You are now chatting with 'Liz'
Liz: Welcome to casino Live Chat. How may I help you?
ME: Can I please get an email for support. I am having a problem with a rep telling me different terms on a deposit bonus that is stated in the cashier
Liz: May I ask for which casino this is?
ME: I have taken a screen shot and want to send it
ME: spin time
Liz: May I have your Login name and email address please?
Liz: Have you registered?
ME: xxxxxxxxxx
Liz: Which promotion?
ME: Yes, I am registered and made my deposit but I am being told by a rep that the terms are different than what is stated in the cashier
ME: 3001% LCB bonus
Liz: Current Promotion is LCB Exclusive 3001% Match
ME: It states that you have to have a minimum of 1X the bonus to cashout
ME: If your withdrawl is less than the bonus you cannot cashout
ME: A max cashout of 0.3 times the bonus is the max you can cashout
Liz: Min. Cashout: 2X Bonus + Deposit
ME: She is telling me it says a 2X the minimum when I look at it it says 1Xs not 2
ME: You are saying what she is saying but I see it with my own eyes and it does not say that?
Liz: Do you have the screenshot?
Liz: Can you send it to us?
ME: Yes,
ME: This is my first deposit with you guys and so far I am regretting it because of me being told different things
ME: I need the email address please
ME: And besides the 1x 2x error
ME: The minimum cashout is LESS than the max cashout???
Liz: support@spintime.com
ME: I mean the minimum cashout is MORE than the max cashout
Liz: There must be a mistake with the promotion
Liz: The maximum is 1x the bonus
ME: Okay, Liz. I just sent the screen shot
ME: It came from xxxxxxx. My email address is xxxxxxx but when I sent out emails they come from xxxxxxxxx. They are one in the same emails.
ME: I am just confused....
ME: I have even posted this problem on the LCB forum and they are confused as well and the bonus came from them?
Liz: I will forward this to the promotions manager and you will be contacted per email.
ME: Is he available now? I made a deposit and really want to play my money.
Liz: He should be
ME: So do you have any ideal when this may be resolved?
Liz: It can take 24 to 48 hours or less
ME: Goodness this is just crazy! Thank you for you time and I hope you have a wonderful day.
Liz: Thank you for using Live Support. Should you have any future questions, please contact us again.
Ora stai chattando con "Liz"
Liz: Benvenuto nella chat dal vivo del casinò. Come posso aiutarti?
ME: Posso ricevere un'e-mail per ricevere supporto? Ho un problema con un rappresentante che mi dice termini diversi su un bonus sul deposito indicato nella cassa
Liz: Posso chiederti di che casinò si tratta?
ME: Ho scattato uno screenshot e desidero inviarlo
IO: tempo di rotazione
Liz: Posso avere il tuo nome utente e indirizzo e-mail, per favore?
Liz: ti sei registrato?
IO: xxxxxxxxxx
Liz: Quale promozione?
ME: Sì, mi sono registrato e ho effettuato il deposito, ma un rappresentante mi ha detto che i termini sono diversi da quelli indicati nella cassa
ME: bonus LCB del 3001%.
Liz: La promozione attuale è un'esclusiva LCB con una corrispondenza del 3001%.
ME: Si afferma che devi avere un minimo di 1X il bonus per incassare
ME: Se il tuo prelievo è inferiore al bonus non puoi incassare
ME: Un prelievo massimo pari a 0,3 volte il bonus è il massimo che puoi incassare
Liz: Min. Incasso: bonus 2X + deposito
ME: Mi sta dicendo che dice 2X il minimo quando lo guardo dice 1X non 2
IO: Stai dicendo quello che sta dicendo ma lo vedo con i miei occhi e non lo dice?
Liz: Hai lo screenshot?
Liz: Puoi inviarcelo?
Io si,
ME: Questo è il mio primo deposito con voi ragazzi e finora me ne sto pentendo perché mi sono state dette cose diverse
ME: Mi serve l'indirizzo email, per favore
ME: E oltre all'errore 1x 2x
IO: Il prelievo minimo è INFERIORE al prelievo massimo???
Lisa: support@spintime.com
ME: Voglio dire, il prelievo minimo è PIÙ del prelievo massimo
Liz: Ci deve essere un errore con la promozione
Liz: Il massimo è 1x il bonus
IO: Ok, Liz. Ho appena inviato lo screenshot
IO: Viene da xxxxxxx. Il mio indirizzo email è xxxxxxx ma quando invio le email provengono da xxxxxxxxx. Sono uno nelle stesse e-mail.
Io: sono solo confuso....
ME: Ho anche postato questo problema sul forum LCB e anche loro sono confusi e il bonus è arrivato da loro?
Liz: Lo inoltrerò al responsabile delle promozioni e sarai contattato tramite email.
ME: E' disponibile adesso? Ho effettuato un deposito e voglio davvero giocare i miei soldi.
Liz: Dovrebbe esserlo
ME: Quindi hai qualche ideale per quando questo potrà essere risolto?
Liz: Possono volerci dalle 24 alle 48 ore o meno
ME: Santo cielo, è semplicemente pazzesco! Grazie per il tuo tempo e spero che tu abbia una giornata meravigliosa.
Liz: Grazie per aver utilizzato il supporto live. In caso di domande future, contattaci nuovamente.