CHIUSO [A causa dell'inattività del mittente]: Vincite non pagate da King Johnnie Casino

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Ultimo messaggio fatto 3 anni fa fa da Sydney
Willsam
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    2 mesi fa

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    I made a withdrawal of $10,000 from King Johnnie Casino on December 1st 2020 I uploaded all required documents and they where verified and the withdrawal was approved. I have not received anything from them and every time i contact them i am told the same thing.....They start off congratulating me on my win and then go on to tell me that the money was released by the finance department via direct Bank Deposit on December 3rd 2020 after I tell them i have not received it they ask for  a bank statement that covers from December 3rd until now, once I upload the bank statement I am told that yes they have received it and they will forward it on to a member of the finance team and as soon as they have checked it over and confirmed that there as nothing paid they will pay it.....I have gone through this exact same interaction with them every 4 to 5 days for the past month and a half and still no payout......Honestly its like I'm talking to a recorded message, it doesn't matter how many times they are told that i have done all of this time and time again they refuse to listen and carry on telling me upload the same proof that that i have been uploading every 5 days with zero results. (my user name at king Johnnie is willsam )                                                                  

    Ho effettuato un prelievo di $ 10.000 da King Johnnie Casino il 1 dicembre 2020. Ho caricato tutti i documenti richiesti, sono stati verificati e il prelievo è stato approvato. Non ho ricevuto nulla da loro e ogni volta che li contatto mi dicono la stessa cosa..... Cominciano congratulandosi con me per la mia vincita e poi continuano a dirmi che il denaro è stato rilasciato dal dipartimento finanziario tramite diretta Deposito bancario il 3 dicembre 2020 dopo aver detto loro che non l'ho ricevuto, chiedono un estratto conto che copra dal 3 dicembre fino ad ora, una volta caricato l'estratto conto mi viene detto che sì, l'hanno ricevuto e lo inoltreranno a un membro del team finanziario e non appena avrà controllato e confermato che non è stato pagato nulla, lo pagherà.....ho avuto la stessa identica interazione con loro ogni 4 o 5 giorni negli ultimi tempi un mese e mezzo e ancora nessun pagamento......Onestamente è come se stessi parlando con un messaggio registrato, non importa quante volte gli viene detto che ho fatto tutto questo, più e più volte si rifiutano per ascoltare e continuare a dirmi caricare la stessa prova che ho caricato ogni 5 giorni con zero risultati. (il mio nome utente presso King Johnnie è Willsam)

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Willsam,

    We're sorry to hear that. King Johnnie Casino is not listed on LCB, however, we'll try to get in touch with them regarding your withdrawal issue. Keep you updated.

    Ciao Willsam,

    Siamo spiacenti. King Johnnie Casino non è elencato su LCB, tuttavia, proveremo a metterci in contatto con loro per quanto riguarda il tuo problema di prelievo. Ti tengo aggiornato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Willsam,

    We have received a reply from the Casino Representative. He says that they have made successful contact with you and they're working on the resolution. They will advise us of the outcome once done.

    Ciao Willsam,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò. Dice che ti hanno contattato con successo e stanno lavorando alla soluzione. Ci informeranno del risultato una volta fatto.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Willsam,

    We've received the following reply from the Casino Representative:

    "We have received confirmation from the processor that the funds (withdrawal) was released on 03/12/2020 and we have sent the client the confirmation. Earlier today we have also attempted to call but it was unsuccessful to inform the client thereof. We have requested that the client sends us a bank statement from 01/12/2020 to 31/12/2020 in order for us to see and to confirm if funds have been received. We await the client's response."

    Ciao Willsam,

    Abbiamo ricevuto la seguente risposta dal rappresentante del casinò:

    "Abbiamo ricevuto conferma dal processore che i fondi (prelievo) sono stati rilasciati il 03/12/2020 e abbiamo inviato la conferma al cliente. Oggi abbiamo anche tentato di chiamare ma senza successo per informare il cliente. Noi abbiamo richiesto che il cliente ci invii un estratto conto dal 01/12/2020 al 31/12/2020 per permetterci di vedere e confermare se i fondi sono stati ricevuti. Aspettiamo la risposta del cliente."

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Willsam,

    Could you please let us know if this issue with King Johnnie Casino has been resolved?

    Ciao Willsam,

    Potresti farci sapere se questo problema con King Johnnie Casino è stato risolto?

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