Hi, I hope you can help
I made a withdrawal of £350 by bank wire (the only option available to me) from Lucky Bar Casino on 7th September. I had email confirmation to say it was processed and "the funds have been paid" the same day. However I have not received anything to my bank as of today, 27th.
Polite chasing by email has resulted in one response to say "it should be with you early next week" (which if it came true would have been early last week). Now there is no response to my email.
It's disappointing as in the past this site has paid me within a couple of days of the email saying it's been procesed and "paid". I have the same bank details as before. Now I am worried they have stopped paying and I will not receive the funds.
I'd be really grateful if you could contact them. I will be happy to send you any info you need.
Thanks!
Ciao, spero che tu possa aiutare
Ho effettuato un prelievo di £ 350 tramite bonifico bancario (l'unica opzione a mia disposizione) dal Lucky Bar Casino il 7 settembre. Ho ricevuto un'e-mail di conferma che diceva che era stato elaborato e che "i fondi sono stati pagati" lo stesso giorno. Tuttavia non ho ricevuto nulla alla mia banca ad oggi, 27.
Il cortese inseguimento via e-mail ha portato a una risposta che diceva "dovrebbe essere con te all'inizio della prossima settimana" (che se si fosse avverato sarebbe stato all'inizio della scorsa settimana). Ora non c'è risposta alla mia email.
È deludente perché in passato questo sito mi ha pagato entro un paio di giorni dall'e-mail dicendo che era stato elaborato e "pagato". Ho le stesse coordinate bancarie di prima. Ora ho paura che abbiano smesso di pagare e che io non riceverò i fondi.
Ti sarei davvero grato se potessi contattarli. Sarò felice di inviarti tutte le informazioni di cui hai bisogno.
Grazie!