dear forum after writing a complaint they approved my residential address (
We hope this email finds you well.
Thank you for providing us with your documents.
We would like to inform you that your documents have been reviewed and verified.
Please note that, once you make your first deposit, we may request additional documentation depending on the chosen payment method in order to fully verify your account and to be able to enjoy the benefits and features offered by our platform, without any limitations
If you have any questions or need assistance regarding the deposit process or account verification, please feel free to contact our customer support team.Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Kind regards,)
I wrote to them I can’t make a deposit from a bank card or from any e-wallet because my country is on the banned list,I can't register in any of your e-wallets since my country Belarus is missing during registration, withdraw money by bank transfer I can write you all the details for withdrawing money ,they asked for a screenshot of the card deposit error I provided but the operator insists on a deposit ,How can I explain to them that I can’t make a deposit from either a bank card or e-wallets? when registering electronic wallets that they have on their website, my country is not there for registration (I am attaching the deposit error)
caro forum dopo aver scritto un reclamo hanno approvato il mio indirizzo di residenza (
Ci auguriamo che questa email ti trovi bene.
Grazie per averci fornito i tuoi documenti.
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Tieni presente che, una volta effettuato il tuo primo deposito, potremmo richiedere documentazione aggiuntiva a seconda del metodo di pagamento scelto per verificare completamente il tuo account e poter godere dei vantaggi e delle funzionalità offerti dalla nostra piattaforma, senza alcuna limitazione
Se hai domande o hai bisogno di assistenza riguardo al processo di deposito o alla verifica del conto, non esitare a contattare il nostro team di assistenza clienti. Non esitare a contattarci nel caso avessi bisogno di ulteriore aiuto. Buona giornata.
Cordiali saluti,)
Ho scritto loro che non posso effettuare depositi con carta bancaria o con qualsiasi portafoglio elettronico perché il mio paese è nella lista vietata, non posso registrarmi su nessuno dei vostri portafogli elettronici poiché il mio paese, la Bielorussia, non è presente durante la registrazione , prelevare denaro tramite bonifico bancario Posso scriverti tutti i dettagli per prelevare denaro, mi hanno chiesto uno screenshot dell'errore di deposito della carta che ho fornito ma l'operatore insiste per un deposito, come posso spiegargli che non posso effettuare un deposito deposito da una carta bancaria o da portafogli elettronici? al momento della registrazione dei portafogli elettronici che hanno sul loro sito web, il mio paese non è presente per la registrazione (allego l'errore di deposito)