I always shoot them off a quick e-mail, ask them to flush the withdrawal,
let them know if they already have my docs on file, if not square that up right away.
and please let me know if I can be of any assistance.
This is the STANDARD WITHDRAWAL PROCESS:
1. Player cashes out.
2. Has to complete the 24 hour reversal period, or have withdrawal flushed.
3. Once one of those 2 is met, the cashout will appear in the auditing section for accounting to process.
4. All cashouts are processed in the order in which appear in the auditing section.
Most cashouts are looked at within 2 days of arriving in the auditing section.
5. If Accounting determines that docs would be needed the request is normally done within the first 3 days. If no docs are needed then the final payment is done within 5 days.
REMEMBER THESE ARE BUSINESS DAYS SAT-SUN DO NOT COUNT.
6. If docs are requested an e-mail will be sent to the player.
7. Once docs are needed the cashout times can be extended depending on when the player sends the docs in and there are any problems with them. Normally best to give extra 2 days after documents have been sent for full review.
8. Before your withdrawal can be processed, the system requires a verification deposit from your Quick Tender account to your casino account if this is what you are using.
This is done in order to link your Quick Tender account to your casino account. This is a one time thing. Most casinos allow you to immediately withdraw this, some do not, you can check with them on this.
-----------------------------------------------------------------------------------
If you do not help them speed this process along, they will go along, its natural path, and you may not get you money for 5-7 days. You will get it much quicker with a little help.
Mando loro sempre una breve e-mail, chiedendo loro di svuotare il prelievo,
fagli sapere se hanno già i miei documenti in archivio, in caso contrario risolvi subito la questione.
e per favore fatemi sapere se posso esservi d'aiuto.
Questo è il PROCESSO DI PRELIEVO STANDARD:
1. Il giocatore incassa.
2. Deve completare il periodo di inversione di 24 ore o far svuotare il prelievo.
3. Una volta soddisfatto uno di questi 2, l'incasso apparirà nella sezione di controllo per l'elaborazione della contabilità.
4. Tutti i prelievi vengono elaborati nell'ordine in cui appaiono nella sezione di controllo.
La maggior parte dei prelievi viene esaminata entro 2 giorni dall'arrivo nella sezione di auditing.
5. Se la contabilità determina che sarebbero necessari documenti, la richiesta viene normalmente effettuata entro i primi 3 giorni. Se non sono necessari documenti, il pagamento finale verrà effettuato entro 5 giorni.
RICORDA CHE QUESTI SONO GIORNI LAVORATIVI, SABATO E DOMENICA, NON CONTANO.
6. Se vengono richiesti documenti, verrà inviata un'e-mail al giocatore.
7. Una volta che i documenti sono necessari, i tempi di incasso possono essere prolungati a seconda di quando il giocatore invia i documenti e si verificano problemi con essi. Normalmente è meglio concedere 2 giorni extra dopo l'invio dei documenti per la revisione completa.
8. Prima che il tuo prelievo possa essere elaborato, il sistema richiede un deposito di verifica dal tuo conto Quick Tender al tuo conto del casinò, se questo è ciò che stai utilizzando.
Questo viene fatto per collegare il tuo account Quick Tender al tuo account del casinò. Questa è una cosa da fare una volta sola. La maggior parte dei casinò ti consente di ritirarlo immediatamente, altri no, puoi verificarlo con loro.
-------------------------------------------------- ---------------------------------
Se non li aiuti ad accelerare questo processo, seguiranno il loro percorso naturale e potresti non ricevere denaro per 5-7 giorni. Lo otterrai molto più velocemente con un piccolo aiuto.