hello everyone,
maybe you can help me on this. i played at locopanda casino few months ago, had a nice play and finished with almost 40,000$ (i think it was 39 and something).
they asked for documents, i sent them, they started paying but very slowly, about 1,000$ every two weeks or so.
i managed to get 10,000$ but now they decided they are not paying me anymore. i sent them an email and talk to them over the phone, they say they have some kind of investigation going on.
it's been more than 1 month and they haven't paid yet, what is this investigation story? why is it taking so long? i think it's just an excuse not to pay.
can someone help me on this one please?
casinò locopanda senza pagamento 40.000 $
- Iniziato da
- kenny861
- Newbie 7
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- Iniziato da
- kenny861
- at Aug 14, 12, 04:26:45 PM
- Newbie 7
- attività più recente 11 anni fa
Originale Traduzione tradotto conCiao a tutti,
forse puoi aiutarmi in questo. Ho giocato al casinò Locopanda qualche mese fa, mi sono divertito molto e ho finito con quasi 40.000 $ (penso che fossero 39 e qualcosa).
mi hanno chiesto dei documenti, li ho mandati, hanno iniziato a pagare ma molto lentamente, circa 1.000$ ogni due settimane circa.
sono riuscito a ottenere 10.000 $ ma ora hanno deciso che non mi pagheranno più. Ho inviato loro un'e-mail e ho parlato con loro al telefono, dicono che hanno qualche tipo di indagine in corso.
è passato più di 1 mese e non hanno ancora pagato, cos'è questa storia dell'indagine? perché ci vuole così tanto tempo? penso che sia solo una scusa per non pagare.
qualcuno può aiutarmi su questo per favore? -
- Risposta da
- zuga
- at Aug 14, 12, 05:20:18 PM
- Admin 8368
- attività più recente 4 years fa
Hi Kenny,
you can contact them directly here : Grand Parker | Loco Panda | Classycoin | Onbling
ZugaCiao Kenny,
potete contattarli direttamente qui: Grand Parker | Loco Panda | Classycoin | Onbling
Zuga -
- Risposta da
- Kadzait
- at Aug 15, 12, 03:17:33 AM
- Full Member 241
- attività più recente 8 anni fa
i smell a scam here, i respect the reps of the forum, but i smell a very rogue scam. I checked all the forum threads almost, always when someone has a BIG win, the casinos never pays! what is happening nowadays with all the casinos, except a 5% of them, they dont pay jackpots or BIG wins... they always have some weird reason not to pay.... im so mad about this, because if this happens to me i go and i kick their as###### to get my money. But most of times they dont have a base , u dont know where they are, i dont know... i hate when this stuff happens, if u deposit is because u wanna win money, if you win little they pay cool all fine, if you win BIG they have all the excuses in the world to NOT pay.
Like i said, i hope this wont happen to me... or i will make them suffer so bad.sento odore di truffa qui, rispetto i rappresentanti del forum, ma sento odore di truffa molto canaglia. Ho controllato quasi tutti i thread del forum, sempre quando qualcuno ottiene una GRANDE vincita, i casinò non pagano mai! quello che sta succedendo oggigiorno con tutti i casinò, tranne il 5%, non pagano jackpot o GRANDI vincite... hanno sempre qualche strano motivo per non pagare.... sono così arrabbiato per questo, perché se succede questo io vado e li prendo a calci in culo###### per prendere i miei soldi. Ma la maggior parte delle volte non hanno una base, non sai dove sono, non lo so... odio quando succedono queste cose, se depositi è perché vuoi vincere soldi, se vinci poco pagano benissimo, tutto bene, se vinci ALLA GRANDE hanno tutte le scuse del mondo per NON pagare.
Come ho detto, spero che questo non accada a me... o li farò soffrire così tanto. -
- Risposta da
- Cat50
- at Aug 15, 12, 04:35:07 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 6 giorni fa
i have seen alot of big wins and no payouts (for me i think i will google the casino first to see if this has happened,then deposit so if i win big ,it will be easy sailing gl
ho visto molte grandi vincite e nessun pagamento (per quanto mi riguarda, penso che prima cercherò su Google il casinò per vedere se è successo, poi depositerò, quindi se vinco molto, sarà facile navigare in giro
-
- Risposta da
- Matt.RevenueJet
- at Aug 16, 12, 08:54:18 PM
- Casino Rep 78
- attività più recente 7 anni fa
hi Kenny, I am following your private message and will get back to you..
Thanks / Mattciao Kenny, sto seguendo il tuo messaggio privato e ti ricontatterò..
Grazie / Matt -
- Risposta da
- keza
- at Aug 21, 12, 04:31:36 AM
- Full Member 198
- attività più recente 3 anni fa
Im feeling very sorry for the ones who are winning big and not getting paid. Just know that once you have had this happen be sure to do alot of research on the casinos before playing with them, its worth the time and effort when it comes to a big win. I hope all that are expecting to get paid gets paid.
Mi dispiace molto per quelli che vincono alla grande e non vengono pagati. Sappi solo che una volta che ti è successo assicurati di fare molte ricerche sui casinò prima di giocare con loro, vale la pena dedicare tempo e fatica quando si tratta di una grande vincita. Spero che tutti coloro che si aspettano di essere pagati vengano pagati.
-
- Risposta da
- kenny861
- at Aug 22, 12, 12:41:39 PM
- Newbie 7
- attività più recente 11 anni fa
Hi everyone,
It seems Matt can't help me on this, the casino is withholding my withdrawal for almost tow month now and all they can say is that they are doing some investigation.
What are they investigating? The assassination of Kennedy? It's just a regular player entering locopanda casino and winning in slots.
Maybe they have financial problems and they decided that withholding my money will enable them to withdraw from the casino? Maybe it's all a big fonzy scam in which the players can only lose?
I don't know, all I know is that locopanda casino rubbed my money and I am pissed off!!!Ciao a tutti,
Sembra che Matt non possa aiutarmi in questo, il casinò sta trattenendo il mio prelievo per quasi due mesi ormai e tutto quello che possono dire è che stanno facendo delle indagini.
Cosa stanno indagando? L'assassinio di Kennedy? È semplicemente un giocatore normale che entra nel casinò Locopanda e vince alle slot.
Forse hanno problemi finanziari e hanno deciso che trattenere i miei soldi permetterà loro di ritirarsi dal casinò? Forse è tutta una grande truffa in cui i giocatori possono solo perdere?
Non lo so, so solo che il casinò Locopanda mi ha fregato i soldi e sono incazzato!!! -
- Risposta da
- masskat
- at Aug 22, 12, 05:51:46 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
andhere I thought Loco Panda was one of the good guys
e qui pensavo che Loco Panda fosse uno dei bravi ragazzi
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Aug 22, 12, 08:28:42 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
we need to start holding the casinos accountable for what happens. This is unacceptable. if the casino has information that justifies these actions then they need to be disclosed. we are allowing the casinos to get away with this by not doing anything. LCB staffers, i know you this is an affiliate site, but where do you draw the line as what is acceptable and what is not.......some of the casino reps that do respond to issues are repeatedly caught in lies and untruths and yet LCB does nothing. Where is the line drawn? what does a casino have to do to get called out. I think we need to stop forgiving and start making these casinos accountable for their practices. am i wrong on this???
dobbiamo iniziare a ritenere i casinò responsabili di ciò che accade. Questo è inaccettabile. se il casinò dispone di informazioni che giustificano queste azioni, è necessario che siano divulgate. stiamo permettendo ai casinò di farla franca senza fare nulla. Staff di LCB, so che questo è un sito affiliato, ma dove tracciate il confine tra cosa è accettabile e cosa non lo è....... alcuni dei rappresentanti del casinò che rispondono ai problemi vengono ripetutamente catturati in bugie e falsità eppure LCB non fa nulla. Dov'è tracciata la linea? cosa deve fare un casinò per essere eliminato. Penso che dobbiamo smettere di perdonare e iniziare a rendere questi casinò responsabili delle loro pratiche. sbaglio su questo???
-
- Risposta da
- caseyk
- at Aug 22, 12, 11:04:25 PM
- Sr. Member 382
- attività più recente 8 anni fa
Locopanda is related to winpalace I believe. They are run by the same people as GoldVIP club, so actually the OP was lucky to get the 10K from them. I doubt this group will ever pay a penny more. It's really unfortunate, but you have to be very careful where you deposit online. There's alot of criminal running these online casinos and know that nothing, absolutely nothing can be done about stealing players winnings.
Credo che Locopanda sia imparentato con WinPalace. Sono gestiti dalle stesse persone del club GoldVIP, quindi in realtà l'OP è stato fortunato a ricevere i 10K da loro. Dubito che questo gruppo pagherà mai un centesimo di più. È davvero un peccato, ma devi stare molto attento a dove depositi online. Ci sono molti criminali che gestiscono questi casinò online e sanno che non si può fare nulla, assolutamente nulla per rubare le vincite dei giocatori.
-
- Risposta da
- Lipstick
- at Aug 23, 12, 12:40:14 AM
- Admin 13900
- attività più recente 3 years fa
we need to start holding the casinos accountable for what happens. This is unacceptable. if the casino has information that justifies these actions then they need to be disclosed. we are allowing the casinos to get away with this by not doing anything. LCB staffers, i know you this is an affiliate site, but where do you draw the line as what is acceptable and what is not.......some of the casino reps that do respond to issues are repeatedly caught in lies and untruths and yet LCB does nothing. Where is the line drawn? what does a casino have to do to get called out. I think we need to stop forgiving and start making these casinos accountable for their practices. am i wrong on this???
"LCB does nothing"? We have reps here to help out members. We also allow players complete freedom to post when they have been treated poorly or mistreated. This gets the word out to all players.
If there is a complaint and a member posts it in a thread what needs to be done is follow through with it. Too often a member complains but does not keep us updated and staff has said many times "please keep us updated" and the thread comes to a dead end. It is very difficult to come to any conclusion without all the facts and we have no way of knowing if the player is at fault or is the casino at fault.
When you consider the number of players that do win and are getting paid, the ones who are not is a much smaller percentage otherwise there would be literally thousands of complaints.
Sometimes players complain and then get in touch with a rep where it is resolved but never comes back to tell us.
I don't like when a player is legitimately shafted out of getting paid either. Nor does any staff at LCB. We may be staff but we are players too.
But i am glad you have brought this up because to be honest it is an issue that i have tried to think of a way that would encourage players to follow through on a complaint and to also get a better understanding of who is really at fault, the player or the casino.
I have thought of a couple ideas but not sure it will work. Be patient and hopefully we can come up with something.
Lips
dobbiamo iniziare a ritenere i casinò responsabili di ciò che accade. Questo è inaccettabile. se il casinò dispone di informazioni che giustificano queste azioni, è necessario che siano divulgate. stiamo permettendo ai casinò di farla franca senza fare nulla. Staff di LCB, so che questo è un sito affiliato, ma dove tracciate il confine tra cosa è accettabile e cosa non lo è....... alcuni dei rappresentanti del casinò che rispondono ai problemi vengono ripetutamente catturati in bugie e falsità eppure LCB non fa nulla. Dov'è tracciata la linea? cosa deve fare un casinò per essere eliminato. Penso che dobbiamo smettere di perdonare e iniziare a rendere questi casinò responsabili delle loro pratiche. sbaglio su questo???
"LCB non fa nulla"? Abbiamo rappresentanti qui per aiutare i membri. Concediamo inoltre ai giocatori la completa libertà di pubblicare post quando sono stati trattati male o maltrattati. Questo fa spargere la voce a tutti i giocatori.
Se c'è un reclamo e un membro lo pubblica in un thread, ciò che deve essere fatto è seguirlo. Troppo spesso un membro si lamenta ma non ci tiene aggiornati e lo staff ha detto molte volte "per favore tienici aggiornati" e il thread arriva a un vicolo cieco. È molto difficile giungere ad una conclusione senza tutti i fatti e non abbiamo modo di sapere se la colpa è del giocatore o del casinò.
Se si considera il numero di giocatori che vincono e vengono pagati, quelli che non lo fanno sono una percentuale molto più piccola, altrimenti ci sarebbero letteralmente migliaia di reclami.
A volte i giocatori si lamentano e poi contattano un rappresentante dove il problema viene risolto ma non torna mai a dircelo.
Non mi piace nemmeno quando un giocatore viene legittimamente escluso dal pagamento. E nemmeno il personale della LCB. Possiamo essere staff, ma siamo anche giocatori.
Ma sono felice che tu abbia sollevato l'argomento perché, a dire il vero, è un problema per il quale ho cercato di pensare a un modo che incoraggi i giocatori a portare a termine un reclamo e anche a comprendere meglio chi è veramente colpevole, il giocatore o il casinò.
Ho pensato ad un paio di idee ma non sono sicuro che funzionerà. Sii paziente e speriamo che riusciamo a inventare qualcosa.
Labbra
-
- Risposta da
- Cat50
- at Aug 23, 12, 05:23:46 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 6 giorni fa
hopefully this will get resolved because we in the usa are running out of places to play amp;
jc seems to be a good group but their min. cc deposit makes me cringesperiamo che questo venga risolto perché negli Stati Uniti stiamo finendo i posti dove suonare amplificatore;
jc sembra essere un buon gruppo ma il loro min. il deposito in cc mi fa rabbrividire -
- Risposta da
- dabigdog
- at Aug 23, 12, 07:35:24 AM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
lips, it is just frustrating to me because it seems we hear the same stories over and over with the same excuses from the casinos over and over. some of the reps use excuses that a moron would find offensive and then , as you said, the issue is put to rest only to happen again in another week....same scenario as before...it seems to me that the casino representatives would want to prove how good they are with facts and not just vague answers pertaining to nothing that is important. My point wasnt exactly that i thought LCB staff does nothing (as we all know that none of these players would have gotten paid without your help) but i wish that the staff (even in private) tell some of the reps to tell the truth or change their excuses because they are so worn out. the players need to follow up and the casino reps need to be honest and follw up.
labbra, per me è semplicemente frustrante perché sembra che sentiamo sempre le stesse storie con le stesse scuse dai casinò. alcuni rappresentanti usano scuse che un deficiente troverebbe offensive e poi, come hai detto, la questione viene risolta solo per ripresentarsi tra una settimana... stesso scenario di prima... mi sembra che il casinò i rappresentanti vorrebbero dimostrare quanto sono bravi con i fatti e non solo con risposte vaghe relative a nulla di importante. Il mio punto non era esattamente che pensavo che lo staff LCB non facesse nulla (poiché sappiamo tutti che nessuno di questi giocatori sarebbe stato pagato senza il tuo aiuto), ma vorrei che lo staff (anche in privato) dicesse ad alcuni rappresentanti di dire la verità o cambiare le loro scuse perché sono così stanchi. i giocatori devono dare seguito e i rappresentanti del casinò devono essere onesti e dare seguito.
-
- Risposta da
- masskat
- at Aug 23, 12, 02:12:30 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
how about in addition to hearing from the player that Matt could not do anything, we hear from Matt as to why this player is not being paid..we can choose to play in a casino that has a warning sign and if we are not paid should then limit our bitching about it but when it is a casino that does not have a warning sign they need to let us know why this player was not paid..I for one will not deposit at Loco Panda until I hear more about this..part of the thrill of playing is the idea that we may win big and when we do we expect to be paid for that win..this makes me ill to think LocoPanda is not paying this player if in fact it was a legitimate and unless I hear otherwise I will assume it is..
personally I think the LCB staff does everything in their power to get things resolved but when there is a rep on LCB and they do not do anything to help a player out then what exactly is the point of the rep?che ne dici se oltre a sentire dal giocatore che Matt non può fare nulla, sentiamo da Matt il motivo per cui questo giocatore non viene pagato... possiamo scegliere di giocare in un casinò che ha un segnale di avvertimento e se non veniamo pagati dovremmo quindi limitare le nostre lamentele al riguardo, ma quando si tratta di un casinò che non ha un segnale di avvertimento, devono farci sapere perché questo giocatore non è stato pagato... Io per primo non depositerò su Loco Panda finché non avrò maggiori informazioni al riguardo. .parte dell'emozione di giocare è l'idea che potremmo vincere alla grande e quando lo facciamo ci aspettiamo di essere pagati per quella vittoria..questo mi fa star male pensare che LocoPanda non stia pagando questo giocatore se in realtà era legittimo e a meno che Ho sentito altrimenti presumo che lo sia..
Personalmente penso che lo staff della LCB faccia tutto ciò che è in suo potere per risolvere le cose, ma quando c'è un rappresentante su LCB e non fanno nulla per aiutare un giocatore, qual è esattamente lo scopo del rappresentante? -
- Risposta da
- Lipstick
- at Aug 23, 12, 10:49:40 PM
- Admin 13900
- attività più recente 3 years fa
I hear what your saying masskat but for a rep to report why a players is not paid could be tricky because if it is for reasons that a player committed fraudulent activity for example or has multiple accounts that is in many cases a private issue policy between the casino and the player.
I am in no way suggesting that is the case here and don't really know why this player has not been paid. It can be difficult for a rep to discuss the reasoning and as we can see it was the player that said it was under investigation not the rep because it would be a breach of privacy.
LipsHo sentito quello che dici, ma che un rappresentante riferisca il motivo per cui un giocatore non viene pagato potrebbe essere complicato perché se è per motivi per cui un giocatore ha commesso un'attività fraudolenta, ad esempio o ha più account, in molti casi è una politica di questione privata tra il casinò e il giocatore.
Non sto in alcun modo suggerendo che sia questo il caso in questo caso e non so davvero perché questo giocatore non sia stato pagato. Può essere difficile per un rappresentante discutere il ragionamento e come possiamo vedere è stato il giocatore a dire che era sotto indagine e non il rappresentante perché sarebbe una violazione della privacy.
Labbra -
- Risposta da
- ValDesMalDes
- at Aug 24, 12, 01:32:37 AM
- Sr. Newbie 18
- attività più recente 8 anni fa
Hi there all of you!
I was just browsing the forum and came on this thread. Actually didn't have any intentions to get invloved, but seeing posts like @masskat's and @dabidog's always make my fingers eager to start pressing the keyboard!
So, where to start from?
You want LCB staff to do something?! Ahhhh, ok, but what exactly???
Do you have 129 reps on your demand here? - YES!
Do you have the ability to speak and write and share anything without being censored? - YES!
Do you have dozens of threads and topics, dedicated to casinos to avoid? - YES!
Do you have a casino warning list? - YES!
On the other hand:
How many of us are fully aware of all the casino terms and conditions or at least spent a few minutes to get a glimpse at them, before making any deposits and starting to play?
How many of us know exactly what to do if an issue occurs, like the one @kenny861 is having? Do we know our rights, our duties? Or we just run immediately and start crying in the nearest forum?
Why most of us are expecting someone else to do their job when a trouble came, but no one is looking for help when all this was starting, I mean when registering, depositing and so on?
So, I guess most of this is due to gambling psychology, but IMO it is time for those of us, who really care about their money to draw the line! And the line is so simple to follow!
You know everything about a casino(make a research, read all the T&Cs, consult if necessary and etc) - you got your time, free of troubles and unpleasant emotions!
And on the countrary, you don't know anything about a casino, jumped in it...and got burned of course!
Until there are plenty of players counting on someone else to stop the bullets there will be plenty of rogues, scams and whatever you may call all these casinos, relying on cheating people!
@kenny861
Have you tried to submit an unofficial complaint across any of the other major gambling portals and look for their mediation in resolving your issue?
Have you tried to submit an official complaint against LocoPanda casino here:
http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1057
Have you tried to look for a help, from the organization, which gave the Milore Limited Curacao (owner of the LocoPanda casino) a license to operate?
Most of the rogues rely on the players luck of knowledge! So, I hope you will draw your conclusions and will start to seek for even more information prior any registration, my friends!
Wish you luck!Ciao a tutti voi!
Stavo giusto curiosando nel forum e mi sono imbattuto in questo thread. In realtà non avevo alcuna intenzione di lasciarmi coinvolgere, ma vedere post come quelli di @masskat e @dabidog mi fa sempre venire voglia di iniziare a premere la tastiera!
Quindi, da dove cominciare?
Vuoi che lo staff LCB faccia qualcosa?! Ahhhh, ok, ma cosa esattamente???
Hai 129 ripetizioni sulla tua richiesta qui? - SÌ!
Hai la capacità di parlare, scrivere e condividere qualsiasi cosa senza essere censurato? - SÌ!
Hai decine di thread e argomenti dedicati ai casinò da evitare? - SÌ!
Avete un elenco di avvisi del casinò? - SÌ!
D'altra parte:
Quanti di noi sono pienamente consapevoli di tutti i termini e le condizioni del casinò o almeno hanno trascorso qualche minuto a dargli un'occhiata, prima di effettuare qualsiasi deposito e iniziare a giocare?
Quanti di noi sanno esattamente cosa fare se si verifica un problema, come quello che sta riscontrando @ kenny861? Conosciamo i nostri diritti, i nostri doveri? Oppure corriamo subito e cominciamo a piangere nel forum più vicino?
Perché la maggior parte di noi si aspetta che qualcun altro faccia il proprio lavoro quando si presenta un problema, ma nessuno cerca aiuto quando tutto questo ha avuto inizio, intendo quando si registra, deposita e così via?
Quindi, immagino che la maggior parte di ciò sia dovuto alla psicologia del gioco d'azzardo, ma secondo me è giunto il momento per quelli di noi che hanno davvero a cuore i propri soldi di tracciare un limite! E la linea è così semplice da seguire!
Sai tutto di un casinò (fai una ricerca, leggi tutti i termini e le condizioni, consulta se necessario, ecc.) - hai il tuo tempo, libero da problemi ed emozioni spiacevoli!
E al contrario, non sai nulla di un casinò, ci sei saltato dentro... e ovviamente ti sei bruciato!
Finché non ci saranno molti giocatori che contano su qualcun altro per fermare i proiettili, ci saranno un sacco di furfanti, truffe e come si possano chiamare tutti questi casinò, che fanno affidamento sulle persone che imbrogliano!
@kenny861
Hai provato a presentare un reclamo non ufficiale attraverso uno degli altri principali portali di gioco d'azzardo e hai cercato la loro mediazione per risolvere il tuo problema?
Hai provato a presentare un reclamo ufficiale contro il casinò LocoPanda qui:
http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1057
Hai provato a chiedere aiuto all'organizzazione che ha concesso la licenza per operare alla Milore Limited Curacao (proprietaria del casinò LocoPanda)?
La maggior parte dei ladri si affida alla fortuna di conoscenza dei giocatori! Quindi, spero che trarrai le tue conclusioni e inizierai a cercare ancora più informazioni prima di qualsiasi registrazione, amici miei!
Ti auguro buona fortuna! -
- Risposta da
- zuga
- at Aug 24, 12, 05:55:08 AM
- Admin 8368
- attività più recente 4 years fa
Hi LCB'ers
In regards to Loco Panda issues I have asked their rep Matt to assist this members to which he originally responded.
I'm still to get an update as to why this delay and why this account is being investigated. And as Lips said sometimes casinos don't want any private data to be posted in public.
I will send Matt a follow up and see to get an update.
Now to those who said that we are not doing enough or could do more I have to say that a lot of things are conducted dbehind the scene. It just the way it is and not always things can be posted in public.
Now Ive talked to Lips to see how to improve our complaint system and keep all membership up to date.
This especially refers to those members that post a complaint only never to return and give us an update. So to others it may seem that nothing was done when in fact it was their responsibility to keep everyone in the loop.
Now I won't repeat what Lips said and what was explained many times before.
I also have to stress that sometimes it takes a lot of time to resoslve some issues and that there is more than it meets an eye in the first place. Especially if it's a more complex case where we need to gather an evidence from both parties for which you'll agree takes time.
And some of this collected data simply can't be posted in public.
And yes I agree some of the Reps should be more diligent when replying on forums but it's not like this is their only duty. Granted that we do let them know how important is to be active and transparent.
But this is something that we do not have control over and in such cases we try to resolve issues directly through emails etc.
Most of the complaints are tied to withdrawal delays ( some justified some not ) and that is unfortunately a legacy of living in the time of the UIGEA ( unlawful Internet gambling act from 2006 ).
And all US facing casinos are experiencing the similar processing issues that are causing theses delays at times. Granted that some are faster to pay and some not and for that reason we have warnings about those that don't pay in timely fashion.
Please have in mind that in numerous cases players have either breached terms and conditions or tried to defraud casinos. They are using our boards simply to put pressure on casinos even when there is no grounds to get paid.
And I understand that original reaction by our members is to support such players but what they are doing is nothing but abusing our boards for a personal gain.
Please note I'm not referring to this specific case as I do not have all the info and at this time I do not wish to speculate about this case.
I'll keep you posted.
Cheers
ZugaCiao LCB
Per quanto riguarda i problemi di Loco Panda, ho chiesto al loro rappresentante Matt di assistere questi membri a cui aveva inizialmente risposto.
Devo ancora ricevere un aggiornamento sul motivo di questo ritardo e sul motivo per cui questo account è oggetto di indagine. E come ha detto Lips, a volte i casinò non vogliono che i dati privati siano pubblicati in pubblico.
Invierò a Matt un follow-up e vedrò di ottenere un aggiornamento.
Ora, a chi dice che non stiamo facendo abbastanza o che potremmo fare di più, devo dire che molte cose vengono condotte dietro le quinte. È proprio così e non sempre le cose possono essere pubblicate in pubblico.
Ora ho parlato con Lips per vedere come migliorare il nostro sistema di reclami e mantenere aggiornati tutti gli abbonamenti.
Ciò si riferisce soprattutto a quei membri che pubblicano un reclamo solo per non tornare mai più e fornirci un aggiornamento. Quindi ad altri può sembrare che non sia stato fatto nulla quando in realtà era loro responsabilità tenere tutti informati.
Ora non ripeterò quello che ha detto Lips e quello che è stato spiegato tante volte prima.
Devo anche sottolineare che a volte ci vuole molto tempo per risolvere alcuni problemi e che c'è più di quanto sembri in primo luogo. Soprattutto se si tratta di un caso più complesso in cui dobbiamo raccogliere prove da entrambe le parti, per il quale, come concorderai, ci vuole tempo.
E alcuni di questi dati raccolti semplicemente non possono essere pubblicati in pubblico.
E sì, sono d'accordo che alcuni rappresentanti dovrebbero essere più diligenti quando rispondono sui forum, ma non è che questo sia il loro unico dovere. Certo, facciamo loro sapere quanto sia importante essere attivi e trasparenti.
Ma questo è qualcosa su cui non abbiamo controllo e in questi casi proviamo a risolvere i problemi direttamente tramite e-mail, ecc.
La maggior parte dei reclami sono legati ai ritardi nel ritiro (alcuni giustificati, altri no) e questo purtroppo è un'eredità vissuta ai tempi dell'UIGEA (legge sul gioco d'azzardo illegale su Internet del 2006).
E tutti i casinò che si affacciano sugli Stati Uniti stanno riscontrando problemi di elaborazione simili che a volte causano questi ritardi. Premesso che alcuni pagano più velocemente e altri no, per questo motivo abbiamo avvertimenti su coloro che non pagano in tempo.
Tieni presente che in numerosi casi i giocatori hanno violato i termini e le condizioni o hanno tentato di frodare i casinò. Stanno usando i nostri forum semplicemente per fare pressione sui casinò anche quando non ci sono motivi per essere pagati.
E capisco che la reazione originale dei nostri membri sia quella di supportare tali giocatori, ma quello che stanno facendo non è altro che abusare dei nostri consigli per un guadagno personale.
Tieni presente che non mi riferisco a questo caso specifico poiché non ho tutte le informazioni e in questo momento non desidero fare speculazioni su questo caso.
Vi terrò aggiornati.
Saluti
Zuga -
- Risposta da
- Matt.RevenueJet
- at Aug 24, 12, 07:24:47 AM
- Casino Rep 78
- attività più recente 7 anni fa
Hello Everyone,
To begin with--I would like to tell you that I didn't even know this thread developed to what it is right now. The reason--we have a dedicated forum section which we check at least once a day and reply to all inquiries -- Please use it to post about our group as it will be the fastest in resolving anything.
In addition, most of the issues we try to resolve for the members here contain private info's and are replied via private-messages. So we will appreciate if you at least tell me if you are happy or not with the outcome of whatever situation we are handling. Here, for example--I didn't know that:
A. this thread has developed--and:
B. The player was NOT contacted by Loco Panda--we just didn't know that.
About LCB -- members should know that the management of this forum are doing the most effective job I've ever experienced in handling/taking care of their members in terms of issues and complaints-- so please don't take anger that should be aimed at us--at them. They are doing what they can and doing it better than others.
In terms of associating us with other groups and guess-posting about payouts and withdraws--Guys, please public post responsibly. There are members of this forum alone withdrawing tens of thousands monthly which is evidence of fair-play.
As far as the original poster and our $40,000 issue-- $10,000 were paid--I will re-check what happened to the rest and come back with more insights.
We should all know though, that there are privacy concerns when it comes to posting in public.
I promise to check again and come back to you.
Thanks,
MTT
Ciao a tutti,
Per cominciare, vorrei dirti che non sapevo nemmeno che questo thread fosse arrivato a quello che è adesso. Il motivo: abbiamo una sezione del forum dedicata che controlliamo almeno una volta al giorno e rispondiamo a tutte le domande: utilizzala per pubblicare post sul nostro gruppo poiché sarà il modo più veloce nel risolvere qualsiasi cosa.
Inoltre, la maggior parte dei problemi che cerchiamo di risolvere per i membri qui contengono informazioni private e ricevono risposta tramite messaggi privati. Quindi apprezzeremo se almeno mi dirai se sei soddisfatto o meno dell'esito di qualunque situazione stiamo gestendo. Ecco, ad esempio, non lo sapevo:
R. questo thread si è sviluppato--e:
B. Il giocatore NON è stato contattato da Loco Panda: semplicemente non lo sapevamo.
Riguardo a LCB: i membri dovrebbero sapere che la direzione di questo forum sta svolgendo il lavoro più efficace che abbia mai sperimentato nel gestire/prendersi cura dei propri membri in termini di problemi e reclami, quindi per favore non prendere la rabbia che dovrebbe essere puntato su di noi... su di loro. Stanno facendo quello che possono e lo fanno meglio degli altri.
In termini di associazione con altri gruppi e pubblicazione di ipotesi su pagamenti e prelievi, ragazzi, per favore pubblicate post in modo responsabile. Ci sono solo membri di questo forum che prelevano decine di migliaia di dollari al mese, il che è una prova di correttezza.
Per quanto riguarda il poster originale e il nostro numero da 40.000 dollari (ne furono pagati 10.000 dollari), ricontrollerò cosa è successo al resto e tornerò con ulteriori approfondimenti.
Dovremmo tutti sapere, però, che ci sono problemi di privacy quando si tratta di pubblicare post in pubblico.
Prometto di controllare di nuovo e di tornare da te.
Grazie,
MTT -
- Risposta da
- masskat
- at Aug 26, 12, 02:44:16 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
well I hear ya Lips but I have to disagree..if a player wants to post the complaint on here for everyone to see then they should know that the response from the casino will be posted as well (ie ; they did not follow rules ect..) though I think you are saying that because of a privacy policy then it is not allowed? by the forum or by the casino? It has to be a 2 way street-if you have a valid complaint about a casino and post your complaint for everyone to see then you owe it to the forum to also post the updates and the end result..otherwise it would be very unfair to the casino
beh, ti capisco Lips, ma non sono d'accordo... se un giocatore vuole pubblicare il reclamo qui affinché tutti possano vederlo, dovrebbe sapere che verrà pubblicata anche la risposta del casinò (ovvero; non ha seguito le regole, ecc. ..) anche se penso che tu stia dicendo che a causa di una politica sulla privacy non è consentito? dal forum o dal casinò? Deve essere una strada a doppio senso: se hai un reclamo valido riguardo a un casinò e pubblichi il tuo reclamo affinché tutti possano vederlo, allora sei obbligato nei confronti del forum a pubblicare anche gli aggiornamenti e il risultato finale... altrimenti sarebbe molto ingiusto al casinò
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Aug 26, 12, 04:04:03 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
we appreciate the work that LCB has done to get 129 reps....we just want the reps to answer questions HONESTLY without dancing and giving excuses or replies that are so vague that they avoid the entire issue. Once they agreed to sign aboard as an LCB rep, this became part of their JOB. we just want them to do their job. if confidentiality is in question, then the reps can inform Zuga what happened and Zuga would pass on to us. how easy is that? You would think the reps would ALWAYS follow up to defend their reputations......it seems odd that they would let undeserved slander go unanswered.....just my thoughts...and i am still waiting to see what happened......seems like it should take one phone call and five minutes to have this answer
Hi there all of you!
I was just browsing the forum and came on this thread. Actually didn't have any intentions to get invloved, but seeing posts like @masskat's and @dabidog's always make my fingers eager to start pressing the keyboard!
So, where to start from?
You want LCB staff to do something?! Ahhhh, ok, but what exactly???
Do you have 129 reps on your demand here? - YES!
Do you have the ability to speak and write and share anything without being censored? - YES!
Do you have dozens of threads and topics, dedicated to casinos to avoid? - YES!
Do you have a casino warning list? - YES!
On the other hand:
How many of us are fully aware of all the casino terms and conditions or at least spent a few minutes to get a glimpse at them, before making any deposits and starting to play?
How many of us know exactly what to do if an issue occurs, like the one @kenny861 is having? Do we know our rights, our duties? Or we just run immediately and start crying in the nearest forum?
Why most of us are expecting someone else to do their job when a trouble came, but no one is looking for help when all this was starting, I mean when registering, depositing and so on?
So, I guess most of this is due to gambling psychology, but IMO it is time for those of us, who really care about their money to draw the line! And the line is so simple to follow!
You know everything about a casino(make a research, read all the T&Cs, consult if necessary and etc) - you got your time, free of troubles and unpleasant emotions!
And on the countrary, you don't know anything about a casino, jumped in it...and got burned of course!
Until there are plenty of players counting on someone else to stop the bullets there will be plenty of rogues, scams and whatever you may call all these casinos, relying on cheating people!
@kenny861
Have you tried to submit an unofficial complaint across any of the other major gambling portals and look for their mediation in resolving your issue?
Have you tried to submit an official complaint against LocoPanda casino here:
http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1057
Have you tried to look for a help, from the organization, which gave the Milore Limited Curacao (owner of the LocoPanda casino) a license to operate?
Most of the rogues rely on the players luck of knowledge! So, I hope you will draw your conclusions and will start to seek for even more information prior any registration, my friends!
Wish you luck!
apprezziamo il lavoro svolto da LCB per ottenere 129 ripetizioni....vogliamo solo che i rappresentanti rispondano alle domande ONESTAMENTE senza ballare e senza dare scuse o risposte così vaghe da evitare l'intera questione. Una volta accettato di iscriversi come rappresentante della LCB, questo è diventato parte del loro LAVORO. vogliamo solo che facciano il loro lavoro. se la riservatezza è in questione, i rappresentanti possono informare Zuga dell'accaduto e Zuga ce lo comunicherà. quanto è facile? Si potrebbe pensare che i rappresentanti intervengano SEMPRE per difendere la propria reputazione... sembra strano che lascino cadere calunnie immeritate senza risposta... solo il mio pensiero... e sto ancora aspettando di vedere cosa è successo ......sembra che servano una telefonata e cinque minuti per avere questa risposta
Ciao a tutti voi!
Stavo giusto curiosando nel forum e mi sono imbattuto in questo thread. In realtà non avevo alcuna intenzione di lasciarmi coinvolgere, ma vedere post come quelli di @masskat e @dabidog mi fa sempre venire voglia di iniziare a premere la tastiera!
Quindi, da dove cominciare?
Vuoi che lo staff LCB faccia qualcosa?! Ahhhh, ok, ma cosa esattamente???
Hai 129 ripetizioni sulla tua richiesta qui? - SÌ!
Hai la capacità di parlare, scrivere e condividere qualsiasi cosa senza essere censurato? - SÌ!
Hai decine di thread e argomenti dedicati ai casinò da evitare? - SÌ!
Avete un elenco di avvisi del casinò? - SÌ!
D'altra parte:
Quanti di noi sono pienamente consapevoli di tutti i termini e le condizioni del casinò o almeno hanno trascorso qualche minuto a dargli un'occhiata, prima di effettuare qualsiasi deposito e iniziare a giocare?
Quanti di noi sanno esattamente cosa fare se si verifica un problema, come quello che sta riscontrando @ kenny861? Conosciamo i nostri diritti, i nostri doveri? Oppure corriamo subito e cominciamo a piangere nel forum più vicino?
Perché la maggior parte di noi si aspetta che qualcun altro faccia il proprio lavoro quando si presenta un problema, ma nessuno cerca aiuto quando tutto questo ha avuto inizio, intendo quando si registra, deposita e così via?
Quindi, immagino che la maggior parte di ciò sia dovuto alla psicologia del gioco d'azzardo, ma secondo me è giunto il momento per quelli di noi che hanno davvero a cuore i propri soldi di tracciare un limite! E la linea è così semplice da seguire!
Sai tutto di un casinò (fai una ricerca, leggi tutti i termini e le condizioni, consulta se necessario, ecc.) - hai il tuo tempo, libero da problemi ed emozioni spiacevoli!
E al contrario, non sai nulla di un casinò, ci sei saltato dentro... e ovviamente ti sei bruciato!
Finché non ci saranno molti giocatori che contano su qualcun altro per fermare i proiettili, ci saranno un sacco di furfanti, truffe e come si possano chiamare tutti questi casinò, che fanno affidamento sulle persone che imbrogliano!
@kenny861
Hai provato a presentare un reclamo non ufficiale attraverso uno degli altri principali portali di gioco d'azzardo e hai cercato la loro mediazione per risolvere il tuo problema?
Hai provato a presentare un reclamo ufficiale contro il casinò LocoPanda qui:
http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1057
Hai provato a chiedere aiuto all'organizzazione che ha concesso la licenza per operare alla Milore Limited Curacao (proprietaria del casinò LocoPanda)?
La maggior parte dei ladri si affida alla fortuna di conoscenza dei giocatori! Quindi, spero che trarrai le tue conclusioni e inizierai a cercare ancora più informazioni prima di qualsiasi registrazione, amici miei!
Ti auguro buona fortuna! -
- Risposta da
- Bitspender
- at Aug 27, 12, 07:45:17 PM
- Super Hero 1354
- attività più recente 3 anni fa
bigdog it is refreshing to see someone standup and question this casinos. For too long players has allow them to get away with anything and everything. A real players union needs to start. Only then will this force these casinos to run a better ship. Bonus wagers will quickly become back to 10x and all allowed games. Cashouts will be paid full and in timely manners. But as long as we are unorganized. They will continue to treat us like addicts.
bigdog, è piacevole vedere qualcuno alzarsi e mettere in discussione questi casinò. Per troppo tempo i giocatori hanno permesso loro di farla franca con qualsiasi cosa. È necessario che nasca una vera unione di giocatori. Solo allora questo costringerà questi casinò a gestire una nave migliore. Le scommesse bonus torneranno rapidamente a 10x e su tutti i giochi consentiti. I prelievi verranno pagati per intero e in modo tempestivo. Ma finché siamo disorganizzati. Continueranno a trattarci come tossicodipendenti.
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Aug 27, 12, 08:33:55 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
you are correct 100%...we still havent heard anything...i guess the casinos dont have phones or computers......go figure......toooo freaking funny!!!!
bigdog it is refreshing to see someone standup and question this casinos. For too long players has allow them to get away with anything and everything. A real players union needs to start. Only then will this force these casinos to run a better ship. Bonus wagers will quickly become back to 10x and all allowed games. Cashouts will be paid full and in timely manners. But as long as we are unorganized. They will continue to treat us like addicts.
hai ragione al 100%... non abbiamo ancora sentito nulla... immagino che i casinò non abbiano telefoni o computer...... figurati...... davvero dannatamente divertente!!!!
bigdog, è piacevole vedere qualcuno alzarsi e mettere in discussione questi casinò. Per troppo tempo i giocatori hanno permesso loro di farla franca con qualsiasi cosa. È necessario che nasca una vera unione di giocatori. Solo allora questo costringerà questi casinò a gestire una nave migliore. Le scommesse bonus torneranno rapidamente a 10x e su tutti i giochi consentiti. I prelievi verranno pagati per intero e in modo tempestivo. Ma finché siamo disorganizzati. Continueranno a trattarci come tossicodipendenti. -
- Risposta da
- Lipstick
- at Aug 28, 12, 12:13:28 AM
- Admin 13900
- attività più recente 3 years fa
well I hear ya Lips but I have to disagree..if a player wants to post the complaint on here for everyone to see then they should know that the response from the casino will be posted as well (ie ; they did not follow rules ect..) though I think you are saying that because of a privacy policy then it is not allowed? by the forum or by the casino? It has to be a 2 way street-if you have a valid complaint about a casino and post your complaint for everyone to see then you owe it to the forum to also post the updates and the end result..otherwise it would be very unfair to the casino
It is not LCB that has the privacy ruling in this situation, it is the casino. We want nothing more but to get to the bottom of complaints. If a casino does not or can not disclose information about a player's complaint in many cases it is a blessing for the player because there was foul play somewhere. What is unfair in some situations is the casino can't clear their name because of the privacy rules.
We did have a casino rep a couple years ago that went toe to toe with a complaint a member had. He pulled out all the facts and proved the casino's case that the player was actually lying. It was somewhere along the lines about never winning after dumping a ton of money in the casino ( don't quote me on exact complaint it was a long time ago). The rep pulled up and displayed every single transaction the member had made and showed a game history of wins.
This caused a big ruckus because many members thought it was unfair to disclose such information for public viewing while others felt it served the member right for basically fabricating the story.
If you read the privacy policies of casinos many will state they will never disclose any information about the player unless forced to by law.
If a player does have a legit complaint and followed all the rules they should complain and turn up the heat on casinos because that is just plain bad business practice and members should know about it.
Lips
beh, ti capisco Lips, ma non sono d'accordo... se un giocatore vuole pubblicare il reclamo qui affinché tutti possano vederlo, dovrebbe sapere che verrà pubblicata anche la risposta del casinò (ovvero; non ha seguito le regole, ecc. ..) anche se penso che tu stia dicendo che a causa di una politica sulla privacy non è consentito? dal forum o dal casinò? Deve essere una strada a doppio senso: se hai un reclamo valido riguardo a un casinò e pubblichi il tuo reclamo affinché tutti possano vederlo, allora sei obbligato nei confronti del forum a pubblicare anche gli aggiornamenti e il risultato finale... altrimenti sarebbe molto ingiusto al casinò
Non è LCB ad avere la normativa sulla privacy in questa situazione, è il casinò. Non vogliamo altro che andare a fondo delle denunce. Se un casinò non divulga o non può divulgare informazioni sul reclamo di un giocatore, in molti casi è una benedizione per il giocatore perché da qualche parte c'è stato un gioco scorretto. Ciò che è ingiusto in alcune situazioni è che il casinò non può riabilitare il proprio nome a causa delle norme sulla privacy.
Un paio di anni fa abbiamo avuto un rappresentante del casinò che si è confrontato in prima persona con un reclamo presentato da un membro. Ha tirato fuori tutti i fatti e ha dimostrato la tesi del casinò secondo cui il giocatore stava effettivamente mentendo. Era da qualche parte sulla falsariga di non vincere mai dopo aver scaricato un sacco di soldi nel casinò (non citarmi il reclamo esatto che è stato molto tempo fa). Il rappresentante si è fermato e ha mostrato ogni singola transazione effettuata dal membro e ha mostrato una cronologia di gioco delle vincite.
Ciò ha causato un grande putiferio perché molti membri pensavano che fosse ingiusto rivelare tali informazioni al pubblico, mentre altri ritenevano che fosse giusto per il membro aver sostanzialmente inventato la storia.
Se leggi le politiche sulla privacy dei casinò, molti affermeranno che non divulgheranno mai alcuna informazione sul giocatore a meno che non siano obbligati dalla legge.
Se un giocatore ha un reclamo legittimo e ha seguito tutte le regole, dovrebbe lamentarsi e alzare la pressione sui casinò perché questa è semplicemente una cattiva pratica commerciale e i membri dovrebbero saperlo.
Labbra -
- Risposta da
- zuga
- at Aug 28, 12, 04:24:55 AM
- Admin 8368
- attività più recente 4 years fa
Hi guys,
I'm in contact with Matt and there is definitely more than it meets an eye regarding this case.
At this point I'm not in liberty to disclose more info but rest assured I'm on it and will keep you updated.
Now I have to stress again not to jump to any conclusions for the reasons Lips and I already explained.
Cheers
ZugaCiao ragazzi,
Sono in contatto con Matt e c'è sicuramente più di quanto sembri riguardo a questo caso.
A questo punto non ho la libertà di rivelare ulteriori informazioni, ma state certi che ci sto lavorando e vi terrò aggiornati.
Ora devo sottolineare ancora una volta di non trarre conclusioni affrettate per le ragioni che Lips e io abbiamo già spiegato.
Saluti
Zuga -
- Risposta da
- dabigdog
- at Aug 28, 12, 08:26:35 AM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
something tells me once the industry is regulated we wont have to deal with situations like this so often........
qualcosa mi dice che una volta che il settore sarà regolamentato non dovremo più affrontare situazioni come questa così spesso........
-
- Risposta da
- masskat
- at Aug 28, 12, 02:42:22 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
thanks Lips..I get it now
grazie Lips...ho capito adesso
-
- Risposta da
- kenny861
- at Sep 04, 12, 03:07:20 PM
- Newbie 7
- attività più recente 11 anni fa
Hi everyone,
A quick note, after two month I finally got paid 1,000$ just yesterday.
I would like to thanks Matt and the rest of the forum members for your support, hopefully it's the first step in paying me my entire winnings.Ciao a tutti,
Una breve nota: dopo due mesi finalmente sono stato pagato 1.000$ proprio ieri.
Vorrei ringraziare Matt e il resto dei membri del forum per il vostro supporto, spero che sia il primo passo per pagarmi l'intera vincita. -
- Risposta da
- masskat
- at Sep 04, 12, 03:29:55 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
Hi there all of you!
I was just browsing the forum and came on this thread. Actually didn't have any intentions to get invloved, but seeing posts like @masskat's and @dabidog's always make my fingers eager to start pressing the keyboard!
So, where to start from?
You want LCB staff to do something?! Ahhhh, ok, but what exactly???
Do you have 129 reps on your demand here? - YES!
Do you have the ability to speak and write and share anything without being censored? - YES!
Do you have dozens of threads and topics, dedicated to casinos to avoid? - YES!
Do you have a casino warning list? - YES!
On the other hand:
How many of us are fully aware of all the casino terms and conditions or at least spent a few minutes to get a glimpse at them, before making any deposits and starting to play?
How many of us know exactly what to do if an issue occurs, like the one @kenny861 is having? Do we know our rights, our duties? Or we just run immediately and start crying in the nearest forum?
Why most of us are expecting someone else to do their job when a trouble came, but no one is looking for help when all this was starting, I mean when registering, depositing and so on?
So, I guess most of this is due to gambling psychology, but IMO it is time for those of us, who really care about their money to draw the line! And the line is so simple to follow!
You know everything about a casino(make a research, read all the T&Cs, consult if necessary and etc) - you got your time, free of troubles and unpleasant emotions!
And on the countrary, you don't know anything about a casino, jumped in it...and got burned of course!
Until there are plenty of players counting on someone else to stop the bullets there will be plenty of rogues, scams and whatever you may call all these casinos, relying on cheating people!
@kenny861
Have you tried to submit an unofficial complaint across any of the other major gambling portals and look for their mediation in resolving your issue?
Have you tried to submit an official complaint against LocoPanda casino here:
http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1057
Have you tried to look for a help, from the organization, which gave the Milore Limited Curacao (owner of the LocoPanda casino) a license to operate?
Most of the rogues rely on the players luck of knowledge! So, I hope you will draw your conclusions and will start to seek for even more information prior any registration, my friends!
Wish you luck!
since when is LocoPanda rogue? They are not so we should keep responses to this issue and this casino..I hate seeing LP get a bad rap when they may not deserve it.
Ciao a tutti voi!
Stavo giusto curiosando nel forum e mi sono imbattuto in questo thread. In realtà non avevo alcuna intenzione di lasciarmi coinvolgere, ma vedere post come quelli di @masskat e @dabidog mi fa sempre venire voglia di iniziare a premere la tastiera!
Quindi, da dove cominciare?
Vuoi che lo staff LCB faccia qualcosa?! Ahhhh, ok, ma cosa esattamente???
Hai 129 ripetizioni sulla tua richiesta qui? - SÌ!
Hai la capacità di parlare, scrivere e condividere qualsiasi cosa senza essere censurato? - SÌ!
Hai decine di thread e argomenti dedicati ai casinò da evitare? - SÌ!
Avete un elenco di avvisi del casinò? - SÌ!
D'altra parte:
Quanti di noi sono pienamente consapevoli di tutti i termini e le condizioni del casinò o almeno hanno trascorso qualche minuto a dargli un'occhiata, prima di effettuare qualsiasi deposito e iniziare a giocare?
Quanti di noi sanno esattamente cosa fare se si verifica un problema, come quello che sta riscontrando @ kenny861? Conosciamo i nostri diritti, i nostri doveri? Oppure corriamo subito e cominciamo a piangere nel forum più vicino?
Perché la maggior parte di noi si aspetta che qualcun altro faccia il proprio lavoro quando si presenta un problema, ma nessuno cerca aiuto quando tutto questo ha avuto inizio, intendo quando si registra, deposita e così via?
Quindi, immagino che la maggior parte di ciò sia dovuto alla psicologia del gioco d'azzardo, ma secondo me è giunto il momento per quelli di noi che hanno davvero a cuore i propri soldi di tracciare un limite! E la linea è così semplice da seguire!
Sai tutto di un casinò (fai una ricerca, leggi tutti i termini e le condizioni, consulta se necessario, ecc.) - hai il tuo tempo, libero da problemi ed emozioni spiacevoli!
E al contrario, non sai nulla di un casinò, ci sei saltato dentro... e ovviamente ti sei bruciato!
Finché non ci saranno molti giocatori che contano su qualcun altro per fermare i proiettili, ci saranno un sacco di furfanti, truffe e come si possano chiamare tutti questi casinò, che fanno affidamento sulle persone che imbrogliano!
@kenny861
Hai provato a presentare un reclamo non ufficiale attraverso uno degli altri principali portali di gioco d'azzardo e hai cercato la loro mediazione per risolvere il tuo problema?
Hai provato a presentare un reclamo ufficiale contro il casinò LocoPanda qui:
http://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1057
Hai provato a chiedere aiuto all'organizzazione che ha concesso la licenza per operare alla Milore Limited Curacao (proprietaria del casinò LocoPanda)?
La maggior parte dei ladri si affida alla fortuna di conoscenza dei giocatori! Quindi, spero che trarrai le tue conclusioni e inizierai a cercare ancora più informazioni prima di qualsiasi registrazione, amici miei!
Ti auguro buona fortuna!
da quando LocoPanda è un canaglia? Non lo sono, quindi dovremmo mantenere le risposte a questo problema e a questo casinò... Odio vedere LP ricevere una cattiva reputazione quando potrebbe non meritarsela. -
- Risposta da
- liquorman
- at Sep 04, 12, 09:03:55 PM
- Sr. Member 451
- attività più recente 7 anni fa
Hey anyone notice that the person responsible for making this thread has not been back? If i was out 40g's i would not let this die. As soon as suspicion of who is right or wrong came up kenny81 never returned to post updates hmm.
Ciao, qualcuno ha notato che la persona responsabile della creazione di questo thread non è più tornata? Se avessi superato i 40 g non lo lascerei morire. Non appena è emerso il sospetto su chi avesse ragione o torto, kenny81 non è mai tornato a pubblicare aggiornamenti hmm.
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 04, 12, 10:09:49 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
it could be a case of someone who feels like they might get screwed out of the rest of their money.....where is Matt? he has nothing to lose , correct?
Hey anyone notice that the person responsible for making this thread has not been back? If i was out 40g's i would not let this die. As soon as suspicion of who is right or wrong came up kenny81 never returned to post updates hmm.
potrebbe trattarsi di qualcuno che ha la sensazione di poter perdere il resto dei suoi soldi... dov'è Matt? non ha niente da perdere, giusto?
Ciao, qualcuno ha notato che la persona responsabile della creazione di questo thread non è più tornata? Se avessi superato i 40 g non lo lascerei morire. Non appena è emerso il sospetto su chi avesse ragione o torto, kenny81 non è mai tornato a pubblicare aggiornamenti hmm. -
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 04, 12, 10:10:27 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
Matt is the person who should be setting the record straight here....no personal details needed.....just the facts
Matt è la persona che dovrebbe mettere le cose in chiaro qui... non sono necessari dettagli personali... solo i fatti
-
- Risposta da
- masskat
- at Sep 04, 12, 10:19:40 PM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
he just posted an update earlier today
ha appena pubblicato un aggiornamento oggi
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 04, 12, 10:24:16 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
i was replying to liquormans post, i see kenny has replied....i would like Matt (who represents the company, which would make it his JOB) to replay and explain what happened
he just posted an update earlier today
stavo rispondendo al post di liquormans, vedo che Kenny ha risposto....vorrei che Matt (che rappresenta l'azienda, il che ne farebbe il suo LAVORO) rispondesse e spiegasse cosa è successo
ha appena pubblicato un aggiornamento oggi -
- Risposta da
- liquorman
- at Sep 04, 12, 10:27:11 PM
- Sr. Member 451
- attività più recente 7 anni fa
My bad i missed the post sorry bout that Kenny81. Glad you got some due dough back and keep us up to date on how it goes on the rest.
Colpa mia, mi sono perso il post, scusa per quel Kenny81. Sono felice che tu abbia recuperato un po' di soldi e tienici aggiornati su come va per il resto.
-
- Risposta da
- sapit222
- at Nov 07, 12, 05:49:18 PM
- Jr. Member 69
- attività più recente 1 anno fa
Lots of these kind of posts just ends with no resolve or finish...
Molti di questi tipi di post finiscono senza alcuna soluzione o conclusione...
-
- Risposta da
- JohnnyK
- at Nov 08, 12, 03:48:39 AM
- Forum admin 30868
- attività più recente 1 anno fa
Lots of these kind of posts just ends with no resolve or finish...
That is not true, most of them do get resolved.
Molti di questi tipi di post finiscono senza alcuna soluzione o conclusione...
Questo non è vero, la maggior parte di essi viene risolta. -
- Risposta da
- dabigdog
- at Nov 08, 12, 05:35:21 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
i think we just wish people , both players and reps would follow up and let everyone know what happened.....does anyone know what happened with this allegation??
Lots of these kind of posts just ends with no resolve or finish...
That is not true, most of them do get resolved.
penso che vorremmo solo che le persone, sia i giocatori che i rappresentanti, seguissero e facessero sapere a tutti cosa è successo..... qualcuno sa cosa è successo con questa accusa??
Molti di questi tipi di post finiscono senza alcuna soluzione o conclusione...
Questo non è vero, la maggior parte di essi viene risolta.
-
- Risposta da
- JohnnyK
- at Nov 09, 12, 03:14:39 AM
- Forum admin 30868
- attività più recente 1 anno fa
i think we just wish people , both players and reps would follow up and let everyone know what happened.....does anyone know what happened with this allegation??
Lots of these kind of posts just ends with no resolve or finish...
That is not true, most of them do get resolved.
Unfortunately the guy who started this topic never came back to post anything as far as I can tell. I'm not sure what to make of that.penso che vorremmo solo che le persone, sia i giocatori che i rappresentanti, seguissero e facessero sapere a tutti cosa è successo..... qualcuno sa cosa è successo con questa accusa??
Molti di questi tipi di post finiscono senza alcuna soluzione o conclusione...
Questo non è vero, la maggior parte di essi viene risolta.
Sfortunatamente, per quanto ne so, il ragazzo che ha iniziato questo argomento non è mai tornato per pubblicare nulla. Non sono sicuro di cosa pensare. -
- Risposta da
- gabby
- at Nov 09, 12, 09:51:25 AM
- Mighty Member 3326
- attività più recente 2 anni fa
That is one casino I have never trusted. I removed them some time ago..
Questo è un casinò di cui non mi sono mai fidato. li ho tolti tempo fa..
3.8/ 5
-
- Risposta da
- dtsweet
- at Nov 09, 12, 10:05:14 AM
- Mighty Member 3041
- attività più recente 7 anni fa
Just a quick aside (not to derail, but it does apply to a couple posts in this thread): Wiiners DO get paid, from reliable, honest, accredited casinos. I got a nice $1700 WD this week from GoWild, hassle free. A friend of mine cha-chinged a sweeeet 17K and it hit her account (not GoWild btw).
Remember, it may 'seem' casinos arent paying, because those who aren't getting paid are posting their complaints and seeking resolutions, so you're getting a skewed view. When someone wins, gets paid, no complaints, often they don't post at all when all is well and good, possibly because, they arent members, they don't like broadcasting big wins, and well, it's the nature of humanity (more people like to point out the bad things, not the good). The point is, thousands of players are getting paid every day. If they weren't, there wouldn't be so many popular casinos and the winners screenpage wouldnt be so long (lol)
It's the nature of a casino, to favour the casino over player, in terms of winning but there are the lucky few who do well. Keepn trying, play within your means, read the reviews, stick to the 'good' casinosSolo una breve parentesi (per non deragliare, ma si applica a un paio di post in questo thread): i Wiiner vengono pagati, da casinò affidabili, onesti e accreditati. Questa settimana ho ricevuto una bella WD da $ 1700 da GoWild, senza problemi. Una mia amica ha chiesto un bel 17K e ha colpito il suo account (non GoWild tra l'altro).
Ricorda, può "sembrare" che i casinò non stiano pagando, perché coloro che non vengono pagati pubblicano i loro reclami e cercano soluzioni, quindi stai ottenendo una visione distorta. Quando qualcuno vince, viene pagato, senza lamentarsi, spesso non pubblica affatto quando tutto va bene, forse perché non sono membri, non gli piace trasmettere grandi vittorie e, beh, è la natura dell'umanità ( a più persone piace sottolineare le cose negative, non quelle positive). Il punto è che migliaia di giocatori vengono pagati ogni giorno. Se non lo fossero, non ci sarebbero così tanti casinò famosi e la schermata dei vincitori non sarebbe così lunga (lol)
È nella natura di un casinò favorire il casinò rispetto al giocatore, in termini di vincita, ma ci sono pochi fortunati che se la cavano bene. Continua a provare, gioca secondo le tue possibilità, leggi le recensioni e limitati ai casinò "buoni". -
- Risposta da
- kenny861
- at Jul 31, 13, 01:08:50 AM
- Newbie 7
- attività più recente 11 anni fa
Hello everyone,
Long time now see…
After the so called investigation last year Locopanda casino continued to pay me 1,000$ every two weeks or so but now they locked my account with about 9,000$ still remaining.
I thought it was some kind of mistake so I went to the live chat and they told me
"Your account was closed due to management decision. I'm sorry, I have no more information to share ….I have no more information, sorry"
This casino is something, I won almost two years ago, It paid so slowly and now decided to stop paying, basically for no reason.
Really frustrating…Ciao a tutti,
Da molto tempo ormai vedi...
Dopo la cosiddetta indagine, l'anno scorso il casinò Locopanda ha continuato a pagarmi 1.000 $ ogni due settimane circa, ma ora hanno bloccato il mio conto con circa 9.000 $ rimasti.
Ho pensato che fosse un errore, quindi sono andato alla chat dal vivo e me lo hanno detto
"Il tuo account è stato chiuso a causa di una decisione della direzione. Mi dispiace, non ho altre informazioni da condividere ….non ho altre informazioni, mi spiace"
Questo casinò è qualcosa, ho vinto quasi due anni fa, ha pagato così lentamente e ora ho deciso di smettere di pagare, praticamente senza motivo.
Davvero frustrante… -
- Risposta da
- dabigdog
- at Jul 31, 13, 07:57:41 AM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
zuga, can you please forward this to Matt, this cant be for real.
ok, puoi per favore inoltrarlo a Matt, non può essere vero.
-
- Risposta da
- Allstarmikey
- at Jul 31, 13, 02:18:41 PM
- Super Hero 2368
- attività più recente 6 giorni fa
i think we just wish people , both players and reps would follow up and let everyone know what happened.....does anyone know what happened with this allegation??
Lots of these kind of posts just ends with no resolve or finish...
That is not true, most of them do get resolved.
Unfortunately the guy who started this topic never came back to post anything as far as I can tell. I'm not sure what to make of that.
WELL HE IS BACKpenso che vorremmo solo che le persone, sia i giocatori che i rappresentanti, seguissero e facessero sapere a tutti cosa è successo..... qualcuno sa cosa è successo con questa accusa??
Molti di questi tipi di post finiscono senza alcuna soluzione o conclusione...
Questo non è vero, la maggior parte di essi viene risolta.
Sfortunatamente, per quanto ne so, il ragazzo che ha iniziato questo argomento non è mai tornato per pubblicare nulla. Non sono sicuro di cosa pensare.
BENE È TORNATO -
- Risposta da
- zuga
- at Jul 31, 13, 02:55:14 PM
- Admin 8368
- attività più recente 4 years fa
zuga, can you please forward this to Matt, this cant be for real.
Yep already notified him
ok, puoi per favore inoltrarlo a Matt, non può essere vero.
Sì, l'ho già informato -
- Risposta da
- dabigdog
- at Jul 31, 13, 05:05:38 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
ZUGA YOU ARE THE MAN!!!
zuga, can you please forward this to Matt, this cant be for real.
Yep already notified him
ZUGA SEI L'UOMO!!!
ok, puoi per favore inoltrarlo a Matt, non può essere vero.
Sì, l'ho già informato -
- Risposta da
- zuga
- at Aug 01, 13, 07:15:28 AM
- Admin 8368
- attività più recente 4 years fa
just a quick update, Matt got back to me and looking into this. I believe he would be making comment after he collects more info.
solo un breve aggiornamento, Matt mi ha risposto e ha esaminato la questione. Credo che farà un commento dopo aver raccolto maggiori informazioni.
-
- Risposta da
- Matt.RevenueJet
- at Aug 01, 13, 12:16:59 PM
- Casino Rep 78
- attività più recente 7 anni fa
Hi Kenny, I am waiting for answers, unfortunately some people who give me answers are currently away, I'll do my best to get back to you asap.
Thanks!
Hello everyone,
Long time now see…
After the so called investigation last year Locopanda casino continued to pay me 1,000$ every two weeks or so but now they locked my account with about 9,000$ still remaining.
I thought it was some kind of mistake so I went to the live chat and they told me
"Your account was closed due to management decision. I'm sorry, I have no more information to share ….I have no more information, sorry"
This casino is something, I won almost two years ago, It paid so slowly and now decided to stop paying, basically for no reason.
Really frustrating…
Ciao Kenny, sto aspettando risposte, purtroppo alcune persone che mi danno risposte sono attualmente assenti, farò del mio meglio per risponderti al più presto.
Grazie!
Ciao a tutti,
Da molto tempo ormai vedi...
Dopo la cosiddetta indagine, l'anno scorso il casinò Locopanda ha continuato a pagarmi 1.000 $ ogni due settimane circa, ma ora hanno bloccato il mio conto con circa 9.000 $ rimasti.
Ho pensato che fosse un errore, quindi sono andato alla chat dal vivo e me lo hanno detto
"Il tuo account è stato chiuso a causa di una decisione della direzione. Mi dispiace, non ho altre informazioni da condividere ….non ho altre informazioni, mi spiace"
Questo casinò è qualcosa, ho vinto quasi due anni fa, ha pagato così lentamente e ora ho deciso di smettere di pagare, praticamente senza motivo.
Davvero frustrante… -
- Risposta da
- Magic Flowers
- at Aug 01, 13, 03:14:23 PM
- Sr. Member 305
- attività più recente 4 anni fa
i find not satisfactory to receive $1000 at 2 weeks from a 40K winning. i believe a casino must pay all in once or in maximum 5 installements. they must have a back-up cash for jackpots but obviously they dont.
last year a local player won 17000euros at betfred at life beach slot or something like that. he was on tilt of a local forum after not receiving his money after 48hrs + 3 days bank process. he got his money after 12 days because of bank fault. it was paid all in ONCE, how it should be IF YOU, CASINO, ARE RUNNING JACKPOT SLOTS.
40K are a lot of money but at least a 20K back-up cash must be stored in any case.
anyway, for how this site looks like, the OP should be happy even with this payment method. all i know if is i ever want to play big bets hoping for jackpot, i will choose england based ipoker websites such as betfred, william hill, winner poker, vernons etc. the real casinos reliability is when they pays big with no delays in few installements!Non trovo soddisfacente ricevere $ 1000 a 2 settimane da una vincita di 40.000. Credo che un casinò debba pagare tutto in una volta o al massimo in 5 rate. devono avere una riserva di denaro per i jackpot, ma ovviamente non è così.
l'anno scorso un giocatore locale ha vinto 17000 euro alla slot betfred at life beach o qualcosa del genere. era in tilt in un forum locale dopo non aver ricevuto i suoi soldi dopo 48 ore + 3 giorni di procedura bancaria. ha ricevuto i suoi soldi dopo 12 giorni a causa di un errore bancario. è stato pagato tutto in una volta, come dovrebbe essere SE TU, CASINÒ, UTILIZZI SLOT CON JACKPOT.
40.000 sono un sacco di soldi, ma in ogni caso è necessario conservare almeno 20.000 contanti di riserva.
comunque, per come appare questo sito, l'OP dovrebbe essere soddisfatto anche di questo metodo di pagamento. Tutto quello che so è che se mai volessi giocare grandi scommesse sperando nel jackpot, sceglierò siti web ipoker con sede in Inghilterra come Betfred, William Hill, Winner Poker, Vernons ecc. La vera affidabilità dei casinò è quando pagano molto senza ritardi in pochi rate! -
- Risposta da
- Matt.RevenueJet
- at Aug 06, 13, 06:56:42 AM
- Casino Rep 78
- attività più recente 7 anni fa
During the course of the investigation into this player, the casino’s fraud department found that the player had a number of multiple accounts with Loco Panda—which constitutes an explicit breach of the terms and conditions which all players must agree to when joining. The specific clause in the terms and conditions states as follows:
.15. Players are allowed only one active account. Winnings will only be paid to players having one account per household, computer, IP address or business address. Abuse of this requirement voids all winnings.
Moreover, the fraud department also found irregular win amount on all of the player’s accounts, indicating possible fraudulent activity.
Furthermore, I take issue with your conduct—using LCB to recklessly mudsling and badmouth our business is counterproductive and unacceptable, in my opinion.
Hello everyone,
Long time now see…
After the so called investigation last year Locopanda casino continued to pay me 1,000$ every two weeks or so but now they locked my account with about 9,000$ still remaining.
I thought it was some kind of mistake so I went to the live chat and they told me
"Your account was closed due to management decision. I'm sorry, I have no more information to share ….I have no more information, sorry"
This casino is something, I won almost two years ago, It paid so slowly and now decided to stop paying, basically for no reason.
Really frustrating…
Nel corso dell'indagine su questo giocatore, il dipartimento antifrode del casinò ha scoperto che il giocatore aveva diversi conti multipli con Loco Panda, il che costituisce un'esplicita violazione dei termini e delle condizioni che tutti i giocatori devono accettare al momento dell'iscrizione. La clausola specifica nei termini e condizioni afferma quanto segue:
.15. Ai giocatori è consentito un solo account attivo. Le vincite verranno pagate solo ai giocatori che hanno un account per nucleo familiare, computer, indirizzo IP o indirizzo aziendale. L'abuso di questo requisito annulla tutte le vincite.
Inoltre, il dipartimento antifrode ha riscontrato anche importi di vincita irregolari su tutti i conti dei giocatori, indicando possibili attività fraudolente.
Inoltre, sono in disaccordo con la tua condotta: utilizzare LCB per confondere e sparlare incautamente della nostra attività è controproducente e inaccettabile, a mio avviso.
Ciao a tutti,
Da molto tempo ormai vedi...
Dopo la cosiddetta indagine, l'anno scorso il casinò Locopanda ha continuato a pagarmi 1.000 $ ogni due settimane circa, ma ora hanno bloccato il mio conto con circa 9.000 $ rimasti.
Ho pensato che fosse un errore, quindi sono andato alla chat dal vivo e me lo hanno detto
"Il tuo account è stato chiuso a causa di una decisione della direzione. Mi dispiace, non ho altre informazioni da condividere ….non ho altre informazioni, mi spiace"
Questo casinò è qualcosa, ho vinto quasi due anni fa, ha pagato così lentamente e ora ho deciso di smettere di pagare, praticamente senza motivo.
Davvero frustrante… -
- Risposta da
- dabigdog
- at Aug 06, 13, 09:30:53 AM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
so did he get paid 30K before you figured this out? or was this all a lie, and how lacking is your fraud department if a "suspected" fraud player still signing up?? still alot of unanswered questions here please fill us in
quindi è stato pagato 30.000 prima che tu lo capissi? o era tutta una bugia, e quanto è carente il tuo dipartimento antifrode se un giocatore "sospetto" di frode si iscrive ancora?? ci sono ancora molte domande senza risposta, per favore compilateci
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