I signed up at Universal Slots Casino and never received the activation email. They sent me an email, but it was not the activation email. It was some lame welcome crewman ------- email. Was going to try Live Help or chat but of course there 24 hour support was offline.
Discussione sul casinò Universal Slots
- Iniziato da
- drayled
- Jr. Member 97
- attività più recente 5 anni fa
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- Iniziato da
- drayled
- at Jun 26, 18, 04:41:52 AM
- Jr. Member 97
- attività più recente 5 anni fa
Originale Traduzione tradotto conMi sono registrato su Universal Slots Casino e non ho mai ricevuto l'e-mail di attivazione. Mi hanno inviato un'e-mail, ma non era l'e-mail di attivazione. Era un'email di benvenuto da parte di un membro dell'equipaggio -------. Avrei provato l'aiuto dal vivo o la chat, ma ovviamente il supporto 24 ore su 24 era offline.
2.9/ 5
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- Risposta da
- jdpennyd
- at Jun 26, 18, 08:13:22 AM
- Jr. Member 83
- attività più recente 1 anno fa
Does anyone play here often? I am in the USA and live chat says they are OK with that. It has games I've never played before. The bonus terms seem ok. They accept bitcoin. no complaints at that place gamblers go to ask for questions. I checked the meister but nothing there about this place. It almost seems a bit too good to be true. Can anyone tell me how long they take to process a payout?
Qualcuno gioca spesso qui? Sono negli Stati Uniti e la chat dal vivo dice che sono d'accordo. Ha giochi a cui non ho mai giocato prima. I termini del bonus sembrano ok. Accettano bitcoin. nessuna lamentela in quel posto in cui i giocatori d'azzardo vanno a fare domande. Ho controllato il meister ma non c'è niente su questo posto. Sembra quasi un po' troppo bello per essere vero. Qualcuno può dirmi quanto tempo impiegano per elaborare un pagamento?
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- Risposta da
- Will90
- at Jun 26, 18, 10:32:04 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 17 years fa
Please be extremely cautious here. Especially if your a player from US and use Bitcoin as primary payment method.below is an excerpt from the T&C. I was pretty irate especially after talking with support and asking if payouts will be made to US and SEVERAL other countries. After I pasted the excerpt. I got no response.shady
"It is players responsibility to adhere to national legislation in its country. If player opens an account in a prohibited country then we are not obligated to refund any funds you may have won or wagered in this instance. Specifically, residents of the Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Cambodia, Ecuador, Guyana, Hong Kong, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Kuwait, Lao, Myanmar, Namibia, Nicaragua, North Korea, Pakistan, Panama, Papua New Guinea, Philippines, South Korea, Sudan, Singapore, Syria, Spain, Taiwan, Uganda, United States of America, the United Kingdom, Yemen, Zimbabwe are prohibited from using this website."
Per favore, siate estremamente cauti qui. Soprattutto se sei un giocatore statunitense e usi Bitcoin come metodo di pagamento principale. Di seguito è riportato un estratto dei T&C. Ero piuttosto arrabbiato, soprattutto dopo aver parlato con l'assistenza e aver chiesto se i pagamenti sarebbero stati effettuati negli Stati Uniti e in MOLTI altri paesi. Dopo aver incollato l'estratto. Non ho ricevuto risposta. ombreggiato
"È responsabilità del giocatore rispettare la legislazione nazionale del proprio paese. Se il giocatore apre un conto in un paese proibito, non siamo obbligati a rimborsare i fondi che potresti aver vinto o scommesso in questo caso. Nello specifico, residenti in Afghanistan, Albania , Algeria, Angola, Cambogia, Ecuador, Guyana, Hong Kong, Indonesia, Iran, Iraq, Israele, Kuwait, Laos, Myanmar, Namibia, Nicaragua, Corea del Nord, Pakistan, Panama, Papua Nuova Guinea, Filippine, Corea del Sud, Sudan, A Singapore, Siria, Spagna, Taiwan, Uganda, Stati Uniti d'America, Regno Unito, Yemen, Zimbabwe è vietato l'utilizzo di questo sito web."
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- Risposta da
- Will90
- at Jun 26, 18, 11:12:40 AM
- Jr. Member 55
- attività più recente 17 years fa
Chat started on 26 Jun 2018, 01:54 PM (GMT+0)
(01:54:52) *** Will, joined the chat ***
(01:54:52) Will,: You do accept players from United States correct? And intend to fully pay any owed winnings to US players as long as all terms and conditions are met?
(01:55:06) *** Lieutenant Marilyn joined the chat ***
(01:55:25) Lieutenant Marilyn : Hola Wil, bienvenido
(01:55:25) Lieutenant Marilyn : Hello Wil, welcome
(01:55:27) Lieutenant Marilyn : Si
(01:55:27) Lieutenant Marilyn : Yes
(01:56:09) Will,: May I please upload an excerpt from your T&C for clarification purposes?
(01:57:28) Will,: "It is players responsibility to adhere to national legislation in its country. If player opens an account in a prohibited country then we are not obligated to refund any funds you may have won or wagered in this instance. Specifically, residents of the Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Cambodia, Ecuador, Guyana, Hong Kong, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Kuwait, Lao, Myanmar, Namibia, Nicaragua, North Korea, Pakistan, Panama, Papua New Guinea, Philippines, South Korea, Sudan, Singapore, Syria, Spain, Taiwan, Uganda, United States of America, the United Kingdom, Yemen, Zimbabwe are prohibited from using this website."
(01:57:33) Lieutenant Marilyn : Si por su puesto
(01:57:33) Lieutenant Marilyn : Yes of course
(01:59:36) Will,: Particularly the parts stating"player opens an account in a prohibited country then we are not obligated to refund any funds you may have won or wagered in this instance." And"United States of America, the United Kingdom, Yemen, Zimbabwe are prohibited from using this website."
(02:00:35) Lieutenant Marilyn : Si realizamos el pago wil no se preocupe
(02:00:35) Lieutenant Marilyn : If we make the payment wil do not worry
(02:02:33) Will,: I can see your message has been translated, so just to be clear did you mean " we will make the payment" or " if we make the payment"
(02:03:17) Lieutenant Marilyn : Si eso quise decir wil
(02:03:18) Lieutenant Marilyn : If that was what I meant, wil
(02:15:34) Will,: Sorry, the ambiguity of response, possibly due to the language translation,but nevertheless I have to mention it brings a level of uncertainty. You see, Im a member of a fairly reputable casino review website,hence where I was able to find your establishment, and several members have already shown interest. I myself was about to deposit after I tried to redeem a free chip to try out the software but was told that the $10 verification deposit was not accepted in Bitcoin ( even though deposits and withdrawals are welcome). But I still wanted to give it a go since I love finding legitimate casinos that accept Bitcoin. Before I did make a deposit I wanted to skim through T&C Just to make sure to avoid any confusion down the road. Hence where I came across that interesting bit that I originally contacted you about. Members of the online gambling community usually tend to, above all else, hold casinos that don't ha ve any misleading or stalling tactics when it comes time to cash out. Which I'm sure you can understand.
(02:25:02) Will,: In that regard, I think it's best to contact admin/support at the site which I'm a member, and suggest that maybe they contact you or vise versa to clear things up. Representatives from casinos all over the world are also members of LCB, as a show of good faith, to answer any player concerns or inquiries, to guarantee player satisfaction and clarification of any potential indescretion.It definitely sets apart the legitimate casinos who value they're players/customers from the casinos taking advantage of people. Thanks for your time. If you'd like to email me, my details were included with registration, as well as the option to select the United States as a welcome country to fine establishment.
(02:26:10) *** Will, has rated the chat Bad ***
(02:26:21) *** Will, left the chat **
Chat iniziata il 26 giugno 2018, 13:54 (GMT+0)
(01:54:52) *** Will, si è unito alla chat ***
(01:54:52) Will: Accetti giocatori dagli Stati Uniti, corretto? E intendi pagare per intero le vincite dovute ai giocatori statunitensi purché tutti i termini e le condizioni siano rispettati?
(01:55:06) *** Il tenente Marilyn si è unito alla chat ***
(01:55:25) Tenente Marilyn: Hola Wil, bienvenido
(01:55:25) Tenente Marilyn: Ciao Wil, benvenuto
(01:55:27) Tenente Marilyn: Sì
(01:55:27) Tenente Marilyn: Sì
(01:56:09) Will: Posso caricare un estratto dei tuoi Termini e condizioni a scopo di chiarimento?
(01:57:28) Will: "È responsabilità del giocatore rispettare la legislazione nazionale del suo paese. Se il giocatore apre un conto in un paese proibito, non saremo obbligati a rimborsare i fondi che potresti aver vinto o scommesso in questo Nello specifico, i residenti in Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Cambogia, Ecuador, Guyana, Hong Kong, Indonesia, Iran, Iraq, Israele, Kuwait, Laos, Myanmar, Namibia, Nicaragua, Corea del Nord, Pakistan, Panama, Papua È vietato l'utilizzo di questo sito web a Nuova Guinea, Filippine, Corea del Sud, Sudan, Singapore, Siria, Spagna, Taiwan, Uganda, Stati Uniti d'America, Regno Unito, Yemen, Zimbabwe."
(01:57:33) Tenente Marilyn: Si por su puesto
(01:57:33) Tenente Marilyn: Sì, certo
(01:59:36) Will: In particolare le parti che affermano "il giocatore apre un conto in un paese proibito, quindi non siamo obbligati a rimborsare eventuali fondi che potresti aver vinto o scommesso in questo caso." E "Agli Stati Uniti d'America, al Regno Unito, allo Yemen e allo Zimbabwe è vietato l'utilizzo di questo sito web".
(02:00:35) Tenente Marilyn: Si realizamos el pago wil no se preocupe
(02:00:35) Tenente Marilyn: Se effettuiamo il pagamento non ti preoccupare
(02:02:33) Will: Vedo che il tuo messaggio è stato tradotto, quindi per essere chiari intendevi "effettueremo il pagamento" o "se effettueremo il pagamento"
(02:03:17) Tenente Marilyn: Si eso quise decir wil
(02:03:18) Tenente Marilyn: Se era questo che intendevo, wil
(02:15:34) Will: Mi dispiace, l'ambiguità della risposta, forse dovuta alla traduzione linguistica, ma devo comunque menzionare che comporta un livello di incertezza. Vedete, sono membro di un sito di recensioni di casinò abbastanza rispettabile, quindi ho potuto trovare il vostro stabilimento, e diversi membri hanno già mostrato interesse. Io stesso stavo per depositare dopo aver provato a riscattare un chip gratuito per provare il software, ma mi è stato detto che il deposito di verifica di $ 10 non era accettato in Bitcoin (anche se depositi e prelievi sono benvenuti). Ma volevo comunque provarci perché adoro trovare casinò legittimi che accettano Bitcoin. Prima di effettuare un deposito, volevo dare un'occhiata ai T&C solo per assicurarmi di evitare qualsiasi confusione lungo la strada. Ecco dove mi sono imbattuto in quella parte interessante per la quale ti avevo inizialmente contattato. I membri della comunità del gioco d'azzardo online tendono, soprattutto, a tenere casinò che non adottano tattiche fuorvianti o temporanee quando arriva il momento di incassare. Cosa che sono sicuro tu possa capire.
(02:25:02) Will: A questo proposito, penso che sia meglio contattare l'amministratore/supporto del sito di cui sono membro e suggerire che magari ti contattino o viceversa per chiarire le cose. Anche rappresentanti di casinò di tutto il mondo sono membri di LCB, come dimostrazione di buona fede, per rispondere a qualsiasi dubbio o richiesta dei giocatori, per garantire la soddisfazione dei giocatori e chiarire qualsiasi potenziale indiscrezione. Distingue sicuramente i casinò legittimi che li apprezzano. ci sono giocatori/clienti dei casinò che si approfittano delle persone. Grazie per il tuo tempo. Se desideri inviarmi un'e-mail, i miei dettagli sono stati inclusi con la registrazione, così come l'opzione di selezionare gli Stati Uniti come paese benvenuto per una buona istituzione.
(02:26:10) *** Will, ha valutato la chat Cattiva ***
(02:26:21) *** Will, ha lasciato la chat ** -
- Risposta da
- Sydney
- at Jun 26, 18, 12:08:22 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Will90,
I've also checked their Terms&Conditions and found the same rule as you did under "Restricted territories":
"It is players responsibility to adhere to national legislation in its country. If player opens an account in a prohibited country then we are not obligated to refund any funds you may have won or wagered in this instance. Specifically, residents of the Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Cambodia, Ecuador, Guyana, Hong Kong, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Kuwait, Lao, Myanmar, Namibia, Nicaragua, North Korea, Pakistan, Panama, Papua New Guinea, Philippines, South Korea, Sudan, Singapore, Syria, Spain, Taiwan, Uganda, United States of America, the United Kingdom, Yemen, Zimbabwe are prohibited from using this website."
Therefore, they are not obliged to refund any money, if you come from the above mentioned prohibited countries and I suggest not depositing any money at this casino no matter what their Chat Support says.
We can try to contact them, but please bear in mind that Universal Slots Casino is not listed on our site and they might not want to cooperate with us and reply to our emails.
Ciao Will90,
Ho anche controllato i loro Termini e condizioni e ho trovato la stessa regola che hai trovato in "Territori limitati":
"È responsabilità del giocatore rispettare la legislazione nazionale del proprio paese. Se il giocatore apre un conto in un paese proibito, non siamo obbligati a rimborsare i fondi che potresti aver vinto o scommesso in questo caso. Nello specifico, residenti in Afghanistan, Albania , Algeria, Angola, Cambogia, Ecuador, Guyana, Hong Kong, Indonesia, Iran, Iraq, Israele, Kuwait, Laos, Myanmar, Namibia, Nicaragua, Corea del Nord, Pakistan, Panama, Papua Nuova Guinea, Filippine, Corea del Sud, Sudan, A Singapore, Siria, Spagna, Taiwan, Uganda, Stati Uniti d'America, Regno Unito, Yemen, Zimbabwe è vietato l'utilizzo di questo sito web."
Pertanto, non sono obbligati a rimborsare denaro se provieni dai paesi proibiti sopra menzionati e suggerisco di non depositare denaro in questo casinò, indipendentemente da ciò che dice il loro supporto via chat.
Possiamo provare a contattarli, ma tieni presente che Universal Slots Casino non è elencato sul nostro sito e potrebbero non voler collaborare con noi e rispondere alle nostre e-mail.
2.9/ 5
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- Risposta da
- Will90
- at Jun 26, 18, 12:37:40 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 17 years fa
Yup totally agree. Shady to say the least. I posted the transcript as a warning for. The community, I hope it helps.
Sì, totalmente d'accordo. Ombreggiato per non dire altro. Ho pubblicato la trascrizione come avvertimento per. La comunità, spero che aiuti.
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- Risposta da
- Mojo Jojo
- at Jun 26, 18, 12:50:04 PM
- Super Hero 1212
- attività più recente 3 anni fa
This casino is operated by Mirage Ent.
Remember Wcasino that provides fake games? Sister casino of UniversalSlots. Steer clear of this one.
Questo casinò è gestito da Mirage Ent.
Ricordi Wcasino che fornisce giochi falsi? Casinò gemello di UniversalSlots. Stai alla larga da questo.
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- Risposta da
- Ivanbet50
- at Jun 27, 18, 01:21:41 AM
- Sr. Newbie 23
- attività più recente 11 mesi fa
Thank you very much for posting this information they also told me on chat that players from my country are accepted but luckily i didnt deposit yet and thanks to you i will not.
Grazie mille per aver pubblicato queste informazioni, mi hanno anche detto in chat che i giocatori del mio paese sono accettati ma per fortuna non ho ancora depositato e grazie a te non lo farò.
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- Risposta da
- lowroller
- at Jun 27, 18, 07:38:13 AM
- Super Hero 1391
- attività più recente 7 giorni fa
i played here 4 times and 3x times i cashed out , and cashout within a day and they have manny nice bonusses so i cant complain about this casino and i didnt now it was part of wcasino .
Ho giocato qui 4 volte e 3 volte ho incassato e incassato in un giorno e hanno molti bonus carini, quindi non posso lamentarmi di questo casinò e non sapevo che facesse parte di Wcasino.
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- Risposta da
- Mojo Jojo
- at Jun 27, 18, 05:18:48 PM
- Super Hero 1212
- attività più recente 3 anni fa
Still I'd advised everybody to wait till this casino is investigated. Wcasino looked legit at first and where did it end up now?
Comunque consiglio a tutti di aspettare finché questo casinò non sarà indagato. All'inizio Wcasino sembrava legittimo e dove è finito adesso?
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- Risposta da
- bek.davies
- at Jun 27, 18, 10:25:23 PM
- Newbie 2
- attività più recente 1 anno fa
-
- Risposta da
- drtheolen
- at Jun 28, 18, 06:56:26 AM
- Moderator 2322
- attività più recente 1 ora fa
At the moment, as far as I can tell, they do not have fake games.
However, there has been link to Wcasino in one of our past reports (in terms of ownership, as Mojo Jojo mentioned), and some potential link to pirated Casino Delta, where Casino Delta claimed they have been part of Mirage Corporation N.V. (though we never managed to confirm such thing). Wcasino has 2 domains, 1 have been cleaned out of pirated games after our intervention, but to the best of my knowledge the other domain still has fake games.
Also, they all hold the Curacao license, which is the worst one really.
So, I would certainly avoid depositing here. There are so many better casinos to play in, powered by same softwares, that its pointless to take the risk.
Al momento, per quanto ne so, non hanno giochi falsi.
Tuttavia, c'è stato un collegamento con Wcasino in uno dei nostri rapporti precedenti (in termini di proprietà, come menzionato da Mojo Jojo), e qualche potenziale collegamento con Casino Delta piratato, dove Casino Delta ha affermato di aver fatto parte di Mirage Corporation NV (sebbene noi non sono mai riuscito a confermare una cosa del genere). Wcasino ha 2 domini, in 1 sono stati ripuliti i giochi piratati dopo il nostro intervento, ma per quanto ne so l'altro dominio ha ancora giochi falsi.
Inoltre hanno tutti la licenza di Curaçao, che in realtà è la peggiore.
Quindi, eviterei sicuramente di depositare qui. Ci sono così tanti casinò migliori in cui giocare, gestiti dagli stessi software, che è inutile correre il rischio.
1.9/ 5
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- Risposta da
- fredos386
- at Jul 08, 18, 07:34:58 AM
- Hero Member 532
- attività più recente 3 anni fa
Well i played there and yesterday was the first time i won. I try to cash out but have issues and ask support, support replies and is fine till i mention "cash out". Then either support stop talking completly or appear to have issues speaking english all of a sudden. So i have to find by myself how to fix my problem. I finally do and realize there was no real problem, it is just one of the many bugs/glitches on the site (if you want an idea of bugs on the site, try playing jurassic park slot). So i request my cash out with btc, oh there is a maximum of 500$ per day... amazing a chance i am not a high roller. I request, nothing. I come back next day, nothing. I ask the amazing support, oh well my bad it's the same support as previous day, it's gonna be fun. So i ask why i have not been paid yet, she says it takes up to 2 days. Great a casino with 500$ max cash out that on top of it take 2 days for every 500$, i am so never coming back here. Not mentioning that support asked me amazing stuff like "have you requested cash out yet?" or "what currency are you using" when the first thing i said what that i requested a cash out in btc the previous day and it wasnt paid yet. It's like support don't even read what we say. It was the same the previous day, i am asking how to cash out after wager requirement is complete and support replies "no you don't collect star coins while wagering bonus money". I mean what next?
Beh, ho giocato lì e ieri è stata la prima volta che ho vinto. Provo a incassare ma ho problemi e chiedo supporto, il supporto risponde e va bene finché non dico "incasso". Quindi il supporto smette di parlare completamente o sembra che all'improvviso abbiano problemi a parlare inglese. Quindi devo trovare da solo come risolvere il mio problema. Alla fine lo faccio e mi rendo conto che non c'erano problemi reali, è solo uno dei tanti bug/problemi presenti sul sito (se vuoi un'idea dei bug sul sito, prova a giocare alla slot Jurassic Park). Quindi richiedo il mio prelievo con BTC, oh, c'è un massimo di 500 $ al giorno... incredibile possibilità che non sia un high roller. Chiedo, niente. Torno il giorno dopo, niente. Chiedo il fantastico supporto, oh beh, peccato, è lo stesso supporto del giorno precedente, sarà divertente. Quindi chiedo perché non sono stato ancora pagato, lei dice che ci vogliono fino a 2 giorni. Fantastico un casinò con un incasso massimo di 500 $ che oltre a ciò ci vogliono 2 giorni per ogni 500 $, quindi non tornerò mai più qui. Senza menzionare che l'assistenza mi ha chiesto cose incredibili come "hai già richiesto il prelievo?" o "che valuta stai usando" quando la prima cosa che ho detto è stata quella di aver richiesto un prelievo in BTC il giorno precedente e non è stato ancora pagato. È come se il supporto non leggesse nemmeno quello che diciamo. È successo lo stesso il giorno precedente, sto chiedendo come incassare una volta completati i requisiti di scommessa e l'assistenza risponde "no, non raccogli monete stellari mentre scommetti denaro bonus". Voglio dire, e dopo?
-
- Risposta da
- Alexa London
- at Jan 11, 19, 12:03:41 AM
- Jr. Member 93
- attività più recente 3 mesi fa
i will never play there again.when they accept players from-for example germany,the casino
would have to be obliged to publish this bonus terms in german.if they take the money they should speak the same language.not everybody understand the terms if they are not in the same language.and about the "support" i better leave no words.next time i will only play where they offer the terms in my language.fck nvrsl sltsNon ci giocherò mai più. Quando accettano giocatori dalla Germania, ad esempio, dal casinò
dovrebbero essere obbligati a pubblicare i termini del bonus in tedesco. Se prendono i soldi dovrebbero parlare la stessa lingua. Non tutti capiscono i termini se non sono nella stessa lingua. E riguardo al "supporto" è meglio che non lasci parole .la prossima volta giocherò solo dove offrono i termini nella mia lingua.fck nvrsl slts -
- Risposta da
- Yakov
- at Dec 21, 20, 11:27:17 PM
- Sr. Member 294
- attività più recente 5 mesi fa
They have another casino in this network. I won money there but after reading the comments above it is not so happy
Hanno un altro casinò in questa rete. Ho vinto dei soldi lì, ma dopo aver letto i commenti sopra non sono così felice
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