LuckyRed Casino (nessuna email promozionale per 16 mesi)

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LuckyRJ
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi all,

    Yes as the title of the thread suggests i am unusually shocked and cant actually believe that i have not received a promotional email from LuckyRed Casino since 26/12/2011 when they had that special xmas free chip thing where you had to log in ever other day to get a free chip.

    anyway yes so the purpose of this thread is to bring this fact to life and ask if others have the same outcome and they also don't get any emails any more from LuckyRed Casino

    it is like they just deleted my email address from there systems since December 2011

    don't you find this strange because i certainly do

    also when i ask support about the promotions on the promotions page

    http://www.luckyredcasino.com/promotions.aspx

    I am not allowed to use any of these promotions what so ever

    all i am allowed to use is a SLOTS35 Code that has a 30X wager but no max cashout

    but you have to wager the BONUS + DEPOSIT so if i deposited $20 i would get $7 bonus so that wager would then be $810 wager laugh_out_loud, so anyway yes, i will never ever take a bonus that makes us wager the deposit too

    so i now feel that i am being treated very very poorly and because i now deposit and play at LuckyRed casino a lot too that i should start getting emails, but i still don't

    all i actually get access to on very rare occasions is a free $10 that has a 10X max cashout on it or the cash-back that LCB do

    Please reply if you don't get emails to from this casino.

    i have also sent an email to the promotions department asking for clarification as to why i stopped getting emails and why i don't qualify for any of the promotions on the promotions page

    i will keep this thread updated when i get a reply from them regarding this issue

    Thanks

    LuckyRJ

    Ciao a tutti,

    Sì, come suggerisce il titolo del thread, sono insolitamente scioccato e non riesco a credere di non aver ricevuto un'e-mail promozionale da LuckyRed Casino dal 26/12/2011, quando avevano quello speciale chip natalizio gratuito in cui dovevi accedere sempre giorno per ricevere un chip gratuito.

    comunque sì, quindi lo scopo di questo thread è riportare in vita questo fatto e chiedere se altri hanno lo stesso risultato e inoltre non ricevono più alcuna email da LuckyRed Casino

    è come se avessero appena cancellato il mio indirizzo email da quei sistemi da dicembre 2011

    non lo trovi strano perché certamente lo faccio

    anche quando chiedo supporto sulle promozioni nella pagina delle promozioni

    http://www.luckyredcasino.com/promotions.aspx

    Non mi è consentito utilizzare nessuna di queste promozioni in alcun modo

    tutto quello che posso usare è un codice SLOTS35 che ha una scommessa 30X ma nessun incasso massimo

    ma devi scommettere il BONUS + DEPOSITO quindi se depositassi $ 20 otterrei $ 7 di bonus in modo che la scommessa sarebbe quindi $ 810 laugh_out_loud , quindi comunque sì, non accetterò mai e poi mai un bonus che ci faccia scommettere anche il deposito

    quindi ora sento di essere trattato molto, molto male e poiché ora deposito e gioco molto anche al casinò LuckyRed, dovrei iniziare a ricevere e-mail, ma ancora non lo faccio

    tutto ciò a cui riesco ad accedere in occasioni molto rare è $ 10 gratuiti con un prelievo massimo di 10 volte o il rimborso offerto da LCB

    Per favore rispondi se non ricevi email da questo casinò.

    ho anche inviato un'e-mail al reparto promozioni chiedendo chiarimenti sul motivo per cui non ricevo più e-mail e perché non sono idoneo per nessuna delle promozioni nella pagina delle promozioni

    Terrò aggiornato questo thread quando riceverò una risposta da loro riguardo a questo problema

    Grazie

    Fortunato RJ

  • Originale English Traduzione Italiano

    When it comes to Club World Group, Ive never had any problems claiming the promotion I want from their promo page. I suggest you seek a rep's help HERE, hopefully he can at least tell you why you dont recieve any of their offers.

    When it comes to bonus wagering, there is a 10x wagering requirement on their 65% daily match code APRIL65LW until the end of April.

    Quando si tratta di Club World Group, non ho mai avuto problemi a richiedere la promozione che desidero dalla loro pagina promozionale. Ti suggerisco di cercare l'aiuto di un rappresentante QUI , spero che possa almeno dirti perché non ricevi nessuna delle loro offerte.

    Quando si tratta di scommesse bonus, c'è un requisito di scommessa 10x sul codice di corrispondenza giornaliero del 65% APRIL65LW fino alla fine di aprile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    yes thanks drtheolen, but that is not the only problem i am having, it is mainly the fact that i do not get any emails

    support told me i am opted into them, but surely something is wrong if i have not had an email from them since December 2011.

    this would probly explain why i am not allowed to use any of the promotions on the promotions page too

    I find this highly unfair that i can not use any of them other than the one support said i could which was that  SLOTS35  code

    anyway i sent them an email so i will wait for a reply tomorrow and post a update if i get one

    but my question was

    does anyone else have the same issues has me and doesnt get emails from Luckyred and isnt allowed the promotions either

    please let me know

    Thanks

    LuckyRJ

    sì, grazie drtheolen, ma non è l'unico problema che ho, è soprattutto il fatto che non ricevo nessuna email

    l'assistenza mi ha detto che ho aderito a loro, ma sicuramente qualcosa non va se non ricevo una loro email da dicembre 2011.

    questo probabilmente spiegherebbe anche il motivo per cui non mi è consentito utilizzare nessuna delle promozioni presenti nella pagina delle promozioni

    Trovo altamente ingiusto il fatto di non poterne utilizzare nessuno diverso da quello che il supporto ha detto che potevo, ovvero il codice SLOTS35

    comunque ho inviato loro un'e-mail, quindi aspetterò una risposta domani e pubblicherò un aggiornamento se ne ricevo uno

    ma la mia domanda era

    qualcun altro ha gli stessi miei problemi e non riceve email da Luckyred e non gli sono nemmeno consentite le promozioni

    Per favore mi faccia sapere

    Grazie

    Fortunato RJ

  • Originale English Traduzione Italiano

    So i take it because no one replied, they get emails from them

    well i had a reply

    but this reply didn't answer why i stopped getting emails

    ---

    Hi Robert,



    Thank you for your email, and I am sorry to read that you feel this way.



    I have checked your account, and it has been setup so that you are not able to redeem any promotional free chips at this time. Instead of wagering and games restrictions, you will be more flexible to playing with your own deposits.



    As per the terms and conditions of Lucky Red, we reserve the right to refuse or rescind bonus credits and offerings, or prevent future access to LRC for any reason at its sole discretion. All bonuses are subject to status, please check the promotions button in the casino lobby for information on the coupons available to you.



    Lucky Red reserves the right to change the terms and conditions of any offer including promotional and bonus offers at any time and it is the player’s responsibility to periodically check on this page and the promotions page for changes and updates.



    However, we have some permanent promotions which I’m sure you love:


    Slots and Keno

    Unlimited 35% coupon: SLOTS35

    Blackjack, Video Poker and other games

    Unlimited 35% coupon: OTHERGAMES35



    I trust that this is to your satisfaction, and please do not hesitate to contact me should you have any further comments or questions,

    Regards

    Emma

    VIP Host

    ----

    If anyone can help me further please do so

    Username is RJRob28

    Thanks

    LuckyRJ

    Quindi lo prendo perché nessuno ha risposto, ricevono e-mail da loro

    beh, ho avuto una risposta

    ma questa risposta non spiega perché ho smesso di ricevere e-mail

    ---

    Ciao Roberto,



    Grazie per la tua email e mi dispiace leggere che ti senti in questo modo.



    Ho controllato il tuo account ed è stato impostato in modo tale che al momento non puoi riscattare alcun gettone promozionale gratuito. Invece di restrizioni sulle scommesse e sui giochi, sarai più flessibile nel giocare con i tuoi depositi.



    Secondo i termini e le condizioni di Lucky Red, ci riserviamo il diritto di rifiutare o annullare crediti e offerte bonus o impedire l'accesso futuro a LRC per qualsiasi motivo a sua esclusiva discrezione. Tutti i bonus sono soggetti allo stato, controlla il pulsante delle promozioni nella lobby del casinò per informazioni sui coupon a tua disposizione.



    Lucky Red si riserva il diritto di modificare i termini e le condizioni di qualsiasi offerta, comprese le offerte promozionali e bonus in qualsiasi momento ed è responsabilità del giocatore controllare periodicamente su questa pagina e sulla pagina delle promozioni eventuali modifiche e aggiornamenti.



    Tuttavia, abbiamo alcune promozioni permanenti che sono sicuro ti piaceranno:


    Slot e Keno

    Coupon illimitato del 35%: SLOTS35

    Blackjack, Video Poker e altri giochi

    Coupon illimitato del 35%: OTHERGAMES35



    Confido che questo sia di vostro gradimento e non esitate a contattarmi se avete ulteriori commenti o domande,

    Saluti

    Emma

    Ospite VIP

    ----

    Se qualcuno può aiutarmi ulteriormente, per favore, lo faccia

    Il nome utente è RJRob28

    Grazie

    Fortunato RJ

    2.7/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Why does no one help me anymore in this forum

    i am sick of this now

    please will someone help me

    just like the thread i made about Nordic bet got ignored

    i feel this will be another that gets ignored too

    LuckyRJ

    Perché nessuno mi aiuta più in questo forum?

    sono stufo di questo adesso

    per favore qualcuno mi aiuterà

    proprio come il thread che ho fatto sulla scommessa nordica è stato ignorato

    sento che anche questo sarà un altro che verrà ignorato

    Fortunato RJ

  • Originale English Traduzione Italiano

    Seriously RJ, what are you expecting us to do here?

    You got the reply directly from their customer support, you also know there are two CWC Reps on board that you can contact at any time.

    Judging by their email, they seem  to excluded you from promotional offers, hence why you aint getting any promo emails.

    As to your reply why no1 is replying to your post, thats quite incorrect. You do get replied to, and just because you dont get the answer immediately after you make a post does not mean anyone is ignoring you.

    However when there is no need for us to get involved , like in this specific case then you cant expect to get an answer.

    On top of this all, drtheolen has given you the link in his post where you can contact the Rep, so I honestly do not see how else we can assist you with this matter.

    And lastly, and I quote from CS email to you :

    I trust that this is to your satisfaction, and please do not hesitate to contact me should you have any further comments or questions,



    Zuga

    Sul serio RJ, cosa ti aspetti che facciamo qui?

    Hai ricevuto la risposta direttamente dal loro supporto clienti, sai anche che ci sono due rappresentanti CWC a bordo che puoi contattare in qualsiasi momento.

    A giudicare dalla loro e-mail, sembra che ti abbiano escluso dalle offerte promozionali, ecco perché non ricevi alcuna e-mail promozionale.

    Per quanto riguarda la tua risposta sul motivo per cui nessun 1 sta rispondendo al tuo post, è del tutto errato. Ricevi una risposta e solo perché non ricevi la risposta immediatamente dopo aver pubblicato un post non significa che qualcuno ti stia ignorando.

    Tuttavia, quando non è necessario il nostro coinvolgimento, come in questo caso specifico, non puoi aspettarti di ottenere una risposta.

    Oltre a tutto questo, drtheolen ti ha fornito nel suo post il link dove puoi contattare il rappresentante, quindi onestamente non vedo in quale altro modo possiamo aiutarti con questa questione.

    E infine, e cito dall'e-mail di CS:

    Confido che questo sia di tuo gradimento e non esitare a contattarmi se hai ulteriori commenti o domande ,



    Zuga
  • Originale English Traduzione Italiano

    Zuga.

    i clicked that link when it was posted what drtheolen posted for the rep and it went to a page that was not a rep.

    but i didnt contact Martyn because i was waiting to see what promotions team would say to me when they emailed me,

    but obviously this just does not make any sense why they would just stop letting a player use there bonuses

    why would they do this, to me it is just bad practice

    other casinos i play in never ever stop me from using there bonuses if they have bonuses, unless they are VIP bonuses.

    so this is the first casino that has ever done this to me,
    so you have got to understand why i am upset about this zuga, and my post i just made before your reply was a bit of anger, because when i made that post i was again in the support at luckyred and Gosia the supervisor just kept saying we cant change what has already been decided as per our terms and conditions, i find this just totally unfair

    I DONE NOTHING WRONG for this casino to just stop me from being able to use bonuses, but what i didnt realize is that they was stopped in december 2011, but i only started depositing properly about 6 weeks ago and since the case a lot i have deposited here, so you must understand why i am upset, i should be allowed the same offers as anyone else who plays in there casino AM i right or wrong

    i clearly think that the statement in there terms that says they can choose who and what players can get bonuses at there discretion is unfair and unjust

    But thanks for the reply, and my anger and frustration is aimed at LuckyRed casino, and i didnt mean to be rude when i said no reply and such so sorry for saying that post,

    i just wanted people to please understand why i am upset and see that this is not fair business tactics treating players like this.

    EDIT: one thing i also forgot to say, yes i had that first reply, and you qouted that statement, well i did reply to the email they sent me about 4 hours ago, and did not get a reply either.

    EDIT: forgot to mention i have also now emailed martyn the rep.

    LuckyRJ

    Zuga.

    ho fatto clic su quel collegamento quando è stato pubblicato ciò che drtheolen ha pubblicato per il rappresentante ed è andato a una pagina che non era un rappresentante.

    ma non ho contattato Martyn perché stavo aspettando di vedere cosa mi avrebbe detto il team delle promozioni quando mi avrebbero inviato un'e-mail,

    ma ovviamente questo non ha alcun senso perché dovrebbero smettere di permettere a un giocatore di utilizzare i bonus

    perché dovrebbero farlo, per me è solo una cattiva pratica

    gli altri casinò in cui gioco non mi impediscono mai di utilizzare i bonus se hanno bonus, a meno che non siano bonus VIP.

    quindi questo è il primo casinò che mi ha fatto una cosa del genere,
    quindi devi capire perché sono arrabbiato per questo zuga, e il post che ho appena scritto prima della tua risposta era un po' di rabbia, perché quando ho scritto quel post ero di nuovo nell'assistenza presso Luckyred e Gosia il supervisore continuava a dire non possiamo cambiare ciò che è già stato deciso secondo i nostri termini e condizioni, lo trovo totalmente ingiusto

    NON HO FATTO NIENTE DI SBAGLIATO affinché questo casinò mi impedisse di utilizzare i bonus, ma quello che non avevo realizzato è che sono stati interrotti a dicembre 2011, ma ho iniziato a depositare correttamente solo circa 6 settimane fa e da allora ho avuto molti problemi depositato qui, quindi devi capire perché sono arrabbiato, mi dovrebbero essere consentite le stesse offerte di chiunque altro giochi lì al casinò AM, ho ragione o torto

    Penso chiaramente che l'affermazione in questi termini secondo cui possono scegliere chi e quali giocatori possono ottenere i bonus a loro discrezione sia ingiusta e ingiusta

    Ma grazie per la risposta, e la mia rabbia e frustrazione sono rivolte al casinò LuckyRed, e non intendevo essere scortese quando ho detto di non rispondere e mi dispiace così tanto per aver detto quel post,

    Volevo solo che la gente capisse perché sono arrabbiato e capisse che non è una tattica commerciale giusta trattare i giocatori in questo modo.

    EDIT: una cosa che ho anche dimenticato di dire, sì, ho ricevuto la prima risposta e tu hai citato quell'affermazione, beh, ho risposto all'e-mail che mi hanno inviato circa 4 ore fa e non ho ricevuto risposta.

    EDIT: ho dimenticato di dire che ora ho anche inviato un'e-mail a Martyn al rappresentante.

    Fortunato RJ

  • Originale English Traduzione Italiano

    LuckyRJ, when you go to the supermarket to buy a kilo of bananas no one is obliged to give you another kilo for free just cause youre shopping there, and same goes for the casinos.

    But ofc you have a freedom of choice, you can simply stop playing at he casino in which you feel your deposits are not appreciated. Furthermore, being a UK resident you can play pretty much in every casino from our casino list (if not in all of them), so you cant say that you dont have much choice.

    LuckyRJ, quando vai al supermercato a comprare un chilo di banane nessuno è obbligato a darti un altro chilo gratis solo perché fai la spesa lì, e lo stesso vale per i casinò.

    Ma spesso hai libertà di scelta, puoi semplicemente smettere di giocare nel casinò in cui ritieni che i tuoi depositi non siano apprezzati. Inoltre, essendo residente nel Regno Unito, puoi giocare praticamente in tutti i casinò della nostra lista di casinò (se non in tutti), quindi non puoi dire di non avere molta scelta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    LuckyRJ, when you go to the supermarket to buy a kilo of bananas no one is obliged to give you another kilo for free just cause youre shopping there, and same goes for the casinos.

    But ofc you have a freedom of choice, you can simply stop playing at he casino in which you feel your deposits are not appreciated. Furthermore, being a UK resident you can play pretty much in every casino from our casino list (if not in all of them), so you cant say that you dont have much choice.


    yes i know this lol

    but as a lot is aware i do have ID issues in a lot of casinos and LuckyRed is the only RTG casino other than palace of chance that i did my ID in so of course palace of chance is def not even an option as we all know about that group lol

    so you see it is the only RTG i can actually deposit in and withdraw without any problems as such.

    so this probly explains why it is upsetting me more and yes i see what you was saying

    LuckyRJ

    LuckyRJ, quando vai al supermercato a comprare un chilo di banane nessuno è obbligato a darti un altro chilo gratis solo perché fai la spesa lì, e lo stesso vale per i casinò.

    Ma spesso hai libertà di scelta, puoi semplicemente smettere di giocare nel casinò in cui ritieni che i tuoi depositi non siano apprezzati. Inoltre, essendo residente nel Regno Unito, puoi giocare praticamente in tutti i casinò della nostra lista di casinò (se non in tutti), quindi non puoi dire di non avere molta scelta.


    sì, lo so lol

    ma come molti sanno ho problemi di identità in molti casinò e LuckyRed è l'unico casinò RTG oltre a Palace of Chance in cui ho fatto la mia carta d'identità, quindi ovviamente Palace of Chance non è nemmeno un'opzione, come tutti sappiamo riguardo a quel gruppo lol

    quindi vedi che è l'unico RTG in cui posso effettivamente depositare e prelevare senza alcun problema.

    quindi questo probabilmente spiega perché mi turba di più e sì, capisco cosa stavi dicendo

    Fortunato RJ

    0.3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Why does no one help me anymore in this forum

    i am sick of this now

    please will someone help me

    just like the thread i made about Nordic bet got ignored

    i feel this will be another that gets ignored too

    LuckyRJ


    I didn't ignore your Nordic bet.  I tried to help by telling you that you were whining and my eyes hurt from reading your post.

    And here we go again with another one of your posts.  And yes you are whining even more on this topic.  Its not so much what is being said, its how your saying it, and then also knowing when to quit. 

    You started a thread with lots of words and paragraphs and it could have been asked in one question, "does anyone get promotional emails from Lucky Red?"  See how easy that was.  But then you get your answer and continue to complain.  Deal with Clubworld group on it, id they don't want to give you bonuses then they are under no obligation to do such. 

    Perché nessuno mi aiuta più in questo forum?

    sono stufo di questo adesso

    per favore qualcuno mi aiuterà

    proprio come il thread che ho fatto sulla scommessa nordica è stato ignorato

    sento che anche questo sarà un altro che verrà ignorato

    Fortunato RJ


    Non ho ignorato la tua scommessa nordica. Ho cercato di aiutarti dicendoti che ti stavi lamentando e mi facevano male gli occhi leggendo il tuo post.

    Ed eccoci di nuovo con un altro dei tuoi post. E sì, ti stai lamentando ancora di più su questo argomento. Non è tanto quello che viene detto, ma il modo in cui lo dici e poi anche sapere quando smettere.

    Hai avviato una discussione con molte parole e paragrafi e la domanda avrebbe potuto essere: "qualcuno riceve email promozionali da Lucky Red?" Guarda quanto è stato facile. Ma poi ottieni la tua risposta e continui a lamentarti. Trattalo con il gruppo Clubworld, se non vogliono darti bonus, non hanno alcun obbligo di farlo.
  • Originale English Traduzione Italiano

    ok 3 things

    1: Forum is for posting issues in

    2: Will all my posts now always be seen as complaining even when they are genuine issues that seem to now get just looked at as complaining or whining

    3: Sometimes Detail helps and simply saying 1 line questions and not explaining why is not always enough because then people will reply asking for more explanation, so why not just go into detail in the first place, makes sense??

    so i dont excuse my long posts and i do not see them as whining, i see them as actually letting others see i am having issues and the more detail we can give is better in my eyes, everyone is different, i do things this way, it is the way i am, it is not a crime.

    i am being mistreated in a casino, i have a right to say how i feel and express myself

    LuckyRJ

    ok 3 cose

    1: Il forum serve per pubblicare problemi

    2: Tutti i miei post saranno sempre visti come lamentele anche quando si tratta di problemi reali che ora sembrano essere visti semplicemente come lamentele o piagnucolii?

    3: A volte i dettagli aiutano e semplicemente fare domande di 1 riga e non spiegare perché non è sempre sufficiente perché poi le persone risponderanno chiedendo ulteriori spiegazioni, quindi perché non entrare semplicemente nei dettagli in primo luogo, ha senso??

    quindi non scuso i miei post lunghi e non li vedo come piagnucolosi, li vedo come se in realtà lasciassero vedere agli altri che sto avendo problemi e più dettagli possiamo fornire è meglio ai miei occhi, ognuno è diverso, faccio le cose in questo modo , sono fatto così, non è un crimine.

    Vengo maltrattato in un casinò, ho il diritto di dire come mi sento ed esprimermi

    Fortunato RJ

  • Originale English Traduzione Italiano

    Out of all honesty here, I don't see why you're getting your panties in a bunch over this RJ. It is the casino decision, 100%.

    Back in 2010 I won a RJ of over 17 grand at CWC. And that was on a 35 dollar deposit. I too was bonus banned after that. Yeah sure I was hot as hell, I was a loyal customer to them, deposited almost daily. But after a few weeks, I did see their side of it. If management makes the decision to bonus ban you, don't play there, it is as simple as that. Wether it is good or bad business practices, it is the casinos right to do so.

    You may not like it, but it is their right. After being in the retail industry for 21 years, I knew that I would not make every complaining happy, and realized real damn quick that some customers are only happy when they are complaining. No matter what I did, they weren't happy, just like you aren't happy with the 35% bonus they offer, atleast from what I can tell.

    I agree with you when you say forums are for posting issues, but this issue isn't really an issue. It is something you don't like. It would be an issue if you received an e-mail stating they gave you a bonus and then wouldn't honor it. But that isn't the case here, you have stated they haven't sent you a promotional e-mail since 12/2011.

    I really don't see the casino mis-treating you in way. I am sure you are upset over not getting any promotions, but take a step back, and let it go. Sure you can make a post and state how unhappy you are about it, but making a post, then asking others for help when we have no control over the situation and getting upset when no one answers you, just isn't cool. Let it go RJ, you need to learn to pick and chose your battles. For me, I try to pick the ones I have good shot at winning,( you know like getting Aunt Visa or Uncle Mastercard from the hubbys wallet laugh_out_loud), not ones that no matter what I do I am going to get the same out come.

    Not trying to come down on you, just letting you know how I see it.

    LH

    In tutta onestà, non vedo perché ti stai agitando le mutandine per questo RJ. È una decisione del casinò, al 100%.

    Nel 2010 ho vinto un RJ di oltre 17.000 dollari al CWC. E questo era su un deposito di 35 dollari. Anch'io sono stato bandito dal bonus in seguito. Sì, certo, avevo un caldo da morire, ero un loro cliente fedele, depositavo quasi ogni giorno. Ma dopo alcune settimane, ho visto il loro punto di vista. Se la direzione decide di bannarti come bonus, non giocare lì, è semplice. Che si tratti di pratiche commerciali buone o cattive, i casinò hanno il diritto di farlo.

    Potrebbe non piacerti, ma è un loro diritto. Dopo aver lavorato nel settore della vendita al dettaglio per 21 anni, sapevo che non avrei soddisfatto ogni lamentela e mi sono reso conto molto presto che alcuni clienti sono felici solo quando si lamentano. Non importa quello che ho fatto, non erano contenti, proprio come non sei contento del bonus del 35% che offrono, almeno da quello che posso dire.

    Sono d'accordo con te quando dici che i forum servono per pubblicare problemi, ma questo problema non è realmente un problema. È qualcosa che non ti piace. Sarebbe un problema se ricevessi un'e-mail in cui ti viene comunicato che ti hanno dato un bonus e poi non lo onorerebbero. Ma in questo caso non è così, hai dichiarato che non ti hanno inviato e-mail promozionali dal 12/2011.

    Davvero non vedo che il casinò ti tratti male in questo modo. Sono sicuro che sei arrabbiato per non aver ricevuto alcuna promozione, ma fai un passo indietro e lascia perdere. Certo, puoi scrivere un post e dichiarare quanto sei infelice al riguardo, ma fare un post, poi chiedere aiuto agli altri quando non abbiamo il controllo sulla situazione e arrabbiarci quando nessuno ti risponde, semplicemente non è bello. Lascia andare RJ, devi imparare a scegliere le tue battaglie. Per quanto mi riguarda, cerco di scegliere quelli con cui ho buone possibilità di vincere (ad esempio, prendere la Visa della zia o la Mastercard dello zio dal portafoglio del maritino) laugh_out_loud ), non quelli che, qualunque cosa faccia, otterrò lo stesso risultato.

    Non sto cercando di abbatterti, sto solo facendoti sapere come la vedo io.

    LH

  • Originale English Traduzione Italiano

    I didn't read everything but....

    Lucky:  Do you know if you make a deposit without a bonus... playthrough is awful... and you lose, you can go to live chat and get a free chip?  You can get a free chip after every deposit if you lose.

    Generally $10 on a $20 deposit with a max cashout of $100.

    Non ho letto tutto ma....

    Lucky: Sai che se effettui un deposito senza bonus... il gioco è terribile... e perdi, puoi andare in live chat e ottenere un chip gratis? Puoi ottenere un chip gratuito dopo ogni deposito se perdi.

    Generalmente $ 10 su un deposito di $ 20 con un prelievo massimo di $ 100.

  • Originale English Traduzione Italiano

    First time I've seen this thread.  I don't know how it escaped me....anyway Emma (she replied to your email re LRC) is one of the reps that I deal with as is Martyn and it looks as though you're not going to get anywhere with this.  Perhaps move to another casino as already suggested and see if you can get your ID through them before you start depositing.  There are a good few RTG casinos out there if that is your favourite at the mo.  Personally, RTG is a last resort for deposits for me.  Gimme MG any day of the week.

    blue

    È la prima volta che vedo questo thread. Non so come mi sia sfuggito... comunque Emma (ha risposto alla tua email riguardo LRC) è uno dei rappresentanti con cui ho a che fare così come Martyn e sembra che non arriverai da nessuna parte Questo. Magari spostati in un altro casinò come già suggerito e vedi se riesci a ottenere il tuo ID tramite loro prima di iniziare a depositare. Ci sono un buon numero di casinò RTG là fuori se questo è il tuo preferito in questo momento. Personalmente, RTG è per me l’ultima risorsa per i depositi. Dammi MG ogni giorno della settimana.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks for the replies

    @Lhof - its ok smiley

    @gabby - yes i try to ask for a free chip after every deposit but they always say no, they only give me a free chip about once in every 5 deposits

    @blueday - no problem, and i also messaged martyn the rep which of course i didnt get a reply from, you know, i will probly just have to live with the fact they wont re instate my bonus terms and just use the cashback and get the free chips on occasions and just live with it, i just wish i could have played with a nice match bonus sometimes was all

    thanks again everyone

    LuckyRJ

    Grazie per le risposte

    @Lhof - va bene smiley

    @gabby - sì, provo a chiedere un chip gratuito dopo ogni deposito ma dicono sempre di no, mi danno un chip gratuito solo circa una volta ogni 5 depositi

    @blueday - nessun problema, e ho anche inviato un messaggio a Martyn, il rappresentante dal quale ovviamente non ho ricevuto risposta, sai, probabilmente dovrò convivere con il fatto che non ripristineranno i miei termini di bonus e useranno semplicemente il rimborso e otterrò le fiches gratuite a volte e semplicemente conviverci, vorrei solo aver potuto giocare con un bel bonus di corrispondenza a volte era tutto

    grazie ancora a tutti

    Fortunato RJ

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