Possiamo stare insieme?

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Ultimo messaggio fatto 13 anni fa fa da BMWSTACK
genenco
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  • Originale English Traduzione Italiano

    OK, I will go out on a limb this time, and for what I feel is a very good reason.

    As you all are aware, Cocoa Casino and Paradise 8 voided all of TAADAAs winnings through a minor oversight on his part, but they refused to pay what he rightfully won and should have paid.

    They are now offeirng a free contest and I am asking you to post that you will NOT participate in the contest due to what they did to TAAADAAA.

    I am not going to think worse of you if you do try it, but I think if we really want to start letting casinos know that we are unhappy and disagree with what they did previously, this may get their attention.

    Let me also say I DO appreciate all the offerings that this website can offer including contests. I also appreciate the work others do also. But there comes a time when you have to stand up and say "No, this is not right" and I am thinking that the time is now.

    Let us stand together this time.

    OK, questa volta mi sbilanciarò, e per quello che sento è un'ottima ragione.

    Come tutti sapete, Cocoa Casino e Paradise 8 hanno annullato tutte le vincite di TAADAA a causa di una piccola svista da parte sua, ma si sono rifiutati di pagare ciò che aveva giustamente vinto e avrebbe dovuto pagare.

    Ora stanno offrendo un concorso gratuito e ti chiedo di pubblicare che NON parteciperai al concorso a causa di ciò che hanno fatto a TAAADAAA.

    Non penserò peggio di te se lo proverai, ma penso che se vogliamo davvero iniziare a far sapere ai casinò che siamo scontenti e non siamo d'accordo con ciò che hanno fatto in precedenza, questo potrebbe attirare la loro attenzione.

    Lasciatemi anche dire che apprezzo tutte le offerte che questo sito Web può offrire, compresi i concorsi. Apprezzo anche il lavoro svolto anche dagli altri. Ma arriva il momento in cui devi alzarti e dire "No, non è giusto" e penso che il momento sia adesso.

    Restiamo uniti questa volta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    i'm in!, i'm out!

    that makes sense , right?

    sono dentro!, sono fuori!

    ha senso, vero?

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've just looked at the T & C's for P8 which will be the same for the others.

    "Winnings can and will be void if the winning player's account is linked to another account which has unrecovered chargebacks."

    By "unrecovered chargebacks" I would say they mean if the chargebacks are not paid...which they were in your case Taaadaaa?

    blue

    Ho appena guardato i T&C per P8 che saranno gli stessi per gli altri.

    "Le vincite possono e saranno annullate se il conto del giocatore vincitore è collegato a un altro conto che presenta storni di addebito non recuperati."

    Per "storni di addebito non recuperati" direi che intendono se gli storni di addebito non vengono pagati...quali erano nel tuo caso Taaadaaa?

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino denied him and delayed a cashout he wun long before the chargeback was done. That can never be right. If they had payed him in time the chargeback would never had happened in the first place.
    And as you write Blue, unrecovered chargebacks. Many players do chargebacks and is hurting the casinos, but TAADAA didn't meen to and corrected it as fast as he could.

    If we can stand together in this matter maybe they will change their decision or i hope LCB will take them of this site. I'm so tired of casinos thinking they can do whatever they want to us players.
    They need us, we don't need them!

    Il casinò gli ha negato e ha ritardato un prelievo effettuato molto prima che venisse effettuato lo storno di addebito. Non potrà mai essere giusto. Se lo avessero pagato in tempo, il chargeback non sarebbe mai avvenuto.
    E mentre scrivi Blue, storni di addebito non recuperati. Molti giocatori effettuano storni di addebito e danneggiano i casinò, ma TAADAA non ha voluto farlo e lo ha corretto il più velocemente possibile.

    Se riusciamo a restare uniti in questa faccenda forse cambieranno la loro decisione o spero che LCB li toglierà da questo sito. Sono così stanco che i casinò pensino di poter fare quello che vogliono a noi giocatori.
    Loro hanno bisogno di noi, noi non abbiamo bisogno di loro!

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have brought this thread to the attention of the rep.

    blue

    Ho portato questo thread all'attenzione del rappresentante.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    Unrecovered chargebacks means NOT recovered chargebacks to me.  They recovered his chargeback.  I can see a casino holding a players winnings until the chargeback has been taken care of then releasing the winnings.  As of now their attitude is screw you, you made a mistake and we are proud of you for it so we will pocket your winnings.  I agree if we all stick together and hit these casinos where it hurts them things might change.

    Storni di addebito non recuperati significa per me storni di addebito NON recuperati. Hanno recuperato il suo storno di addebito. Posso immaginare un casinò che trattiene le vincite di un giocatore fino a quando non viene effettuato il riaddebito, quindi rilascia le vincite. A partire da ora il loro atteggiamento è fregarti, hai fatto un errore e siamo orgogliosi di te per questo, quindi intascheremo le tue vincite. Sono d'accordo se restiamo tutti uniti e colpiamo questi casinò dove fa loro male, le cose potrebbero cambiare.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Can either a mod or Taaadaaa please fill me in on what happened here and also, Taaadaaa can you contact me personally about it as well? This is the first I've heard of this unless I'm missing something.

    Please keep something in mind though, and this is important.

    We take chargebacks extremely seriously. If players feel that they should unite together against situations like this, trust me, casinos feel even STRONGER that we should unite against players who charge back intentionally in any way shape or form.

    Aside from the fact that intentionally charging back is blatant stealing, Chargebacks are THE single biggest reason casinos keep losing their US credit card processing solutions which ends up costing tens to hundreds of thousands of dollars every time it happens. Please, at the very least understand why casinos, ours included, take charge backs so seriously.

    That said, I don't know the situation here at all and I know that TaaaDaaa has been a good player in the past so I can only assume that whatever happened here was a mistake. If he'll contact me about it I'll look into what happened and try to resolve it.

    Jason

    Un mod o Taaadaaa possono per favore aggiornarmi su cosa è successo qui e inoltre, Taaadaaa puoi contattarmi personalmente anche a riguardo? E' la prima volta che ne sento parlare, a meno che non mi sfugga qualcosa.

    Per favore, tieni a mente una cosa, e questo è importante.

    Prendiamo estremamente sul serio i chargeback. Se i giocatori sentono che dovrebbero unirsi contro situazioni come questa, credetemi, i casinò si sentono ancora più FORTI nel dover unirsi contro i giocatori che riaddebitano intenzionalmente in qualsiasi modo o forma.

    A parte il fatto che il riaddebito intenzionale è un palese furto, i riaddebiti sono LA ragione principale per cui i casinò continuano a perdere le loro soluzioni di elaborazione delle carte di credito statunitensi, il che finisce per costare da decine a centinaia di migliaia di dollari ogni volta che accade. Per favore, almeno capisci perché i casinò, incluso il nostro, prendono così sul serio i riaddebiti.

    Detto questo, non conosco affatto la situazione qui e so che TaaaDaaa è stato un buon giocatore in passato, quindi posso solo supporre che qualunque cosa sia accaduta qui sia stato un errore. Se mi contatterà a riguardo, esaminerò cosa è successo e cercherò di risolverlo.

    Giasone

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have an update to this.

    I scoured old pms and realized that we were in discussions about this mid last month. I told TaaaDaaa to talk to the VIP manager at Paradise 8 about it to get it sorted out and that if that didn't work to let me know.

    He did send a message back saying that his initial deposits were returned to him and that he had settled his chargebacks with the other Rival casino in question and wanted his winnings.

    From what I can see I didn't respond to him and this is completely my fault If that's the case I apologize for this, I'm extremely busy (I handle some of the marketing for the Jet Set group on top of affiliate management) and while I'm usually very systematic and thorough, I do make mistakes and its possible that this slipped through the cracks. Looking back I thought that I had emailed him requesting all of the details so that I could talk to Rival but I can't find any email of this nature.

    In any case, I'm speaking to him now via emails and will get this sorted out one way or another.

    Jason

    Ho un aggiornamento a questo proposito.

    Ho analizzato i vecchi messaggi PM e mi sono reso conto che stavamo discutendo di questo a metà del mese scorso. Ho detto a TaaaDaaa di parlarne con il manager VIP del Paradise 8 per risolvere la cosa e di farmelo sapere se non avesse funzionato.

    Ha rispedito un messaggio dicendo che i suoi depositi iniziali gli erano stati restituiti e che aveva saldato i suoi riaddebiti con l'altro casinò Rival in questione e voleva le sue vincite.

    Da quello che posso vedere, non gli ho risposto ed è tutta colpa mia. Se è così, mi scuso per questo, sono estremamente occupato (mi occupo di parte del marketing per il gruppo Jet Set oltre alla gestione degli affiliati) e anche se di solito sono molto sistematico e accurato, commetto errori ed è possibile che questo sia sfuggito di mano. Ripensandoci, pensavo di avergli inviato un'e-mail richiedendo tutti i dettagli in modo da poter parlare con Rival, ma non riesco a trovare alcuna e-mail di questo tipo.

    In ogni caso, gli sto parlando adesso via e-mail e risolverò la questione in un modo o nell'altro.

    Giasone

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Jason,

    You can read about it here.  

    Thank you Jason.

    blue

    Ciao Jason,

    Puoi leggerlo qui .

    Grazie Jason.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    2 minutes worth of searching revealed this...
    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/rivals-issue-(continued)/msg139754/#msg139754

    funny how until somebody tries to organize a boycott, that no casino rep cared that a player was getting screwed.

    2 minuti di ricerca hanno rivelato questo...
    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/rivals-issue-(continua)/msg139754/#msg139754

    strano come finché qualcuno non tenta di organizzare un boicottaggio, a nessun rappresentante del casinò importi che un giocatore venga fregato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dumb question but here goes anyway.....

    What's a chargeback?!?  :-\

    Domanda stupida ma ecco qua comunque.....

    Cos'è un chargeback?!? :-\

  • Originale English Traduzione Italiano

    Not a dumb question at all.

    A chargeback is the reversal of a payment to an institution.  Example if you deposit $50 at a casino and then you say that you never made that deposit, the funds are reversed and the casino lose out.

    blue

    Non è affatto una domanda stupida.

    Un chargeback è lo storno di un pagamento a favore di un istituto. Ad esempio, se depositi $ 50 in un casinò e poi dici di non aver mai effettuato quel deposito, i fondi vengono stornati e il casinò perde.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Blue!

    Nothing at all against Taaa... but if someone does a chargeback, I can see why casinos would not be happy.

    So... If I deposited $25 at a casino and lost, I could tell the bank I didn't authorize the deposit and get my money back? 

    For the life of me, I can't see how I would ever be able to play/claim a win in the future if I did that.

    Must be missing something in regards to Taa's situation. Hope he gets the payment due as it appears he is a valued customer per the rep.

    Grazie Blu!

    Niente contro Taaa... ma se qualcuno effettuasse uno storno di addebito, capisco perché i casinò non ne sarebbero contenti.

    Quindi... Se depositassi $25 in un casinò e perdessi, potrei dire alla banca che non ho autorizzato il deposito e riavere indietro i miei soldi?

    Per quanto mi riguarda, non riesco a vedere come potrei mai giocare/rivendicare una vittoria in futuro se lo facessi.

    Deve mancare qualcosa riguardo alla situazione di Taa. Spero che riceva il pagamento dovuto poiché sembra che sia un cliente stimato secondo il rappresentante.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just read the link Blue provided and NOW get the chargeback situation with Taa. 

    Basta leggere il collegamento fornito da Blue e ORA ottenere la situazione di chargeback con Taa.

  • Originale English Traduzione Italiano

    So... If I deposited $25 at a casino and lost, I could tell the bank I didn't authorize the deposit and get my money back? 


    That's about it gabby.

    Knowing Taaadaaa as I do, I know for a fact that he would never intentionally do a chargeback.  That's definitely not his style.  An unfortunate oversight.

    blue

    Quindi... Se depositassi $25 in un casinò e perdessi, potrei dire alla banca che non ho autorizzato il deposito e riavere indietro i miei soldi?


    Questo è tutto, Gabby.

    Conoscendo Taaadaaa come me, so per certo che non farebbe mai intenzionalmente uno storno di addebito. Non è sicuramente il suo stile. Una sfortunata svista.

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    Max I certainly hope you're not referring to me.

    On the contarary, it took players trying to organize a boycott for this to be brought to my attention ..it has nothing to do with caring.

    Unfortunately, contrary to what you might think, I don't have the time in a day to constantly be scouring the forums for issues that pertain to our casinos, as much as I wish that I did.

    For the most part I rely on forum admins contacting me or players PM'ing me when an issue needs to be resolved. Which is exactly what happened in this case. I was made aware of this thread and immediately addressed.

    Gabby, Blue is exactly right.

    The problem is that every credit card processor has a threshold % of CB's to transactions that they will allow. This threshold is very low. If too many chargebacks occur then that casino will lose whats called their "merchant account" with that processor and they will not only lose the ability to process credit cards with that company but they will often also lose the reserve money that the processing company is holding as insurance. As I said, this can end up costing a considerable amount of money and will also prevent players from using their credit cards to deposit/withdraw at that casino unless another solution is acquired.

    Max, spero proprio che tu non ti riferisca a me.

    Al contrario, ci sono voluti dei giocatori che cercavano di organizzare un boicottaggio perché questo fosse portato alla mia attenzione... non ha nulla a che fare con la cura.

    Sfortunatamente, contrariamente a quanto potresti pensare, non ho il tempo ogni giorno per setacciare costantemente i forum alla ricerca di questioni che riguardano i nostri casinò, per quanto vorrei farlo.

    Per la maggior parte mi affido agli amministratori del forum che mi contattano o ai giocatori che mi inviano un messaggio privato quando è necessario risolvere un problema. Che è esattamente quello che è successo in questo caso. Sono stato informato di questo thread e ho subito risposto.

    Gabby, Blue ha esattamente ragione.

    Il problema è che ogni processore di carte di credito ha una soglia percentuale di CB per le transazioni che consentirà. Questa soglia è molto bassa. Se si verificano troppi storni di addebito, il casinò perderà quello che viene chiamato il suo "conto commerciante" con quel processore e non solo perderà la capacità di elaborare carte di credito con quella società, ma spesso perderà anche il denaro di riserva che la società di elaborazione detiene. come assicurazione. Come ho detto, questo può costare una notevole quantità di denaro e impedirà anche ai giocatori di utilizzare le loro carte di credito per depositare/prelevare in quel casinò a meno che non venga acquisita un'altra soluzione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    My understanding is that Taadaaa made the chargeback at Tropica Casino only ( I stand corrected if thats not the case ).

    Jason did he made any chargebacks at Paradise8, Cocoa Casino or ThisIsVegas ?

    If that is not the case his winnings should be paid in full.

    cheers
    Zuga

    Da quanto mi risulta, Taadaaa ha effettuato lo storno di addebito solo al Tropica Casino (mi correggo se non è così).

    Jason ha effettuato storni di addebito a Paradise8, Cocoa Casino o ThisIsVegas?

    In caso contrario, le sue vincite dovrebbero essere pagate per intero.

    saluti
    Zuga

    Valutati:

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    0.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    I should mention quickly that if the issue with TaaaDaaa was an eCheck one like he says, this is not the same kind of Chargeback that we have been discussing but more of an "insufficient funds in the account" type mistake that should be easy to resolved (as it was) and which shouldn't be considered a "chargeback" in the true sense of the word.

    Dovrei menzionare rapidamente che se il problema con TaaaDaaa fosse un eCheck come dice lui, non si tratterebbe dello stesso tipo di chargeback di cui abbiamo discusso ma più di un errore di tipo "fondi insufficienti nel conto" che dovrebbe essere facile da risolvere (così com'era) e che non deve essere considerato un “chargeback” nel vero senso della parola.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I believe it was an echeck but I think Taaadaaa should confirm that to you.

    blue

    Credo che sia stato un controllo elettronico, ma penso che Taaadaaa dovrebbe confermartelo.

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    Just read your comment Zuga. To my knowledge he did not make any chargebacks at any of our 3 casinos, no. The way I understand it the chargebacks he made at Tropica were resolved anyway so I should be able to get him his winnings at P8 unless I'm missing something.

    That said, if these were ACTUAL chargebacks that were unrecovered at Tropica that person would absolutely not be getting any cashout at ANY Rival casino as they all use the same processing and merchant accounts. These policies are in place for a good reason. Every processing department has to protect itself. Please read my past posts if you don't understand what I mean.

    Basta leggere il tuo commento Zuga. Per quanto ne so, non ha effettuato alcun addebito in nessuno dei nostri 3 casinò, no. A quanto ho capito, gli storni di addebito che ha fatto a Tropica sono stati comunque risolti, quindi dovrei essere in grado di fargli ottenere le sue vincite a P8, a meno che non mi perda qualcosa.

    Detto questo, se si trattasse di addebiti REALI non recuperati a Tropica, quella persona non otterrebbe assolutamente alcun prelievo in NESSUN casinò Rival poiché utilizzano tutti la stessa elaborazione e gli stessi conti commerciante. Queste politiche sono in atto per una buona ragione. Ogni reparto di lavorazione deve tutelarsi. Per favore leggi i miei post precedenti se non capisci cosa intendo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I should mention quickly that if the issue with TaaaDaaa was an eCheck one like he says, this is not the same kind of Chargeback that we have been discussing but more of an "insufficient funds in the account" type mistake that should be easy to resolved (as it was) and which shouldn't be considered a "chargeback" in the true sense of the word.


    I know this has nothing to do with your casino or with TaaaDaaa's ordeal but I was going through this same situation when he was but with Tropica Casino.  I had money in my account, and three withdrawals totaling 1580.00.  My chargeback was due to insufficient funds and from e-wallet express.  If you are saying that it really is not a chargeback than I don't know why Tropica emailed me as they did with their results regarding my chargeback.

    Hi Cindy,

    Please accept my apologies for getting back to you today only.

    Unfortunately, Management are adamant that winnings on any chargebacks will not be granted. We have therefore decided to return the deposits to you. 3 x $30 and 1 x $50 deposits has been credited back to your account.

    Although your account has been settled, we can't be guaranteed that it would have been settled, had there not been winnings due to you and therefore voided the winnings.

    Kind regards,
    Duwayne

    I paid them back in a timely manner and what is funny is that they would not contact me or answer my emails pretty much until I paid them back.  I was going to pay it back regardless. When I read their email I felt like if they told me I wasn't going to be paid my withdrawals they assumed I wouldn't pay back my chargeback.  I somewhat feel like that is why it took them so long to email me back.  It is pretty much the same thing they stated in their email to me but the shoe was on the other foot.  Make sense?  I am over it now but I had to ring in when another casino rep gives a different definition of a chargeback.  

    Dovrei menzionare rapidamente che se il problema con TaaaDaaa fosse un eCheck come dice lui, non si tratterebbe dello stesso tipo di chargeback di cui abbiamo discusso ma più di un errore di tipo "fondi insufficienti nel conto" che dovrebbe essere facile da risolvere (così com'era) e che non deve essere considerato un “chargeback” nel vero senso della parola.


    So che questo non ha nulla a che fare con il tuo casinò o con il calvario di TaaaDaaa, ma stavo attraversando la stessa situazione quando lui era con Tropica Casino. Avevo soldi sul mio conto e tre prelievi per un totale di 1580,00. Il mio riaddebito era dovuto a fondi insufficienti e all'e-wallet express. Se stai dicendo che in realtà non si tratta di uno storno di addebito, non so perché Tropica mi abbia inviato un'e-mail come hanno fatto con i risultati relativi al mio storno di addebito.

    Ciao Cindy,

    Per favore accetta le mie scuse per averti risposto solo oggi.

    Sfortunatamente, la direzione è fermamente convinta che le vincite su eventuali storni di addebito non verranno concesse. Abbiamo quindi deciso di restituirvi i depositi. 3 depositi da $ 30 e 1 x $ 50 sono stati riaccreditati sul tuo conto.

    Anche se il tuo conto è stato saldato, non possiamo garantire che sarebbe stato saldato se non ci fossero state vincite dovute a te e quindi annullate le vincite.

    Cordiali saluti,
    Duwayne

    Li ho ripagati in modo tempestivo e la cosa divertente è che non mi avrebbero contattato o risposto alle mie e-mail finché non li avessi ripagati. Lo avrei ripagato comunque. Quando ho letto la loro e-mail mi sono sentito come se mi avessero detto che non avrei ricevuto il pagamento dei prelievi, avrebbero pensato che non avrei rimborsato il mio chargeback. In un certo senso ho la sensazione che questo sia il motivo per cui ci è voluto così tanto tempo per rispondermi via email. È più o meno la stessa cosa che mi hanno detto nella loro e-mail, ma la scarpa era sull'altro piede. Ha senso? Adesso ho finito, ma ho dovuto chiamare quando un altro rappresentante del casinò ha dato una definizione diversa di storno di addebito.
  • Originale English Traduzione Italiano

    Just read your comment Zuga. To my knowledge he did not make any chargebacks at any of our 3 casinos, no. The way I understand it the chargebacks he made at Tropica were resolved anyway so I should be able to get him his winnings at P8 unless I'm missing something.

    That said, if these were ACTUAL chargebacks that were unrecovered at Tropica that person would absolutely not be getting any cashout at ANY Rival casino as they all use the same processing and merchant accounts. These policies are in place for a good reason. Every processing department has to protect itself. Please read my past posts if you don't understand what I mean.


    It seems you have a different view than Tropica.  You said "if" a chargeback is not recovered they would not get a withdrawal.  My chargebacks were recovered by me and not without a hassle from the casino or threats.  I emailed them constantly telling them the situation and that I was paying them back.  I did do that but still lost my withdrawals AND the cash that was in my account when I got locked out.

    Basta leggere il tuo commento Zuga. Per quanto ne so, non ha effettuato alcun addebito in nessuno dei nostri 3 casinò, no. A quanto ho capito, gli storni di addebito che ha fatto a Tropica sono stati comunque risolti, quindi dovrei essere in grado di fargli ottenere le sue vincite a P8, a meno che non mi perda qualcosa.

    Detto questo, se si trattasse di addebiti REALI non recuperati a Tropica, quella persona non otterrebbe assolutamente alcun prelievo in NESSUN casinò Rival poiché utilizzano tutti la stessa elaborazione e gli stessi conti commerciante. Queste politiche sono in atto per una buona ragione. Ogni reparto di lavorazione deve tutelarsi. Per favore leggi i miei post precedenti se non capisci cosa intendo.


    Sembra che tu abbia una visione diversa da Tropica. Hai detto che "se" uno storno di addebito non viene recuperato, non avrebbero ottenuto un prelievo. I miei storni di addebito sono stati recuperati da me e non senza problemi da parte del casinò o minacce. Ho inviato loro email costantemente raccontando loro la situazione e che li stavo ripagando. L'ho fatto, ma ho comunque perso i miei prelievi E il denaro che era nel mio conto quando sono stato bloccato.
  • Originale English Traduzione Italiano

    I want to add one more thing and I'll hush....atleast in TaaaDaaa's case he seems to have someone in his corner as his voice (Jason) to help him.  I had no one.....just myself....which did NO good.

    Voglio aggiungere un'altra cosa e starò zitto...almeno nel caso di TaaaDaaa sembra avere qualcuno al suo fianco come voce (Jason) per aiutarlo. Non avevo nessuno... solo me stesso... il che NON andava bene.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I just sent you an email Jason and I just pasted here also.



    I understand the casinos dont like players who have chargebacks and for us, the players, do not want to be in this situation as well because it is a completely nightmare and I just want to tell you that I did not intentionally want to have these chargebacks, but things happened.  Here is my story, let's me start with paradise8 first,


    The chargeback was not directly from paradise8, it was at Tropica casino.  I made $30 deposit at paradise8 on 11/07, it was a good deposit came from the cash available in my echeck account at a time.  On 11/15, I received an email from paradise8 that my winning were voided because I had a chargeback with one of Rival powered casino.  I emailed paradise8 back and asked my winning to be honored as I have settled the charge back with Tropica.  Paradise8 said they would review my account to see if winning could be returned, but later they still said winning was voided.

    how the chargeback happen in first place?

    I did not check my bank statement regularly as I was shorted couple dollars in my bank account and echeck couldnt debit $25 that I deposited to Tropica.

    I have settled the chargeback with Tropica as quickly as I could and also deposit money into my bank to bring it back to good standing cuz I know there were some more incoming deposits I made to Tropica ($200) and Cocoa ($100) using echeck. 

    Because of the charge back I had with Tropica, my bank began to charge me too many non sufficient fees, $34 fee for every transaction I made by the card for buying cigarette, food, gas,...as a result, echeck could debit money from my bank account for Tropica deposits, but not the two $50 deposit at Cocoa and that was how I got the chargeback with Cocoa at that time.

    For Cocoa,

    I made $50 deposit to Cocoa on 11/05 and made a withdrawal within the same day, as I kept on checking in my history and kept seeing the message "the withdrawal is proccesing", as I waited forever to get my withdrawal.  I made another $50 on 11/13 and $50 on 11/14.  I ended up have chargebacks with these two deposits at Cocoa (read above how I got these chargebacks) and I did not intend to have these chargebacks.  I could ask support to reverse my $600 withdrawal to my account and use this money to deposit, instead of making two more deposits to get the chargebacks.  Again, I thought I had the money available in my bank (if my bank did not charge too many non sufficient fees, I would have enough money to cover all my deposits by echeck during this time period), and to show that I didnot intend to have these chargebacks. 

    I have also settled these chargebacks with Cocoa a week later, and my winning still was voided.

    The winning I had with paradise8 came from two good deposits, not from the chargebacks, and it did not matter how explain to paradise8 and cocoa, they wouldnt want to listen.  I felt like (you are screw, thank you very much, we dont have to pay you) and you (Jason) were too busy and I thought I was ignored by you, so I was helpless.  I was so frustrated and just closed my account with Paradise8 and Cocoa because I felt I was treated unfairly, so please help me out on this situation.  Username is haudaica at both casinos.



    thanks alot.

    Ti ho appena inviato un'e-mail Jason e l'ho incollata anche qui.



    Capisco che ai casinò non piacciono i giocatori che hanno storni di addebito e anche noi giocatori non vogliamo trovarci in questa situazione perché è un vero incubo e voglio solo dirvi che non volevo intenzionalmente avere questi storni di addebito , ma le cose sono successe. Ecco la mia storia, cominciamo prima con Paradise8,


    Il chargeback non è stato effettuato direttamente da paradise8, ma al casinò Tropica. Ho effettuato un deposito di $ 30 su Paradise8 il 7/11, è stato un buon deposito proveniente dai contanti disponibili alla volta nel mio conto elettronico. Il 15/11, ho ricevuto un'e-mail da paradise8 che mi informava che la mia vincita era stata annullata perché avevo ricevuto uno storno di addebito con uno dei casinò Rival. Ho risposto via email a Paradise8 e ho chiesto che la mia vincita venisse onorata poiché avevo saldato l'addebito con Tropica. Paradise8 ha detto che avrebbero esaminato il mio account per vedere se la vincita potesse essere restituita, ma in seguito hanno comunque detto che la vincita era stata annullata.

    come avviene il chargeback in primo luogo?

    Non ho controllato regolarmente il mio estratto conto perché ero in corto di un paio di dollari sul mio conto bancario e echeck non poteva addebitare $ 25 che avevo depositato su Tropica.

    Ho saldato il riaddebito con Tropica il più rapidamente possibile e ho anche depositato denaro nella mia banca per riportarlo in regola perché so che c'erano altri depositi in entrata che ho effettuato a Tropica ($ 200) e Cocoa ($ 100) utilizzando echeck.

    A causa del riaddebito che ho avuto con Tropica, la mia banca ha iniziato ad addebitarmi troppe commissioni non sufficienti, una commissione di $ 34 per ogni transazione effettuata con la carta per l'acquisto di sigarette, cibo, gas,... di conseguenza, echeck potrebbe addebitare soldi dal mio conto bancario per i depositi Tropica, ma non i due depositi di $ 50 presso Cocoa ed è così che ho ottenuto lo storno di addebito con Cocoa in quel momento.

    Per il cacao,

    Ho effettuato un deposito di $ 50 su Cocoa il 05/11 e ho effettuato un prelievo lo stesso giorno, poiché continuavo a controllare la mia cronologia e continuavo a vedere il messaggio "il prelievo è in corso", mentre aspettavo per sempre di ricevere il prelievo. Ho guadagnato altri $ 50 il 13/11 e $ 50 il 14/11. Alla fine ho ricevuto degli storni di addebito con questi due depositi presso Cocoa (leggi sopra come ho ottenuto questi storni di addebito) e non avevo intenzione di ricevere questi storni di addebito. Potrei chiedere supporto per annullare il prelievo di $ 600 sul mio conto e utilizzare questo denaro per depositare, invece di effettuare altri due depositi per ottenere gli storni di addebito. Ancora una volta, pensavo di avere i soldi disponibili nella mia banca (se la mia banca non avesse addebitato troppe commissioni non sufficienti, avrei avuto abbastanza soldi per coprire tutti i miei depositi tramite echeck durante questo periodo di tempo), e per dimostrare che non avevo intenzione avere questi riaddebiti.

    Ho anche saldato questi riaddebiti con Cocoa una settimana dopo e la mia vincita è stata annullata.

    La vincita che ho avuto con Paradise8 proveniva da due buoni depositi, non dai riaddebiti, e non importava come spiegare a Paradise8 e Cocoa, non avrebbero voluto ascoltare. Mi sentivo come (sei un fottuto, grazie mille, non dobbiamo pagarti) e tu (Jason) eravate troppo occupati e pensavo di essere stato ignorato da voi, quindi ero impotente. Ero così frustrato e ho chiuso il mio account con Paradise8 e Cocoa perché sentivo di essere stato trattato ingiustamente, quindi per favore aiutami in questa situazione. Il nome utente è haudaica in entrambi i casinò.



    molte grazie.

    Valutati:

    2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    hate to say it, but yes jason, i was indeed referring to you. maybe "care" was the appropriate word in this particular instance, but it sure seems to me that casinos really don't care when it comes to player problems, and even moreso when it comes to US players, as we have limited places to play.

    funny how you were seemingly unaware that there was a significant problem, until the idea of a boycott was brought up, but as soon as that was mentioned...here you are adressing the situation.

    my deposits go to casinos that have GREAT customer service. period. thats the only diference between them, the games are the same everywhere...sorry if the truth hurts.

    sorry that you are stretched so thin that you don't have time to respond to all issues, but as players, we should NOT have to come to various forums around the net to try to get problems resolved. your CSR's should be able to rectify most, if not all problems BEFORE they come to this.

    Odio dirlo, ma sì, Jason, mi riferivo proprio a te. forse "cura" era la parola appropriata in questo caso particolare, ma sicuramente mi sembra che ai casinò non importi davvero quando si tratta dei problemi dei giocatori, e ancora di più quando si tratta di giocatori statunitensi, dato che abbiamo posti limitati in cui giocare .

    è strano come tu fossi apparentemente inconsapevole dell'esistenza di un problema significativo, finché non è stata avanzata l'idea di un boicottaggio, ma non appena se ne è parlato... eccoti ad affrontare la situazione.

    i miei depositi vanno ai casinò che offrono un OTTIMO servizio clienti. periodo. questa è l'unica differenza tra loro, i giochi sono gli stessi ovunque... scusate se la verità fa male.

    mi dispiace che tu sia così esaurito da non avere il tempo di rispondere a tutti i problemi, ma come giocatori, NON dovremmo essere costretti a visitare i vari forum in rete per cercare di risolvere i problemi. i tuoi CSR dovrebbero essere in grado di correggere la maggior parte, se non tutti i problemi PRIMA di arrivare a questo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Because Jason is now looking into this issue, I will now withdraw my call for the boycott of this contest and encourage others to participate.

    I want to thank everyone for supporting TAAADAAA I am proud to be a member of this fine and decent website.

    Poiché Jason sta ora esaminando la questione, ritirerò il mio appello per il boicottaggio di questo concorso e incoraggerò gli altri a partecipare.

    Voglio ringraziare tutti per aver supportato TAAADAAA. Sono orgoglioso di essere un membro di questo sito bello e dignitoso.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Jason, I have to type something here and I want you to understand I am not referring to any of the casinos you work for.  You said chargebacks are like stealing and you are right.  Stealing to me is also when an online casino doesnt pay its players in 10 weeks.  They ignore all emails, customer service says thats not their department, no one gives a straight answer when can a person reach someone in the finance department  and the casino has non operating phone numbers or false phone numbers posted on their websites. Oh and the latest one, "your account has been sent to the fraud and security department for inconsistencies in your account" when a person has done nothing wrong.  Stealing is a 2 way street.  Fine, give a person 7 to 10 days to straighten out a chargeback if they have a withdrawal pending and maybe charge them a $100 fee for time spent by a casino employee on their account but keeping their whole withdrawal money is STEALING.

    Jason, devo scrivere qualcosa qui e voglio che tu capisca che non mi riferisco a nessuno dei casinò per cui lavori. Hai detto che i chargeback sono come rubare e hai ragione. Rubare per me è anche quando un casinò online non paga i suoi giocatori in 10 settimane. Ignorano tutte le e-mail, il servizio clienti dice che non è il loro dipartimento, nessuno dà una risposta diretta quando una persona può contattare qualcuno nel dipartimento finanziario e il casinò ha numeri di telefono non operativi o numeri di telefono falsi pubblicati sui loro siti web. Oh e l'ultimo, "il tuo account è stato inviato al dipartimento antifrode e sicurezza per incoerenze nel tuo account" quando una persona non ha fatto nulla di male. Rubare è una strada a doppio senso. Bene, dai a una persona da 7 a 10 giorni per risolvere uno storno di addebito se ha un prelievo in sospeso e magari addebitargli una commissione di $ 100 per il tempo trascorso da un dipendente del casinò sul proprio conto, ma trattenere l'intero denaro prelevato è RUBARE.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Max, I really don't appreciate the insinuation that I am only dealing with this because of the suggestion of a boycott.

    If you had other instances which suggest this about my character then by all means, bring them up here and you'll have a leg to stand on. If you don't then keep your personal hunches and negative feelings which don't help the situation whatsoever to yourself and come to the table with facts.

    I do agree with you on one point though. I AM stretched thin and I don't have time to deal with every player concern, there's a good reason for this though. I am not a player manager, I'm an affiliate manager. I come on here and help, not because it's my job, but because I care about the reputation of the casinos I represent and the players who play at them. Please keep that in mind.

    That said, 99% of the time the customer support at the casinos do a great job. I speak to the VIP managers at the 3 casinos regularly and, like me, they genuinely care about the players at the casinos they work for. Mistakes do happen though, and sometimes the wrong decision is made. When this happens, a forum mod contacts me and I'm more than happy to intervene on behalf of a player to make sure the right thing is done. I'm going to look through this situation carefully and if it turns out that the wrong decision WAS made I'm confident I can have the decision overturned.

    Regardless of what you might think. I'm doing this not because of a threatened boycott at at forum, but because I care about players being treated fairly and the right thing being done.

    Max, davvero non apprezzo l'insinuazione che mi sto occupando di questa cosa solo per suggerire un boicottaggio.

    Se avete altri casi che suggeriscono questo riguardo al mio carattere, allora portateli qui e avrete una gamba su cui stare in piedi. In caso contrario, tieni per te le tue intuizioni personali e i sentimenti negativi che non aiutano in alcun modo la situazione e vieni al tavolo con i fatti.

    Sono d'accordo con te su un punto però. Sono a corto di risorse e non ho tempo per occuparmi di tutte le preoccupazioni dei giocatori, c'è però una buona ragione per questo. Non sono un manager di giocatori, sono un manager di affiliazione. Vengo qui e aiuto, non perché sia il mio lavoro, ma perché ho a cuore la reputazione dei casinò che rappresento e dei giocatori che ci giocano. Per favore, tienilo a mente.

    Detto questo, il 99% delle volte l’assistenza clienti nei casinò fa un ottimo lavoro. Parlo regolarmente con i manager VIP dei 3 casinò e, come me, si preoccupano sinceramente dei giocatori dei casinò per cui lavorano. Tuttavia gli errori accadono e talvolta viene presa la decisione sbagliata. Quando ciò accade, un mod del forum mi contatta e sono più che felice di intervenire per conto di un giocatore per assicurarmi che venga fatta la cosa giusta. Esaminerò attentamente questa situazione e se si scopre che è stata presa la decisione sbagliata, sono fiducioso di poter annullare la decisione.

    Indipendentemente da ciò che potresti pensare. Lo faccio non a causa di una minaccia di boicottaggio al forum, ma perché mi interessa che i giocatori vengano trattati equamente e che venga fatta la cosa giusta.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hate to say it, but yes jason, i was indeed referring to you. maybe "care" was the appropriate word in this particular instance, but it sure seems to me that casinos really don't care when it comes to player problems, and even moreso when it comes to US players, as we have limited places to play.

    funny how you were seemingly unaware that there was a significant problem, until the idea of a boycott was brought up, but as soon as that was mentioned...here you are adressing the situation.

    my deposits go to casinos that have GREAT customer service. period. thats the only diference between them, the games are the same everywhere...sorry if the truth hurts.

    sorry that you are stretched so thin that you don't have time to respond to all issues, but as players, we should NOT have to come to various forums around the net to try to get problems resolved. your CSR's should be able to rectify most, if not all problems BEFORE they come to this.


    It was me that alerted Jason to the problem. 

    As Jason said, he is absolutely stretched at the moment and is clearly working outside of his "standard paid hours".    I for one appreciate his quick response to my message to him.

    I have no doubt that Jason will do his best to rectify the position for Taaadaaa.

    blue




    Odio dirlo, ma sì, Jason, mi riferivo proprio a te. forse "cura" era la parola appropriata in questo caso particolare, ma sicuramente mi sembra che ai casinò non importi davvero quando si tratta dei problemi dei giocatori, e ancora di più quando si tratta di giocatori statunitensi, dato che abbiamo posti limitati in cui giocare .

    è strano come tu fossi apparentemente inconsapevole dell'esistenza di un problema significativo, finché non è stata avanzata l'idea di un boicottaggio, ma non appena se ne è parlato... eccoti ad affrontare la situazione.

    i miei depositi vanno ai casinò che offrono un OTTIMO servizio clienti. periodo. questa è l'unica differenza tra loro, i giochi sono gli stessi ovunque... scusate se la verità fa male.

    mi dispiace che tu sia così esaurito da non avere il tempo di rispondere a tutti i problemi, ma come giocatori, NON dovremmo essere costretti a visitare i vari forum in rete per cercare di risolvere i problemi. i tuoi CSR dovrebbero essere in grado di correggere la maggior parte, se non tutti i problemi PRIMA di arrivare a questo.


    Sono stato io ad avvisare Jason del problema.

    Come ha detto Jason, è assolutamente stressato al momento e sta chiaramente lavorando al di fuori del suo "orario retribuito standard". Per quanto mi riguarda, apprezzo la sua rapida risposta al mio messaggio.

    Non ho dubbi che Jason farà del suo meglio per correggere la posizione di Taaadaaa.

    blu



  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Blue, In talks with Taaadaaa right now. Checked his accounts at the casinos and spoke briefly to Rival. Should be resolved soon.

    Just a quick suggestion to all players. If you every have an issue that you feel is being unjustly handled by P8, CC or TIV, immediately request that the issue be forwarded to the VIP manager at that casino. I know all three and they are great people that will go to bat for you.

    If for some reason you don't get a response from them, then feel free to contact a mod here like blue and they'll get in touch with me smiley

    Jason

    Grazie Blue, sono in trattativa con Taaadaaa proprio adesso. Controllò i suoi conti ai casinò e parlò brevemente con Rival. Dovrebbe essere risolto presto.

    Solo un rapido suggerimento a tutti i giocatori. Se hai un problema che ritieni sia stato gestito ingiustamente da P8, CC o TIV, richiedi immediatamente che il problema venga inoltrato al manager VIP di quel casinò. Li conosco tutti e tre e sono persone fantastiche che batteranno per te.

    Se per qualche motivo non ricevi una risposta da loro, sentiti libero di contattare un mod qui come blue e loro si metteranno in contatto con me smiley

    Giasone

  • Originale English Traduzione Italiano

    Oh, btw, Gunny, I agree 100%.

    Oh, comunque, Gunny, sono d'accordo al 100%.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks so much Jason for your help.  My winning $620 was recovered and now in my paradise8 account.  Please also help me out with Cocoa casino.

    Many thanks.

    cool

    Grazie mille Jason per il tuo aiuto. I miei $620 vincenti sono stati recuperati e ora sono nel mio account paradise8. Per favore aiutami anche con Cocoa Casino.

    Grazie molto.

    cool

    Valutati:

    3/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    This is great TAADAA and I'm so happy for you cheesy

    This shows that there is something good even in the world of Rival casinos, and that if we work together and look after eachother we can make a change.
    Thanks to you Genenco that started this and to Jason that really seems to care.
    I will not open my accounts at the three casinos again, but I promice I will stop talking behind their backs.

    È fantastico TAADAA e sono così felice per te cheesy

    Ciò dimostra che c'è qualcosa di buono anche nel mondo dei casinò Rival e che se lavoriamo insieme e ci prendiamo cura gli uni degli altri possiamo apportare un cambiamento.
    Grazie a te Genenco che hai iniziato tutto questo e a Jason che sembra davvero preoccuparsene.
    Non aprirò più i miei conti nei tre casinò, ma prometto che smetterò di parlare alle loro spalle.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I have to give Jason kudos for taking the time to come here and explain things.

    I have deposited at a few casinos who couldn't care less if I came back or not and know for a fact no rep would help me out if something happened.  

    If someone is willing to correct a wrong and take the time to address the issue, it speaks volumes, at least for me.

    Also.... very nice of Geneco and Blue to step up and help out Taa.  smiley

    Devo fare i miei complimenti a Jason per aver trovato il tempo di venire qui e spiegare le cose.

    Ho depositato in alcuni casinò a cui non importava di meno se tornassi o meno e so per certo che nessun rappresentante mi aiuterebbe se succedesse qualcosa.

    Se qualcuno è disposto a correggere un errore e prendersi il tempo per affrontare il problema, questo la dice lunga, almeno per me.

    Inoltre... è stato molto gentile da parte di Geneco e Blue farsi avanti e aiutare Taa. smiley

  • Originale English Traduzione Italiano


    Great going (genenco)we should all be like you,and join together for what is right.
    You all have made my day.
    Thank you all for helping,Im so lucky i found you all at LCB,as if i have had a bit of trouble
    i say LCB and they start to listen.

    Thank you  cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy


    Ottimo lavoro (genenco), dovremmo essere tutti come te e unirci per ciò che è giusto.
    Mi avete rallegrato la giornata.
    Grazie a tutti per l'aiuto, sono così fortunato di avervi trovato tutti alla LCB, come se avessi avuto qualche problema
    dico LCB e loro iniziano ad ascoltare.

    Grazie cheesycheesycheesycheesycheesy
  • Originale English Traduzione Italiano

    ya, cocoa screwed me over in a contest.

    sì, il cacao mi ha fregato in una gara.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks so much Jason for your help.  My winning $620 was recovered and now in my paradise8 account.  Please also help me out with Cocoa casino.

    Many thanks.

    cool


    Definitely a result Taaadaaa.  Congrats.

    Thank you Jason, you are a diamond.

    blue

    Grazie mille Jason per il tuo aiuto. I miei $620 vincenti sono stati recuperati e ora sono nel mio account paradise8. Per favore aiutami anche con Cocoa Casino.

    Grazie molto.

    cool


    Decisamente un risultato Taaadaaa. Congratulazioni.

    Grazie Jason, sei un diamante.

    blu
    Valutati:

    4.5/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Glad this finally got resolved, congrats Taadaa!

    Thanks Jason for convincing them to do the right thing.

    You hit the nail on the head when you say there is a big difference between an initial chargeback (creditcard mostly) and an uncleared deposit.
    The first one is a clear case of fraud, and fraudsters should be dragged out in the street and waterboarded.
    I fully understand and support the casino taking the hard line when it comes to fraud.

    But thats what bothered me most, that Taadaa was immediately labelled as a fraudster, while anyone with a brain the size of a peanut could easily figure out that it was a mistake, no evil intentions.

    Big thumbs up to Geneco for stepping up to the plate!


    Sono contento che questo problema finalmente si sia risolto, congratulazioni Taadaa!

    Grazie Jason per averli convinti a fare la cosa giusta.

    Colpisci nel segno quando dici che c'è una grande differenza tra uno storno di addebito iniziale (principalmente su carta di credito) e un deposito non liquidato.
    Il primo è un chiaro caso di frode e i truffatori dovrebbero essere trascinati per strada e sottoposti a waterboarding.
    Comprendo pienamente e sostengo il fatto che il casinò adotti la linea dura quando si tratta di frode.

    Ma quello che mi dava più fastidio era che Taadaa fosse stato immediatamente etichettato come un truffatore, mentre chiunque avesse un cervello grande quanto una nocciolina avrebbe potuto facilmente capire che si era trattato di un errore, senza cattive intenzioni.

    Grandi complimenti a Geneco per essersi fatto avanti nel piatto!


  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks to everyone who supported and helped in this occurance. I was really nervous about posting, but the feeling of "This isin't fair" hit me hard enough to press the post button.

    Many thanks to Blue for alerting Jason and major kudos for Jason to look carefully at this and realize that TAAADAAA wasn't trying to scam what may very well be a good casino.

    I know I will most likely never meet any here, but it sure feels good to extend a helping hand and help in getting results.

    Again, thank you all for making this occurance come to a good conclusion. cool

    Grazie a tutti coloro che hanno supportato e aiutato in questa evenienza. Ero davvero nervoso all'idea di pubblicare, ma la sensazione di "Non è giusto" mi ha colpito abbastanza forte da premere il pulsante di pubblicazione.

    Mille grazie a Blue per aver avvisato Jason e grandi complimenti a Jason per aver osservato attentamente la cosa e rendersi conto che TAAADAAA non stava cercando di truffare quello che potrebbe benissimo essere un buon casinò.

    So che molto probabilmente non incontrerò mai nessuno qui, ma sicuramente è bello tendere una mano e aiutare a ottenere risultati.

    Ancora una volta, grazie a tutti per aver portato questo evento a una buona conclusione. cool

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you Jason for helping TAAAADAAA out.  Geneco, thanks for rallying the troops together to help a fellow member out and thanks to Blue for contacting Jason.  Its obvious if we all stick together we can make a difference.

    Grazie Jason per aver aiutato TAAAADAAA. Geneco, grazie per aver radunato le truppe per aiutare un altro membro e grazie a Blue per aver contattato Jason. È ovvio che se restiamo tutti uniti possiamo fare la differenza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    updated:  my winning of $600 is recovered and now in my Cocoa account.  Once again, thank you so  so very much Jason for taking your time to help.  Found out from your emails that my winnings from paradise8 and cocoa were recovered, I was so happy and I feel like a fat kid loves cake.  It's like my best christmas gift ever.  Paradise8 and Cocoa were in my top 5 of Rival casinos before, but  their reputation were viewed differently by me after the last incident.  With your help, they are now back in my top 5 rival casinos again and I bet there are many other players who follow my issue or view this thread will see paradise8 and cocoa are trusted, reputable, good casinos  again.
    Special thanks to geneco for creating this thread. My hope of getting back my winning was gone and your magic thread found its way to Jason.
    thanks blueday for notifying Jason about this thead
    thanks everyone for your support

    Merry Christmas

    cool cool cool

    aggiornato: la mia vincita di $ 600 è stata recuperata e ora è nel mio account Cocoa. Ancora una volta, grazie mille Jason per aver dedicato del tempo per aiutarmi. Ho scoperto dalle tue e-mail che le mie vincite da paradise8 e cacao sono state recuperate, ero così felice e mi sento come se un bambino grasso adorasse la torta. È come il mio miglior regalo di Natale di sempre. Paradise8 e Cocoa erano già nella mia top 5 dei casinò Rival, ma la loro reputazione è stata vista in modo diverso da me dopo l'ultimo incidente. Con il tuo aiuto, ora sono di nuovo tra i miei primi 5 casinò rivali e scommetto che ci sono molti altri giocatori che seguono il mio problema o visualizzano questo thread e vedranno che Paradise8 e Cocoa sono di nuovo casinò affidabili, rispettabili e buoni.
    Un ringraziamento speciale a geneco per aver creato questo thread. La mia speranza di recuperare la mia vincita era svanita e il tuo filo magico è arrivato a Jason.
    grazie blueday per aver informato Jason di questo problema
    grazie a tutti per il vostro supporto

    Buon Natale

    coolcoolcool

  • Originale English Traduzione Italiano

    Very welcome TaaaDaaa! cheesy

    Glad to have helped. Like I told you in my email, I'm glad that this was brought to my attention because what happened in your case should by no means be lumped into the same category as players who actually "charge back".

    Yours was a simple mistake and in no way warranted cashouts being removed once the funds were recovered.

    Molto gradito TaaaDaaa! cheesy

    Sono contento di aver aiutato. Come ti ho detto nella mia email, sono felice che questo sia stato portato alla mia attenzione perché quello che è successo nel tuo caso non dovrebbe in alcun modo essere classificato nella stessa categoria dei giocatori che effettivamente "riaddebitano".

    Il tuo è stato un semplice errore e non giustificava in alcun modo la rimozione dei prelievi una volta recuperati i fondi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank you Jason for a fantastic outcome - I for one am truly relieved for Taaadaaa.  I had assumed that Taaadaaa would have been in conversation with you when all this kicked off.  In any event, it's a great outcome and Jason, you are up there with the best of them.  Honesty and fairness - two great attributes to name but a few.  

    Thank you again.

    Genenco - thank you for your thread and your courage to post it.   kiss

    blue

    Grazie Jason per il risultato fantastico: io per primo sono davvero sollevato per Taaadaaa. Immaginavo che Taaadaaa stesse conversando con te quando tutto questo è iniziato. In ogni caso, è un ottimo risultato e Jason, tu sei tra i migliori di loro. Onestà e correttezza: due grandi attributi, per citarne solo alcuni.

    Grazie ancora.

    Genenco: grazie per il tuo thread e il coraggio di pubblicarlo. kiss

    blu

  • Originale English Traduzione Italiano

    thanks blue and geneco

    you guys can expect to receive christmas gift from me, I'll pm you when it's ready to be sent, smiley


    Thank you Jason for a fantastic outcome - I for one am truly relieved for Taaadaaa.  I had assumed that Taaadaaa would have been in conversation with you when all this kicked off.  In any event, it's a great outcome and Jason, you are up there with the best of them.  Honesty and fairness - two great attributes to name but a few. 

    Thank you again.

    Genenco - thank you for your thread and your courage to post it.  kiss

    blue

    grazie blu e geneco

    ragazzi, potete aspettarvi di ricevere un regalo di Natale da parte mia, vi manderò un messaggio privato quando sarà pronto per essere inviato, smiley


    Grazie Jason per il risultato fantastico: io per primo sono davvero sollevato per Taaadaaa. Immaginavo che Taaadaaa stesse conversando con te quando tutto questo è iniziato. In ogni caso, è un ottimo risultato e Jason, tu sei tra i migliori di loro. Onestà e correttezza: due grandi attributi, per citarne solo alcuni.

    Grazie ancora.

    Genenco: grazie per il tuo thread e il coraggio di pubblicarlo. kiss

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    wow taaaa congrats hun kiss

    wow taaaa complimenti tesoro kiss

  • Originale English Traduzione Italiano


    Hi All

    How great is this,im jumping for joy.
    Jayson you really care about you clients (good on you)And Blue you have always been there for us all.

    Thank You ,Thank You ,Thank You ,
    To all of you.


    Happy Christmas to you all. cheesy cheesy cheesy cheesy


    Ciao a tutti

    Quanto è bello, sto saltando di gioia.
    Jayson, ti preoccupi davvero dei tuoi clienti (buono con te) E Blue, sei sempre stato lì per tutti noi.

    Grazie, grazie, grazie ,
    A tutti voi.


    Buon Natale a tutti voi. cheesycheesycheesycheesy
  • Originale English Traduzione Italiano

    well guys i guess i did something wrong cheesy blue helped me get my account info for paradise 8 and coca casino im locked out of coca (i only recieved 1 bonus there and that was the signup bonus )and i dont have promos at paradise 8 their loss because i got a new job and i was coming up with a list of casinos to deposit at that i have never tried.I played at lucky red i was moving on to club world aladins of course vrc (i m a great depositer there)and coca group were on the list also slots of fortune and 21 grand anyways my list just got shorter lol (the reason i had to redownload was because my hard drive went down and couldnt be fixed i had to buy a new one)im not upset though i really dont need the headache of chasing down csr and reps because if i were to deposit and win what then? gl guys and happy spinning i just wanted to share my experience laugh_out_loud tongue tongue

    beh ragazzi, immagino di aver fatto qualcosa di sbagliato cheesy blue mi ha aiutato a ottenere le informazioni sul mio account per Paradise 8 e Coca Casino sono bloccato fuori da Coca (ho ricevuto solo 1 bonus lì e quello era il bonus di iscrizione) e non ho promozioni su Paradise 8 in loro perdita perché ho trovato un nuovo lavoro e io stavo cercando un elenco di casinò in cui depositare in cui non avevo mai provato. Ho giocato a Lucky Red stavo passando a Club World Aladins ovviamente VRC (sono un ottimo depositante lì) e Coca Group erano sulla lista anche Slots of Fortune e comunque 21mila dollari la mia lista si è accorciata lol (il motivo per cui ho dovuto riscaricarlo è perché il mio disco rigido si è rotto e non è stato possibile ripararlo ho dovuto comprarne uno nuovo) non sono arrabbiato anche se non ho davvero bisogno del mal di testa di inseguire CSR e rappresentanti perché se dovessi depositare e vincere, cosa succederebbe? ragazzi e buon divertimento, volevo solo condividere la mia esperienza laugh_out_loudtonguetongue

  • Originale English Traduzione Italiano

    well guys i guess i did something wrong cheesy blue helped me get my account info for paradise 8 and coca casino im locked out of coca (i only recieved 1 bonus there and that was the signup bonus )and i dont have promos at paradise 8 their loss because i got a new job and i was coming up with a list of casinos to deposit at that i have never tried.I played at lucky red i was moving on to club world aladins of course vrc (i m a great depositer there)and coca group were on the list also slots of fortune and 21 grand anyways my list just got shorter lol (the reason i had to redownload was because my hard drive went down and couldnt be fixed i had to buy a new one)im not upset though i really dont need the headache of chasing down csr and reps because if i were to deposit and win what then? gl guys and happy spinning i just wanted to share my experience laugh_out_loud tongue tongue


    Again, I've messaged the rep for you Rena.

    blue

    beh ragazzi, immagino di aver fatto qualcosa di sbagliato cheesy blue mi ha aiutato a ottenere le informazioni sul mio account per Paradise 8 e Coca Casino sono bloccato fuori da Coca (ho ricevuto solo 1 bonus lì e quello era il bonus di iscrizione) e non ho promozioni su Paradise 8 in loro perdita perché ho trovato un nuovo lavoro e io stavo cercando un elenco di casinò in cui depositare in cui non avevo mai provato. Ho giocato a Lucky Red stavo passando a Club World Aladins ovviamente VRC (sono un ottimo depositante lì) e Coca Group erano sulla lista anche Slots of Fortune e comunque 21mila dollari la mia lista si è accorciata lol (il motivo per cui ho dovuto riscaricarlo è perché il mio disco rigido si è rotto e non è stato possibile ripararlo ho dovuto comprarne uno nuovo) non sono arrabbiato anche se non ho davvero bisogno del mal di testa di inseguire CSR e rappresentanti perché se dovessi depositare e vincere, cosa succederebbe? ragazzi e buon divertimento, volevo solo condividere la mia esperienza laugh_out_loudtonguetongue


    Ancora una volta, ho inviato un messaggio al tuo rappresentante, Rena.

    blu
  • Originale English Traduzione Italiano

    thanks blue i feel really bad to keep imposing on you ,you really work hard i thank you deeply for all your hard work and lets not forget the other mods THIS FORUM RULES kiss :'X worn_out tongue

    grazie blue mi dispiace davvero tanto continuare a impormi su di te, lavori davvero duro ti ringrazio profondamente per tutto il tuo duro lavoro e non dimentichiamoci degli altri mod REGOLE DI QUESTO FORUM kiss :'X worn_outtongue

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone (again) smiley

    Ok Rena, I checked your accounts at all 3 casinos and here's the situation.

    At Cocoa Casino, you're not locked out at all, but you do have 2 accounts, which is not allowed, so one had been closed. This is the likely the account that you've been trying to log in to. Usually when a player has 2 accounts one is closed and both are banned from bonuses. It looks like in this case though (since you didn't claim a promo at either) they just closed one of the accounts but the other is still bonus eligible. If you don't remember your login/pw to the one that is still open I'm sure support can help you with this.

    At Paradise 8, your account was no longer eligible for bonuses likely because you signed up in 2009 and have claimed 3 No deposit promotions but have never made a deposit. When this happens, the casino is set up to stop granting bonuses because it would appear that you are only interested in free money and have no intentions of depositing. This is not always the case (like in your case) but 99% of the time it is. It's a safety mechanism for the casino and I think it's justified. That said, I changed the account back to bonus eligible for you.

    At TIV, you've never made a deposit but are still very much bonus eligible smiley

    So to recap, you are now bonus eligible at all 3 casinos, you'll just have to contact support to give you the proper login for CC since you're trying to sign in to the wrong account.

    Jason

    Ciao a tutti (di nuovo) smiley

    Ok Rena, ho controllato i tuoi conti in tutti e 3 i casinò ed ecco la situazione.

    Su Cocoa Casino non sei affatto bloccato, ma hai 2 account, il che non è consentito, quindi uno è stato chiuso. Questo è probabilmente l'account a cui stai tentando di accedere. Di solito quando un giocatore ha 2 account uno viene chiuso ed entrambi sono banditi dai bonus. Sembra che in questo caso però (visto che non hai richiesto una promozione neanche in questo caso) abbiano appena chiuso uno dei conti ma l'altro ha ancora diritto al bonus. Se non ricordi il tuo login/pw su quello ancora aperto, sono sicuro che il supporto può aiutarti in questo.

    Su Paradise 8, il tuo account non aveva più diritto ai bonus, probabilmente perché ti sei iscritto nel 2009 e hai richiesto 3 promozioni senza deposito ma non hai mai effettuato un deposito. Quando ciò accade, il casinò è impostato per smettere di concedere bonus perché sembrerebbe che tu sia interessato solo a denaro gratuito e non abbia intenzione di depositare. Non è sempre così (come nel tuo caso) ma il 99% delle volte lo è. È un meccanismo di sicurezza per il casinò e penso che sia giustificato. Detto questo, ho ripristinato il conto con il bonus idoneo per te.

    Su TIV non hai mai effettuato un deposito ma hai comunque diritto a moltissimi bonus smiley

    Quindi, per ricapitolare, ora hai diritto al bonus in tutti e 3 i casinò, dovrai solo contattare l'assistenza per fornirti il login corretto per CC poiché stai tentando di accedere all'account sbagliato.

    Giasone

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