Hello,
Two days ago (03-11-2020) I tried to log in to Speedybet.com. I used my new bank account and I tried to add my phone number as requested. It did not work so i contacted the Live chat for further assistance. They asked me for my personal information and eventually also my phone number. As requested I gave it and the employee told me it was connected to another account. This seems right because in the past i created an account using my Rabobank card. The employee told me she would remove it from the Rabobank account and link it to my new account.
Once it was done I received a green light that I could sign in. I tried to sign into my ING account and everything seems to be working fine. I made a deposit of
€100,00 and made profit €450,00 in total. I requested a withdrawal and it was sent for approval. Yesterday I made a new deposit of €35,00 and made around €750,00. I just tried to sign in again and I was greeted with the following message: errors.locked.other.
I contacted Live chat again as seen below and asked what was wrong. It seems like my new account has been closed because of a self exclusion that was requested on my Rabobank account. I asked till when the request was made and she replied that the self exclusion already was created on 2019-11-05 and has already expired.
Since I changed banks a long time ago I did not remember the self exclusion at all. I couldn't sign in at all because i don't have access to that account anymore. So there was no way for me to regain access again.
So i signed in with my ING account (Keep in mind that my self exclusion was already expired at that time).
Now i receive a message that my withdrawals are cancelled and i will get my deposits refunded, because there was an self exclusion (That already has expired + an account that i do not have access to in any way). I honestly feel left out. The employee that changed my number from the previous account could also tell me about the self exclusion or give me more information. But now when i made a nice profit i kinda get back stabbed even though Speedy bet did not communicate the current situation with me. I would like to have transparency.
So since i had no way to know or regain access again i would like to have my winnings + my new account restored, The old account can stay closed because i don't have the ability to sign into that one.. I also expected it to be shutdown already. So i can continue enjoying Speedy bet as i'm used to.
I also find it strange that they only cancel my winnings once I try to make a withdrawal. If i lost my previous bets they would probably never notice or refund the money back. (Side note: I used the same personal information etc.)
Kind regards,
R
Ciao,
Due giorni fa (03-11-2020) ho provato ad accedere a Speedybet.com. Ho utilizzato il mio nuovo conto bancario e ho provato ad aggiungere il mio numero di telefono come richiesto. Non ha funzionato, quindi ho contattato la chat dal vivo per ulteriore assistenza. Mi hanno chiesto i miei dati personali ed eventualmente anche il mio numero di telefono. Come richiesto l'ho dato e il dipendente mi ha detto che era collegato ad un altro account. Questo mi sembra giusto perché in passato ho creato un account utilizzando la mia carta Rabobank. La dipendente mi ha detto che lo avrebbe rimosso dal conto Rabobank e lo avrebbe collegato al mio nuovo conto.
Una volta terminato, ho ricevuto il via libera per poter accedere. Ho provato ad accedere al mio account ING e tutto sembra funzionare correttamente. Ho effettuato un deposito di
€100,00 e ho realizzato un profitto di €450,00 in totale. Ho richiesto un prelievo ed è stato inviato per l'approvazione. Ieri ho effettuato un nuovo deposito di € 35,00 e ho guadagnato circa € 750,00. Ho appena provato ad accedere di nuovo e sono stato accolto con il seguente messaggio: error.locked.other.
Ho contattato nuovamente la chat dal vivo come mostrato di seguito e ho chiesto cosa c'era che non andava. Sembra che il mio nuovo conto sia stato chiuso a causa di un'autoesclusione richiesta sul mio conto Rabobank. Ho chiesto fino a quando è stata presentata la richiesta e lei ha risposto che l'autoesclusione è già stata creata il 05-11-2019 ed è già scaduta.
Dato che ho cambiato banca molto tempo fa, non ricordavo affatto l'autoesclusione. Non sono riuscito ad accedere perché non ho più accesso a quell'account. Quindi non c'era modo per me di riottenere nuovamente l'accesso.
Quindi ho effettuato l'accesso con il mio account ING (tieni presente che la mia autoesclusione era già scaduta in quel momento).
Ora ricevo un messaggio che i miei prelievi sono stati annullati e mi verranno rimborsati i miei depositi, perché c'è stata un'autoesclusione (che è già scaduto + un conto a cui non ho accesso in alcun modo). Onestamente mi sento escluso. Anche il dipendente che ha cambiato il mio numero dall'account precedente potrebbe informarmi dell'autoesclusione o darmi maggiori informazioni. Ma ora, quando ho realizzato un bel profitto, sono tornato pugnalato anche se Speedy bet non mi ha comunicato la situazione attuale. Vorrei avere trasparenza.
Quindi, poiché non avevo modo di saperlo o di riottenere l'accesso, vorrei ripristinare le mie vincite + il mio nuovo account. Il vecchio account può rimanere chiuso perché non ho la possibilità di accedere a quello.. Me lo aspettavo anche io. essere già spento. Quindi posso continuare a divertirmi con Speedy bet come sono abituato.
Trovo anche strano che annullino le mie vincite solo quando provo a effettuare un prelievo. Se avessi perso le mie scommesse precedenti probabilmente non se ne sarebbero mai accorti né avrebbero rimborsato i soldi. (Nota a margine: ho utilizzato le stesse informazioni personali, ecc.)
Cordiali saluti,
R