Hi sachinvnarke,
We've received the following reply from the casino rep:
I’m writing to update you regarding your client's deposit. While the amount has been successfully debited from your bank, we have not received it on our end.
We do not require the bank statement, We require an official letter from your client's bank. please obtain an official letter from them. The letter should include the bank’s official logo and the bank manager’s signature as proof of the credited funds. Once received, I will forward it to the payment system for further assistance. Without the official letter, there is nothing we can do to assist you
Please provide us with the following official letter via personal message so we can assist you further.
Ciao sachinvnarke ,
Abbiamo ricevuto la seguente risposta dal rappresentante del casinò:
Ti scrivo per aggiornarti sul deposito del tuo cliente. Sebbene l'importo sia stato addebitato correttamente dalla tua banca, non lo abbiamo ancora ricevuto.
Non richiediamo l'estratto conto bancario, richiediamo una lettera ufficiale dalla banca del tuo cliente. Ottieni una lettera ufficiale da loro. La lettera dovrebbe includere il logo ufficiale della banca e la firma del direttore della banca come prova dei fondi accreditati. Una volta ricevuta, la inoltrerò al sistema di pagamento per ulteriore assistenza. Senza la lettera ufficiale, non c'è nulla che possiamo fare per aiutarti
Vi preghiamo di inviarci la seguente lettera ufficiale tramite messaggio personale, così da potervi fornire ulteriore assistenza.