Hi! Can a staff member please help me w/Virtual Casino. I have been today to Planet 7, silver Oak, Bingo KNights, Virtual Casino. Had Joshua, Carrie, and Caveit and Bruce as manager for my important questions all day today. I won on free chip w/opening new acct. @ Virtual Casino...informed there was already another acct opened.......both Caveit and Bruce didn't even check the other acct. to see where I stood for free chip distribution. Albeit, it's been yrs. since I played there. I forgot I had an acct. there. I even physically moved. So, of course I forgot about the acct......I sincerely apologized and they wouldn't even help me collect the winnings w/explaning my cirucumstances and didnt' even offer to close one of the accts. I had to request it. I did inform them I am important VIP customer @ a lot of other casinos. I will not play there again unless I collect my $100 winnings. They wouldn't even look if I was entitled to free chip from other acct.......poor CSR skills/manager. Informed them I would report them to LCB....so I did.....bye
Virtual Casino-maes103/104
LCB-maes10
CIAO! Un membro dello staff può aiutarmi con il Casinò Virtuale. Oggi sono stato a Planet 7, Silver Oak, Bingo KNights, Virtual Casino. Avevo Joshua, Carrie, Caveit e Bruce come manager per le mie domande importanti tutto il giorno oggi. Ho vinto con un chip gratuito con l'apertura di un nuovo account. @ Virtual Casino...informato che c'era già un altro conto aperto.......sia Caveit che Bruce non hanno nemmeno controllato l'altro conto. per vedere a che punto ero a favore della distribuzione gratuita dei chip. Anche se sono passati anni. da quando ho giocato lì. Ho dimenticato di avere un conto. Là. Mi sono trasferito anche fisicamente. Quindi, ovviamente, mi sono dimenticato del conto... Mi sono scusato sinceramente e non mi hanno nemmeno aiutato a riscuotere le vincite spiegando le mie circostanze e non si sono nemmeno offerti di chiudere uno dei conti. Ho dovuto richiederlo. Li ho informati che sono un importante cliente VIP in molti altri casinò. Non giocherò più lì finché non raccolgo le mie vincite di $ 100. Non guarderebbero nemmeno se avessi diritto a chip gratuiti da altri acct.......scarse capacità/manager CSR. Li ho informati che li avrei segnalati a LCB....così ho fatto.....ciao
Casinò virtuale-maes103/104
LCB-maes10