Hello, my name is Charoonpunt and I am from Thanyaburi, Thailand.
I have an account at supercatcasino.com with username khaokacheula@outlook.com.
I opened my account on November 2021 and since then I made many deposits using BTC. I was able to win a small amount but their minimum withdrawal amount is 150 EUR which I have to wager 3times my deposit and so I did. Then during the time that I am waiting for my withdrawal,
I also sent all the documents they asked for and followed all of their requirements. After waiting for a while they verified my documents but then they told me that I need to deposit once every 30 days.
I lost and tried to deposit again and again because I have to wager 3 times my deposit and win at least 150 EUR because that is the minimum withdrawal amount. And when I made a new withdrawal and for a while they asked for additional documents. I have been doing this depositing, wagering and withdrawing for more than 4 months already. And after a lot of my time and effort exhausted they they refused to pay to BTC because of , they said "technical issues". Ridiculous because I did not experience any technical issues when depositing to BTC. Then they told me they can pay to Master card and I have to verify my card. I did that but then again they have technical issues.
So they recommended "jeton". I don't have jeton account and don't know what that is.
And now my casino balance is 205.33 EUR and they still refused to pay to BTC because of technical issues.
I also told them that they can pay me with these methods :
Bitcoin - used for deposit, Ecopayz, Neteller, Bank Transfer but they did not reply.
And then yesterday I tried to do a bank transfer withdrawal but IBAN is required. THE BANKS IN COUNTRY THAILAND DO NOT HAVE IBAN but live chat is insisting for it.
I HAVE BEEN TRYING TO WITHDRAW MY BALANCE FOR ALMOST 6 MONTHS!
Please help me get my hard earned money.
Ciao, mi chiamo Charoonpunt e vengo da Thanyaburi, Tailandia.
Ho un account su supercatcasino.com con nome utente khaokacheula@outlook.com.
Ho aperto il mio conto a novembre 2021 e da allora ho effettuato molti depositi utilizzando BTC. Sono riuscito a vincere una piccola somma, ma l'importo minimo di prelievo è di 150 EUR che devo scommettere 3 volte il mio deposito e così ho fatto. Poi, durante il tempo in cui aspetto il ritiro,
Ho anche inviato tutti i documenti richiesti e ho seguito tutte le loro richieste. Dopo aver aspettato un po' hanno verificato i miei documenti ma poi mi hanno detto che dovevo depositare una volta ogni 30 giorni.
Ho perso e ho provato a depositare ancora e ancora perché devo scommettere 3 volte il mio deposito e vincere almeno 150 EUR perché quello è l'importo minimo di prelievo. E quando ho effettuato un nuovo prelievo e per qualche tempo mi hanno chiesto documenti aggiuntivi. Faccio questo deposito, scommessa e prelievo già da più di 4 mesi. E dopo aver esaurito gran parte del mio tempo e dei miei sforzi, si sono rifiutati di pagare BTC a causa di "problemi tecnici". Ridicolo perché non ho riscontrato alcun problema tecnico durante il deposito su BTC. Poi mi hanno detto che possono pagare con la Master card e devo verificare la mia carta. L'ho fatto ma poi di nuovo hanno problemi tecnici.
Quindi hanno consigliato "jeton". Non ho un account Jeton e non so cosa sia.
E ora il saldo del mio casinò è di 205,33 EUR e si rifiutano ancora di pagare a BTC a causa di problemi tecnici.
Ho anche detto loro che possono pagarmi con questi metodi:
Bitcoin: utilizzato per depositi, Ecopayz, Neteller, Bonifico bancario ma non hanno risposto.
E poi ieri ho provato a fare un prelievo tramite bonifico ma è richiesto l'IBAN. LE BANCHE DEL PAESE THAILANDIA NON HANNO L'IBAN ma la chat dal vivo insiste per averlo.
STO PROVANDO A RITIRARE IL MIO SALDO DA QUASI 6 MESI!
Per favore aiutami a recuperare i miei soldi duramente guadagnati.