Hi angeleumi,
I found the below within the FAQ. I don't know how helpful it is to you.
"You can request a withdrawal if your account has shown a balance of at least 10 EUR for at least 10 days. We will transfer the requested amount to the bank account listed in your user profile, provided this account has been verified. Detailed information on payment methods and withdrawals can be found on our Help pages and in our fee table.
Under normal circumstances, the payment will be made to the specified bank account within five working days. Please note that the actual booking date may be affected by your bank's internal procedures.
If transactions are currently in process in your ClickandBuy account (e.g. as the result of direct debiting or pending charges to your credit card), your requested withdrawal may either be delayed or declined. In such situations it is sufficient to wait until these payments are marked "completed" in the list of transactions for your ClickandBuy account. At this point, you can once again launch the withdrawal process.
Please also note that some withdrawals may be declined as a result of our verification standards which are mandated by the regulations of the Financial Services Authority (FSA) and which serve your personal security. In other cases, withdrawal verification may be conducted by phone.
blue
Ok. Thank you blue.
Have you encountered any problem with clickandbuy?
By the way blue, can you help me please with my withdrawal at slot power casino?
Ciao angeloumi,
Ho trovato quanto segue nelle FAQ. Non so quanto ti sia utile.
"Puoi richiedere un prelievo se il tuo conto ha mostrato un saldo di almeno 10 EUR per almeno 10 giorni. Trasferiremo l'importo richiesto sul conto bancario indicato nel tuo profilo utente, a condizione che questo conto sia stato verificato. Informazioni dettagliate su i metodi di pagamento e i prelievi possono essere trovati nelle nostre pagine di Aiuto e nella nostra tabella delle commissioni.
In circostanze normali, il pagamento verrà effettuato sul conto bancario specificato entro cinque giorni lavorativi. Tieni presente che la data effettiva della prenotazione potrebbe essere influenzata dalle procedure interne della tua banca.
Se sono attualmente in corso transazioni nel tuo conto ClickandBuy (ad esempio a seguito di addebito diretto o addebiti in sospeso sulla tua carta di credito), il prelievo richiesto potrebbe essere ritardato o rifiutato. In tali situazioni è sufficiente attendere finché questi pagamenti non vengono contrassegnati come "completati" nell'elenco delle transazioni del proprio conto ClickandBuy. A questo punto puoi avviare nuovamente la procedura di prelievo.
Tieni inoltre presente che alcuni prelievi potrebbero essere rifiutati a seguito dei nostri standard di verifica, imposti dalle normative della Financial Services Authority (FSA) e che servono la tua sicurezza personale. In altri casi, la verifica del prelievo può essere effettuata telefonicamente.
blu
OK. Grazie blu.
Hai riscontrato qualche problema con clickandbuy?
A proposito, blu, puoi aiutarmi per favore con il mio prelievo al casinò Slot Power?