won 500 on highnoon casino on a no depsot bonus code with max payout of 300. tried to withdraw three hundred...... told not going to pay becasue someone else already played from that IP address. live in condo and whole complex has free wi-fi.
How does one get help to have this casino do the right thing?
Reclamo fasullo - Casinò HighNoon
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- ANGELA516
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LEGGITornei del casinò RakeBit
1 3692 mesi fa
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- ANGELA516
- at Sep 03, 12, 09:33:44 PM
- Newbie 1
- attività più recente 7 anni fa
Originale Traduzione tradotto conho vinto 500 al casinò Highnoon con un codice bonus senza deposito con una vincita massima di 300. ho provato a ritirarne trecento...... mi è stato detto che non avrei pagato perché qualcun altro aveva già giocato da quell'indirizzo IP. vivo in un condominio e l'intero complesso dispone di connessione wi-fi gratuita.
Come si può ottenere aiuto affinché questo casinò faccia la cosa giusta? -
- Risposta da
- BMWSTACK
- at Sep 03, 12, 11:32:55 PM
- Sr. Member 467
- attività più recente 8 anni fa
Well they have to protect themselves from people using codes over and over again. Thats too bad that someone else used the free code. I guess someone else must also play highnoon. On a side not i wouldn't be putting sensitive information on free wi fi. When signing up they request lots of personal information.
Ebbene, devono proteggersi dalle persone che utilizzano i codici ancora e ancora. Peccato che qualcun altro abbia utilizzato il codice gratuito. Immagino che anche qualcun altro debba suonare a mezzogiorno. Da un lato no, non metterei informazioni sensibili sul Wi-Fi gratuito. Al momento dell'iscrizione richiedono molte informazioni personali.
-
- Risposta da
- masskat
- at Sep 04, 12, 12:11:32 AM
- Sr. Member 361
- attività più recente 1 anno fa
I will never understand how only at the time of withdrawals do these casinos come up with reasons to not pay- why are they not stating the issue BEFORE one makes a deposit or uses a free chip? They knew the IP address when she used the no deposit code. Another BS reason.
Non capirò mai come solo al momento dei prelievi questi casinò trovino i motivi per non pagare: perché non dichiarano il problema PRIMA di effettuare un deposito o utilizzare un chip gratuito? Conoscevano l'indirizzo IP quando ha utilizzato il codice senza deposito. Un altro motivo di merda.
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- Risposta da
- kynettie
- at Sep 04, 12, 12:57:48 AM
- Sr. Member 385
- attività più recente 2 anni fa
I had the some what of the same problem at an other casino. I got an email for free spins and when i try to use it. It didn't work call support and they told me somebody with the same ip address as me already use the code i told them that can't be.i try it only once and didn't work. I think that might be the new excuse.
Ho avuto lo stesso problema in un altro casinò. Ho ricevuto un'e-mail per i giri gratuiti e quando provo a usarlo. Non ha funzionato, chiama l'assistenza e mi hanno detto che qualcuno con il mio stesso indirizzo IP usa già il codice, ho detto loro che non può essere. L'ho provato solo una volta e non ha funzionato. Penso che potrebbe essere la nuova scusa.
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- Risposta da
- Cat50
- at Sep 04, 12, 02:40:33 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 5 giorni fa
this is the first ive seen posted on highnoon but im not surprised anymore.hope all works out
questo è il primo che ho visto pubblicato a mezzogiorno ma non sono più sorpreso. spero che tutto funzioni
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- Risposta da
- 2fast4u
- at Sep 04, 12, 06:08:23 AM
- Hero Member 807
- attività più recente 2 giorni fa
We got to see a bigger picture here. How many times we saw complaints and immediatelly took the player's side only to find out later that it was bogus.
Im taking what OP said wiht a lot of reserve especialy as this does seem like a clear case of multiple accounts.
It is VERY convenient to have a wifi that is shared at the whole complex. And what are the ods that two different players playing at the same casino at the same time??
Just saying.....Dobbiamo vedere un quadro più ampio qui. Quante volte abbiamo visto lamentele e ci siamo subito schierati dalla parte del giocatore per poi scoprire che era tutto fasullo.
Prendo ciò che ha detto OP con molta riserva, soprattutto perché questo sembra un chiaro caso di account multipli.
È MOLTO comodo avere una connessione wifi condivisa in tutto il complesso. E quali sono le probabilità che due giocatori diversi giochino allo stesso casinò contemporaneamente??
Dico solo..... -
- Risposta da
- Cat50
- at Sep 04, 12, 07:10:48 AM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 5 giorni fa
you are super smart 2fast the thought never crossed my mind.i will wait to see 8'|
sei super intelligente e 2veloce, il pensiero non mi ha mai attraversato la mente. Aspetterò di vedere 8'|
-
- Risposta da
- liquorman
- at Sep 04, 12, 09:32:32 PM
- Sr. Member 451
- attività più recente 7 anni fa
Hey 2fast4u that is it buddy how do we know. Like one of the reps said in another post thousands do get paid but we don't hear about them. But as i see it masskat made sense why not tell the player before depositing and half these problems wouldn't exist. Even better stop it when they are try to sign up.
Isn't there a way casinos can set up a program that track ip addresses with more than one account and stop it when they sign up. The have it when the same email address is used when signing up and they tell you on the spot it exists already.Ehi 2fast4u, ecco tutto, amico, come facciamo a saperlo? Come ha detto uno dei rappresentanti in un altro post, migliaia vengono pagati ma non ne sentiamo parlare. Ma a mio avviso Masskat aveva senso perché non dirlo al giocatore prima di depositare e metà di questi problemi non esisterebbero. Ancora meglio fermarlo quando provano a registrarsi.
Non esiste un modo in cui i casinò possano impostare un programma che tenga traccia degli indirizzi IP con più di un account e lo interrompa quando si iscrivono? Ce l'hanno quando viene utilizzato lo stesso indirizzo email al momento dell'iscrizione e ti dicono subito che esiste già. -
- Risposta da
- Feelin froggy
- at Sep 04, 12, 09:39:28 PM
- Superstar Member 6049
- attività più recente 1 anno fa
I might be crazy, but I recall signing up to RTG casinos and being told I already have an account after I download it. Sure I can create a new one but why would I if I want to withdraw?
Potrei essere pazzo, ma ricordo di essermi iscritto ai casinò RTG e di sentirmi dire che avevo già un account dopo averlo scaricato. Certo, posso crearne uno nuovo, ma perché dovrei farlo se volessi ritirarmi?
-
- Risposta da
- Lipstick
- at Sep 04, 12, 10:10:28 PM
- Admin 13900
- attività più recente 6 years fa
That is true froggy they will say you already have an account based on your name and address or email but not when you have the same IP. Sometimes more than one person in the house wants to sign up like a husband and wife or roommates that don't legitimately know they can't.
But like 2fast said we have to look at the whole picture and that picture can be tough to ever see clear so we can't really make a snap judgment against the casino therefore it is important to have an open mind. There are two types of players those who honestly didn't know they broke the rules and those who do. Same for the casinos there are two kinds, the one that is legit in denying payouts and those who will use every trick in the book not to pay players and those are the rogues!Questo è vero, diranno che hai già un account in base al tuo nome, indirizzo o e-mail, ma non quando hai lo stesso IP. A volte più di una persona in casa vuole iscriversi, come marito e moglie o coinquilini che non sanno legittimamente di non poterlo fare.
Ma come ha detto 2fast, dobbiamo guardare al quadro completo e può essere difficile avere un quadro chiaro, quindi non possiamo dare un giudizio immediato nei confronti del casinò, quindi è importante avere una mente aperta. Ci sono due tipi di giocatori: quelli che onestamente non sapevano di aver infranto le regole e quelli che invece lo sanno. Lo stesso vale per i casinò, ce ne sono due tipi, quello legittimo nel negare i pagamenti e quelli che utilizzano ogni trucco del libro per non pagare i giocatori e questi sono i ladri! -
- Risposta da
- 2fast4u
- at Sep 05, 12, 02:55:18 PM
- Hero Member 807
- attività più recente 2 giorni fa
One more thing... CWC group is one of the most reputable groups out there and always being fair to players.
So when someone makes a post like this where they even admit "accidental multiple accts" by saying that "someone else" played from the same IP, to me it looks like just another bogus complaint.
I wonder if the OP is even going to reply again... I see way too many times new posters complaining but never to return.
makes you really wonder what their game plan is...Un'altra cosa... Il gruppo CWC è uno dei gruppi più rinomati in circolazione ed è sempre corretto nei confronti dei giocatori.
Quindi, quando qualcuno pubblica un post come questo in cui ammette addirittura "accrediti multipli accidentali" dicendo che "qualcun altro" ha giocato dallo stesso IP, a me sembra solo l'ennesima lamentela fasulla.
Mi chiedo se l'OP risponderà di nuovo... Vedo troppe volte nuovi poster che si lamentano ma non tornano mai.
ti fa davvero chiedere quale sia il loro piano di gioco... -
- Risposta da
- Lipstick
- at Sep 06, 12, 12:56:46 AM
- Admin 13900
- attività più recente 6 years fa
Looks like you and i are on the same page 2fast and i have often wondered too. I also agree that CWC are a credible group of casinos. If indeed this was an incident where sharing the same WiFi in a building was the case, it has brought up a good point. Players who share the internet should ask customer support first before making deposit to ensure no their are no other users with the same IP.
Sembra che tu ed io siamo sulla stessa pagina 2fast e me lo sono chiesto spesso anch'io. Sono anche d'accordo sul fatto che CWC sia un gruppo di casinò credibile. Se davvero si trattasse di un incidente in cui si è verificata la condivisione dello stesso WiFi in un edificio, ciò ha sollevato un buon punto. I giocatori che condividono Internet dovrebbero chiedere all'assistenza clienti prima di effettuare il deposito per assicurarsi che non ci siano altri utenti con lo stesso IP.
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 06, 12, 08:14:47 AM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
the same technology that raises the red flag that the IP address has multiple players during the withdrawal request is the same techno.logy that could do it BEFORE the player ever played. The casino could make this problem go away IF they wanted to.....so why wouldnt they?? Lets get the answer to this question and this would never happen.
la stessa tecnologia che alza la bandiera rossa che l'indirizzo IP ha più giocatori durante la richiesta di prelievo è la stessa tecnologia che potrebbe farlo PRIMA che il giocatore abbia mai giocato. Il casinò potrebbe risolvere questo problema SE lo volesse... quindi perché non dovrebbe?? Diamo la risposta a questa domanda e questo non accadrebbe mai.
-
- Risposta da
- 2fast4u
- at Sep 06, 12, 01:22:04 PM
- Hero Member 807
- attività più recente 2 giorni fa
howdy dabigdog,
the question here is not if CWC can or cannot introduce the IP check up before the player registers.
The issue here are multiple accounts and if this member tried to defraud the casino.ciao dabigdog,
la domanda qui non è se CWC possa o meno introdurre il controllo IP prima che il giocatore si registri.
Il problema qui sono gli account multipli e se questo membro ha tentato di frodare il casinò. -
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 06, 12, 04:31:15 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
you dont know if this particular player tried to cheat or not...it happens ALL the time that people have the same IP address and dont know......DO YOU KNOW more facts than are presented in this thread that perhaps i missed?? The question is ABSOLUTELY.....why wouldnt ANY casino (many, many do to avoid this potential problem) not have the IP checked on initial registration,,,,,,,the EXACT same thing as your email or name......it all boils down to there is no way the player will collect any funds and as a business, why wouldnt you do this on registration if there wasnt an alterior motive????? please help me understand
howdy dabigdog,
the question here is not if CWC can or cannot introduce the IP check up before the player registers.
The issue here are multiple accounts and if this member tried to defraud the casino.
non sai se questo particolare giocatore ha provato a imbrogliare o no... capita TUTTO il tempo che le persone abbiano lo stesso indirizzo IP e non lo sappiano...... CONOSCI più fatti di quelli presentati in questo thread che forse mi perse?? La domanda è ASSOLUTAMENTE.....perché NESSUN casinò (molti, molti lo fanno per evitare questo potenziale problema) non dovrebbe controllare l'IP al momento della registrazione iniziale,,,,,,, ESATTAMENTE la stessa cosa della tua email o del tuo nome... ....tutto si riduce al fatto che non è possibile che il giocatore raccolga fondi e, come azienda, perché non dovresti farlo al momento della registrazione se non ci fosse un altro motivo????? per favore aiutami a capire
ciao dabigdog,
la domanda qui non è se CWC possa o meno introdurre il controllo IP prima che il giocatore si registri.
Il problema qui sono gli account multipli e se questo membro ha tentato di frodare il casinò. -
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 06, 12, 04:34:36 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
an just as a devils advocate example.......an innocent first time player, downloads and creates and account, makes several losing deposits, makes a winning deposit and then the casino advises that due to the multiple accounts on the IP all winnings are null and void.......all DEPOSITS that were losers are still good, but the withdrawal is bad. Can you understand my point as to the alterior motive???
un esempio proprio come l'avvocato del diavolo.......un innocente giocatore che gioca per la prima volta, scarica e crea un account, effettua diversi depositi perdenti, effettua un deposito vincente e poi il casinò avvisa che a causa dei molteplici conti sull'IP tutti le vincite sono nulle e non valide....tutti i DEPOSITI che sono stati perdenti sono ancora buoni, ma il prelievo è negativo. Riesci a capire il mio punto riguardo al movente alternativo???
-
- Risposta da
- Quixane
- at Sep 07, 12, 01:53:20 PM
- Jr. Member 55
- attività più recente 8 mesi fa
They owe me $9000. There was no free money just my original deposit played with. They SAID I reversed cash ins and I have proof I didn't reverse everything i cashed out. It's in black and white!! Gave me the runaround for MONTHS. Still no response aside from the same "you reversed it" 8 months later... Never had a problem before this cash in. I will NEVER go back there. Never EVER!
Mi devono 9000 dollari. Non c'erano soldi gratuiti, solo con il mio deposito originale giocato. Hanno DETTO che ho stornato gli incassi e ho la prova di non aver stornato tutto quello che ho incassato. È in bianco e nero!! Mi ha dato il tempo per MESI. Ancora nessuna risposta a parte lo stesso "l'hai invertito" 8 mesi dopo... Non ho mai avuto problemi prima di questo incasso. Non ci tornerò MAI. Mai e poi mai!
-
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 07, 12, 03:09:14 PM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
i would give the details to Zuga and see what happens.....they are not able to produce any logs that differ from yours......this sounds very weird
They owe me $9000. There was no free money just my original deposit played with. They SAID I reversed cash ins and I have proof I didn't reverse everything i cashed out. It's in black and white!! Gave me the runaround for MONTHS. Still no response aside from the same "you reversed it" 8 months later... Never had a problem before this cash in. I will NEVER go back there. Never EVER!
Vorrei fornire i dettagli a Zuga e vedere cosa succede.....non sono in grado di produrre log diversi dai tuoi......sembra molto strano
Mi devono 9000 dollari. Non c'erano soldi gratuiti, solo con il mio deposito originale giocato. Hanno DETTO che ho stornato gli incassi e ho la prova di non aver stornato tutto quello che ho incassato. È in bianco e nero!! Mi ha dato il tempo per MESI. Ancora nessuna risposta a parte lo stesso "l'hai invertito" 8 mesi dopo... Non ho mai avuto problemi prima di questo incasso. Non ci tornerò MAI. Mai e poi mai! -
- Risposta da
- Cat50
- at Sep 07, 12, 03:23:22 PM
- Superstar Member 6644
- attività più recente 5 giorni fa
when i first started playing yrs ago i couldnt remember who i signed up with and who i didnt.Vegas Regal locked my account for duplicate accounts but after i spoke with a rep and explained what happened he told me he deleted one and i could use the other.Now i ask if i have an account before signing up.It does help alot .I do hope this is cleared up and you get paid if it is the casinos mistake but like dabigdog said,it could be stopped at the door instead of after u win.
quando ho iniziato a giocare anni fa non riuscivo a ricordare con chi mi ero iscritto e con chi no. Vegas Regal ha bloccato il mio account per account duplicati ma dopo aver parlato con un rappresentante e spiegato cosa è successo, mi ha detto che ne aveva cancellato uno e potevo usare il altro. Ora chiedo se ho un account prima di registrarmi. Aiuta molto. Spero che questo venga chiarito e che tu venga pagato se è un errore del casinò ma, come ha detto dabigdog, potrebbe essere fermato alla porta invece di dopo aver vinto.
-
- Risposta da
- 2fast4u
- at Sep 08, 12, 06:44:14 AM
- Hero Member 807
- attività più recente 2 giorni fa
you dont know if this particular player tried to cheat or not...it happens ALL the time that people have the same IP address and dont know......DO YOU KNOW more facts than are presented in this thread that perhaps i missed?? The question is ABSOLUTELY.....why wouldnt ANY casino (many, many do to avoid this potential problem) not have the IP checked on initial registration,,,,,,,the EXACT same thing as your email or name......it all boils down to there is no way the player will collect any funds and as a business, why wouldnt you do this on registration if there wasnt an alterior motive????? please help me understand
that is correct, I do not know if they tried to defraud or not ( even though, and you have to agree with me, this case looks bit suspicious ).
However the FACT is that multiple accounts are the ground for denial of any winnings.
So even, if they werent aware of multiple accounts, it doesnt change the fact they broke the terms.
Regarding IP restrictions upon registration and preventing such, that is not as easy as it might look.
Firstly they would have to manually go and check every single registrant ( which given the size of CWC group is virtually impossible to conduct in timely manner ).
Oppose to that, they can block specific IPs, or range of IPs. But if they do that, then a lot of legitimate players could be prevented from signing up ( especially if the whole IP ranges are blocked ).
Also anyone can use proxy or hide my IP programs these days, so in that aspect the solution you are proposing would be ineffective
non sai se questo particolare giocatore ha provato a imbrogliare o no... capita TUTTO il tempo che le persone abbiano lo stesso indirizzo IP e non lo sappiano...... CONOSCI più fatti di quelli presentati in questo thread che forse mi perse?? La domanda è ASSOLUTAMENTE.....perché NESSUN casinò (molti, molti lo fanno per evitare questo potenziale problema) non dovrebbe controllare l'IP al momento della registrazione iniziale,,,,,,, ESATTAMENTE la stessa cosa della tua email o del tuo nome... ....tutto si riduce al fatto che non è possibile che il giocatore raccolga fondi e, come azienda, perché non dovresti farlo al momento della registrazione se non ci fosse un altro motivo????? per favore aiutami a capire
è corretto, non so se abbiano tentato di frodare o meno (anche se, e dovete essere d'accordo con me, questo caso sembra un po' sospetto).
Tuttavia il FATTO è che più account sono motivo di negazione di qualsiasi vincita.
Quindi, anche se non fossero a conoscenza di più account, ciò non cambia il fatto che abbiano infranto i termini.
Per quanto riguarda le restrizioni IP sulla registrazione e la loro prevenzione, non è così semplice come potrebbe sembrare.
In primo luogo dovrebbero andare a controllare manualmente ogni singolo dichiarante (cosa che, date le dimensioni del gruppo CWC, è praticamente impossibile da condurre in modo tempestivo).
Al contrario, possono bloccare IP specifici o intervalli di IP. Ma se lo fanno, a molti giocatori legittimi potrebbe essere impedito di registrarsi (specialmente se tutti gli intervalli IP sono bloccati).
Inoltre al giorno d'oggi chiunque può utilizzare proxy o nascondere i miei programmi IP, quindi sotto questo aspetto la soluzione che proponi sarebbe inefficace -
- Risposta da
- zuga
- at Sep 08, 12, 07:02:56 AM
- Admin 8368
- attività più recente 14 years fa
Personally I agree with 2fast as it does look like a clear case of multiple accounts, hence the voided winnings.
Now I havent been contacted by this member to look into this case, and by their activity it looks like this was just one time poster ( something I see quite often with bogus complaints ).
It is a member's responsibility to keep us updated. You can't just post/bash/complain at an open forum never to return. Leaving everyone to wonder if what they have been claiming is true or not.
So I will consider this case open for few more days, and if we do not hear from this member this topic will be closed.
Quite often some of the complainants use( abuse ) our boards simply to damage casino(s) or even try to blackmail them and force them to pay.
Im not saying this is the case here, but Ive seen it way to many times.
@dabidog,
you do raise an interesting point in regards to IP verifications, but Ill have to agree with 2fast4u it would be really hard to enforce such protection/verification.
@Quixane
please PM me your complaint details.
Cheers
ZugaPersonalmente sono d'accordo con 2fast in quanto sembra un chiaro caso di account multipli, da qui le vincite annullate.
Ora, non sono stato contattato da questo membro per esaminare questo caso, e dalla loro attività sembra che questo fosse solo un poster di una volta (qualcosa che vedo abbastanza spesso con lamentele fasulle).
È responsabilità del membro tenerci aggiornati. Non puoi semplicemente postare/infastidire/lamentarti in un forum aperto per non tornare mai più. Lasciando tutti a chiedersi se ciò che affermano sia vero o no.
Quindi considererò questo caso aperto ancora per qualche giorno e se non avremo notizie da questo membro questo argomento verrà chiuso.
Molto spesso alcuni dei denuncianti utilizzano (abusano) dei nostri forum semplicemente per danneggiare i casinò o addirittura provare a ricattarli e costringerli a pagare.
Non sto dicendo che questo sia il caso qui, ma l'ho visto molte volte.
@dabidog,
sollevi un punto interessante per quanto riguarda le verifiche IP, ma dovrò essere d'accordo con 2fast4u sul fatto che sarebbe davvero difficile imporre tale protezione/verifica.
@Quixane
per favore mandami un messaggio privato con i dettagli del tuo reclamo.
Saluti
Zuga -
- Risposta da
- dabigdog
- at Sep 08, 12, 09:08:02 AM
- Hero Member 751
- attività più recente 7 anni fa
im not really computer savy so im not sure how the IP verification would have to be integrated into an existing system
and about the posters who file a complaint and then dont follow up.....that is total BS and they owe it to all the others to follow up with exactly what did or didnt happen..so i agree with you (110% match bonus) on this one Zuga!!!Non sono molto esperto di computer, quindi non sono sicuro di come la verifica dell'IP dovrebbe essere integrata in un sistema esistente
e riguardo agli autori che presentano un reclamo e poi non danno seguito... questa è una totale stronzata e devono a tutti gli altri dare seguito esattamente a ciò che è successo o non è successo... quindi sono d'accordo con te (110% bonus partita) su questo Zuga!!! -
- Risposta da
- Lipstick
- at Sep 08, 12, 10:33:05 AM
- Admin 13900
- attività più recente 6 years fa
Thanks 2fast for explaining to us the IP process. There needs to be a program that will automatically detect it without having to do it manually. If i only i knew how i might be a millionaire!!
I am happy to see that members are willing to have a more open mind to get the entire story before drawing any conclusions. And once all the facts are in we can come to a more realistic conclusion.
I think an important red flag to look for on any complaint is if the member continues to follow up. If they are legitimately in the right i would think they would keep us updated. If we rally to their side without all the facts it fuels the fire and they come back, if we ask for all the facts i am beginning to see a trend here, they seem to disappear and not come back!
Knowing all the details is when Zuga can spring into action and handle it accordingly. Without it there is not much that can be done.
LipsGrazie 2fast per averci spiegato il processo IP. È necessario che ci sia un programma che lo rilevi automaticamente senza doverlo fare manualmente. Se solo sapessi come potrei diventare milionario!!
Sono felice di vedere che i membri sono disposti ad avere una mente più aperta per comprendere l’intera storia prima di trarre qualsiasi conclusione. E una volta che tutti i fatti saranno chiari potremo giungere ad una conclusione più realistica.
Penso che un importante campanello d'allarme a cui prestare attenzione in caso di reclamo sia se il membro continua a dare seguito. Se hanno legittimamente ragione, penso che ci terranno aggiornati. Se ci schieriamo dalla loro parte senza tutti i fatti, ciò alimenta il fuoco e loro ritornano, se chiediamo tutti i fatti, sto cominciando a vedere una tendenza qui, sembrano scomparire e non tornare!
Conoscendo tutti i dettagli è quando Zuga può entrare in azione e gestirlo di conseguenza. Senza di esso non c’è molto che si possa fare.
Labbra -
- Risposta da
- zuga
- at Sep 11, 12, 12:39:51 PM
- Admin 8368
- attività più recente 14 years fa
Im upgrading this topic to closed and changing its title.
ZugaSto aggiornando questo argomento a chiuso e cambiando il titolo.
Zuga
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