Hi LadyEnygma,
The casino looked into your account and informed us that you did make a deposit which you lost, then you claimed a free bonus and lost. Then you went on to claim another free bonus (making it the second free bonus) and won.
Now as per the casino’s Terms and Conditions - Section 8.4.1
A player is only permitted to claim one free bonus offer on their casino account, where no deposit is required. This includes free money offers and free spins offers. Should a player claim more than one free bonus offer (in succession without making a purchase at the specific casino in question), any winnings generated from this bonus will be null and void.
The withdrawal was not approved as Player is in violation of the Casino’s Terms and Conditions.
However, if you want to talk to them directly they can arrange a call with their Support Managers who can further explain it to you.
Ciao LadyEnygma,
Il casinò ha esaminato il tuo conto e ci ha informato che hai effettuato un deposito che hai perso, quindi hai richiesto un bonus gratuito e hai perso. Quindi hai richiesto un altro bonus gratuito (rendendolo il secondo bonus gratuito) e hai vinto.
Ora, secondo i Termini e condizioni del casinò - Sezione 8.4.1
Un giocatore può richiedere solo un'offerta bonus gratuita sul proprio conto del casinò, dove non è richiesto alcun deposito. Ciò include offerte di denaro gratuito e offerte di giri gratuiti. Se un giocatore richiede più di un'offerta di bonus gratuito (in successione senza effettuare un acquisto presso lo specifico casinò in questione), qualsiasi vincita generata da questo bonus sarà nulla.
Il ritiro non è stato approvato poiché il giocatore viola i Termini e condizioni del Casinò.
Tuttavia, se desideri parlare direttamente con loro, possono organizzare una chiamata con i loro responsabili dell'assistenza che potranno spiegarti ulteriormente.