OZWIN CASINO USERNAME : Geeknox44
To whom it may concern I have been reaching out to OZWIN CASINO regarding my account being verified. I sent my documents in to the email that was provided by OZWIN CUSTOMER SUPPORT AGENT on October 17, 2022. I won $360 last week I want to withdraw the winnings I wasn't able i got a message saying i need to verify my account by sending in documents that i sent in back in October i also have proof of that. I sent i my documents again for the fourth time and i'm yet to be able to withdraw my winnings. I don't understand how i can add money to my account to play without the hassle of verification then I win there's a problem. I want the money that i won, RESPECTFULLY
NOME UTENTE DEL CASINÒ OZWIN: Geeknox44
A chi potrebbe interessare, ho contattato OZWIN CASINO in merito alla verifica del mio account. Ho inviato i miei documenti all'e-mail fornita dall'AGENTE DELL'ASSISTENZA CLIENTI OZWIN il 17 ottobre 2022. Ho vinto $ 360 la scorsa settimana Voglio ritirare le vincite Non sono riuscito a ricevere un messaggio che dice che devo verificare il mio account entro Anche l'invio dei documenti che ho inviato in ottobre ne ho la prova. Ho inviato nuovamente i miei documenti per la quarta volta e non sono ancora riuscito a ritirare le mie vincite. Non capisco come posso aggiungere soldi al mio conto per giocare senza il fastidio della verifica, poi vinco c'è un problema. Voglio i soldi che ho vinto, RISPETTAMENTE