NOTE this topic was split from the original Pamper Thread at Casino Support Board, due to the derail
Zuga
Even with this annoyance of the posts written here?
But who are you kidding?
Enough!
I never saw any casino closes accounts for posts written in the forums (I remember you not quote the post where I complimented your casino, maybe you're allergic to these compliments because there are many complaints from players in other sites)!
To be clear: Mr. Richard go to pay other players who complain about delays in other sites, not to be crafty because here there is no need to post if you pay within 3 days........ you are the first you have to respect the rules written in your site, not us players!
Mr Richard, go to work and remember that all this does not end here, i will go in other sites to remember also there that the Manager Mr. Richard, instead of quoting post with compliments, is annoyed by the posts when the players remember the rule of 3 business days! !
I am happy only now that i understood who you are, Mr Richard, and happy to go play in other casinos that not involved here because the rules (for the withdrawals) are apply automatically!!!
Mr Richard, go to pay the players of the other sites, now do not worry you more because i will not more here who advises the rule of 3 business days so you take all the time you want to pay and also not to pay ......... cunning that you are!
You are crafty, Mr Richard.................
P.S.: Here down my compliment published for all, it would be a good advertisement for any casino, not for this elusive Manager, Mr. Richard, which, instead, is annoyed for other posts on the rule of 3 business days ...
I have not other words, Mr Richard, go to pay other players, do not tease me and other players here!
Compliments to Pamper Casino!
I had the win in my moneybookers account within three days.
It is true! It wasn't the first withdrawal and this casino payed within three days as your rules.
Thanks
hi
alberto
NOTA: questo argomento è stato separato dal thread Pamper originale sul forum di supporto del casinò, a causa del deragliamento
Zuga
Anche con questo fastidio dei post scritti qui?
Ma chi stai prendendo in giro?
Abbastanza!
Non ho mai visto nessun casinò chiudere account per post scritti nei forum (ricordo che non hai citato il post in cui ho fatto i complimenti al tuo casinò, forse sei allergico a questi complimenti perché ci sono molte lamentele da parte dei giocatori di altri siti)!
Per intenderci: il signor Riccardo vada a pagare gli altri giocatori che lamentano ritardi in altri siti, non faccia i furbi perché qui non c'è bisogno di postare se paghi entro 3 giorni........ sei il primo devi rispettare le regole scritte nel tuo sito, non noi giocatori!
Signor Richard, si metta all'opera e si ricordi che tutto questo non finisce qui, andrò in altri siti per ricordare anche lì che il Manager Sig. Richard, invece di citare i post con i complimenti, si infastidisce nei post quando i giocatori ricordano i regola dei 3 giorni lavorativi! !
Sono felice solo ora di aver capito chi sei, signor Richard, e felice di andare a giocare in altri casinò che non sono coinvolti qui perché le regole (per i prelievi) si applicano automaticamente!!!
Signor Richard, vada a pagare i giocatori degli altri siti, ora non si preoccupi più perché non starò più qui che consiglia la regola dei 3 giorni lavorativi così si prende tutto il tempo che vuole per pagare e anche per non pagare.. .......furbo che sei!
Lei è furbo, signor Richard...................
PS: Ecco qua sotto il mio complimento pubblicato per tutti, sarebbe una buona pubblicità per qualsiasi casinò, non per questo fantomatico Manager, il signor Richard, che, invece, è infastidito per altri post sulla regola dei 3 giorni lavorativi...
Non ho altre parole, signor Richard, vada a pagare gli altri giocatori, non prenda in giro me e gli altri giocatori qui!
Complimenti a Pamper Casino!
Ho ricevuto la vincita sul mio conto Moneybookers entro tre giorni.
È vero! Non era il primo prelievo e questo casinò ha pagato entro tre giorni come da tue regole.
Grazie
CIAO
Alberto