."
I don't understand why you think a casino should give you anything if you don't deposit. If they do, great, but they don't have to.
Tradition have a rep here and that is great. Show some respect. It might not be so easy to start a new casino, so give them some time.
I looked in the cashier today and saw some great bonuses. Much better than most of the rivals have, and they seems to pay fast too.
Give them a chance please!!
Thanks a lot :-)
Slotsjunkie received a bonus Refer a friend ( 50 NO DEPOSIT ) without never refered to us a friend. We're currently changing all our security system for allowing all players and giving best bonuses we can, a new employee made an error with this Refer a friend bonus so we removed bonuses from accounts + winnings from this bonus. She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed...
But, be sure that we credited $10 free to all depositing customers, especially if they sent us an email explaining that they received a no deposit Refer a friend bonus without being eligible :-)
This comment was totally unnecessary especially coming from you!
I as the player have no idea how you word your bonuses, when I have received them at other Rival Casinos, they say all kinds of different things for the NDB so I just thought it was put it the account because you wanted to put it there.
I understand that you are new and there may be glitches in the beginning, but that is all you had to say!
Even though I showed some frustration in the chat(because at that time I was) when I made my post to you I was calm and respectful.
That comment made me feel bad as if I am some type of cheat or something and I really didn't appreciate it."Non è stata sorpresa di ricevere questo bonus, ma è sorpresa di vedere che il suo bonus è stato finalmente rimosso..."
Non capisco perché pensi che un casinò dovrebbe darti qualcosa se non depositi. Se lo fanno, bene, ma non sono obbligati a farlo.
La tradizione ha un rappresentante qui ed è fantastico. Abbi un po 'di rispetto. Potrebbe non essere così facile avviare un nuovo casinò, quindi concedi loro un po' di tempo.
Oggi ho guardato alla cassa e ho visto degli ottimi bonus. Molto meglio della maggior parte dei rivali e sembra che anche loro paghino velocemente.
Date loro una possibilità, per favore!!
Molte grazie :-)
Slotsjunkie ha ricevuto un bonus Presenta un amico (50 SENZA DEPOSITO) senza mai segnalarci un amico. Stiamo attualmente modificando tutto il nostro sistema di sicurezza per consentire a tutti i giocatori e offrire i migliori bonus possibili, un nuovo dipendente ha commesso un errore con questo bonus Presenta un amico, quindi abbiamo rimosso i bonus dai conti + le vincite da questo bonus. Non è stata sorpresa di ricevere questo bonus, ma è sorpresa di vedere che il suo bonus è stato finalmente rimosso...
Ma assicurati che abbiamo accreditato $ 10 gratuitamente a tutti i clienti che effettuano depositi, soprattutto se ci hanno inviato un'e-mail spiegando di aver ricevuto un bonus Presenta un amico senza deposito senza essere idonei :-)
Questo commento era totalmente inutile, soprattutto se detto da te!
Io come giocatore non ho idea di come si esprimono i tuoi bonus, quando li ho ricevuti in altri casinò Rival, dicono un sacco di cose diverse per l'NDB, quindi ho pensato solo che fosse messo sul conto perché volevi metterlo lì .
Capisco che sei nuovo e che potrebbero esserci dei problemi all'inizio, ma questo è tutto quello che avevi da dire!
Anche se ho mostrato una certa frustrazione nella chat (perché in quel momento lo ero) quando ti ho scritto il mio post ero calmo e rispettoso.
Quel commento mi ha fatto sentire male come se fossi una specie di imbroglione o qualcosa del genere e davvero non l'ho apprezzato. -
- Risposta da
- Lixis
- at Nov 07, 09, 06:25:21 AM
- Sr. Newbie 43
- attività più recente 5 anni fa
I have deposit 4 times at tradition and the only Nd i have got is:
The $30 nd welcome bonus and a caschback bonus on my first deposit.
It a great thing if casinos give their depositing players nd bonus sometimes...why doesent Tradition do so?
I most say that i like Tradition and hade no problems playing and some great depositing bonuses...but i miss the Nd ;-)Ho depositato 4 volte secondo tradizione e l'unico Nd che ho è:
Il bonus di benvenuto di $ 30 e un bonus cashback sul mio primo deposito.
È una cosa grandiosa se i casinò a volte danno ai loro giocatori che depositano dei bonus... perché Tradizione non lo fa?
Dico soprattutto che mi piace la Tradizione e non ho problemi a giocare e ho degli ottimi bonus di deposito... ma mi manca l'Nd ;-) -
- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 07, 09, 08:15:32 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
I have deposit 4 times at tradition and the only Nd i have got is:
The $30 nd welcome bonus and a caschback bonus on my first deposit.
It a great thing if casinos give their depositing players nd bonus sometimes...why doesent Tradition do so?
I most say that i like Tradition and hade no problems playing and some great depositing bonuses...but i miss the Nd ;-)
Hi lixis :-) We just created a new program sending no deposit bonuses to all depositors 1 time per week :-P You'll discover this program next week! Can you give me your login? I'd like to have a look in your account right now ;-)
Ho depositato 4 volte secondo tradizione e l'unico Nd che ho è:
Il bonus di benvenuto di $ 30 e un bonus cashback sul mio primo deposito.
È una cosa grandiosa se i casinò a volte danno ai loro giocatori che depositano dei bonus... perché Tradizione non lo fa?
Dico soprattutto che mi piace la Tradizione e non ho problemi a giocare e ho degli ottimi bonus di deposito... ma mi manca l'Nd ;-)
Ciao lixis :-) Abbiamo appena creato un nuovo programma che invia bonus senza deposito a tutti i depositanti 1 volta a settimana :-P Scoprirai questo programma la prossima settimana! Puoi darmi il tuo login? Vorrei dare un'occhiata al tuo account adesso ;-) -
- Risposta da
- PMM2008
- at Nov 07, 09, 08:21:50 AM
- Mighty Member 3103
- attività più recente 4 anni fa
I too am a good depositor to Tradition Casino, and I am happy to hear there will be ND bonuses for depositing players.
I did recieve $5 last night from Live Chat but I have deposited alot more than that.
Account : pmiddlet
PMMAnch'io sono un buon depositante su Tradition Casino e sono felice di sapere che ci saranno bonus ND per i giocatori che depositano.
Ieri sera ho ricevuto $ 5 dalla live chat, ma ho depositato molto di più.
Conto: pmiddlet
PMM1.2/ 5
-
- Risposta da
- Lixis
- at Nov 07, 09, 08:26:40 AM
- Sr. Newbie 43
- attività più recente 5 anni fa
My username at tradition is : Lixis73
Sounds great about the new no deposit bonuses for depositing players...i think you will get more depositing players that way:-)
I have deposit 4 times at tradition and the only Nd i have got is:
The $30 nd welcome bonus and a caschback bonus on my first deposit.
It a great thing if casinos give their depositing players nd bonus sometimes...why doesent Tradition do so?
I most say that i like Tradition and hade no problems playing and some great depositing bonuses...but i miss the Nd ;-)
Hi lixis :-) We just created a new program sending no deposit bonuses to all depositors 1 time per week :-P You'll discover this program next week! Can you give me your login? I'd like to have a look in your account right now ;-)
Il mio nome utente su Tradition è: Lixis73
Sembra fantastico riguardo ai nuovi bonus senza deposito per i giocatori che depositano... penso che otterrai più giocatori che depositano in questo modo :-)
Ho depositato 4 volte secondo tradizione e l'unico Nd che ho è:
Il bonus di benvenuto di $ 30 e un bonus cashback sul mio primo deposito.
È una cosa grandiosa se i casinò a volte danno ai loro giocatori che depositano dei bonus... perché Tradizione non lo fa?
Dico soprattutto che mi piace la Tradizione e non ho problemi a giocare e ho degli ottimi bonus di deposito... ma mi manca l'Nd ;-)
Ciao lixis :-) Abbiamo appena creato un nuovo programma che invia bonus senza deposito a tutti i depositanti 1 volta a settimana :-P Scoprirai questo programma la prossima settimana! Puoi darmi il tuo login? Vorrei dare un'occhiata al tuo account adesso ;-) -
- Risposta da
- satansmuff
- at Nov 07, 09, 01:35:11 PM
- Super Hero 1584
- attività più recente 3 anni fa
Lol...slot junkie, they act as if it's your fault you got the bonus removed!!! If it was a problem on their side then that is exactly what it is....THEIR PROBLEM, and it should NOT be removed from your account, if it was given to you, then they should honor their mistake instead of taking it back.......there is nothing worse then a casino sending out false averdisement or promotions then taking it back and saying oops we made a mistake, and not just here, but ANYWHERE.................
Lol... drogati di slot, si comportano come se fosse colpa tua se hai rimosso il bonus!!! Se fosse un problema dalla loro parte, allora è esattamente quello che è....IL LORO PROBLEMA, e NON dovrebbe essere rimosso dal tuo account, se ti è stato dato, allora dovrebbero onorare il loro errore invece di riprenderlo .......non c'è niente di peggio di un casinò che invia false segnalazioni o promozioni per poi riprenderselo e dire oops, abbiamo fatto un errore, e non solo qui, ma OVUNQUE........... ......
-
- Risposta da
- coxwel
- at Nov 07, 09, 03:26:37 PM
- Full Member 119
- attività più recente 8 anni fa
finally moved from to this section i see tradition rep has already answered. :-)
first thing to say: i find some guys here in this forum, as said above, doesnt show the respect necessary. casinos dont have to give you anything, be glad if they do, if they dont dont be so childish to call them rogue or anything!
if a casino is carefully in throwing around freebies its a good sign imho, maybe think twice ;-).
second, if you complain about the livechat the livechat is always the same on all rivals! ecept sloto which have their own. so youre always talkin to the same guys ;-)
tradition has a very opned and nice rep here. i read her posts on casinomeister and was warmly surprised,first i was bonus banned they solved all my issues without any problems. now they offer fair match bonusses, i even took no freeby there ever, i likes their honest way of running the casino thats what intended me to give them a chance and made some deposits there. i can confirm if you ever have any issue talk to caroline first, if she cant hhelp you out then! come to forums and complain. thats why shes here.
to slotjunkie: what caroline mentioned about you not beeing surprised as you received a refer a friend nd is totally correct. that was also what i was asking myself as i read your complaint at first. if i would see a bonus which i clearly shouldnt have i ask the customer support as i dont want to get disappointed later like you now. most times casinos honour if you act in an honest and open way and better ask twice. yes it was hteir mistake, bu thats no reason why they should pay you out on funds you were not entitled to. i can imagine your feeling as you nearly made the wr, but hey just a simple livechat before would have cleared all issues thats it ;-9
i hope you dont get me wrong on my opinion but thats how i see it.
casinos are not out there only for freechips, its a nice thing one can take advantage of from time to time. tradition gave you a nd bonus and as youre quite active in this forums and know about freebies etc iam sure you knew before that a refer a friend bonus without having refered a friend is very unusual :-) in a way you blindly played it and really can not complain now.
cheers
coxwelfinalmente sono passato da questa sezione, vedo che il rappresentante della tradizione ha già risposto. :-)
prima cosa da dire: trovo che alcuni ragazzi qui in questo forum, come detto sopra, non mostrino il rispetto necessario. i casinò non devono darti nulla, sii felice se lo fanno, se non sono così infantili da chiamarli canaglia o qualcosa del genere!
se un casinò è attento nel distribuire omaggi è un buon segno, forse pensaci due volte ;-).
secondo, se ti lamenti della livechat la livechat è sempre la stessa su tutti i rivali! tranne sloto che hanno il loro. quindi parli sempre con gli stessi ragazzi ;-)
la tradizione ha un rappresentante molto aperto e simpatico qui. ho letto i suoi post su casinomeister e sono rimasto calorosamente sorpreso, prima mi è stato vietato il bonus e hanno risolto tutti i miei problemi senza problemi. ora offrono bonus equi, non ho mai preso alcun omaggio lì, mi piace il loro modo onesto di gestire il casinò, ecco perché volevo dare loro una possibilità e ho effettuato alcuni depositi lì. Posso confermare se hai qualche problema, parla prima con Caroline, se non può aiutarti allora! vieni nei forum e lamentati. ecco perché è qui.
a slotjunkie: quello che Caroline ha detto riguardo al fatto che non sei rimasto sorpreso quando hai ricevuto la segnalazione di un amico ed è assolutamente corretto. era anche quello che mi chiedevo all'inizio mentre leggevo il tuo reclamo. Se vedessi un bonus che chiaramente non avrei dovuto chiedere, chiederò all'assistenza clienti perché non voglio rimanere deluso più tardi come te adesso. nella maggior parte dei casi i casinò ti onorano se agisci in modo onesto e aperto ed è meglio chiedere due volte. sì, è stato un loro errore, ma non c'è motivo per cui dovrebbero pagarti con fondi a cui non avevi diritto. posso immaginare la tua sensazione quando hai quasi fatto il WR, ma ehi, solo una semplice livechat prima avrebbe risolto tutti i problemi, tutto qui ;-9
Spero che tu non mi fraintenda riguardo alla mia opinione, ma è così che la vedo.
i casinò non esistono solo per le fiches gratuite, è una cosa carina di cui si può approfittare di tanto in tanto. la tradizione ti ha dato un bonus e poiché sei piuttosto attivo in questi forum e conosci gli omaggi ecc. Sono sicuro che sapevi prima che un bonus per invitare un amico senza aver invitato un amico è molto insolito :-) in un certo senso ci hai giocato alla cieca e davvero non posso lamentarmi adesso.
saluti
coxwel -
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 07, 09, 04:42:01 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
Coxwel, before I respond to your post, my name is SLOTjunkie not SLUTjunkie!!! I am gonna assume that was just a typo!!
finally moved from to this section i see tradition rep has already answered. :-)
first thing to say: i find some guys here in this forum, as said above, doesnt show the respect necessary. casinos dont have to give you anything, be glad if they do, if they dont dont be so childish to call them rogue or anything!
if a casino is carefully in throwing around freebies its a good sign imho, maybe think twice ;-).
second, if you complain about the livechat the livechat is always the same on all rivals! ecept sloto which have their own. so youre always talkin to the same guys ;-)
tradition has a very opned and nice rep here. i read her posts on casinomeister and was warmly surprised,first i was bonus banned they solved all my issues without any problems. now they offer fair match bonusses, i even took no freeby there ever, i likes their honest way of running the casino thats what intended me to give them a chance and made some deposits there. i can confirm if you ever have any issue talk to caroline first, if she cant hhelp you out then! come to forums and complain. thats why shes here.
to slutjunkie: what caroline mentioned about you not beeing surprised as you received a refer a friend nd is totally correct. that was also what i was asking myself as i read your complaint at first. if i would see a bonus which i clearly shouldnt have i ask the customer support as i dont want to get disappointed later like you now. most times casinos honour if you act in an honest and open way and better ask twice. yes it was hteir mistake, bu thats no reason why they should pay you out on funds you were not entitled to. i can imagine your feeling as you nearly made the wr, but hey just a simple livechat before would have cleared all issues thats it ;-9
i hope you dont get me wrong on my opinion but thats how i see it.
casinos are not out there only for freechips, its a nice thing one can take advantage of from time to time. tradition gave you a nd bonus and as youre quite active in this forums and know about freebies etc iam sure you knew before that a refer a friend bonus without having refered a friend is very unusual :-) in a way you blindly played it and really can not complain now.
cheers
coxwel
Now to reply, I am a highly HONEST person, don't steal nor do I cheat! I am still fairly new to this online gambling thing(just started in July 09, I had an account at 1 microgaming, but never played) so as I stated before Rival uses all different types of wording for the NDB they give and I don't question what they decide to give or call them. It is just nice when they decide to generously give a NDB.
Nicolas at VEGAS REGAL gives NDB's very frequently and they have wording that may not pertain to me as a player(like loyalty bonus,when I have never deposited) and it has never been taking away once it has been claimed. I made playthrough there on 2 NDB's back2back and didn't have any problems collecting the money(and I had never deposited there) but because of their attitude towards the customer this will be one of the if not the only RIVAL I will deposit at(when I am back to work).
I have no problem at all with them making a mistake giving it and then needing to take it back. It is how they took it back and the insinuating comment the owner/rep made towards me that I have a complaint about!
It just didn't seem professional to me!
I am not saying I will never play there, I just think they could stand to step up their customer service game a bit. For all she knows, I may have became her biggest depositor, but how you treat someone makes all the difference in how the feel about you!
“I've Learned That People Will Forget What You Said, People Will Forget What You Did, but People Will Never Forget How You Made Them Feel.”(famous quote by Maya Angelou)
So I hope YOU don't get me wrong on my opinion!!!!Coxwel, prima di rispondere al tuo post, mi chiamo SLOTjunkie e non SLUTjunkie!!! Presumo che sia stato solo un errore di battitura!!
finalmente sono passato da questa sezione, vedo che il rappresentante della tradizione ha già risposto. :-)
prima cosa da dire: trovo che alcuni ragazzi qui in questo forum, come detto sopra, non mostrino il rispetto necessario. i casinò non devono darti nulla, sii felice se lo fanno, se non sono così infantili da chiamarli canaglia o qualcosa del genere!
se un casinò è attento nel distribuire omaggi è un buon segno, forse pensaci due volte ;-).
secondo, se ti lamenti della livechat la livechat è sempre la stessa su tutti i rivali! tranne sloto che hanno il loro. quindi parli sempre con gli stessi ragazzi ;-)
la tradizione ha un rappresentante molto aperto e simpatico qui. ho letto i suoi post su casinomeister e sono rimasto calorosamente sorpreso, prima mi è stato vietato il bonus e hanno risolto tutti i miei problemi senza problemi. ora offrono bonus equi, non ho mai preso alcun omaggio lì, mi piace il loro modo onesto di gestire il casinò, ecco perché volevo dare loro una possibilità e ho effettuato alcuni depositi lì. Posso confermare se hai qualche problema, parla prima con Caroline, se non può aiutarti allora! vieni nei forum e lamentati. ecco perché è qui.
a troia drogata: quello che Caroline ha detto riguardo al fatto che non sei rimasto sorpreso quando hai ricevuto la segnalazione di un amico ed è assolutamente corretto. era anche quello che mi chiedevo all'inizio mentre leggevo il tuo reclamo. Se vedessi un bonus che chiaramente non avrei dovuto chiedere, chiederò all'assistenza clienti perché non voglio rimanere deluso più tardi come te adesso. nella maggior parte dei casi i casinò ti onorano se agisci in modo onesto e aperto ed è meglio chiedere due volte. sì, è stato un loro errore, ma non c'è motivo per cui dovrebbero pagarti con fondi a cui non avevi diritto. posso immaginare la tua sensazione quando hai quasi fatto il WR, ma ehi, solo una semplice livechat prima avrebbe risolto tutti i problemi, tutto qui ;-9
Spero che tu non mi fraintenda riguardo alla mia opinione, ma è così che la vedo.
i casinò non esistono solo per le fiches gratuite, è una cosa carina di cui si può approfittare di tanto in tanto. la tradizione ti ha dato un bonus e poiché sei piuttosto attivo in questi forum e conosci gli omaggi ecc. Sono sicuro che sapevi prima che un bonus per invitare un amico senza aver invitato un amico è molto insolito :-) in un certo senso ci hai giocato alla cieca e davvero non posso lamentarmi adesso.
saluti
coxwel
Ora per rispondere, sono una persona altamente ONESTA, non rubo né imbroglio! Sono ancora abbastanza nuovo nel mondo del gioco d'azzardo online (ho appena iniziato a luglio 2009, avevo un account su 1 microgaming, ma non ho mai giocato) quindi, come ho affermato prima, Rival utilizza tutti i diversi tipi di dicitura per l'NDB che danno e io non lo faccio. Non mettere in discussione come decidono di dargli o chiamarli. È semplicemente bello quando decidono di donare generosamente un NDB.
Nicolas di VEGAS REGAL fornisce NDB molto spesso e hanno diciture che potrebbero non riguardarmi come giocatore (come il bonus fedeltà, quando non ho mai depositato) e non è mai stato portato via una volta richiesto. Ho giocato lì su 2 NDB back2back e non ho avuto problemi a raccogliere i soldi (e non avevo mai depositato lì) ma a causa del loro atteggiamento nei confronti del cliente questo sarà uno dei se non l'unico RIVAL su cui depositerò ( quando torno al lavoro).
Non ho alcun problema se commettono un errore nel darlo e poi hanno bisogno di riprenderlo. È così che l'hanno ripreso e il commento insinuante che il proprietario/rappresentante ha fatto nei miei confronti di cui ho un reclamo!
Non mi è sembrato professionale!
Non sto dicendo che non giocherò mai lì, penso solo che potrebbero aumentare un po' il loro servizio clienti. Per quanto ne sa, potrei essere diventato il suo più grande depositario, ma il modo in cui tratti qualcuno fa la differenza nel modo in cui ti senti!
"Ho imparato che le persone dimenticheranno ciò che hai detto, le persone dimenticheranno ciò che hai fatto, ma le persone non dimenticheranno mai come le hai fatte sentire." (famosa citazione di Maya Angelou)
Quindi spero che non mi fraintendiate riguardo alla mia opinione!!!! -
- Risposta da
- satansmuff
- at Nov 07, 09, 04:58:54 PM
- Super Hero 1584
- attività più recente 3 anni fa
-
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 07, 09, 05:05:32 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
Thanks Satan!!!
WELL SAID!
Grazie Satana!!!
BEN DETTO! -
- Risposta da
- coxwel
- at Nov 07, 09, 05:52:50 PM
- Full Member 119
- attività più recente 8 anni fa
first of all, yes indeed the slutjunkie.. lolol was a clear typo, i havent even recognized it till you made me aware ;-9
anyway the point of my first post was i dont feel you got treated unprofessional or unfair. i can underdatnd the bad feeling a player has beeing interrupted during play, this should have benn solven better youre right. there should have been a smoother solution.
but if i look on the livechat you had you also should have benn little more polite and relaxed ,dont you think ;)
iam sure caroline the rep here will solve this issue for you well.
cheers
coxwelprima di tutto, sì, proprio la troia drogata.. lolol era un chiaro errore di battitura, non l'ho nemmeno riconosciuto finché non me ne sei accorto ;-9
comunque il punto del mio primo post era che non penso che tu sia stato trattato in modo non professionale o ingiusto. Posso capire la brutta sensazione che un giocatore sia stato interrotto durante il gioco, questo avrebbe dovuto essere risolto meglio, hai ragione. avrebbe dovuto esserci una soluzione più agevole.
ma se guardo la livechat che hai avuto, anche tu saresti dovuto essere un po' più educato e rilassato, non credi ;)
Sono sicuro che Caroline, la rappresentante qui, risolverà bene questo problema.
saluti
coxwel -
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 07, 09, 07:11:57 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
Coxwell,
I am naturally a calm person even in the worst of situations, but I was understandably frustrated at the time of the chat which was directly after it happened!!! Which I had never experienced anything like that!
I am so over the money being taking back, it wasn't mine anyway. It is what it is!
You need to understand that I am not saying them taking the NDB back was wrong(tacky, but not wrong)!
My complaint is the owners attitude! Her casino put the chip in my account, I didn't hack into my account and put the chip there myself! So for her to insinuate I cheated them somehow is wrong
She could stand to smooth her edges, the players are who is gonna make her casino a success and she should always keep that in the front of her mind!!!!Coxwell,
Sono naturalmente una persona calma anche nelle situazioni peggiori, ma ero comprensibilmente frustrato al momento della chat, subito dopo l'accaduto!!! Che non avevo mai sperimentato nulla del genere!
Sono così stufa di riprendermi i soldi che comunque non erano miei. È quello che è!
Devi capire che non sto dicendo che riprendere l'NDB fosse sbagliato (di cattivo gusto, ma non sbagliato)!
La mia lamentela riguarda l'atteggiamento dei proprietari! Il suo casinò ha messo la fiche nel mio conto, non sono stato io ad hackerare il mio conto e a metterci la fiche io stesso! Quindi per lei insinuare che li abbia traditi in qualche modo è sbagliato
Potrebbe sopportare di smussare i suoi bordi, i giocatori sono quelli che renderanno il suo casinò un successo e dovrebbe sempre tenerlo in mente!!!! -
- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 10, 09, 02:33:08 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
Thank you Coxwell for your post :-) Can i have a look on your account? Let me know your login, plz.
pmiddlet : i'm sorry but you never deposited in our casino. I think you confuse with another casino :-)
Lixis73: A ND bonus is waiting for you in the cashier :-)Grazie Coxwell per il tuo post :-) Posso dare un'occhiata al tuo account? Fammi sapere il tuo login, per favore.
pmiddlet: mi dispiace ma non hai mai depositato nel nostro casinò. Penso che tu confonda con un altro casinò :-)
Lixis73: Un bonus ND ti aspetta alla cassa :-) -
- Risposta da
- satansmuff
- at Nov 10, 09, 08:23:46 AM
- Super Hero 1584
- attività più recente 3 anni fa
Lol....when the rep here reply's to anyone......she always thanks the people who left good comments and doesn't address anyone who has a problem!! WAY TO GO ON CUSTOMER SERVICE!!!!!!! Slot Junkie, looks like your never gonna get an apology from these people......This so called rep could have at least told you sorry for the misunderstanding, or sorry for the inconvience, but instead came up with excuse, after excuse on the casinos behalf and left it at that!!! I too am a business owner and I know first hand that the customer is ALWAYS RIGHT. [maybe thats just an American thing?] If it means taking a small hit out of my pocket to keep a customer returning then it more than compensates the loss and gives my store a better reputation........Sadly when the casinos do this crap to people they are tarnishing their own reputation for NO REASON AT ALL. Chances are you will not make playthrough and by taking away something they gave you in the first place just speaks volumes about their integrity. They should realize it was their mistake and therefore their loss!! Damn, do these casinos hire anybody off the streets.....they have no clue about business ethics........................Real quick without looking it up Casino Rep...can you define BUSINESS ETHICS?
lol... quando il rappresentante qui risponde a qualcuno... ringrazia sempre le persone che hanno lasciato commenti positivi e non si rivolge a nessuno che abbia un problema!! BELLISSIMO SERVIZIO CLIENTI!!!!!!! Slot Junkie, sembra che non riceverai mai scuse da queste persone...... Questo cosiddetto rappresentante avrebbe potuto almeno chiederti scusa per l'equivoco, o scusa per l'inconveniente, ma invece ha inventato una scusa, dopo l'altra. per conto dei casinò e ho lasciato tutto così!!! Anch'io sono un imprenditore e so per esperienza diretta che il cliente ha SEMPRE RAGIONE. [forse è solo una cosa americana?] Se questo significa prendere un piccolo colpo di tasca mia per far sì che un cliente ritorni, allora ciò compenserà più che la perdita e darà al mio negozio una reputazione migliore........ Purtroppo quando il i casinò fanno queste schifezze alle persone che stanno offuscando la propria reputazione SENZA NESSUN MOTIVO. È probabile che non riuscirai a completare il gioco e togliendo qualcosa che ti hanno dato in primo luogo la dice lunga sulla loro integrità. Dovrebbero rendersi conto che è stato un loro errore e quindi la loro perdita!! Accidenti, questi casinò assumono qualcuno dalla strada.....non hanno la minima idea dell'etica degli affari............................Molto veloce senza guardare it up Rappresentante del casinò... puoi definire l'ETICA AZIENDALE?
-
- Risposta da
- BOOIE
- at Nov 10, 09, 09:38:10 AM
- Sr. Member 256
- attività più recente 7 anni fa
My account is unlocked with promos so give her a break...your not the only one who is demanding somethin.Maybe try layin off a bit?
BOOIEIl mio account è sbloccato con le promozioni, quindi dalle una pausa... non sei l'unico che pretende qualcosa. Magari prova a rilassarti un po'?
BOOIE -
- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 10, 09, 11:36:39 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
My complaint is the owners attitude! Her casino put the chip in my account, I didn't hack into my account and put the chip there myself! So for her to insinuate I cheated them somehow is wrong
I never insinuated you cheated my casino, i only tried to explain you that you were not eligible for this bonus, you received it by mistake. I think that everybody understood the situation.
About the question, should i have removed or should i have not removed the bonus from your account, i'm affraid that i'm the only one to decide. So, i decided to remove the bonus considering it wasn't completed. When you have a business, you have to decide and perhaps you'll be wrong sometimes... It's like this.
I had a look into your account. Unfortunately, you never deposited and never bring us depositor friends, so i cannot do a lot of things for you.
By the way, i saw you have nice deposit bonuses available, by example you have two bonuses about 200% match deposit, so i can propose you something : if you make a deposit and use one of available bonuses, i'll give you an extra of $10, no wagering needed on it :-)
I think it's fair. What do you think?
La mia lamentela riguarda l'atteggiamento dei proprietari! Il suo casinò ha messo la fiche nel mio conto, non sono stato io ad hackerare il mio conto e a metterci la fiche io stesso! Quindi per lei insinuare che li abbia traditi in qualche modo è sbagliato
Non ho mai insinuato che tu abbia truffato il mio casinò, ho solo cercato di spiegarti che non avevi diritto a questo bonus, lo hai ricevuto per errore. Penso che tutti abbiano capito la situazione.
Per quanto riguarda la domanda, avrei dovuto rimuovere o non avrei dovuto rimuovere il bonus dal tuo conto, temo di essere l'unico a decidere. Quindi ho deciso di rimuovere il bonus considerando che non era stato completato. Quando hai un'attività devi decidere e forse a volte sbagli... È così.
Ho dato un'occhiata al tuo account. Sfortunatamente, non hai mai depositato e non ci porti mai amici depositanti, quindi non posso fare molte cose per te.
A proposito, ho visto che hai a disposizione dei buoni bonus di deposito, ad esempio hai due bonus sul deposito pari a circa il 200%, quindi posso proporti una cosa: se effettui un deposito e usi uno dei bonus disponibili, ti darò un extra di $ 10, non è necessaria alcuna scommessa :-)
Penso che sia giusto. Cosa ne pensi? -
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 10, 09, 12:21:09 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
My complaint is the owners attitude! Her casino put the chip in my account, I didn't hack into my account and put the chip there myself! So for her to insinuate I cheated them somehow is wrong
I never insinuated you cheated my casino, i only tried to explain you that you were not eligible for this bonus, you received it by mistake. I think that everybody understood the situation.
About the question, should i have removed or should i have not removed the bonus from your account, i'm affraid that i'm the only one to decide. So, i decided to remove the bonus considering it wasn't completed. When you have a business, you have to decide and perhaps you'll be wrong sometimes... It's like this.
I had a look into your account. Unfortunately, you never deposited and never bring us depositor friends, so i cannot do a lot of things for you.
By the way, i saw you have nice deposit bonuses available, by example you have two bonuses about 200% match deposit, so i can propose you something : if you make a deposit and use one of available bonuses, i'll give you an extra of $10, no wagering needed on it :-)
I think it's fair. What do you think?
Caroline, this is the comment I speak of when I say it was insinuating "She was not surprised to receive this bonus, but she's surprise to see that her bonus has been finally removed..." I took that as saying "She didn't have a problem when she wrongfully took this from us but she has a problem when we took it back." If that is not what you meant then so be it , but that is how I took it!!!
Once again I have no idea how you run your casino and what you choose to name your bonuses, so as with any other free chip put into my account by the casino I didn't think I was doing anything wrong by claiming it, so naturally it was a shock and frustrating to just have it disappear out of nowhere!! Could this same thing happen with a deposit bonus?????
You are right I haven't made a deposit and despite all the other negative feedback I had read, I was going to give your casino a chance anyway and make a deposit right after I played the bonus I was playing and that is the honest truth! But after that little situation happened I was turned off and then even more so when you made the comment you made(first comment in quotations)) instead of simply apologizing!!!
With that said, I see that you are trying to make it right and I appreciate that! And I will give you a chance! Oh and by the way I think I owe your casino .60 cents so you might wanna make the $10 you are offering $9.40 :-)
La mia lamentela riguarda l'atteggiamento dei proprietari! Il suo casinò ha messo la fiche nel mio conto, non sono stato io ad hackerare il mio conto e a metterci la fiche io stesso! Quindi per lei insinuare che li abbia traditi in qualche modo è sbagliato
Non ho mai insinuato che tu abbia truffato il mio casinò, ho solo cercato di spiegarti che non avevi diritto a questo bonus, lo hai ricevuto per errore. Penso che tutti abbiano capito la situazione.
Per quanto riguarda la domanda, avrei dovuto rimuovere o non avrei dovuto rimuovere il bonus dal tuo conto, temo di essere l'unico a decidere. Quindi ho deciso di rimuovere il bonus considerando che non era stato completato. Quando hai un'attività devi decidere e forse a volte sbagli... È così.
Ho dato un'occhiata al tuo account. Sfortunatamente, non hai mai depositato e non ci porti mai amici depositanti, quindi non posso fare molte cose per te.
A proposito, ho visto che hai a disposizione dei buoni bonus di deposito, ad esempio hai due bonus circa il 200% del deposito, quindi posso proporti una cosa: se effettui un deposito e usi uno dei bonus disponibili, ti darò un extra di $ 10, non è necessaria alcuna scommessa :-)
Penso che sia giusto. Cosa ne pensi?
Caroline, questo è il commento di cui parlo quando dico che era insinuante "Non è stata sorpresa di ricevere questo bonus, ma è sorpresa di vedere che il suo bonus è stato finalmente rimosso..." L'ho interpretato come se dicesse "Non l'ha fatto" Non ho avuto problemi quando ce l'ha preso ingiustamente, ma ha un problema quando ce lo abbiamo ripreso." Se non è quello che intendevi, così sia, ma è così che l'ho interpretata!!!
Ancora una volta non ho idea di come gestisci il tuo casinò e di come scegli di chiamare i tuoi bonus, quindi, come con qualsiasi altro chip gratuito inserito nel mio conto dal casinò, non pensavo di aver fatto qualcosa di sbagliato reclamandolo, quindi naturalmente è stato uno shock e frustrante vederlo sparire dal nulla!! Potrebbe succedere la stessa cosa con un bonus sul deposito?????
Hai ragione, non ho effettuato un deposito e nonostante tutti gli altri feedback negativi che avevo letto, avrei comunque dato una possibilità al tuo casinò e avrei effettuato un deposito subito dopo aver giocato con il bonus che stavo giocando e questa è l'onesta verità ! Ma dopo che è accaduta quella piccola situazione mi sono spento e lo sono stato ancora di più quando hai fatto il commento che hai fatto (primo commento tra virgolette)) invece di semplicemente scusarti!!!
Detto questo, vedo che stai cercando di sistemare le cose e lo apprezzo! E ti darò una possibilità! Oh, a proposito, penso di dovere al tuo casinò 0,60 centesimi, quindi potresti voler guadagnare i $ 10 che offri $ 9,40 :-)
-
- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 10, 09, 03:17:36 PM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
Sorry Slot junkie, i didn't want to make you sad but i cannot do more in your situation. If you change your mind i will grant you 10, not 9.40 ;-) For this deal, please contact me personnaly by pm here or on this post, it will be better than using the common way.
I don't have any promotions in my account either, but I thought that was just because I won some money, promos usually seem to disappear if you win anything (for me at least) will I be able to get them back? (account nyssa3)
I was wondering too if direct support rep could do anything about flushing my second withdrawal? I got my first one very quickly, but I have been waiting a week for my second one. I have been into Livechat 3 times about this, to see when I would be paid, and it was only today that I was told I needed to submit ID docs (not unusual in itself, but I already cashed out, so I thought you didn't need them), they said I was sent an email, I guess I was, but ALL email from your casino that I know about has come through, and there was nothing in spam or junk folder so IDK about that. Now I have been sitting in Livechat for 1/2 hour sending emails because my docs haven't arrived Chat told me that after my docs are approved I have to wait ANOTHER 2 - 5 business days for my withdrawal, so there you go, I was wondering if the owner might take pity on me and hasten the process
I'm really sorry because i didn't see your post! So, i had a look in your account and i granted you very (very, very) nice bonuses especially for you and i apologize for the delay. Like i already told, since this week, all depositor players will be rewarded with no deposit bonuses + very high match bonuses regularly ;-) I hope you'll love them!Scusa drogato di slot, non volevo renderti triste ma non posso fare di più nella tua situazione. Se cambi idea ti concedo 10, non 9,40 ;-) Per questa offerta contattami personalmente tramite messaggio privato qui o su questo post, sarà meglio che usare la via comune.
Non ho nemmeno promozioni nel mio account, ma pensavo che fosse solo perché ho vinto dei soldi, le promozioni di solito sembrano scomparire se vinci qualcosa (almeno per me), potrò recuperarle? (account nyssa3)
Mi chiedevo anche se il rappresentante dell'assistenza diretta potesse fare qualcosa per svuotare il mio secondo prelievo? Ho ricevuto il primo molto velocemente, ma sto aspettando il secondo da una settimana. Sono andato su Livechat 3 volte a questo proposito, per vedere quando sarei stato pagato, e solo oggi mi è stato detto che dovevo inviare documenti d'identità (non insolito di per sé, ma ho già incassato, quindi ho pensato che non l'avessi fatto non ne ho bisogno), hanno detto che mi è stata inviata un'e-mail, immagino di sì, ma TUTTE le e-mail del tuo casinò di cui sono a conoscenza sono arrivate e non c'era nulla nella cartella spam o posta indesiderata, quindi non so. Ora sono seduto in Livechat da mezz'ora a inviare e-mail perché i miei documenti non sono arrivati Chat mi ha detto che dopo l'approvazione dei miei documenti devo aspettare ALTRI 2 - 5 giorni lavorativi per il ritiro, quindi ecco qua, mi chiedevo se il proprietario potesse avere pietà di me e accelerare il processo
Mi dispiace davvero perché non avevo visto il tuo post! Allora, ho dato un'occhiata al tuo account e ti ho concesso dei bonus molto (molto, molto) interessanti appositamente per te e mi scuso per il ritardo. Come ho già detto, da questa settimana, tutti i giocatori depositanti saranno ricompensati regolarmente con bonus senza deposito + bonus molto alti ;-) Spero che li adorerai! -
- Risposta da
- BIGLEAN
- at Nov 10, 09, 03:43:22 PM
- Super Hero 1458
- attività più recente 5 anni fa
Thank you Caroline, I really appreciate it
Grazie Caroline, lo apprezzo davvero
-
- Risposta da
- wintermare
- at Nov 12, 09, 03:36:24 PM
- Sr. Member 420
- attività più recente 7 anni fa
hi there,i made some deposits now all my bonuses have gone. No no deposit or deposit ones?
winter890ciao a tutti, ho effettuato alcuni depositi ora tutti i miei bonus sono andati. No, nessun deposito o deposito?
inverno890 -
- Risposta da
- susie h
- at Nov 12, 09, 09:01:11 PM
- Sr. Member 279
- attività più recente 5 anni fa
is the $1.00 chip correct
la fiche da $ 1,00 è corretta
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- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 13, 09, 03:21:41 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
hi there,i made some deposits now all my bonuses have gone. No no deposit or deposit ones?
winter890
lol How lucky you were! You won :-P That's why your bonuses were gone during your witdrawal process... But considering that you cancelled your winnings, your bonuses came back, so plz have a look in your cashier now :-)
Hi suzy! Yes, you can use the $1 : it's a lucky coin for Friday the 13th ;-)
ciao a tutti, ho effettuato alcuni depositi ora tutti i miei bonus sono andati. No, nessun deposito o deposito?
inverno890
lol Quanto sei stato fortunato! Hai vinto :-P Ecco perché i tuoi bonus sono scomparsi durante il processo di prelievo... Ma considerando che hai annullato le tue vincite, i tuoi bonus sono tornati, quindi per favore dai un'occhiata alla tua cassa adesso :-)
Ciao Suzy! Sì, puoi usare $ 1: è una moneta fortunata per venerdì 13 ;-) -
- Risposta da
- wintermare
- at Nov 13, 09, 06:49:13 AM
- Sr. Member 420
- attività più recente 7 anni fa
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- Risposta da
- jamkam02
- at Nov 18, 09, 01:40:57 PM
- Sr. Newbie 17
- attività più recente 7 anni fa
Hello, just wanted to know why I did not get the free $30 exclusive bonus when I signed up thru the banner here....all I got was the free $10 and the over the $1000 bonus which I am still playing but would trade in for the free $30. Please let me know if youcould do something. Many Thanks. My user account for the casino is also.
jamkam02
jamkam02Ciao, volevo solo sapere perché non ho ricevuto il bonus esclusivo gratuito di $ 30 quando mi sono iscritto tramite il banner qui...tutto quello che ho ottenuto sono stati $ 10 gratuiti e il bonus superiore a $ 1000 a cui sto ancora giocando ma che scambierei per $ 30 gratuiti. Per favore fatemi sapere se potete fare qualcosa. Grazie molto. Anche il mio account utente per il casinò lo è.
jamkam02
jamkam02 -
- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 19, 09, 02:36:20 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
jamkam02, it's too late for adding you the 30 nd... You already used the 1919 no deposit :-( I'm sorry.
jamkam02, è troppo tardi per aggiungerti il 30... Hai già utilizzato il 1919 senza deposito :-( Mi dispiace.
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- Risposta da
- kssissy
- at Nov 19, 09, 05:39:47 AM
- Sr. Member 254
- attività più recente 5 anni fa
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- Risposta da
- spazz03
- at Nov 24, 09, 08:42:58 AM
- Sr. Member 391
- attività più recente 8 anni fa
i have been playing at tradition casino for quite awhile lost a lot of money and even redeemed those little comps you get but when i ask if i am going to get my 75 percent loss refund am told that i am still considered a new player and they will send me an email i have played at regal casino the same amount and they seem to always give a free chip bonus. traditions live support never has any answers they always say you will recieve and email well havent got one yet i dont think i like them had the same problem once with palace of chance got screwed out of 14000.00 dollar win. so does anyone know what it takes to be considered a player
ho giocato al casinò tradizionale per un bel po', ho perso un sacco di soldi e ho anche riscattato quei piccoli bonus che ottieni, ma quando chiedo se riceverò il rimborso del 75% delle perdite mi viene detto che sono ancora considerato un nuovo giocatore e loro mi invierà un'e-mail. Ho giocato allo stesso importo al Regal Casino e sembra che diano sempre un bonus in chip gratuito. il supporto live delle tradizioni non ha mai risposte, dicono sempre che riceverai ed e-mail, beh, non ne ho ancora ricevuto uno, non credo che mi piacciano, ho avuto lo stesso problema una volta con Palace of Chance, che è stato fregato da una vincita di 14.000,00 dollari. quindi qualcuno sa cosa serve per essere considerato un giocatore
1.2/ 5
0.3/ 5
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- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 24, 09, 09:26:01 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
I don't understant what is your problem... Give me your login, please.
Non capisco quale sia il tuo problema... Dammi il tuo login, per favore.
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- Risposta da
- spazz03
- at Nov 24, 09, 11:19:56 AM
- Sr. Member 391
- attività più recente 8 anni fa
adilley email dilley02@comcast.net apparently i havent spent enough at your casino and each time i ask why i dont get the free bonuses am told i am still considered a new player.
I don't understant what is your problem... Give me your login, please.
adilley invia un'e-mail a dilley02@comcast.net a quanto pare non ho speso abbastanza nel vostro casinò e ogni volta che chiedo perché non ricevo i bonus gratuiti mi viene detto che sono ancora considerato un nuovo giocatore.
Non capisco quale sia il tuo problema... Dammi il tuo login, per favore. -
- Risposta da
- spazz03
- at Nov 24, 09, 11:47:32 AM
- Sr. Member 391
- attività più recente 8 anni fa
i gave you my wrong log in name sorry it is angelad1 email is dilley02@comcast.net
ti ho dato il mio nome di accesso sbagliato, mi dispiace, è angelad1, l'e-mail è dilley02@comcast.net
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- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 25, 09, 03:46:41 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
OK, i had a look in your account. You reached the first vip level since 10 days. I gave you new match bonuses + no deposit bonus :-)
OK, ho dato un'occhiata al tuo account. Hai raggiunto il primo livello VIP da 10 giorni. Ti ho dato nuovi bonus partita + bonus senza deposito :-)
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- Risposta da
- spazz03
- at Nov 25, 09, 08:36:00 AM
- Sr. Member 391
- attività più recente 8 anni fa
thank you i hope you have a good thanksgiving and i am sorry i was so mean. spazz09
grazie, spero che tu abbia trascorso un buon Ringraziamento e mi dispiace di essere stato così cattivo. spazz09
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- Risposta da
- kssissy
- at Nov 25, 09, 09:56:06 AM
- Sr. Member 254
- attività più recente 5 anni fa
I aw well did not recieve the lcb exclusive bonus
Beh, non ho ricevuto il bonus esclusivo LCB
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- Risposta da
- spazz03
- at Nov 25, 09, 10:42:59 AM
- Sr. Member 391
- attività più recente 8 anni fa
did not recieve the 75 percent loss refund but thank you for the ten dollar chip
non ho ricevuto il rimborso del 75% delle perdite, ma grazie per il chip da dieci dollari
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- Risposta da
- Tradition-casino
- at Nov 25, 09, 11:34:41 AM
- Jr. Member 66
- attività più recente 8 anni fa
You're welcome :-) The 75% cannot be added manually unfortunatelly.
Prego :-) Purtroppo il 75% non può essere aggiunto manualmente.
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