Drakecasino.eu - Support
2:08 PM (9 minutes ago)
to me
Dear Kelly,
We do value you as a good customer at Drake Casino.
As to follow up on what Kyle discussed with you I went ahead and added $100(40x rollover) in your account
in order to settle the issue with you pending since September 2016. Unfortunately we can not grant you the $300 as you requested.
With this being said we consider this matter closed. Thank you for your patience and understanding.
I wish you a nice weekend.
Kind regards,
Franklyn - Supervisor
Drake Casino Customer Service
www.drakecasino.eu
Toll free: 1-800-613-8090
support@drakecasino.eu
Ticket Details
Ticket ID: PIV-627-99830
Department: Drake - Support
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Normal
First, I would like to apologize to Franklyn. He is not the customer support supervisor I was referring to as being disrespectful and any previous statement I made that would imply this is retracted. He is, however, the supervisor that comp'd me the initial $50 "this matter is closed" comp.
Secondly, why would anyone think that a $50 (3000 rollover) comp along with this $100 comp (4000 rollover) is justifiable when I am clearly within my rights to be paid for the $300 ($240) W/D that I originally requested?
GESUS H! AT THE VERY LEAST--REMOVE THE GAWD FORSAKEN ROLLOVER! AHHHHHHHHHHHHH!
Drakecasino.eu - Supporto
14:08 (9 minuti fa)
per me
Caro Kelly,
Ti apprezziamo come un buon cliente al Drake Casino.
Per dare seguito a ciò che Kyle ha discusso con te, sono andato avanti e ho aggiunto $ 100 (40x rollover) nel tuo account
al fine di risolvere la questione pendente con te da settembre 2016. Purtroppo non possiamo concederti i $ 300 come da te richiesto.
Detto questo consideriamo chiusa la questione. Grazie per la pazienza e la comprensione.
Ti auguro un buon fine settimana.
Cordiali saluti,
Franklyn - Supervisore
Servizio clienti del casinò Drake
www.drakecasino.eu
Numero verde gratuito: 1-800-613-8090
support@drakecasino.eu
Dettagli del biglietto
ID biglietto: PIV-627-99830
Dipartimento: Drake - Supporto
Tipo: problema
Stato: chiuso
Priorità: normale
Per prima cosa vorrei scusarmi con Franklyn. Non è il supervisore dell'assistenza clienti a cui mi riferivo in quanto irrispettoso e qualsiasi dichiarazione precedente che ho fatto che lo implicasse è stata ritirata. Lui è, tuttavia, il supervisore che mi ha versato il compenso iniziale di $ 50 "questa questione è chiusa".
In secondo luogo, perché qualcuno dovrebbe pensare che un compenso da $ 50 (3000 rollover) insieme a questo compenso da $ 100 (4000 rollover) sia giustificabile quando ho chiaramente il diritto di essere pagato per i $ 300 ($ 240) W/D che avevo originariamente richiesto?
GESÙ H! COME MINIMO: RIMUOVERE IL ROLLOVER GAWD FORSAKEN! AHHHHHHHHHHHH!