Hello,
Thank you for your patience while we investigated this.
Please note that we have looked into the situation of the account and found that the reason why your account has been disabled is because our Security team has been notified of the existence of duplicate accounts on our site.
According to the site rules, our Security team needed to restrict all accounts found to be in this situation.
Please refer to rule 2.1.13 from our Terms and Conditions:
Each User is allowed to open only one account. Use of more than one account per physical User is known as “multi-accounting”, which is strictly prohibited. Upon discovery of a User with multiple accounts, all affiliated accounts of the User will be immediately cancelled including the cancellation of any transactions of the multiple accounts.
In regards to the winnings that you are claiming, we have looked into this and found that the winnings are unfortunately not cashable, due to the fact that they were won from the second bonus received on the account and not the Sign Up bonus.
We would like to mention that even the sign up bonus requires at least a minimum deposit to be made on the account in order to enable the withdrawal option, while on this account no deposits were made.
Please refer to our Bonus Rules page:
᛫ Only the first bonus applied on the player's account is considered a Welcome Sign-up Offer. The subsequent free bonuses that you receive before making your first deposit are not considered withdrawable.
We apologize for any inconvenience that this might have caused you and we would like to thank you once again for choosing our services.
We rest at your full disposal in case you need any extra information.
Kind regards,
The Vive Mon Casino Team.
Ciao,
Grazie per la pazienza dimostrata mentre esaminavamo la questione.
Tieni presente che abbiamo esaminato la situazione dell'account e scoperto che il motivo per cui il tuo account è stato disattivato è perché il nostro team di sicurezza è stato informato dell'esistenza di account duplicati sul nostro sito.
Secondo le regole del sito, il nostro team di sicurezza doveva limitare tutti gli account trovati in questa situazione.
Si prega di fare riferimento alla regola 2.1.13 dei nostri Termini e Condizioni:
Ogni Utente può aprire un solo conto. L'utilizzo di più di un account per Utente fisico è noto come “multi-accounting”, che è severamente vietato. Alla scoperta di un Utente con più account, tutti gli account affiliati dell'Utente verranno immediatamente cancellati inclusa la cancellazione di eventuali transazioni dei conti multipli.
Per quanto riguarda le vincite che stai rivendicando, abbiamo esaminato la questione e scoperto che purtroppo le vincite non sono incassabili, poiché sono state vinte dal secondo bonus ricevuto sul conto e non dal bonus di iscrizione.
Segnaliamo che anche il bonus di iscrizione richiede che sul conto venga effettuato almeno un deposito minimo per abilitare l'opzione di prelievo, mentre su questo conto non sono stati effettuati depositi.
Ti invitiamo a fare riferimento alla nostra pagina Regole Bonus:
᛫ Solo il primo bonus applicato sul conto del giocatore è considerato un'offerta di iscrizione di benvenuto. I successivi bonus gratuiti che riceverai prima di effettuare il tuo primo deposito non sono considerati prelevabili.
Ci scusiamo per gli eventuali disagi che ciò potrebbe avervi causato e desideriamo ringraziarvi ancora una volta per aver scelto i nostri servizi.
Restiamo a vostra completa disposizione nel caso abbiate bisogno di ulteriori informazioni.
Cordiali saluti,
Il team del Casinò Vive Mon.