Dear @dominwro,
Thank you for your feedback, as we listen to our customers and always try to improve our service related to the convenience of the gaming process. Nevertheless, we are really sorry that you are experiencing such an unpleasant moment at our project.
We hope our answer will clarify the situation.
In order to process a withdrawal, our Financial Department needs to make sure that exactly the owner of the account was playing. Also, bank account screenshots are needed to avoid payments to other accounts, and to make sure that exactly you will get your winnings.
Regarding the KYC request of bank account and not Ecopayz which you used for depositing, the actions of the Finance Department were performed in accordance with Wazamba General T&C. Please take a look at Paragraph 6.11 “The Website will attempt to satisfy your wishes in terms of payment method, however, it cannot give guarantees. Therefore, the Casino may work through and perform payments using other payment systems that differ from the one your requested be used for your withdrawal”
Also, the Finance Department agreed to accept screenshots of your bank account, where the BIC will be located separately.
Thank you for your patience and understanding.
In case you have any additional questions, please do not hesitate to contact our Customer Support Service via Live-Chat (Available 24\7), and also via E-Mail support@wazamba.com.
Best Regards,
Wazamba Casino Support Team
Caro @dominwro,
Grazie per il tuo feedback, poiché ascoltiamo i nostri clienti e cerchiamo sempre di migliorare il nostro servizio relativo alla comodità del processo di gioco. Tuttavia, siamo davvero dispiaciuti che tu stia vivendo un momento così spiacevole nel nostro progetto.
Speriamo che la nostra risposta chiarisca la situazione.
Per poter elaborare un prelievo, il nostro dipartimento finanziario deve assicurarsi che fosse esattamente il proprietario del conto a giocare. Inoltre, gli screenshot del conto bancario sono necessari per evitare pagamenti su altri conti e per essere sicuri che riceverai esattamente le tue vincite.
Per quanto riguarda la richiesta KYC del conto bancario e non di Ecopayz utilizzato per il deposito, le azioni del dipartimento finanziario sono state eseguite in conformità con i T&C generali di Wazamba. Si prega di prendere visione del Paragrafo 6.11 “Il Sito cercherà di soddisfare i vostri desideri in termini di modalità di pagamento, tuttavia non può fornire garanzie. Pertanto, il Casinò può elaborare ed eseguire pagamenti utilizzando altri sistemi di pagamento diversi da quello richiesto per il prelievo”
Inoltre, il Dipartimento delle Finanze ha accettato di accettare screenshot del tuo conto bancario, dove il BIC verrà posizionato separatamente.
Grazie per la pazienza e la comprensione.
In caso di ulteriori domande, non esitare a contattare il nostro servizio di assistenza clienti tramite Live-Chat (disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7) e anche tramite e-mail support@wazamba.com.
Distinti saluti,
Team di supporto del casinò Wazamba