Casino Titan non lo sa. ????

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Ultimo messaggio fatto 14 anni fa fa da Tirilej
acgofer
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    Please wait for a site operator to respond.

    You are now chatting with 'Casino Support'

    Casino Support: Welcome to Casino Titan, how may I assist you?

    gina: hi there.... I just wanted to check that since the casinos been over by new management, is all my verification docs still valid

    gina: and are there any changes to the withdrawal process?

    Casino Support: May I have your username?

    gina: gtnwork

    gina: my husbands credit card was verified for my acct too..and i never had a problem withdrawing if i used his card to deposit...Is that going to remain the same?

    Casino Support: i belive we do have all the information as i see it

    gina: i just want to be sure i am not going to have any problems

    Casino Support: and about withdrawal we dont know yet

    gina: dont know what yet?

    gina: i am not going to deposit if you dont know if i can withdraw

    Casino Support: you can withdraw - im not sure yet - about the time it will take to transfer the money to your account

    Casino Support: it will be few business days

    gina: oh i see...ok./...but i am all good with both my credit card and also my husbands...you should have 2 visas on file for me, right?

    Casino Support: it might be - that when you make the next deposit we need to certify your account again

    Casino Support: we do it for all players

    Casino Support: it takes a minute

    gina: oh hmmm

    Casino Support: it is only a security procedure 

    gina: I have deposited thousands of dollars into this casino...just seems like a hassel that I have to recertify my acct because of new management...players accounts should still all be the same

    Casino Support: i understand you

    gina: more of an inconvenience than anything else

    Casino Support: it is not up to me

    Casino Support: also i can offer you 300%match for the next deposit

    gina: i understand its not your decision.

    Casino Support: yes

    gina: oh no, I never ever ever take deposit bonuses.

    Casino Support: i see

    gina: now if you have a little free chip i will gladly take that ! lol

    Casino Support: the last transaction was a free chips

    Casino Support: we dont give free chips twice in a row

    gina: i know...figured it wouldnt hurt to ask anyway.. I know how you guys do it over there

    Casino Support: lol

    gina: ok thks for your time

    gina: smiley

    gina: have a good one

    Casino Support: you are welcome

    Casino Support: :-)

    Casino Support: you too

    Attendi la risposta di un operatore del sito.

    Ora stai chattando con il 'Supporto del Casinò'

    Supporto al Casinò: Benvenuto a Casino Titan, come posso aiutarti?

    gina: ciao a tutti.... volevo solo verificare che, da quando i casinò sono stati gestiti dalla nuova gestione, tutti i miei documenti di verifica siano ancora validi

    gina: e ci sono modifiche al processo di prelievo?

    Supporto al casinò: posso avere il tuo nome utente?

    gina: gtnwork

    gina: Anche la carta di credito di mio marito è stata verificata per il mio conto... e non ho mai avuto problemi a prelevare se ho usato la sua carta per depositare... Rimarrà la stessa cosa?

    Assistenza al Casinò: credo che abbiamo tutte le informazioni così come le vedo

    gina: voglio solo essere sicura che non avrò problemi

    Supporto al casinò: e riguardo al ritiro non lo sappiamo ancora

    gina: non sai ancora cosa?

    gina: non depositerò se non sai se posso prelevare

    Supporto del casinò: puoi ritirare - non ne sono ancora sicuro - circa il tempo necessario per trasferire i soldi sul tuo conto

    Supporto al Casinò: saranno pochi giorni lavorativi

    gina: oh capisco...ok./...ma sto bene sia con la mia carta di credito che con mio marito...dovresti avere 2 visti in archivio per me, giusto?

    Assistenza al casinò: potrebbe essere che quando effettui il deposito successivo avremo bisogno di certificare nuovamente il tuo account

    Supporto al Casinò: lo facciamo per tutti i giocatori

    Supporto al Casinò: ci vuole un minuto

    Gina: oh hmmm

    Assistenza Casinò: è solo una procedura di sicurezza

    gina: Ho depositato migliaia di dollari in questo casinò... mi sembra una scocciatura dover ricertificare il mio conto a causa della nuova gestione... i conti dei giocatori dovrebbero essere ancora tutti uguali

    Supporto del casinò: ti capisco

    gina: più un inconveniente che altro

    Supporto al Casinò: non dipende da me

    Supporto al casinò: posso anche offrirti il 300% di corrispondenza per il prossimo deposito

    Gina: capisco che non sia una tua decisione.

    Supporto al casinò: sì

    gina: oh no, non accetto mai e poi mai bonus di deposito.

    Assistenza al casinò: capisco

    gina: ora se hai un piccolo chip gratis lo prenderò volentieri! lol

    Supporto al Casinò: l'ultima transazione riguardava fiches gratuite

    Supporto del Casinò: non offriamo fiches gratuite due volte di seguito

    gina: lo so... ho pensato che non sarebbe stato male chiederlo comunque... so come fate, ragazzi

    Supporto del casinò: lol

    gina: ok, grazie per il tuo tempo

    gina: smiley

    Gina: buona serata

    Supporto al casinò: sei il benvenuto

    Supporto al casinò: :-)

    Supporto al Casinò: anche tu

  • Originale English Traduzione Italiano

    well, I sent my docs right as they were changing management, so they went in before the change, and it was my first withdrawal so I was skeptical.  Used QT. It took around 7 days total, even with the change having taken place.  Weekend seemed to take forever, but it went in to QT that Monday.
    I've seen many sites are now saying they can only put into your credit card the amount you deposited-the remainder you have to take in another method so maybe Casino Support was trying to cover all bases. 

    beh, ho inviato i miei documenti proprio mentre stavano cambiando gestione, quindi sono entrati prima del cambiamento, ed era il mio primo ritiro quindi ero scettico. QT usato. Ci sono voluti circa 7 giorni in totale, anche con il cambiamento avvenuto. Il fine settimana sembrava durare un'eternità, ma quel lunedì arrivò al QT.
    Ho visto molti siti che adesso dicono che possono accreditare sulla tua carta di credito solo l'importo che hai depositato, il resto devi accettarlo con un altro metodo, quindi forse il supporto del casinò stava cercando di coprire tutte le basi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    LOL..They don't know what the heck is going on over there...I asked live chat about closing my account, and she told me "Maybe" shocked shocked shocked


    I sent them an email.."Maybe" she will get it


    :-*

    LOL...Non sanno cosa diavolo sta succedendo laggiù...Ho chiesto alla chat dal vivo se potevo chiudere il mio account e lei mi ha detto "Forse" shockedshockedshocked


    Ho inviato loro un'e-mail. "Forse" lo riceverà


    :-*

  • Originale English Traduzione Italiano

    I will close my account too. The reason I played there was the fast cashout. The first time it took four hours. I can wait 24 hours but I never deposit if the cashout takes longer. Never in any place.

    Chiuderò anche il mio account. Il motivo per cui ho giocato lì è stato il rapido incasso. La prima volta ci sono volute quattro ore. Posso aspettare 24 ore ma non deposito mai se il prelievo impiega più tempo. Mai in nessun posto.

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