I joined winnermillion over a month agoand actually enjoyed their games. I made deposits totalling £1200 .
I complied with every terms and condition and then attempted to make a withdrawal on 21/11/18 of £1500
After a dozen emails, several live chats the money still hasn't reached my bank.
I have not had one reply from my emails and the contact number on the site doesn't work.
I would be happy to share the email trail if you'd like however it is just my emails to winnermillion.com.
I feel right now as if the casino has been fraudulent and just taken my money with no intention of ever paying out which is a shame as I did enjoy playing on there.
Mi sono iscritto a WinMillion più di un mese fa e mi sono davvero divertito con i loro giochi. Ho effettuato depositi per un totale di £ 1200.
Ho rispettato tutti i termini e le condizioni e poi ho tentato di effettuare un prelievo il 21/11/18 di £ 1500
Dopo una dozzina di email, diverse chat dal vivo, i soldi non sono ancora arrivati alla mia banca.
Non ho ricevuto risposta alle mie e-mail e il numero di contatto sul sito non funziona.
Sarei felice di condividere il percorso e-mail se lo desideri, tuttavia si tratta solo delle mie e-mail a winmillion.com.
In questo momento mi sento come se il casinò fosse stato fraudolento e avesse preso i miei soldi senza alcuna intenzione di pagare, il che è un peccato perché mi è piaciuto giocare lì.