I made a deposit 75.00 EUR, 02/06/2017 , I got 150% bonus, I won, and withdraw 2400e, The casino does everything not to verify and does not pay the money, he has not seen it yet in the other casino so strange verification.
casino asks for an ID card + ID card selfie + utility bill + skrill screen.
I sent what they want.
They casino are writing to send a passport Or other document needed to travel, i told them did not own and never had a passport because i live in country in the European Union and to travel in Europe i dont need a passport, just ID Documents, The casino can not understand that the ID card is enough to travel in Europe, I explained it to live chat, the agent on live chat gave me information that he repeatedly explained in their Security department that to travel in Union Europe is enough ID card, do not want to agree to such verification, and he wrote me, to send Driver license as second document, I have sent Driver License also.
today asked on live chat or finally my verified account, support wrote to me to check the email, although I'm sure he did not receive any email, that i required to send yet a passport and he said he has no influence on what the department requires verification.
Obvious and clear it seems that the casino does not want to pay the money, No other casino does require 3 documents person, this is absurd.
It seems not wise, it seems that without a passport can not verify the account, but after all in many countries passport is not needed.
Ho effettuato un deposito di 75,00 EUR, il 02/06/2017, ho ricevuto un bonus del 150%, ho vinto e ho ritirato 2400e, Il casinò fa di tutto per non verificare e non paga i soldi, non l'ha ancora visto nell'altro casinò verifica così strana.
il casinò richiede una carta d'identità + selfie carta d'identità + bolletta + schermata skrill.
Ho inviato quello che vogliono.
Il casinò mi sta scrivendo per inviare un passaporto o un altro documento necessario per viaggiare, ho detto loro che non possedevano e non hanno mai avuto un passaporto perché vivo in un paese dell'Unione Europea e per viaggiare in Europa non ho bisogno del passaporto, solo dei documenti d'identità, Il casinò non riesce a capire che per viaggiare in Europa è sufficiente la carta d'identità, l'ho spiegato in live chat, l'agente in live chat mi ha dato informazioni che ha spiegato più volte al loro reparto Sicurezza che per viaggiare in Unione Europa è sufficiente la carta d'identità, non voglio accettare tale verifica, e lui mi ha scritto, per inviare la patente di guida come secondo documento, ho inviato anche la patente di guida.
oggi ho chiesto sulla chat dal vivo o finalmente sul mio account verificato, l'assistenza mi ha scritto per controllare l'e-mail, anche se sono sicuro che non ha ricevuto alcuna e-mail, che gli chiedevo di inviare ancora un passaporto e ha detto che non ha alcuna influenza su ciò che il dipartimento richiede una verifica.
Sembra ovvio e chiaro che il casinò non voglia pagare i soldi, nessun altro casinò richiede 3 documenti a persona, questo è assurdo.
Non sembra saggio, sembra che senza passaporto non sia possibile verificare il conto, ma in molti paesi il passaporto non è necessario.