Thank you.. but if someone plays there and has more experience about this, I would be happy for any player experience.. My last status update is Tar and Feathers specialist, yesterday it was Tenderfoot. By the Tenderfoot level up I got email about it, and later also special deposit boni.. now I dont get mail from payment, from the status changing,..
The reason why I cant without any info accept the answer from the support as I will get always info in email if they credited any reward to me is that they sent to me previously such an bonus which were full fake (i was after my second deposit, they sent me a special offer after my first payment, extra 50 spins. When I asked them they closet the discussiom with the info that its for new players, and if it would be al level up gift to me would be expired already, because the bonis are available 24 hours), sometimes they sent mail after payment this time nothing about this too, and because bonus history or any info from free spins on the account also not available.
I accept any bonus terms, if I choose a casino, but I think if a casino works like this, and they dont give any concrete info on their site or on user account, they have to count with questions from our site. Abd if that method is the email, they can understand me if I need help to check my profile, to inform me why I get from the same thing one time mail, one time nothing, amd that I have questiom if something change on.my profile what I donr know what does it mean..
Sorry, it was long.. they got a mail from me last time when I got fake infos from the casino, and yesterday I also tried to explain why I ask my questions but so I don't want to stress myself, I play casinos for fun and not to fight with a live support
Thank you anyway, we will see if something change..
Grazie... ma se qualcuno gioca lì e ha più esperienza in merito, sarei felice per l'esperienza di qualsiasi giocatore.. Il mio ultimo aggiornamento di stato è lo specialista di Tar and Feathers, ieri era Tenderfoot. Al livello superiore di Tenderfoot ho ricevuto un'e-mail a riguardo, e successivamente anche boni di deposito speciali.. ora non ricevo posta dal pagamento, dal cambiamento di stato,..
Il motivo per cui non posso accettare la risposta dal supporto senza alcuna informazione poiché riceverò sempre informazioni via e-mail se mi hanno accreditato qualche ricompensa è che mi hanno inviato in precedenza un bonus del genere che era completamente falso (ero dopo il mio secondo deposito , mi hanno inviato un'offerta speciale dopo il mio primo pagamento, giri extra 50. Quando ho chiesto loro hanno chiuso la discussione con l'informazione che era per i nuovi giocatori, e se fosse stato un regalo per l'aumento di livello sarebbe già scaduto, perché i bonis sono disponibili 24 ore su 24), a volte hanno inviato posta dopo il pagamento, questa volta non c'è nulla di simile, e perché anche la cronologia dei bonus o qualsiasi informazione sui giri gratuiti sul conto non è disponibile.
Accetto qualsiasi termine di bonus, se scelgo un casinò, ma penso che se un casinò funziona in questo modo e non fornisce informazioni concrete sul proprio sito o sull'account utente, deve contare sulle domande del nostro sito. Inoltre, se questo metodo è l'e-mail, possono capirmi se ho bisogno di aiuto per controllare il mio profilo, per informarmi sul motivo per cui ricevo dalla stessa cosa una volta mail, una volta niente, e ho una domanda se qualcosa cambia. profilo cosa non so cosa significa..
Scusate, sono stato lungo... hanno ricevuto una mia mail l'ultima volta quando ho ricevuto informazioni false dal casinò, e ieri ho anche provato a spiegare perché faccio le mie domande ma quindi non voglio stressarmi, gioco ai casinò per divertimento e non per litigare con un supporto dal vivo
Grazie comunque, vedremo se cambia qualcosa..