Nick,
I am experiencing the same issues with your casino and am beyond frustrated at how many times I can be told 'we have escalated, check again in 24 hours, 48 hours, 3 days' regarding my withdrawal request made on the 28th September.
I honestly feel like I am banging my head against a brick wall and each time I've been told the same thing above and 'rest assured your request is progressing' I feel like I am going to go insane. My request has progressed from nowhere to nowhere.
I'd appreciate if your casino could honour its own Terms and Conditions as it so strictly makes its players follow and process my withdrawal once and for all. I've had terrible experiences every single time and I've had enough.
Username is Larisa92.
Regards,
Larisa Vuk
Nick,
Sto riscontrando gli stessi problemi con il vostro casinò e sono oltremodo frustrato per quante volte mi è stato detto "abbiamo intensificato, controlla di nuovo tra 24 ore, 48 ore, 3 giorni" in merito alla mia richiesta di prelievo effettuata il 28 settembre.
Onestamente mi sento come se stessi sbattendo la testa contro un muro di mattoni e ogni volta che mi è stata detta la stessa cosa sopra e "stai certo che la tua richiesta sta procedendo" mi sento come se stessi per impazzire. La mia richiesta è progredita dal nulla al nulla.
Apprezzerei se il tuo casinò rispettasse i propri Termini e Condizioni poiché impone ai suoi giocatori di seguire ed elaborare in modo così rigoroso il mio prelievo una volta per tutte. Ho avuto esperienze terribili ogni volta e ne ho avuto abbastanza.
Il nome utente è Larisa92.
Saluti,
Larisa Vuk