RISOLTO – Winaday…ma non oggi! :|

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Ultimo messaggio fatto 8 anni fa fa da zuga
Casinista932
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  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello,

    Below you can read the email I sent to the casino support ...they only had to approve my documents. Usually this procedure is fast and simple in the rest of the casino where I play.

    WINADAY SUPPORT:

    Thank you for opening an account with us and congratulations on your winnings!

    For a successful withdrawal, we first need to verify your account. Account verification is a standard procedure and only requires the following:

    Please send us a copy of valid Driver's License, ID, or Passport (showing name, address, signature, and expiration date) and a copy of a utility bill (for example) as proof of address via FAX (+1 775-249-8967) or E-mail (billing@winadaycasino.eu).

    ME

    Please find the attached file, my id card and my bank statement, to verify my personal info.

    I remain at your disposal for any further request.

     p.s. I thank you for the opportunity to play, have fun and win :)

    WINADAY

    Thanks for your E-mail. Please also send us a photo of yourself holding the ID (please note that your ID should be fully readable/legible).

    I hope to hear from you soon.

    ME

    I hope that these new images of my ducuments are sufficently readable. *Unfortunately i don't have other devices to take pictures.*

    Until now i have always use my scanner and the screenshot of my pc to provide proof of my identity.

    WINADAY

    Please, hold the ID in your hand, next to your face and take a picture.

    (After this sentence I thought they had arrested me!)

    ME

    Hello,

    You are the owner of your software. You can decide to accept my documents and then not to pay my winnings. I understand now that i have made a big mistake when I decided to play on your site. I think the winning percentage of 98% that you show on your home page and the low requirements on bonuses are fool's gold.
    The documents that you refused have been accepted by all the casino where I play.
    In any casino you do not have to wait for a specific day of the week to be deceived ... oops paid. For this time I lost my money foolishly ... but I hope to alert many players. Please close my account ... and give my winnings to charity .... if you have a conscience.
    I was forgettin...
    Please, hold the ID in your hand, next to your face and take a picture...and say THIEFFFFF! (not cheese) :D

    WINADAY

    Thank you for your e-mail. It has been forwarded to our Billing Department for further assistance. They're usually able to respond within one business day. Thanks in advance for your patience and understanding.

    Have a great day!

    Sincerely,
    Sage
    Customer Service
     

    Ciao,

    Qui sotto puoi leggere l'e-mail che ho inviato al supporto del casinò...dovevano solo approvare i miei documenti. Solitamente questa procedura è veloce e semplice nel resto dei casinò in cui gioco.

    SUPPORTO WINADAY:

    Grazie per aver aperto un conto con noi e congratulazioni per le tue vincite!

    Per un prelievo andato a buon fine, dobbiamo prima verificare il tuo account. La verifica dell'account è una procedura standard e richiede solo quanto segue:

    Ti preghiamo di inviarci una copia della patente di guida, della carta d'identità o del passaporto validi (indicando nome, indirizzo, firma e data di scadenza) e una copia di una bolletta (ad esempio) come prova dell'indirizzo tramite FAX (+1 775-249- 8967) o e-mail (billing@winadaycasino.eu).

    ME

    Si prega di trovare il file allegato, la mia carta d'identità e il mio estratto conto, per verificare le mie informazioni personali.

    Rimango a vostra disposizione per qualsiasi ulteriore richiesta.

    ps vi ringrazio per l'opportunità di giocare, divertirvi e vincere :)

    VINCIA

    Grazie per la tua email. Ti preghiamo di inviarci anche una tua foto con in mano il documento d'identità (tieni presente che il tuo documento d'identità deve essere completamente leggibile/leggibile).

    Spero di sentirti presto.

    ME

    Spero che queste nuove immagini dei miei documenti siano sufficientemente leggibili. *Purtroppo non ho altri dispositivi per scattare foto.*

    Fino ad ora ho sempre utilizzato lo scanner e lo screenshot del mio pc per fornire prova della mia identità.

    VINCIA

    Per favore, tieni il documento d'identità in mano, vicino al viso e scatta una foto.

    (Dopo questa frase pensavo che mi avessero arrestato!)

    ME

    Ciao,

    Sei il proprietario del tuo software. Puoi decidere di accettare i miei documenti e poi di non pagare le mie vincite. Ora capisco di aver commesso un grosso errore quando ho deciso di giocare sul tuo sito. Penso che la percentuale di vincita del 98% che mostri sulla tua home page e i bassi requisiti sui bonus siano oro sciocco.
    I documenti che hai rifiutato sono stati accettati da tutti i casinò in cui gioco.
    In qualsiasi casinò non devi aspettare un giorno specifico della settimana per essere ingannato...oops pagato. Per questa volta ho perso stupidamente i miei soldi... ma spero di allertare molti giocatori. Per favore, chiudi il mio conto... e dona la mia vincita in beneficenza... se hai una coscienza.
    stavo dimenticando...
    Per favore, tieni la carta d'identità in mano, vicino al viso e scatta una foto...e dì THIEFFFFF! (non formaggio): D

    VINCIA

    Grazie per la vostra email. È stato inoltrato al nostro reparto fatturazione per ulteriore assistenza. Di solito sono in grado di rispondere entro un giorno lavorativo. Grazie in anticipo per la pazienza e la comprensione.

    Vi auguro una buona giornata!

    Cordiali saluti,
    Saggio
    Assistenza clienti

  • Originale English Traduzione Italiano

    I don't think that should take as a personal attack, I mean that have happened to me also in several casinos, some of casinos don't except scanned documents and in one time it takes me over week to get photos which casino finally except, hard work but what can be done if they have rules and want money out kiss

    Non penso che questo debba essere preso come un attacco personale, voglio dire che mi è successo anche in diversi casinò, alcuni casinò non eccetto documenti scansionati e in una sola volta mi ci vuole più di una settimana per ottenere foto che casinò finalmente eccetto , duro lavoro ma cosa si può fare se hanno delle regole e vogliono soldi kiss

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thank your for your answer hobitgirli :)

    In the last ten years i've played in more than one hundred of different sites.
    The standard procedures, as the term suggest, for identity verification are the same
    but have different timings from one casino to another.
    This is the first time that my documents are not accepted so from this moment i'll ask for the verification of my documents before the first deposit.

    Today I received their last email:

    WINADAY

    Since you did not wish to complete the verification process by sending the additional documentation requested, your withdrawal has been voided and your deposit has been refunded. Additionally, your account has been permanently suspended.

    Per the Terms and Conditions that you agreed to when registering your account: verification documents may be requested under any circumstances deemed necessary by Win A Day. Any player who does not provide the requested documents or provides false documents will result in the account being terminated immediately or the account blocked.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

     

    Grazie per la risposta hobitgirli :)

    Negli ultimi dieci anni ho giocato in più di cento siti diversi.
    Le procedure standard, come suggerisce il termine, per la verifica dell'identità sono le stesse
    ma hanno tempistiche diverse da un casinò all'altro.
    Questa è la prima volta che i miei documenti non vengono accettati quindi da questo momento chiederò la verifica dei miei documenti prima del primo deposito.

    Oggi ho ricevuto la loro ultima email:

    VINCIA

    Poiché non hai voluto completare il processo di verifica inviando la documentazione aggiuntiva richiesta, il tuo prelievo è stato annullato e il tuo deposito ti è stato rimborsato. Inoltre, il tuo account è stato sospeso definitivamente.

    Secondo i Termini e condizioni che hai accettato al momento della registrazione del tuo account: i documenti di verifica possono essere richiesti in qualsiasi circostanza ritenuta necessaria da Win A Day. Qualsiasi giocatore che non fornisce i documenti richiesti o fornisce documenti falsi comporterà la chiusura immediata dell'account o il blocco dell'account.

    -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------

    3.8/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well, in this summer one of my friend try to verify account to Vera&John which is one of my favourite places to play, they want photo where face and passport is possible seen, it takes couple of weeks her to get that kind of photo which V&J could except. I did'nt have problems when I verifye my account in that casino long time ago but I've been asked that kind of photos from couple other casinos. But my personal opinion is that scanned documents should be enough in every casino, too bad that it is not what I can decide kiss

    Bene, quest'estate uno dei miei amici ha provato a verificare l'account di Vera&John che è uno dei miei posti preferiti in cui suonare, vogliono una foto in cui sia possibile vedere il volto e il passaporto, le ci vogliono un paio di settimane per ottenere quel tipo di foto che V&J potrebbe eccezione. Non ho avuto problemi quando ho verificato il mio conto in quel casinò molto tempo fa, ma mi sono state chieste foto dello stesso tipo da un paio di altri casinò. Ma la mia opinione personale è che i documenti scansionati dovrebbero essere sufficienti in ogni casinò, peccato che non sia quello che posso decidere io kiss

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Casinista932,

    Some casinos require that kind of verification process.  You have to meet all the requirements stated in casino's terms in order to withdraw your winnings.The thing we always advise our players to do is to read T&C very carefully before even start to play and deposit in any casino. Once you know the terms then you know whether you want to play there or not.

    At least you got your deposit. 

    Ciao Casinista932,

    Alcuni casinò richiedono questo tipo di processo di verifica. Devi soddisfare tutti i requisiti indicati nei termini del casinò per poter ritirare le tue vincite. Ciò che consigliamo sempre ai nostri giocatori di fare è leggere attentamente i Termini e condizioni prima ancora di iniziare a giocare e depositare in qualsiasi casinò. Una volta che conosci i termini, allora sai se vuoi giocare lì o no.

    Almeno hai ricevuto il tuo deposito.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Casinista932,

    This is Jack Jelinek from Winaday Marketing Department.

    First off, many thanks for chosing our casino site among many others in order to deposit, and have fun playing our games, furthermore congrats on turning your initial deposit into a withdrawal of double the deposit amount. Cool, so far so good.

    During the verification process that we are required to carry out before sending out any winnings, you have been asked to provide us with two documents that would verify both your personal identity and your postal address, which you did indeed, having provided us with the bank statement and a copy of your national id. Until this point it all looked like a promising start of a new relationhip. But sadly then it turned sideways ---

    As the provided copy of your id was rather lowres, you were then asked for a hires copy of the id, followed by a request of taking a pic of yourself holding the id which --- as hobitgirli mentioned, is nothing unusual when it comes to cashing out from online casinos --- sadly you refused to provide us with.

    Too bad this turned out to be such a major obstacle for you, especially if a 30 EUR feature phone would do the trick --- or perhaps any of your friends might help you out there snapping the pic on their digital camera or a smartphone if you don't own any of those --- and when we would be willing to give you as much time you would need to obtain these...

    Since you went 'verbal' about your decision, our Fraud and controlling dept. has decided to politely 'walk you away', by voiding the winnings, refunding your initial deposit and placing your account under permanent suspension.

    Too bad it didn't work out for us. Nonetheless, let me stress out that *you* made the decision to part our ways by not providing us with the required docs, while we had every intention not to disappoint you by not paying out your winnings. After all, Winaday --- let alone its sister site Slotland, paying winners since 1998 --- has been around for 8 years, and has paid out millions in winnings to many many thousand players so far.

    Which can be easily attested by checking a number of comments on this forum alone, many of which being made by players who not only were lucky to claim a sizable exclusive freebie that we offer through LCB, but also luckily turning it into a cashout, without actually depositing any money on their own...

    Lastly, purely as an act of good will, we will still be happy to send you your winnings on condition that you can deliver the requested piece of documentation *within 1 week from now on*. Yes, that is even if you no longer wish to play any of our 100% unique slot and casino games, such as Birthday Bash, Power Keno, or Tens or Better, that you seemed to have enjoyed the most. Can it get any better than this?

    Cheers Jack

     

    Ciao Casinista932,

    Sono Jack Jelinek del Dipartimento Marketing di Winaday.

    Prima di tutto, molte grazie per aver scelto il nostro sito di casinò tra tanti altri per depositare e divertirti giocando ai nostri giochi, inoltre congratulazioni per aver trasformato il tuo deposito iniziale in un prelievo pari al doppio dell'importo del deposito. Fantastico, finora tutto bene.

    Durante il processo di verifica che siamo tenuti ad effettuare prima di inviare qualsiasi vincita, ti è stato chiesto di fornirci due documenti che verificassero sia la tua identità personale che il tuo indirizzo postale, cosa che effettivamente hai fatto, dopo averci fornito la banca dichiarazione e una copia del tuo documento d'identità nazionale. Fino a quel momento sembrava tutto un promettente inizio di una nuova relazione. Ma purtroppo poi la cosa si è messa di traverso ---

    Dato che la copia fornita del tuo documento d'identità era piuttosto bassa, ti è stata chiesta una copia a noleggio del tuo documento d'identità, seguita dalla richiesta di scattare una foto di te stesso con in mano il documento d'identità che --- come ha detto Hobitgirli, non è niente di insolito quando si tratta all'incasso dai casinò online --- purtroppo ti sei rifiutato di fornircelo.

    Peccato che questo si sia rivelato un grosso ostacolo per te, soprattutto se un feature phone da 30 euro potesse bastare --- o forse qualcuno dei tuoi amici potrebbe aiutarti a scattare la foto con la sua fotocamera digitale o con uno smartphone se non ne possiedi nessuno --- e quando saremo disposti a concederti tutto il tempo necessario per ottenerli...

    Dato che hai reso 'verbale' la tua decisione, il nostro dipartimento antifrode e controllo. ha deciso di "allontanarti" educatamente, annullando le vincite, rimborsando il tuo deposito iniziale e sospendendo permanentemente il tuo account.

    Peccato che per noi non abbia funzionato. Ciononostante, vorrei sottolineare che *tu* hai deciso di separarci non fornendoci i documenti richiesti, mentre noi avevamo tutte le intenzioni di non deluderti non pagando le tue vincite. Dopo tutto, Winaday --- per non parlare del suo sito gemello Slotland, che paga i vincitori dal 1998 --- è in circolazione da 8 anni e finora ha pagato milioni in vincite a molte migliaia di giocatori.

    Ciò può essere facilmente attestato controllando una serie di commenti solo su questo forum, molti dei quali fatti da giocatori che non solo hanno avuto la fortuna di richiedere un considerevole omaggio esclusivo che offriamo tramite LCB, ma che fortunatamente lo hanno anche trasformato in un incasso, senza depositando effettivamente denaro per conto proprio...

    Infine, come puro atto di buona volontà, saremo comunque lieti di inviarti le tue vincite a condizione che tu consegni la documentazione richiesta *entro 1 settimana da adesso*. Sì, anche se non desideri più giocare a nessuno dei nostri giochi di slot e casinò unici al 100%, come Birthday Bash, Power Keno o Tens or Better, che sembra ti siano piaciuti di più. Può andare meglio di così?

    Saluti Jack

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    "As the provided copy of your id was rather lowres, you were then asked for a hires copy of the id, followed by a request of taking a pic of yourself holding the id which --- as hobitgirli mentioned, is nothing unusual when it comes to cashing out from online casinos --- sadly you refused to provide us with."

    Do you consider a picture of 1780x1756 and 900kb as a low resolution pictures?

    Truly I had also won some money with the first nodeposit bonus and when I contacted the support they told me that no part of my balance was withdrawable.
    You can verify my past conversation with the support if you want ...
    Anyway, I'm sorry if I was rude ...

     

     

    "Poiché la copia fornita della tua carta d'identità era piuttosto bassa, ti è stata chiesta una copia a noleggio della carta d'identità, seguita dalla richiesta di scattare una foto di te stesso con in mano la carta d'identità che --- come ha detto Hobitgirli, non è niente di insolito quando è si tratta di incassare dai casinò online --- purtroppo ti sei rifiutato di fornircelo."

    Consideri un'immagine di 1780x1756 e 900kb come un'immagine a bassa risoluzione?

    In verità avevo anche vinto dei soldi con il primo bonus nodeposit e quando ho contattato il supporto mi hanno detto che nessuna parte del mio saldo era prelevabile.
    Puoi verificare la mia conversazione passata con il supporto se vuoi...
    Comunque mi scuso se sono stato scortese...

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    Hi Casinista932,

    Some casinos require that kind of verification process.  You have to meet all the requirements stated in casino's terms in order to withdraw your winnings.The thing we always advise our players to do is to read T&C very carefully before even start to play and deposit in any casino. Once you know the terms then you know whether you want to play there or not.

    At least you got your deposit. 

    Hi MelissaN,

    I have joined this site by reading the reviews here on Lcb. For this reason, after they had not paid my winnings of nodeposit bonus, I decided to make a deposit.
    I understand that for you this is an important collaboration, but this is a public forum and I'm not a liar.
    The image that I sent in the second photo request was in high resolution ....
    They can say what they want and say that the image is not readable, and unfortunately I cannot do anything

    Only accept their decision with no opportunity to put forward my reasons.

     

    MelissaN ha scritto:

    Ciao Casinista932,

    Alcuni casinò richiedono questo tipo di processo di verifica. Devi soddisfare tutti i requisiti indicati nei termini del casinò per poter ritirare le tue vincite. Ciò che consigliamo sempre ai nostri giocatori di fare è leggere attentamente i Termini e condizioni prima ancora di iniziare a giocare e depositare in qualsiasi casinò. Una volta che conosci i termini, allora sai se vuoi giocare lì o no.

    Almeno hai ricevuto il tuo deposito.

    Ciao MelissaN,

    Mi sono iscritto a questo sito leggendo le recensioni qui su Lcb. Per questo motivo, dopo che non avevano pagato le mie vincite del bonus nodeposit, ho deciso di effettuare un deposito.
    Capisco che per te si tratti di una collaborazione importante, ma questo è un forum pubblico e non sono un bugiardo.
    L'immagine che ho inviato nella seconda richiesta fotografica era in alta risoluzione....
    Possono dire quello che vogliono e dire che l'immagine non è leggibile, e io purtroppo non posso fare nulla

    Accetto solo la loro decisione senza alcuna possibilità di far valere le mie ragioni.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    "At least you got your deposit."

    Hi MelissaN,

    Can you answer truthfully...you would be satisfied to have the deposits back without winnings? :)
    Obviously I'm happy that they gave me back my money ... but they would have to give me the money I had won.
    After all the money they pay do not go out from their pocket but from the other players.

     

    MelissaN ha scritto:

    "Almeno hai ricevuto il tuo deposito."

    Ciao MelissaN,

    Puoi rispondere sinceramente...ti accontenteresti di riavere indietro i depositi senza vincite? :)
    Ovviamente sono felice che mi abbiano restituito i soldi... ma avrebbero dovuto restituirmi i soldi che avevo vinto.
    Dopotutto i soldi che pagano non escono dalle loro tasche ma da quelle degli altri giocatori.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Is there anybody here who can help me?

    i'm deeply disappointed of this silence...

    I think it's clear that terms were applied arbitrarily.

    All their arguments have collapsed...WInaday disappeared with their false pretenses.

    LCB, whose side are you on? Can I trust you?

     

    C'è qualcuno qui che può aiutarmi?

    sono profondamente deluso da questo silenzio...

    Penso che sia chiaro che i termini sono stati applicati arbitrariamente.

    Tutti i loro argomenti sono crollati... WInaday è scomparso con le loro false pretese.

    LCB, da che parte stai? Posso fidarmi di te?


  • Originale English Traduzione Italiano

    I can only speak from my experience but Winaday/slotland is one of the best casinos out.Being in the USA it is hard to find a good casino. Very active rep. LCB has the best forum and staff around, really caring. I think from what i have read, please correct me if i am wrong, you need to resubmit the docs and you will be paid. I do not think there are sides to choose in this. The rep has responded so you have your answer. What else is there to be done woo. I agree with hobbitgirls post.

    Posso solo parlare in base alla mia esperienza, ma Winaday/Slotland è uno dei migliori casinò in circolazione. Essendo negli Stati Uniti è difficile trovare un buon casinò. Rappresentante molto attivo. LCB ha il miglior forum e il miglior personale in circolazione, davvero premuroso. Penso che da quello che ho letto, per favore correggimi se sbaglio, devi inviare nuovamente i documenti e sarai pagato. Non penso che ci siano parti da scegliere in questo. Il rappresentante ha risposto, quindi hai la tua risposta. Cos'altro c'è da fare? woo . Sono d'accordo con il post di Hobbitgirls.

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Casinista932,

    Nice to hear from you back. Cool! Looks like we've met a common ground. Just to make myself clear:

    Slotland.WinADay wrote:

    Do you consider a picture of 1780x1756 and 900kb as a low resolution pictures?

    The first copy of your id came in resolution of 707x1034 containing four pages, which is why we requested a hires version that you eventually did send our way, just as mentioned in my resume above.

    Casinista932 wrote:

    Truly I had also won some money with the first nodeposit bonus and when I contacted the support they told me that no part of my balance was withdrawable

    Yes, this happened back in June 2014, when you won after previously getting three different no deposit bonuses in a row. Sadly, according to our terms a Player needs to have an active depositing account in order to be eligible for the cashout, i.e. making deposits in between receiving bonuses. Again, something that is clearly stated in our site terms.

    Casinista932 wrote:

    For this reason, after they had not paid my winnings of nodeposit bonus, I decided to make a deposit

    Again, we never had problem paying out any legitimate winnings whatsoever, even if they originated from a no deposit bonus. Too bad getting too many of them without making a deposit in between locks you out, basically turning any significant win into play money. Plus in your particular case you were lucky not just with the no deposit bonus, but also with your initial deposit that you then made. Not bad at all, if you ask me.

    Casinista932 wrote:

    The image that I sent in the second photo request was in high resolution .... They can say what they want and say that the image is not readable, and unfortunately I cannot do anything

    Yes, you provided us with the copy of your docs on two different occasions, eventually providing us with hires version after we didn't find the first lowres version (707x1034px) acceptable. Just as mentioned in my post above, right?

    Casinista932 wrote:

    Obviously I'm happy that they gave me back my money ... but they would have to give me the money I had won

    Hmmm. And isn't this exactly what I offered you above? Yes, it's a long read, but I start to have a feeling that you didn't even bother reading my response above. So once for all, just to reiterate ---

    Slotland.WinADay wrote:

    we will still be happy to send you your winnings on condition that you can deliver the requested piece of documentation *within 1 week from now on*.

    How does that sound?

    Cheers!

    Ciao Casinista932,

    È un piacere risentirti. Freddo! Sembra che abbiamo trovato un terreno comune. Giusto per essere chiaro:

    Slotland.WinADay ha scritto:

    Consideri un'immagine di 1780x1756 e 900kb come un'immagine a bassa risoluzione?

    La prima copia del tuo ID è arrivata con una risoluzione di 707x1034 contenente quattro pagine, motivo per cui abbiamo richiesto una versione a noleggio che alla fine ci hai inviato, proprio come menzionato nel mio curriculum sopra.

    Casinista932 ha scritto:

    In verità avevo anche vinto dei soldi con il primo bonus nodeposit e quando ho contattato il supporto mi hanno detto che nessuna parte del mio saldo era prelevabile

    Sì, questo è successo nel giugno 2014, quando hai vinto dopo aver ottenuto tre diversi bonus senza deposito consecutivi. Purtroppo, secondo i nostri termini, un giocatore deve avere un conto di deposito attivo per poter beneficiare del prelievo, ovvero effettuare depositi tra la ricezione dei bonus. Ancora una volta, qualcosa che è chiaramente indicato nei termini del nostro sito.

    Casinista932 ha scritto:

    Per questo motivo, dopo che non avevano pagato le mie vincite del bonus nodeposit, ho deciso di effettuare un deposito

    Ancora una volta, non abbiamo mai avuto problemi a pagare qualsiasi vincita legittima, anche se proveniva da un bonus senza deposito. Peccato che ottenerne troppi senza effettuare un deposito nel frattempo ti blocchi, trasformando sostanzialmente qualsiasi vincita significativa in denaro virtuale. Inoltre nel tuo caso particolare sei stato fortunato non solo con il bonus senza deposito, ma anche con il deposito iniziale che hai poi effettuato. Non è affatto male, secondo me.

    Casinista932 ha scritto:

    L'immagine che ho inviato nella seconda richiesta fotografica era in alta risoluzione.... Possono dire quello che vogliono e dire che l'immagine non è leggibile, e purtroppo non posso fare nulla

    Sì, ci hai fornito la copia dei tuoi documenti in due diverse occasioni, fornendoci infine la versione a noleggio dopo che non abbiamo trovato accettabile la prima versione a bassa risoluzione (707x1034px). Proprio come ho detto nel mio post sopra, giusto?

    Casinista932 ha scritto:

    Ovviamente sono felice che mi abbiano restituito i soldi... ma avrebbero dovuto restituirmi i soldi che avevo vinto

    Hmm. E non è esattamente quello che ti ho proposto sopra? Sì, è una lettura lunga, ma inizio ad avere la sensazione che tu non ti sia nemmeno preso la briga di leggere la mia risposta sopra. Quindi una volta per tutte, giusto per ribadire ---

    Slotland.WinADay ha scritto:

    saremo comunque lieti di inviarti la tua vincita a condizione che tu consegni la documentazione richiesta *entro 1 settimana da adesso *.

    Come ti sembra?

    Saluti!

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Casinista932 wrote:

    Is there anybody here who can help me?

    i'm deeply disappointed of this silence...

    I think it's clear that terms were applied arbitrarily.

    All their arguments have collapsed...WInaday disappeared with their false pretenses.

    LCB, whose side are you on? Can I trust you?

     

    Casinista932, seriously, first, you don't even read my post properly, and now accuse Winaday from disappearing into cyberspace because of only answering a post on 3rd party forum within some 24 hours...?

    You better hurry up and take me up on my offer now, before I reconsider it...

    Casinista932 ha scritto:

    C'è qualcuno qui che può aiutarmi?

    sono profondamente deluso da questo silenzio...

    Penso che sia chiaro che i termini sono stati applicati arbitrariamente.

    Tutti i loro argomenti sono crollati... WInaday è scomparso con le loro false pretese.

    LCB, da che parte stai? Posso fidarmi di te?

    Casinista932, sul serio, primo, non leggi nemmeno bene il mio post e ora accusi Winaday di scomparire nel cyberspazio solo per aver risposto a un post su forum di terze parti entro circa 24 ore...?

    Faresti meglio a sbrigarti e ad accettare la mia offerta adesso, prima che la riconsideri...

  • Originale English Traduzione Italiano
    Cat50 wrote:

    correct me if i am wrong, you need to resubmit the docs and you will be paid

    Ahhh, at least someone got it right! Kudos to cat50 for saving the day
    cool

    Cat50 ha scritto:

    correggimi se sbaglio, devi inviare nuovamente i documenti e sarai pagato

    Ahhh, almeno qualcuno ha capito bene! Complimenti a cat50 per aver salvato la situazione
    cool

  • Originale English Traduzione Italiano

    excuse for my english...

    1)  four pages you say? I sent the two sides to my document, the internal and external views ...

          I always use this way to send my identity card because I can send all in a single image file

    2)  when I requested the payment of the no deposit bonus I had not requested any an additional bonus. You're a lier.

    3) the second document was sent in a short time ... what means different occasions? days, weeks or months? only a few minutes or hours.

    4) I recently I sent the same document, the first one that you refused, to Videoslots.com ...
    They have approved it in less than 15 minutes and have been paid instantly

    Frankly I'm tired of hearing your stories ... keep your money and your lies.

    scusa per il mio inglese...

    1) quattro pagine dici? Ho inviato le due parti del mio documento, la vista interna ed esterna...

    Io utilizzo sempre questo modo per inviare la mia carta d'identità perché posso inviare tutto in un unico file immagine

    2) quando ho richiesto il pagamento del bonus senza deposito non avevo richiesto alcun bonus aggiuntivo. Sei un bugiardo.

    3) il secondo documento è stato inviato in tempi brevi...cosa vuol dire in occasioni diverse? giorni, settimane o mesi? solo pochi minuti o ore.

    4) Recentemente ho inviato lo stesso documento, il primo che hai rifiutato, a Videoslots.com...
    L'hanno approvato in meno di 15 minuti e sono stati pagati immediatamente

    Francamente sono stanco di sentire le tue storie... tieniti i tuoi soldi e le tue bugie.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Cat50 wrote:

    I can only speak from my experience but Winaday/slotland is one of the best casinos out.Being in the USA it is hard to find a good casino. Very active rep. LCB has the best forum and staff around, really caring. I think from what i have read, please correct me if i am wrong, you need to resubmit the docs and you will be paid. I do not think there are sides to choose in this. The rep has responded so you have your answer. What else is there to be done woo. I agree with hobbitgirls post.

    Hello Cat50,

    I believe what you say but I have a different opinion about them ...

    At first time they said that my document was unreadable because it was low resolution.
    And I proved it was false
    Then they said that the"readeable" document was sent on a second occasion, at a later date, late ...
    And this is false ...
    They have continued to tell lies to put forward its reasons...

    The documents that I have submitted are valid and legible and are the same that i aways use... their verification process is not standard.

    They can decide not to pay me ... and I put them in the black book! ;)

     

    Cat50 ha scritto:

    Posso solo parlare in base alla mia esperienza, ma Winaday/Slotland è uno dei migliori casinò in circolazione. Essendo negli Stati Uniti è difficile trovare un buon casinò. Rappresentante molto attivo. LCB ha il miglior forum e il miglior personale in circolazione, davvero premuroso. Penso che da quello che ho letto, per favore correggimi se sbaglio, devi inviare nuovamente i documenti e sarai pagato. Non penso che ci siano parti da scegliere in questo. Il rappresentante ha risposto, quindi hai la tua risposta. Cos'altro c'è da fare? woo . Sono d'accordo con il post di Hobbitgirls.

    Ciao Cat50,

    Credo a quello che dici ma ho un'opinione diversa al riguardo...

    All'inizio mi hanno detto che il mio documento era illeggibile perché a bassa risoluzione.
    E ho dimostrato che era falso
    Poi hanno detto che il documento "leggibile" è stato inviato una seconda volta, in data successiva, in ritardo...
    E questo è falso...
    Hanno continuato a dire bugie per far valere le proprie ragioni...

    I documenti che ho presentato sono validi e leggibili e sono gli stessi che utilizzo sempre... il loro processo di verifica non è standard.

    Possono decidere di non pagarmi... e io li metto nel libro nero! ;)

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Well, on behalf of my family over at WinADay casino, I'm loving proof that if you comply with the little they do ask for, and maintain positive, and cordial attitude when communicating with them, they ALWAYS pay out, when they say they are going to pay out, and the method is discreet and seamless!

     

    You can do it! Just take some do breaths, and reset your experience thus far, starting fresh with this situation, and I guarantee you, just maintain a pleasant, WINNING attitude, and you'll soon have those winnings in your pocket!!!

    Smile and be confident - you will get your winnings!!!

    Bene, a nome della mia famiglia al casinò WinADay, sono la prova amorevole che se rispetti il poco che chiedono e mantieni un atteggiamento positivo e cordiale quando comunichi con loro, pagano SEMPRE, quando dicono di farlo pagheranno e il metodo è discreto e semplice!

    Puoi farlo! Fai semplicemente qualche respiro e ripristina la tua esperienza fino ad ora, ricominciando da capo con questa situazione, e te lo garantisco, mantieni un atteggiamento piacevole e VINCENTE e presto avrai quelle vincite in tasca!!!

    Sorridi e sii fiducioso: otterrai le tue vincite!!!

  • Originale English Traduzione Italiano
    drjugz wrote:

    Well, on behalf of my family over at WinADay casino, I'm loving proof that if you comply with the little they do ask for, and maintain positive, and cordial attitude when communicating with them, they ALWAYS pay out, when they say they are going to pay out, and the method is discreet and seamless!

     

    You can do it! Just take some do breaths, and reset your experience thus far, starting fresh with this situation, and I guarantee you, just maintain a pleasant, WINNING attitude, and you'll soon have those winnings in your pocket!!!

    Smile and be confident - you will get your winnings!!!


    Hi drjugz :)

    I thank you for your positive words. I'm used to turn the page quickly and starting again. I'm stranded on this island for too long ... Anjuoan and the rest of the Comoros is not a good place for me. I'll keep away from those jurisdictions! :)

    drjugz ha scritto:

    Bene, a nome della mia famiglia al casinò WinADay, sono la prova amorevole che se rispetti il poco che chiedono e mantieni un atteggiamento positivo e cordiale quando comunichi con loro, pagano SEMPRE, quando dicono di farlo pagheranno e il metodo è discreto e semplice!

    Puoi farlo! Fai semplicemente qualche respiro e ripristina la tua esperienza fino ad ora, ricominciando da capo con questa situazione, e te lo garantisco, mantieni un atteggiamento piacevole e VINCENTE e presto avrai quelle vincite in tasca!!!

    Sorridi e sii fiducioso: otterrai le tue vincite!!!


    Ciao drjugz :)

    Ti ringrazio per le tue parole positive. Sono abituato a voltare pagina velocemente e ricominciare da capo. Sono bloccato su quest'isola da troppo tempo... Anjuoan e il resto delle Comore non sono un buon posto per me. Mi terrò lontano da quelle giurisdizioni! :)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Slotland Entertainment S.A lincesed and registered by the Government of Anjouan.

    Would you accept the intervention of an external, independent entity, as a mediator of disputes with the players (ex eCogra, RGA, EGBA, IGC etc.)?

    This is an important issue, a question of transparency, correctness and honesty.

    Because you can not be judge and party at the same time.

    That it just not going to work for me but...

    If a player wins a jackpot. or a substantial amount of money, and you will find an excuse not to pay ... what happens?
    For a player it means going into the ocean without a life jacket.

     

     

    Caro Slotland Entertainment SA concesso in licenza e registrato dal governo di Anjouan.

    Accettereste l'intervento di un soggetto esterno, indipendente, come mediatore delle controversie con i giocatori (ex eCogra, RGA, EGBA, IGC ecc.)?

    Si tratta di una questione importante, una questione di trasparenza, correttezza e onestà.

    Perché non si può essere giudice e partito allo stesso tempo.

    Che semplicemente non funzionerà per me, ma...

    Se un giocatore vince un jackpot. oppure una sostanziosa somma di denaro, e troverai una scusa per non pagare... cosa succede?
    Per un giocatore significa andare in mare senza giubbotto di salvataggio.

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Apologies everyone for taking so much of your precious time, as I never had a slightest intention of turning this into any kind of flamewar, while only trying my best to help Casinista932 to get the money he won. But first things first ---

    Casinista932 wrote:

    1)  four pages you say? I sent the two sides to my document, the internal and external views ...       I always use this way to send my identity card because I can send all in a single image file

    Casinista932 wrote:

    3) the second document was sent in a short time ... what means different occasions? days, weeks or months? only a few minutes or hours.

    Yes, as you shared it yourself here, we all know how your id aka CARTA D'IDENTITA looks like. Paper-based foldable id book, which has front and back side, each consisting of two pages: front cover, a page with personal info, a page with your pic, and back cover. Four in total.

    On Sep 27, 2016, at 12:12 GMT you sent us a single image file containing both back and front side, i.e. all four sides of your id in what we call lowres i.e. in dimensions of 708x1034px.

    Subseqently, some four hours later at 16:30 GMT, upon an additional request you did send us a highres copy of your id, the one you posted above that finally had a sufficient resolution.

    So just to safely conclude that by the lowres version I meant the *first* copy of your docs. Not the second one you as you might have mistakenly gathered.

    Casinista932 wrote:

    2)  when I requested the payment of the no deposit bonus I had not requested any an additional bonus. You're a lier.

    Okay, first we have a list of your transactions dating back to April-June 2014:

    2014/04/09 20:10:46 RABDOMANTE AUTOMATIC BONUS $35.00
    2014/05/11 13:23:54 RABDOMANTE AUTOMATIC BONUS $10.00
    2014/06/13 16:31:47 RABDOMANTE AUTOMATIC BONUS $8.00

    Then there is an excerpt from the chat that you had with one of our top notch customer support reps, Sage, on June 17, 2014:

    RABDOMANTE: I have a question ... I have never made ​​a deposit but I won some money by using the free chips. I wanted to know how much of the winnings, if it is, is withdrawable
    WINADAY: The latest bonus has it's terms and conditions, those are that you would have to deposit just before receiving this bonus and after your latest one
    RABDOMANTE: my winnings will be void?
    WINADAY: Yes
    RABDOMANTE: grazie
    WINADAY: You're welcome.

    So just to safely conclude, you had indeed made your withdrawal not before claiming three no deposit bonus in a row first, resulting in your cashout request not being withdrawable. Still I don't presume you will call off the name you called me even if it's you who didn't get your facts straight...

    Casinista932 wrote:

    4) I recently I sent the same document, the first one that you refused, to Videoslots.com ...

    Good for you! Each casino uses their own set of security checks, so ours might simply be more comprehensive than what other casinos use.

    Mi scuso con tutti per avervi dedicato così tanto del vostro tempo prezioso, dato che non ho mai avuto la minima intenzione di trasformare tutto questo in una sorta di flamewar, mentre facevo solo del mio meglio per aiutare Casinista932 a ottenere i soldi che ha vinto. Ma prima le cose principali ---

    Casinista932 ha scritto:

    1) quattro pagine dici? Ho inviato le due facciate del mio documento, la vista interna ed esterna... Io uso sempre questa modalità per inviare la mia carta d'identità perché posso inviare tutto in un unico file immagine

    Casinista932 ha scritto:

    3) il secondo documento è stato inviato in tempi brevi...cosa vuol dire in occasioni diverse? giorni, settimane o mesi? solo pochi minuti o ore.

    Sì, poiché lo hai condiviso tu stesso qui, sappiamo tutti come appare la tua carta d'identità, ovvero CARTA D'IDENTITA. Libro d'identità pieghevole cartaceo, che ha un lato anteriore e uno posteriore, ciascuno composto da due pagine: copertina anteriore, una pagina con informazioni personali, una pagina con la tua foto e copertina posteriore. Quattro in totale.

    Il 27 settembre 2016, alle 12:12 GMT, ci hai inviato un singolo file immagine contenente sia il lato anteriore che quello posteriore, ovvero tutti e quattro i lati del tuo documento d'identità in quella che chiamiamo bassa risoluzione, ovvero in dimensioni di 708x1034 px.

    Successivamente, circa quattro ore dopo, alle 16:30 GMT, su richiesta aggiuntiva ci hai inviato una copia ad alta risoluzione del tuo ID, quella che hai pubblicato sopra e che finalmente aveva una risoluzione sufficiente.

    Quindi, giusto per concludere con sicurezza che con versione a bassa risoluzione intendevo la *prima* copia dei tuoi documenti. Non il secondo che potresti aver erroneamente raccolto.

    Casinista932 ha scritto:

    2) quando ho richiesto il pagamento del bonus senza deposito non avevo richiesto alcun bonus aggiuntivo. Sei un bugiardo.

    Ok, per prima cosa abbiamo un elenco delle tue transazioni risalenti ad aprile-giugno 2014:

    2014/04/09 20:10:46 RABDOMANTE BONUS AUTOMATICO $35,00
    2014/05/11 13:23:54 RABDOMANTE BONUS AUTOMATICO $10.00
    2014/06/13 16:31:47 RABDOMANTE BONUS AUTOMATICO $8.00

    Poi c'è un estratto della chat che hai avuto con uno dei nostri rappresentanti di prim'ordine dell'assistenza clienti, Sage, il 17 giugno 2014:

    RABDOMANTE: Ho una domanda... non ho mai fatto un deposito ma ho vinto dei soldi utilizzando le fiche gratuite. Volevo sapere quanta parte della vincita, se lo è, è prelevabile
    WINADAY: L'ultimo bonus ha i suoi termini e condizioni, ovvero dovresti depositare subito prima di ricevere questo bonus e dopo il tuo ultimo
    RABDOMANTE: le mie vincite saranno annullate?
    WINADAY: Sì
    RABDOMANTE: grazie
    WINADAY: Non c'è di che.

    Quindi, per concludere in tutta sicurezza, hai effettivamente effettuato il prelievo non prima di aver richiesto prima tre bonus senza deposito consecutivi, con il risultato che la tua richiesta di prelievo non è ritirabile. Tuttavia non presumo che cancellerai il nome con cui mi hai chiamato, anche se sei tu che non hai chiarito i fatti...

    Casinista932 ha scritto:

    4) Recentemente ho inviato lo stesso documento, il primo che hai rifiutato, a Videoslots.com...

    Buon per te! Ogni casinò utilizza il proprio set di controlli di sicurezza, quindi il nostro potrebbe semplicemente essere più completo di quello utilizzato da altri casinò.

    4.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    And the story continues...

    Casinista932 wrote:

    At first time they said that my document was unreadable because it was low resolution. And I proved it was false

    Not true, let me repeat for the third time, that we just called the first copy of your id lowres, being perfectly okay with the additional copy you sent us.

    Casinista932 wrote:

    Then they said that the"readeable" document was sent on a second occasion, at a later date, late ... And this is false ...

    Again, not true, I've myself have explained that the second copy of your id sent a few hours later was perfectly readable.

    Casinista932 wrote:

    The documents that I have submitted are valid and legible and are the same that i aways use... their verification process is not standard

    Yes, here I agree in that in some particular cases, such as yours, our verification process can go slightly beyond standard level. Still, this is and always was directly mentioned in the site terms that you agreed on to during the registration process:

    Verification documents may be requested by Win A Day Transaction Monitoring Department ... under any circumstances deemed necessary by Win A Day. Any player who does not provide the requested documents or provides false documents will result in the account being terminated immediately or the account blocked

    Casinista932 wrote:

    They can decide not to pay me

    Not true. As stated by myself several times already, and actually in the resume of my original post, in case you read it, I offered you a helping hand on getting your win on top of the initial deposit that we refunded.

    Hence the decision of not being paid, is sadly not ours, but YOURS.

     

    E la storia continua...

    Casinista932 ha scritto:

    All'inizio mi hanno detto che il mio documento era illeggibile perché a bassa risoluzione. E ho dimostrato che era falso

    Non è vero, lasciami ripetere per la terza volta, che abbiamo appena chiamato la prima copia del tuo ID lowres, essendo perfettamente d'accordo con la copia aggiuntiva che ci hai inviato.

    Casinista932 ha scritto:

    Poi hanno detto che il documento "leggibile" è stato inviato una seconda volta, in data successiva, in ritardo... E questo è falso...

    Ancora una volta non è vero, io stesso ho spiegato che la seconda copia della tua carta d'identità inviata poche ore dopo era perfettamente leggibile.

    Casinista932 ha scritto:

    I documenti che ho presentato sono validi e leggibili e sono gli stessi che utilizzo sempre... il loro processo di verifica non è standard

    Sì, qui sono d'accordo sul fatto che in alcuni casi particolari, come il tuo, il nostro processo di verifica può andare leggermente oltre il livello standard. Tuttavia, questo è ed è sempre stato menzionato direttamente nei termini del sito che hai accettato durante il processo di registrazione:

    I documenti di verifica possono essere richiesti dal dipartimento di monitoraggio delle transazioni di Win A Day... in qualsiasi circostanza ritenuta necessaria da Win A Day. Qualsiasi giocatore che non fornisce i documenti richiesti o fornisce documenti falsi comporterà la chiusura immediata dell'account o il blocco dell'account

    Casinista932 ha scritto:

    Possono decidere di non pagarmi

    Non vero. Come ho già affermato più volte, e in realtà nel riassunto del mio post originale, nel caso in cui lo leggessi, ti ho offerto una mano per ottenere la tua vincita oltre al deposito iniziale che abbiamo rimborsato.

    Pertanto la decisione di non essere pagati, purtroppo, non è nostra, ma VOSTRA.

  • Originale English Traduzione Italiano
    drjugz wrote:

    Well, on behalf of my family over at WinADay casino, I'm loving proof that if you comply with the little they do ask for, and maintain positive, and cordial attitude when communicating with them, they ALWAYS pay out, when they say they are going to pay out, and the method is discreet and seamless!

    You can do it! Just take some do breaths, and reset your experience thus far, starting fresh with this situation, and I guarantee you, just maintain a pleasant, WINNING attitude, and you'll soon have those winnings in your pocket!!!

    Smile and be confident - you will get your winnings!!!

    Thanks for your warm words, drjugz. Too bad it appears it's already too late for a fresh start with Casinista932, who seems to have completely lost faith in getting this sorted out and receiving the money he won.

    How can you help a person who refuses to be helped?

     

    drjugz ha scritto:

    Bene, a nome della mia famiglia al casinò WinADay, sono la prova amorevole che se rispetti il poco che chiedono e mantieni un atteggiamento positivo e cordiale quando comunichi con loro, pagano SEMPRE, quando dicono di farlo pagheranno e il metodo è discreto e semplice!

    Puoi farlo! Fai semplicemente qualche respiro e ripristina la tua esperienza fino ad ora, ricominciando da capo con questa situazione, e te lo garantisco, mantieni un atteggiamento piacevole e VINCENTE e presto avrai quelle vincite in tasca!!!

    Sorridi e sii fiducioso: otterrai le tue vincite!!!

    Grazie per le tue parole calorose, drjugz. Peccato che a quanto pare sia già troppo tardi per un nuovo inizio con Casinista932, che sembra aver completamente perso la fiducia nel risolvere la situazione e nel ricevere i soldi vinti.

    Come puoi aiutare una persona che rifiuta di essere aiutata?

  • Originale English Traduzione Italiano

     I knew WinADay through LCB and am a member of LCB since 21 December 2014

    "7. The welcome bonuses are only available to new members who have not played at this site before and are valid for 1 year only. "

    I have redeemed the welcome bonus this month ... if those dates were true I could not do it.

    is that true?

    Casinista932 wrote:

    2)  when I requested the payment of the no deposit bonus I had not requested any an additional bonus. You're a lier.

    Okay, first we have a list of your transactions dating back to April-June 2014:

    2014/04/09 20:10:46 RABDOMANTE AUTOMATIC BONUS $35.00
    2014/05/11 13:23:54 RABDOMANTE AUTOMATIC BONUS $10.00
    2014/06/13 16:31:47 RABDOMANTE AUTOMATIC BONUS $8.00

     

    Conoscevo WinADay tramite LCB e sono membro di LCB dal 21 dicembre 2014

    "7. I bonus di benvenuto sono disponibili solo per i nuovi membri che non hanno mai giocato su questo sito prima e sono validi solo per 1 anno. "

    Ho riscattato il bonus di benvenuto questo mese...se quelle date fossero vere non potrei farlo.

    è vero?

    Casinista932 ha scritto:

    2) quando ho richiesto il pagamento del bonus senza deposito non avevo richiesto alcun bonus aggiuntivo. Sei un bugiardo.

    Ok, per prima cosa abbiamo un elenco delle tue transazioni risalenti ad aprile-giugno 2014:

    2014/04/09 20:10:46 RABDOMANTE BONUS AUTOMATICO $35,00
    2014/05/11 13:23:54 RABDOMANTE BONUS AUTOMATICO $10.00
    2014/06/13 16:31:47 RABDOMANTE BONUS AUTOMATICO $8.00

     

  • Originale English Traduzione Italiano
    Casinista932 wrote:

    Dear Slotland Entertainment S.A lincesed and registered by the Government of Anjouan.

    Would you accept the intervention of an external, independent entity, as a mediator of disputes with the players (ex eCogra, RGA, EGBA, IGC etc.)?

    This is an important issue, a question of transparency, correctness and honesty.

    Because you can not be judge and party at the same time.

    That it just not going to work for me but...

    If a player wins a jackpot. or a substantial amount of money, and you will find an excuse not to pay ... what happens?
    For a player it means going into the ocean without a life jacket.

    Sure, why not? Just before moving on, let me mention few key facts that you seem to be completely aware of ---

    Slotland Entertainment, an umbrella company behind Win A Day Casino, has been around since 1998. Yes, that's some 18 years. Plus Slotland itself was one of the first twenty online casinos out there, while the choice of available jurisdictions wasn't what it may be now by then, e.g. with Malta Gaming Authority being established years later, in 2002, eCOGRA itself even later in 2003, etc.

    Being around for so long, it also means that unlike some come-and-go brands so far we paid out an astonishing number of Jackpots both at Slotland and Winaday to date. Browse through the LCB news section to read about the last few of them.

    Also try asking yourself a very simple question: Do you really suppose we would stay in business for so long if we sticked to 'finding excuses not to pay' as you try to suggest? To the contrary, unlike many other once-praised brands for all those long years we managed to maintain a flawless reputation about paying out player winnings. Check out some of the hundreds positive comments only here at LCB that clearly attest it.

    Further, not being a lawyer myself, in my eyes this dispute seems to centered around the manner that our security checks are being carried out, rather than on game malfunctions, our unwillingness to pay, etc. Coz let me repeat that I myself have offered you a help in getting your money that you turned down already several times in a row. Plus we as an independent subject have deliberately chosen the security checks to be what they are, clearly outlining them in our email correspondence with you.

    With these security checks in place we do our best to protect players from unauthorized use of their cards and other means of payment (i.e. frequent cases of stolen cards, minors using their parents' cc, ewallet accounts hacked, etc.) same as we protect ourselves against well-spread player fraud as well.

    Lastly, let me one last time offer you a help in getting the money you won, or to be precise, the difference between the $145 withdrawal you had and $57 initial deposit you made, that was already refunded. Check out the last paragraph of my first post in this thread to. 

    If you're for whatever reason not willing to accept my offer, please don't blame us from lack of trying to help. Thanks for your consideration!

     

    Casinista932 ha scritto:

    Caro Slotland Entertainment SA concesso in licenza e registrato dal governo di Anjouan.

    Accettereste l'intervento di un soggetto esterno, indipendente, come mediatore delle controversie con i giocatori (ex eCogra, RGA, EGBA, IGC ecc.)?

    Si tratta di una questione importante, una questione di trasparenza, correttezza e onestà.

    Perché non si può essere giudice e partito allo stesso tempo.

    Che semplicemente non funzionerà per me, ma...

    Se un giocatore vince un jackpot. oppure una sostanziosa somma di denaro, e troverai una scusa per non pagare... cosa succede?
    Per un giocatore significa andare in mare senza giubbotto di salvataggio.

    Certo, perché no? Prima di proseguire, vorrei menzionare alcuni fatti chiave di cui sembri essere completamente consapevole ---

    Slotland Entertainment, una società ombrello dietro Win A Day Casino, esiste dal 1998. Sì, sono circa 18 anni. Inoltre Slotland stesso è stato uno dei primi venti casinò online in circolazione, mentre la scelta delle giurisdizioni disponibili non era quella che potrebbe essere adesso, ad esempio con la Malta Gaming Authority fondata anni dopo, nel 2002, e la stessa eCOGRA ancora più tardi nel 2003. , eccetera.

    Essendo in circolazione da così tanto tempo, significa anche che, a differenza di alcuni marchi di successo, finora abbiamo pagato un numero sorprendente di Jackpot sia su Slotland che su Winaday. Sfoglia la sezione delle notizie LCB per leggere le ultime.

    Prova anche a farti una domanda molto semplice: pensi davvero che rimarremmo in attività così a lungo se ci limitassimo a "trovare scuse per non pagare" come provi a suggerire? Al contrario, a differenza di molti altri marchi un tempo elogiati per tutti questi lunghi anni, siamo riusciti a mantenere una reputazione impeccabile riguardo al pagamento delle vincite dei giocatori. Dai un'occhiata ad alcuni delle centinaia di commenti positivi solo qui su LCB che lo attestano chiaramente.

    Inoltre, non essendo un avvocato, ai miei occhi questa controversia sembra incentrata sul modo in cui vengono eseguiti i nostri controlli di sicurezza, piuttosto che sui malfunzionamenti del gioco, sulla nostra riluttanza a pagare, ecc. Perché lasciatemi ripetere che io stesso ho offerto ti aiuterai a recuperare i soldi che hai già rifiutato più volte di seguito. Inoltre noi, come soggetto indipendente, abbiamo deliberatamente scelto i controlli di sicurezza per quello che sono, delineandoli chiaramente nella nostra corrispondenza e-mail con voi.

    Con questi controlli di sicurezza in atto facciamo del nostro meglio per proteggere i giocatori dall'uso non autorizzato delle loro carte e di altri mezzi di pagamento (ad esempio casi frequenti di carte rubate, minorenni che utilizzano cc dei genitori, account ewallet violati, ecc.) così come proteggiamo noi stessi contro le frodi diffuse dei giocatori.

    Infine, permettimi un'ultima volta di offrirti un aiuto per ottenere i soldi che hai vinto, o per essere precisi, la differenza tra il prelievo di $ 145 che hai effettuato e il deposito iniziale di $ 57 che hai effettuato, che è già stato rimborsato. Dai un'occhiata all'ultimo paragrafo del mio primo post in questo thread.

    Se per qualsiasi motivo non sei disposto ad accettare la mia offerta, per favore non incolparci per la mancanza di tentativi di aiuto. Grazie per la tua considerazione!

    4.2/ 5

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Casinista932 wrote:

     I knew WinADay through LCB and am a member of LCB since 21 December 2014

    Okay, this conversation already starts to be overly depressive for me:

    1/ No. We don't have anyone by your name, street address, ip address etc. being registering on that date, i.e. Dec 21, 2014, in particular.

    2/ No. You were referred through what now is LCB sister site, casinolistings.com.

    3/ No. You registered at Winaday on April 9, 2014 at 20:10:46 GMT as the screenshot from our system attests.

    rabdomante registration date @wad

    Do you really wish NOT to be helped? Just say so and I'll silently leave the premises...

    Casinista932 ha scritto:

    Conoscevo WinADay tramite LCB e sono membro di LCB dal 21 dicembre 2014

    Ok, questa conversazione inizia già a essere eccessivamente depressiva per me:

    1/ No. Non abbiamo nessuno con il tuo nome, indirizzo, indirizzo IP ecc. registrato in quella data, ovvero il 21 dicembre 2014, in particolare.

    2/ No. Sei stato indirizzato tramite quello che ora è il sito gemello di LCB, casinolistings.com.

    3/ No. Ti sei registrato su Winaday il 9 aprile 2014 alle 20:10:46 GMT come attesta lo screenshot del nostro sistema.

    data di registrazione rabdomante @wad

    Desideri davvero NON essere aiutato? Basta dirlo e lascerò silenziosamente i locali...

  • Originale English Traduzione Italiano
    Casinista932 wrote:

    "7. The welcome bonuses are only available to new members who have not played at this site before and are valid for 1 year only. " I have redeemed the welcome bonus this month ... if those dates were true I could not do it. is that true?

    No. You have received your $35 registration no deposit bonus for coming through Casinolistings on April 9, 2014.

    Casinista932 ha scritto:

    "7. I bonus di benvenuto sono disponibili solo per i nuovi membri che non hanno mai giocato su questo sito prima e sono validi solo per 1 anno. " Ho riscattato il bonus di benvenuto questo mese... se quelle date fossero vere non potrei farlo . è vero?

    No. Hai ricevuto il tuo bonus senza deposito di $ 35 per essere arrivato su Casinolistings il 9 aprile 2014.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Casinista932,

    We got the casino rep to answer all your questions and concerns here on the forum beacuse we think that it's always better to get the answers from the casino rep directly. Mr Slotland.WinADay has been very responsive by giving you the answers on every question you have posed. He even offered to pay out your winnings on top of returning your deposit. It was up to you whether to accept it or not. As you can see, we all wanted to help you. We always do it by giving our members the opportunity to directly comunicate with casino reps and ask them the things that concern them. 

    Caro Casinista932,

    Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di rispondere a tutte le tue domande e preoccupazioni qui sul forum perché riteniamo che sia sempre meglio ottenere le risposte direttamente dal rappresentante del casinò. Mr Slotland.WinADay è stato molto reattivo fornendoti le risposte a ogni domanda che hai posto. Si è persino offerto di pagare le tue vincite oltre a restituire il tuo deposito. Stava a te decidere se accettarlo o meno. Come puoi vedere, volevamo tutti aiutarti. Lo facciamo sempre dando ai nostri membri l'opportunità di comunicare direttamente con i rappresentanti del casinò e chiedere loro le cose che li riguardano.

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    Dear Casinista932,

    We got the casino rep to answer all your questions and concerns here on the forum beacuse we think that it's always better to get the answers from the casino rep directly. Mr Slotland.WinADay has been very responsive by giving you the answers on every question you have posed. He even offered to pay out your winnings on top of returning your deposit. It was up to you whether to accept it or not. As you can see, we all wanted to help you. We always do it by giving our members the opportunity to directly comunicate with casino reps and ask them the things that concern them. 

    ok...so you think their behavior has been corrected?

     

     

    MelissaN ha scritto:

    Caro Casinista932,

    Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di rispondere a tutte le tue domande e preoccupazioni qui sul forum perché riteniamo che sia sempre meglio ottenere le risposte direttamente dal rappresentante del casinò. Mr Slotland.WinADay è stato molto reattivo dandoti le risposte a ogni domanda che hai posto. Si è persino offerto di pagare le tue vincite oltre a restituire il tuo deposito. Stava a te decidere se accettarlo o meno. Come puoi vedere, volevamo tutti aiutarti. Lo facciamo sempre dando ai nostri membri l'opportunità di comunicare direttamente con i rappresentanti del casinò e chiedere loro le cose che li riguardano.

    ok...quindi pensi che il loro comportamento sia stato corretto?

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    If the second copy of my document was perfectly readable why you do not have proceeded with the payment?

    On nodeposit bonus you were right and I apologize for my mistake.

    .
    Casinista932 wrote:

    Then they said that the"readeable" document was sent on a second occasion, at a later date, late ... And this is false ...

    Again, not true, I've myself have explained that the second copy of your id sent a few hours later was perfectly readable.

    Se la seconda copia del mio documento era perfettamente leggibile perché non avete provveduto al pagamento?

    Sul bonus Nodeposit avevi ragione e mi scuso per il mio errore.

    .
    Casinista932 ha scritto:

    Poi hanno detto che il documento "leggibile" è stato inviato una seconda volta, in data successiva, in ritardo... E questo è falso...

    Ancora una volta non è vero, io stesso ho spiegato che la seconda copia della tua carta d'identità inviata poche ore dopo era perfettamente leggibile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The rep explained everything in detail posting screenshots and he also offered to pay out your winnings and he mentioned it several times during this conversation. If they are a rogue casino you would never get such a through explanation. If I were you I would accept the offer, take the money and if I didn't like the casino's terms I would never play there again. 

    Il rappresentante ha spiegato tutto in dettaglio pubblicando screenshot e si è anche offerto di pagare le tue vincite e ne ha parlato più volte durante questa conversazione. Se sono un casinò canaglia non otterresti mai una spiegazione così esaustiva. Se fossi in te accetterei l'offerta, prenderei i soldi e se non mi piacessero i termini del casinò non ci giocherei mai più.

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    The rep explained everything in detail posting screenshots and he also offered to pay out your winnings and he mentioned it several times during this conversation. If they are a rogue casino you would never get such a through explanation. If I were you I would accept the offer, take the money and if I didn't like the casino's terms I would never play there again. 

    Hello MelissaN,

    thanks for the reply ... I will write something in the review section.

    I hope to be objective and fair in the views that I will express

     

    MelissaN ha scritto:

    Il rappresentante ha spiegato tutto in dettaglio pubblicando screenshot e si è anche offerto di pagare le tue vincite e ne ha parlato più volte durante questa conversazione. Se sono un casinò canaglia non otterresti mai una spiegazione così esaustiva. Se fossi in te accetterei l'offerta, prenderei i soldi e se non mi piacessero i termini del casinò non ci giocherei mai più.

    Ciao MelissaN,

    grazie per la risposta... scriverò qualcosa nella sezione recensioni.

    Spero di essere obiettivo e corretto nelle opinioni che esprimerò

  • Originale English Traduzione Italiano
    MelissaN wrote:

    The rep explained everything in detail posting screenshots and he also offered to pay out your winnings and he mentioned it several times during this conversation. If they are a rogue casino you would never get such a through explanation. If I were you I would accept the offer, take the money and if I didn't like the casino's terms I would never play there again. 

    Many thanks for stepping into the conversation, MelissaN. Still not sure if, at all, we can do anything to get this sorted out.

    If anyone has any recommendation, I'm all ears
    wink

    Cheers Jack

    MelissaN ha scritto:

    Il rappresentante ha spiegato tutto in dettaglio pubblicando screenshot e si è anche offerto di pagare le tue vincite e ne ha parlato più volte durante questa conversazione. Se sono un casinò canaglia non otterresti mai una spiegazione così esaustiva. Se fossi in te accetterei l'offerta, prenderei i soldi e se non mi piacessero i termini del casinò non ci giocherei mai più.

    Mille grazie per essere intervenuta nella conversazione, MelissaN. Non sono ancora sicuro se possiamo fare qualcosa per risolvere la situazione.

    Se qualcuno ha qualche consiglio, sono tutt'orecchi
    wink

    Saluti Jack

  • Originale English Traduzione Italiano

    Some people just do not get it. I think it is easier (IMHO) that the OP can play at any casino he chooses and so does not have any incentive to see that Winaday/Slotland is a great casino and you have tried very hard to resolve this. I really hate to see you guys have to go thru this, but this thread clearly shows you have done all you can. I usually mind my business and very rarley speak on the behalf of any casino but i did and i for one will support any decision made by you in this instice without thinking ill of the casino. I urge any fellow players to read the entire thread and make a descision on whether or not you would still play at this casino after seeing the efforts of LCB and Jack. I am a small fish and my deposits are not many but if any time i need help the rep has been very quick to resolve them. 

     

    My opinion is to mark as resolved due to player not co opreating with the casino.

    Alcune persone semplicemente non capiscono. Penso che sia più semplice (IMHO) che l'OP possa giocare in qualsiasi casinò scelga e quindi non abbia alcun incentivo nel vedere che Winaday/Slotland è un ottimo casinò e tu hai provato molto duramente a risolvere questo problema. Odio davvero vedere che voi ragazzi dovete affrontare tutto questo, ma questo thread mostra chiaramente che avete fatto tutto il possibile. Di solito mi faccio gli affari miei e molto raramente parlo a nome di qualsiasi casinò, ma l'ho fatto e io per primo sosterrò qualsiasi decisione presa da te in questo istinto senza pensare male del casinò. Invito tutti gli altri giocatori a leggere l'intero thread e a decidere se giocheresti ancora o meno in questo casinò dopo aver visto gli sforzi di LCB e Jack. Sono un pesce piccolo e i miei depositi non sono molti, ma se in qualsiasi momento ho bisogno di aiuto il rappresentante è stato molto veloce nel risolverli.

    La mia opinione è di contrassegnare come risolto a causa della mancata collaborazione del giocatore con il casinò.

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano
    Cat50 wrote:

    Some people just do not get it. I think it is easier (IMHO) that the OP can play at any casino he chooses and so does not have any incentive to see that Winaday/Slotland is a great casino and you have tried very hard to resolve this. I really hate to see you guys have to go thru this, but this thread clearly shows you have done all you can. I usually mind my business and very rarley speak on the behalf of any casino but i did and i for one will support any decision made by you in this instice without thinking ill of the casino. I urge any fellow players to read the entire thread and make a descision on whether or not you would still play at this casino after seeing the efforts of LCB and Jack. I am a small fish and my deposits are not many but if any time i need help the rep has been very quick to resolve them. 

     

    My opinion is to mark as resolved due to player not co opreating with the casino.

    I personally can't thank you enough for expressing your feelings about this matter in much better way than I ever could, Cat50. Much appreciated!

    Cat50 ha scritto:

    Alcune persone semplicemente non capiscono. Penso che sia più semplice (IMHO) che l'OP possa giocare in qualsiasi casinò di sua scelta e quindi non abbia alcun incentivo nel vedere che Winaday/Slotland è un ottimo casinò e tu hai provato molto duramente a risolvere questo problema. Odio davvero vedere che voi ragazzi dovete affrontare tutto questo, ma questo thread mostra chiaramente che avete fatto tutto il possibile. Di solito mi faccio gli affari miei e molto raramente parlo a nome di qualsiasi casinò, ma l'ho fatto e io per primo sosterrò qualsiasi decisione presa da te in questo istinto senza pensare male del casinò. Invito tutti gli altri giocatori a leggere l'intero thread e a decidere se giocheresti ancora o meno in questo casinò dopo aver visto gli sforzi di LCB e Jack. Sono un pesce piccolo e i miei depositi non sono molti, ma se in qualsiasi momento ho bisogno di aiuto il rappresentante è stato molto veloce nel risolverli.

    La mia opinione è di contrassegnare come risolto a causa della mancata collaborazione del giocatore con il casinò.

    Personalmente non posso ringraziarti abbastanza per aver espresso i tuoi sentimenti su questo argomento nel modo migliore di quanto avrei mai potuto fare, Cat50. Molto apprezzato!

    4.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    As far as LCB is concerned this matter is now closed and complaint marked as resolved ( subject line is updated accordingly ).

    topic is now locked. if any new details appear do message us about it and we can re-open it.

    Per quanto riguarda LCB, la questione è ora chiusa e il reclamo contrassegnato come risolto (la riga dell'oggetto viene aggiornata di conseguenza).

    l'argomento è ora bloccato. se compaiono nuovi dettagli, inviaci un messaggio e potremo riaprirlo.

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