CHIUSO: casinò supernova a pagamento lento

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Ultimo messaggio fatto 7 anni fa fa da MelissaN
schnuggi
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  • Originale English Traduzione Italiano

    On the 31/12/2016 I made a payout request for €2000,00 at Supernova casino.On 10/01/2017 I received €1000,00 via neteller and the remaining €1000,00 were credited back to my casino account (they told me due to my VIP level I can´t make more !!!!). So I made a new request for the remaining €1000,00 and got on the 30/01/2017 €150,00 and the remaining €850,00 were credited back to my casino account as well !!! So I made a new request for these €850,00 and after more than one week I asked Emma Edison from the finance departement when I will get fully paid. Today I got following answers from Emma: Dear Thomas, Please be informed that your withdrawal request was cancelled, as according to our Terms and Conditions if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending withdrawal in place. Best Regards, Emma Edison Finance Department Supernova Casino and after that mail: Dear Thomas, As per our previous email, your withdrawal request was cancelled, since if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending withdrawal in place. Please also note that according to our Terms and Conditions, documentation sent for account verification needs to be renewed regularly. We would like to inform you that your account will be temporarily suspended until all necessary up to date documentation is received by us. Thank you for your understanding and cooperation. Best Regards, Emma Edison Finance Department Supernova Casino.

    Il 31/12/2016 ho effettuato una richiesta di pagamento per € 2000,00 al casinò Supernova. Il 10/01/2017 ho ricevuto € 1000,00 tramite neteller e i restanti € 1000,00 sono stati riaccreditati sul mio conto del casinò ( mi hanno detto che a causa del mio livello VIP non posso guadagnare di più!!!!). Quindi ho fatto una nuova richiesta per i restanti € 1000,00 e il 30/01/2017 ho ricevuto € 150,00 e anche i restanti € 850,00 sono stati riaccreditati sul mio conto del casinò !!! Quindi ho fatto una nuova richiesta per questi € 850,00 e dopo più di una settimana ho chiesto ad Emma Edison del dipartimento finanziario quando verrò pagato per intero. Oggi ho ricevuto le seguenti risposte da Emma: Caro Thomas, ti informiamo che la tua richiesta di prelievo è stata annullata, in base ai nostri Termini e condizioni, se il conto di un giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo superiore a 30 giorni, abbiamo il diritto di negare qualsiasi ritiro in sospeso in atto. I migliori saluti, Emma Edison Dipartimento finanziario Supernova Casino e successivamente questa mail: Caro Thomas, Come da nostra precedente email, la tua richiesta di prelievo è stata annullata, poiché se il conto di un giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo superiore a 30 giorni, abbiamo il diritto di negare qualsiasi prelievo pendente in atto. Tieni inoltre presente che, secondo i nostri Termini e condizioni, la documentazione inviata per la verifica dell'account deve essere rinnovata regolarmente. Desideriamo informarti che il tuo account sarà temporaneamente sospeso fino a quando non avremo ricevuto tutta la documentazione aggiornata necessaria. Grazie per la comprensione e la collaborazione. I migliori saluti, Emma Edison Dipartimento Finanze Casinò Supernova.

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi schnuggi,

    You already contacted our support agent and your username has been forwarded to the casino. Keep you posted. 

     

    Ciao Schnuggi,

    Hai già contattato il nostro agente di supporto e il tuo nome utente è stato inoltrato al casinò. Tenervi aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Thomas,

    This is the 2nd time you are writing on a forum in an attempt to blackmail the casino.

    Please don't forget to mention that you had in total 5 withdraw requests, in which the first three withdraws were paid fully due to your player class and your 4th and 5th withdraws were split into installments.

    The amount each player is eligible to withdraw is correlated to his player class. The reason why we allow the full amount to be withdrawn is in order to help the players to "Secure" their winnings so they won't lose it.

    When the due date of the payment arrives, the finance department, which has over 6-7 years of experience, is looking at the player class and is analyzing the amount that the player is going to be paid. The rest of the balance goes directly back to his or her account so the player can withdraw it again.

    The 1st time you wrote a complaint was due to the withdraw fees that were wide and clear in our terms and conditions, but we agreed to compensate you with sending you those fees back to your NETeller account.  We added more money to your casino account as compensation since we try to keep all our players happy and satisfied so they will come back.

    The 2nd time you wrote a complaint because you received 150 out of 1000 as a withdraw but you forgot to mention a few important things, the total withdraw was 2000 euro and we have sent you 1000 euro and took the fees on our account, even though the terms and conditions states there is a withdraw fee. The outstanding amount that was left from the initial withdraw was 1000 euro and we sent you 150 euro because your player class is lower than it was.

    Here, you registered an account with us and confirmed a few times over the phone that you agreed and understood the terms and conditions hereby stating:

    “Depending on the level the player reached and the activity shown within the casino the withdrawals will be limited from $150 up to $2,000 per week. Please get in touch with your personal Account manager to confirm which amount you are allowed.”

    Moreover we asked you new documents because your documents are expired and we requested updated documents:

    "“documentation sent for account verification needs to be renewed regularly. “

    Again, it also states on the terms and conditions which again you agreed upon that:

    "“your withdrawal request was canceled, since if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending withdrawal in place.”"

    Last but not least you have violated over a few sections that you agreed upon when you registered in our casino, and we didn't close your account or make any actions, because our top goal as customer support is to make our players happy in order for them to come back.

    In your case the situation is different, because you abused the fact that we were trying to help and satisfy you with your requests, even though you are not a VIP in our casino. Later the VIP manager called you in order to discuss your situation to see what can be done to please you, but as the conversation furthered we concluded that nothing that we will do is ever enough and that it is obvious that you are trying to abuse the situation.

    To conclude everything, every action that the Finance department has taken follows our terms and conditions which you agreed upon when you signed up to our casino. I would kindly ask of you to read those terms and conditions again to understand the issue like Melissa from LCB did regarding your situation and regarding the actions we took in regards to your account.

     

    Best regards,

    Kim Lenny

    Supernova Casino

    Caro Thomas,

    Questa è la seconda volta che scrivi su un forum nel tentativo di ricattare il casinò.

    Per favore, non dimenticare di menzionare che hai ricevuto in totale 5 richieste di prelievo, di cui i primi tre prelievi sono stati pagati interamente a causa della tua classe di giocatore e il quarto e il quinto prelievo sono stati divisi in rate.

    L'importo che ogni giocatore può prelevare è correlato alla sua classe di giocatore. Il motivo per cui consentiamo il prelievo dell'intero importo è per aiutare i giocatori a "proteggere" le loro vincite in modo da non perderle.

    Quando arriva la data di scadenza del pagamento, il dipartimento finanziario, che ha oltre 6-7 anni di esperienza, esamina la classe del giocatore e analizza l'importo che verrà pagato al giocatore. Il resto del saldo torna direttamente sul suo conto in modo che il giocatore possa ritirarlo nuovamente.

    La prima volta che hai scritto un reclamo era dovuto alle commissioni di prelievo che erano ampie e chiare nei nostri termini e condizioni, ma abbiamo accettato di compensarti inviandoti tali commissioni sul tuo conto NETeller. Abbiamo aggiunto più soldi al tuo conto del casinò come compensazione poiché cerchiamo di mantenere tutti i nostri giocatori felici e soddisfatti in modo che tornino.

    La seconda volta che hai scritto un reclamo perché hai ricevuto 150 su 1000 di prelievo ma hai dimenticato di menzionare alcune cose importanti, il prelievo totale è stato di 2000 euro e ti abbiamo inviato 1000 euro e abbiamo addebitato le commissioni sul nostro conto, anche se i termini e le condizioni indicano che è prevista una commissione di prelievo. L'importo residuo rimasto dal prelievo iniziale era di 1000 euro e ti abbiamo inviato 150 euro perché la tua classe di giocatore è inferiore a prima.

    Qui, hai registrato un account con noi e hai confermato alcune volte per telefono di aver accettato e compreso i termini e le condizioni affermando:

    “A seconda del livello raggiunto dal giocatore e dell'attività mostrata all'interno del casinò, i prelievi saranno limitati da $ 150 fino a $ 2.000 a settimana. Contatta il tuo account manager personale per confermare quale importo ti è consentito.

    Inoltre ti abbiamo chiesto nuovi documenti perché i tuoi documenti sono scaduti e abbiamo richiesto documenti aggiornati:

    ""La documentazione inviata per la verifica dell'account deve essere rinnovata regolarmente."

    Ancora una volta, si afferma anche sui termini e sulle condizioni che ancora una volta hai concordato che:

    ""la tua richiesta di prelievo è stata annullata, poiché se il conto di un giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo superiore a 30 giorni, abbiamo il diritto di negare qualsiasi prelievo in sospeso in atto.""

    Ultimo ma non meno importante, hai violato alcune sezioni che hai concordato al momento della registrazione nel nostro casinò e non abbiamo chiuso il tuo account né effettuato alcuna azione, perché il nostro obiettivo principale come assistenza clienti è rendere felici i nostri giocatori in ordine perché tornassero.

    Nel tuo caso la situazione è diversa, perché hai abusato del fatto che cercavamo di aiutarti e soddisfare le tue richieste, anche se non sei un VIP nel nostro casinò. Più tardi il manager VIP ti ha chiamato per discutere la tua situazione e vedere cosa si può fare per accontentarti, ma man mano che la conversazione andava avanti abbiamo concluso che nulla di ciò che faremo sarà mai abbastanza e che è ovvio che stai cercando di abusare del situazione.

    Per concludere, ogni azione intrapresa dal dipartimento finanziario segue i nostri termini e condizioni che hai concordato quando ti sei iscritto al nostro casinò. Ti chiederei gentilmente di leggere nuovamente questi termini e condizioni per comprendere il problema, come ha fatto Melissa di LCB riguardo alla tua situazione e alle azioni che abbiamo intrapreso in merito al tuo account.

    Distinti saluti,

    Kim Lenny

    Casinò Supernova

    3.2/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    in your t&c it's stated that the maximum limit is $2000 per week, and then you have "Casino reserves the right to send the winnings in installments. Player class influences installment amount as well as time frames of processing a withdrawal request. Player class is mainly determined by depositing/gaming activity of the player."


    then you can pay the players for example with $100 per month., right?


    what bul**hit is that? So the maximum withdrawal isn't $2000 per week if you ask me.

    nei tuoi termini e condizioni è indicato che il limite massimo è $ 2000 a settimana, e poi hai "Il casinò si riserva il diritto di inviare le vincite a rate. La classe del giocatore influenza l'importo della rata così come i tempi di elaborazione di una richiesta di prelievo. La classe del giocatore è principalmente determinato dall'attività di deposito/gioco del giocatore."


    quindi puoi pagare i giocatori, ad esempio, con $ 100 al mese, giusto?


    che stronzata è quella? Quindi, secondo me, il prelievo massimo non è di $ 2000 a settimana.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Snowbowl,

    This is not true, every withdraw takes 7-10 business days and the minimum for withdraw is 150.

    So the payout will be every 7 business days for each installment, we would never hold players withdraw for any amount but we reserve the right to pay in installments according to their player class

    Maximum withdraw it is $2000 per a week, and if player reaches $2000 per week the following week he can withdraw another $2000 and so on.

    Kim Lenny

    Supernova

    Palla di neve,

    Questo non è vero, ogni prelievo richiede 7-10 giorni lavorativi e il minimo per il prelievo è 150.

    Pertanto il pagamento avverrà ogni 7 giorni lavorativi per ciascuna rata, non tratterremo mai i prelievi dei giocatori per alcun importo ma ci riserviamo il diritto di pagare a rate in base alla classe del giocatore

    Il prelievo massimo è di $ 2000 a settimana e se il giocatore raggiunge $ 2000 a settimana la settimana successiva può ritirare altri $ 2000 e così via.

    Kim Lenny

    Supernova

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Lenny, first it is nice to get a reply - but you did forget some facts: 1. it is correct, that it is my second complaint 2. I made a pay out request for 2.000,00 in November and got after more than 10 days waiting, a first installment paid of 500,00 less 50,00 fee (so the casino took 10% fee), so in total 450,00 !! After that I activated LTB and wrote a mail to your casino to close my account. I got a call from your VIP manager and he was fully in my opinion and he promised me, that it will never happen in future, that the next withdrawl request will be paid up to 1.500,00 in one step and no fees will be charged via neteller. So I gave the casino a second chance. 3. After that I did play again and did win. So I made a pay out request for 2000,00. After more than 10 days I got 1000,00. Than after 20 days I got further 150,00. So in your business manner a pay out request for 2000,00 will take more than 4 (four) mounth - and you really write in your reply:"... because our top goal as customer support is to make our players happy in order for them to come back." - no that is not your top goal, YOUR top goal is to take some customer´s money and to confuse due strange terms. Your top goal is: DUPERY 4. I will log in right now and play the rest of my pay out request, after losing this I will you to close my account and never send any promo mails to me !!! 5. You can learn a lesson from "VIDEOSLOTS"or "BET365", where a pay out request will be processed within less than one hour. That is customer service !!! Hopefully my case will help other players to stay away from your casino and save money.

    Ciao Lenny, innanzitutto è bello ricevere una risposta, ma hai dimenticato alcuni fatti: 1. è corretto, è il mio secondo reclamo 2. Ho presentato una richiesta di pagamento per 2.000,00 a novembre e ho ricevuto dopo più di 10 giorni di attesa, una prima rata pagata di 500,00 meno 50,00 di commissione (quindi il casinò ha preso una commissione del 10%), quindi in totale 450,00 !! Successivamente ho attivato LTB e ho scritto un'e-mail al tuo casinò per chiudere il mio account. Ho ricevuto una chiamata dal tuo manager VIP ed era pienamente della mia opinione e mi ha promesso che ciò non accadrà mai in futuro, che la prossima richiesta di prelievo verrà pagata fino a 1.500,00 in un unico passaggio e non verrà addebitata alcuna commissione tramite neteller. Quindi ho dato al casinò una seconda possibilità. 3. Successivamente ho giocato di nuovo e ho vinto. Quindi ho fatto una richiesta di pagamento per 2000,00. Dopo più di 10 giorni ho ricevuto 1000,00. Poi dopo 20 giorni ho ricevuto ulteriori 150,00. Quindi, nel tuo modo di fare affari, una richiesta di pagamento di 2000,00 richiederà più di 4 (quattro) mesi - e nella tua risposta scrivi davvero:"... perché il nostro obiettivo principale come assistenza clienti è rendere felici i nostri giocatori per perché ritornino." - no, questo non è il tuo obiettivo principale, il TUO obiettivo principale è prendere i soldi dei clienti e confondere i termini strani. Il tuo obiettivo principale è: DUPERY 4. Effettuerò l'accesso adesso e giocherò il resto della mia richiesta di pagamento, dopo aver perso questo ti chiederò di chiudere il mio account e di non inviarmi mai alcuna email promozionale !!! 5. Puoi imparare una lezione da "VIDEOSLOTS" o "BET365", dove una richiesta di pagamento verrà elaborata entro meno di un'ora. Questo è il servizio clienti!!! Spero che il mio caso aiuti altri giocatori a stare lontani dal tuo casinò e a risparmiare denaro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Thomas,

    This is incorrect,

    We pay out players according to their player class, at the time that we paid 1000 euro your player class was higher and at the time this was promised by the VIP manager your player class was even higher than that.

    Please read again the terms and conditions and understand that you confirmed you agree to those terms and conditions over the phone and when you registered an account with us.

    “documentation sent for account verification needs to be renewed regularly. “

    "your withdrawal request was canceled, since if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending withdrawal in place.”

    “Depending on the level the player reached and the activity shown within the casino the withdrawals will be limited from $150 up to $2,000 per week. Please get in touch with your personal Account manager to confirm which amount you are allowed.”

     

    All of the above applies to your case,

    Best regards,

    Kim Lenny

    Supernova

    Ciao Tommaso,

    Questo non è corretto,

    Paghiamo i giocatori in base alla loro classe di giocatore, nel momento in cui abbiamo pagato 1000 euro la tua classe di giocatore era più alta e nel momento in cui questo è stato promesso dal manager VIP la tua classe di giocatore era ancora più alta.

    Ti preghiamo di leggere di nuovo i termini e le condizioni e di comprendere che hai confermato di accettare tali termini e condizioni al telefono e quando hai registrato un account con noi.

    “La documentazione inviata per la verifica dell’account deve essere rinnovata regolarmente. “

    "la tua richiesta di prelievo è stata annullata, poiché se il conto di un giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo superiore a 30 giorni, abbiamo il diritto di negare qualsiasi prelievo in sospeso in atto."

    “A seconda del livello raggiunto dal giocatore e dell'attività mostrata all'interno del casinò, i prelievi saranno limitati da $ 150 fino a $ 2.000 a settimana. Contatta il tuo account manager personale per confermare quale importo ti è consentito.

    Tutto quanto sopra si applica al tuo caso,

    Distinti saluti,

    Kim Lenny

    Supernova

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Lenny,

     

    in your eyes my opinion is incorrect - nothing else I did expect.

    So, due to my own terms and conditions, my opinion is to close my account and stay away from casinos like yours - ther are so many reputable casinos in the net I will continue playing. On the 13th in the morning I played at "Adler Casino" and did win 990,00. I sent all my documents to them and after a few hours I got my money. Last week I made a pay out request at "Casino Club" of 1700,00 and I got it after 15 minutes in my neteller account,....so you see, that there are really good casinos I can play with.

     

    yours

    Thomas

    Ciao Lenny,

    ai tuoi occhi la mia opinione non è corretta: non mi aspettavo nient'altro.

    Quindi, a causa dei miei termini e condizioni, la mia opinione è di chiudere il mio account e stare lontano da casinò come il tuo: ci sono così tanti casinò affidabili in rete che continuerò a giocare. Il 13 mattina ho giocato all'"Adler Casino" e ho vinto 990,00. Ho inviato loro tutti i miei documenti e dopo poche ore ho ricevuto i miei soldi. La settimana scorsa ho fatto una richiesta di pagamento al "Casino Club" di 1700,00 e l'ho ricevuto dopo 15 minuti sul mio conto Neteller,... quindi vedi che ci sono dei casinò davvero buoni con cui posso giocare.

    il tuo

    Tommaso

    3.1/ 5

    3.4/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Thomas,

    You received your withdraws fully and had no issue with it until we asked to renew documents which is something you agreed and clearly written in our terms and conditions.

    Moreover the main issue caused becauseyour player class got lower due to inactivity on your account, which again you agreed to.

    If your activity level would be with us as with other casinos you would get your winnings fully.

    You have violiated more than one section in our terms and conditions and as per your reuqest your account will be closed.

    Best of luck playing in other casinos and I truly believe this won't be your last complaint here because it seems that nothing that we do or other casino's customer support do for you is enough.

    Best regards,

    Kim Lenny

    Supernova

    Caro Thomas,

    Hai ricevuto i tuoi prelievi per intero e non hai avuto problemi finché non abbiamo chiesto di rinnovare i documenti, cosa che hai concordato e chiaramente scritto nei nostri termini e condizioni.

    Inoltre, il problema principale è stato causato dal fatto che la tua classe giocatore è diminuita a causa dell'inattività del tuo account, cosa che ancora una volta hai accettato.

    Se il tuo livello di attività fosse con noi come con altri casinò, otterresti le tue vincite per intero.

    Hai violato più di una sezione dei nostri termini e condizioni e, come da tua richiesta, il tuo account verrà chiuso.

    Ti auguro buona fortuna giocando in altri casinò e credo davvero che questa non sarà la tua ultima lamentela perché sembra che nulla di ciò che facciamo noi o l'assistenza clienti di altri casinò faccia per te sia sufficiente.

    Distinti saluti,

    Kim Lenny

    Supernova

  • Originale English Traduzione Italiano

    i wonder why people still join this casino? it is a true joke

    mi chiedo perché le persone si iscrivono ancora a questo casinò? è un vero scherzo

  • Originale English Traduzione Italiano

    Wow Lenny,

    never did read such a big joke. I received my withdraws fully????

    Due to your terms, when a player  makes a withdraw request of 2000,00, he will get paid in installierst - in my case the first was 1000,00 and the remaining was credited back to my casino account. Then the player has to keep on playing, because if not,he will lose his player class- but he has to play with the remaining balance, because it is not possible to make a new withdraw request and then to deposit and the best thing in that story: if the player will not do so, the following withdraw will be capt at 150,00. And due to your silly terms a wirhdraw request will take about 10 business days, so in total about 2 weeks with weekends and a payout request for 2000,00 will take over 4 mounths.

    And you tell that I broke any rules??

    Wow, Lenny,

    non ho mai letto una battuta così grande. Ho ricevuto i miei prelievi completamente????

    Secondo i tuoi termini, quando un giocatore effettua una richiesta di prelievo di 2000,00, verrà pagato in più rate - nel mio caso il primo era 1000,00 e il resto è stato riaccreditato sul mio conto del casinò. Quindi il giocatore deve continuare a giocare, perché altrimenti perderà la sua classe di giocatore, ma deve giocare con il saldo rimanente, perché non è possibile fare una nuova richiesta di prelievo e poi depositare e la cosa migliore in questo caso che storia: se il giocatore non lo farà, il prelievo successivo sarà limitato a 150,00. E a causa dei tuoi stupidi termini, una richiesta di prelievo richiederà circa 10 giorni lavorativi, quindi in totale circa 2 settimane con fine settimana e una richiesta di pagamento per 2000,00 richiederanno più di 4 mesi.

    E dici che ho infranto qualche regola??

  • Originale English Traduzione Italiano
    schnuggi wrote:

    Wow Lenny,

    never did read such a big joke. I received my withdraws fully????

    Due to your terms, when a player  makes a withdraw request of 2000,00, he will get paid in installierst - in my case the first was 1000,00 and the remaining was credited back to my casino account. Then the player has to keep on playing, because if not,he will lose his player class- but he has to play with the remaining balance, because it is not possible to make a new withdraw request and then to deposit and the best thing in that story: if the player will not do so, the following withdraw will be capt at 150,00. And due to your silly terms a wirhdraw request will take about 10 business days, so in total about 2 weeks with weekends and a payout request for 2000,00 will take over 4 mounths.

    And you tell that I broke any rules??

    You can withdraw again the remaining balance but the amount that will be processed is according to your player class, due to the fact you had no activity for 30 days and your player class got lowered this is the amount that Finance has approved. Everything is wide and clear in the terms and conditions we are following them and if you had any activity you would get the entire amount rather than installments.

    schnuggi ha scritto:

    Wow, Lenny,

    non ho mai letto una battuta così grande. Ho ricevuto i miei prelievi completamente????

    Secondo i tuoi termini, quando un giocatore effettua una richiesta di prelievo di 2000,00, verrà pagato in più rate - nel mio caso il primo era 1000,00 e il resto è stato riaccreditato sul mio conto del casinò. Quindi il giocatore deve continuare a giocare, perché altrimenti perderà la sua classe di giocatore, ma deve giocare con il saldo rimanente, perché non è possibile fare una nuova richiesta di prelievo e poi depositare e la cosa migliore in questo caso che storia: se il giocatore non lo farà, il prelievo successivo sarà limitato a 150,00. E a causa dei tuoi stupidi termini, una richiesta di prelievo richiederà circa 10 giorni lavorativi, quindi in totale circa 2 settimane con fine settimana e una richiesta di pagamento per 2000,00 richiederanno più di 4 mesi.

    E dici che ho infranto qualche regola??

    Puoi prelevare nuovamente il saldo rimanente, ma l'importo che verrà elaborato dipende dalla tua classe di giocatore, poiché non hai svolto attività per 30 giorni e la tua classe di giocatore è stata abbassata, questo è l'importo approvato dalla Finanza. Tutto è ampio e chiaro nei termini e nelle condizioni che stiamo seguendo e se tu avessi qualche attività riceverai l'intero importo anziché le rate.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Supernova wrote:

    Snowbowl,

    This is not true, every withdraw takes 7-10 business days and the minimum for withdraw is 150.

    So the payout will be every 7 business days for each installment, we would never hold players withdraw for any amount but we reserve the right to pay in installments according to their player class

    Maximum withdraw it is $2000 per a week, and if player reaches $2000 per week the following week he can withdraw another $2000 and so on.

    Kim Lenny

    Supernova


    You wrote this, but you didin't say anything at all.

    This rule "5.1.4. If player’s account remains inactive (i.e. no bets placed, etc.) for 30 or more days period, we reserve the right to deny any pending withdrawals in place" is just ridiculous. I never saw this rule in any casino.

    You divide players withdrawals into small installments on purpose, so that the players play through the rest of their winnings and lost them, so that they do not broke the rule 5.1.4 that you have imposed.

    If they decide to wait for the whole withdrawal to be paid out they break this ridicules rule.

    In both cases casino wins.

     

     

     

    Supernova ha scritto:

    Palla di neve,

    Questo non è vero, ogni prelievo richiede 7-10 giorni lavorativi e il minimo per il prelievo è 150.

    Pertanto il pagamento avverrà ogni 7 giorni lavorativi per ciascuna rata, non tratterremo mai i prelievi dei giocatori per alcun importo ma ci riserviamo il diritto di pagare a rate in base alla classe del giocatore

    Il prelievo massimo è di $ 2000 a settimana e se il giocatore raggiunge $ 2000 a settimana la settimana successiva può ritirare altri $ 2000 e così via.

    Kim Lenny

    Supernova


    Hai scritto questo, ma non hai detto niente.

    Questa regola "5.1.4. Se il conto del giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo di 30 o più giorni, ci riserviamo il diritto di negare eventuali prelievi in sospeso" è semplicemente ridicola. Non ho mai visto questa regola in nessun casinò.

    Dividi apposta i prelievi dei giocatori in piccole rate, in modo che i giocatori giochino il resto delle loro vincite e le perdano, in modo che non infrangano la regola 5.1.4 che hai imposto.

    Se decidono di aspettare che venga pagato l'intero prelievo, infrangono questa regola del ridicolo.

    In entrambi i casi vince il casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano
    Snowbowl wrote:

    Supernova wrote:

    Snowbowl,

    This is not true, every withdraw takes 7-10 business days and the minimum for withdraw is 150.

    So the payout will be every 7 business days for each installment, we would never hold players withdraw for any amount but we reserve the right to pay in installments according to their player class

    Maximum withdraw it is $2000 per a week, and if player reaches $2000 per week the following week he can withdraw another $2000 and so on.

    Kim Lenny

    Supernova


    You wrote this, but you didin't say anything at all.

    This rule "5.1.4. If player’s account remains inactive (i.e. no bets placed, etc.) for 30 or more days period, we reserve the right to deny any pending withdrawals in place" is just ridiculous. I never saw this rule in any casino.

    You divide players withdrawals into small installments on purpose, so that the players play through the rest of their winnings and lost them, so that they do not broke the rule 5.1.4 that you have imposed.

    If they decide to wait for the whole withdrawal to be paid out they break this ridicules rule.

    In both cases casino wins.

     

     

     

    This is simply not true and again you are twistting my words.

    If the player's class is high enough to get the entire amount he will get all of his withdraw which most of our clients get  at once without any installments, if the player's class is low then he will get it in installments but he can always request to withdraw again after the first installment is being sent.

    It is the player's decision if he wants to withdraw again or play with the money we leave this decision for the player.

    Please bear in mind that we are talking about the lowest player class here which is minimum withdraw of $150 to $2000 per withdraw per week.

    Most of our players VIP players get withdraws of up to 100k-200k per week some even higher than that.

    Best regards,

    Kim Lenny

    Supernova

    Snowbowl ha scritto:

    Supernova ha scritto:

    Palla di neve,

    Questo non è vero, ogni prelievo richiede 7-10 giorni lavorativi e il minimo per il prelievo è 150.

    Pertanto il pagamento avverrà ogni 7 giorni lavorativi per ciascuna rata, non tratterremo mai i prelievi dei giocatori per alcun importo ma ci riserviamo il diritto di pagare a rate in base alla classe del giocatore

    Il prelievo massimo è di $ 2000 a settimana e se il giocatore raggiunge $ 2000 a settimana la settimana successiva può ritirare altri $ 2000 e così via.

    Kim Lenny

    Supernova


    Hai scritto questo, ma non hai detto niente.

    Questa regola "5.1.4. Se il conto del giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo di 30 o più giorni, ci riserviamo il diritto di negare eventuali prelievi in sospeso" è semplicemente ridicola. Non ho mai visto questa regola in nessun casinò.

    Dividi apposta i prelievi dei giocatori in piccole rate, in modo che i giocatori giochino il resto delle loro vincite e le perdano, in modo che non infrangano la regola 5.1.4 che hai imposto.

    Se decidono di aspettare che venga pagato l'intero prelievo, infrangono questa regola del ridicolo.

    In entrambi i casi vince il casinò.

    Questo semplicemente non è vero e ancora una volta stai distorcendo le mie parole.

    Se la classe del giocatore è sufficientemente alta da ottenere l'intero importo, riceverà tutto il suo prelievo che la maggior parte dei nostri clienti riceve in una sola volta senza rate, se la classe del giocatore è bassa, lo riceverà a rate ma può sempre richiederlo recedere nuovamente dopo l'invio della prima rata.

    È una decisione del giocatore se vuole ritirarsi di nuovo o giocare con i soldi, lasciamo questa decisione al giocatore.

    Tieni presente che qui stiamo parlando della classe di giocatori più bassa, ovvero un prelievo minimo compreso tra $ 150 e $ 2000 per prelievo a settimana.

    La maggior parte dei nostri giocatori VIP ottengono prelievi fino a 100.000-200.000 a settimana, alcuni anche di più.

    Distinti saluti,

    Kim Lenny

    Supernova

  • Originale English Traduzione Italiano

    ...sure, most of your players VIP players get withdraws of up to 100k-200k per week some even higher than that. Just one question: do yourself believe what you are writing ??? That´s the reason "supernova" is rated so "high" in gambling forums - even here at ltb  2 stars...

    And last but not least the player´s class of a player is nowhere stated on your site, so it is absolutly intransparent and on the sole decision of the casino - an absolutly unethical business conduct, the whole casino is just a dupery !!!!

    ...certo, la maggior parte dei tuoi giocatori VIP ottengono prelievi fino a 100.000-200.000 a settimana, alcuni anche di più. Solo una domanda: credi tu stesso a quello che scrivi??? Questo è il motivo per cui "Supernova" è valutato così "alto" nei forum di gioco d'azzardo - anche qui su ltb 2 stelle...

    E, ultimo ma non meno importante, la classe di un giocatore non è indicata da nessuna parte sul vostro sito, quindi è assolutamente poco trasparente e dipende esclusivamente dalla decisione del casinò - una condotta commerciale assolutamente non etica, l'intero casinò è solo un imbroglio !!! !

  • Originale English Traduzione Italiano

    again you didnt clarify anything

    It not a players decision whether to withdraw or cancel their withdrawal,since they have to be active players on your site,otherwise they will lose their player status. When they lose their status their withdrawal amount is lowered to ridiculous amount.

    @schnuggi, had a limit of 1000e as far as I can see from his post, he requested a withdrawal 31 dec and you paid him 1000 e on 10 jan. Then he requested a new withdrwal for remaning 1000 e, and on 30 Jan you paid him only 150e?!!!

    why you aplied that rule before one month expired

    ancora una volta non hai chiarito nulla

    Non spetta ai giocatori decidere se ritirarsi o annullare il ritiro, dal momento che devono essere giocatori attivi sul tuo sito, altrimenti perderanno il loro status di giocatore. Quando perdono il loro status, l'importo del prelievo viene ridotto a un importo ridicolo.

    @schnuggi, da quanto ho capito dal suo post aveva un limite di 1000 e, ha richiesto un prelievo il 31 dicembre e tu gli hai pagato 1000 e il 10 gennaio. Poi ha chiesto un nuovo prelievo per i rimanenti 1000 e, e il 30 gennaio gli avete pagato solo 150 e?!!!

    perché hai applicato quella regola prima della scadenza del mese

  • Originale English Traduzione Italiano
    Snowbowl wrote:

    again you didnt clarify anything

    It not a players decision whether to withdraw or cancel their withdrawal,since they have to be active players on your site,otherwise they will lose their player status. When they lose their status their withdrawal amount is lowered to ridiculous amount.

    @schnuggi, had a limit of 1000e as far as I can see from his post, he requested a withdrawal 31 dec and you paid him 1000 e on 10 jan. Then he requested a new withdrwal for remaning 1000 e, and on 30 Jan you paid him only 150e?!!!

    why you aplied that rule before one month expired


    “if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending withdrawal in place.”

    He was inactive for over 30 day. 

    Moreover the player played two days ago and lost all his money rather than requesting another withdraw that would have been processed entirely because he had activity on his account since 30th of January.

    He decided to log in lose his entire balance and then come to the forum and open this threat to try to blackmail the casino, buttom line is he lost all his balance and now he is complaining about it. He could simply request another withdraw.

    This will be my last post on this threat if anyone has questions you can always email support@supernova.im

    The players actions and the fact that he played for the past 2-3 days and lost all his balance is indiciation that the player enjoyed and liked our casino and our customer support otherwise he would not play.

    Best regards,

    Kim Lenny

    Supernova

    Snowbowl ha scritto:

    ancora una volta non hai chiarito nulla

    Non spetta ai giocatori decidere se ritirarsi o annullare il ritiro, dal momento che devono essere giocatori attivi sul tuo sito, altrimenti perderanno il loro status di giocatore. Quando perdono il loro status, l'importo del prelievo viene ridotto a un importo ridicolo.

    @schnuggi, da quanto ho capito dal suo post aveva un limite di 1000 e, ha richiesto un prelievo il 31 dicembre e tu gli hai pagato 1000 e il 10 gennaio. Poi ha chiesto un nuovo prelievo per i rimanenti 1000 e, e il 30 gennaio gli avete pagato solo 150 e?!!!

    perché hai applicato quella regola prima della scadenza del mese


    "se il conto di un giocatore rimane inattivo (cioè nessuna scommessa piazzata, ecc.) per un periodo superiore a 30 giorni, abbiamo il diritto di negare qualsiasi prelievo in sospeso in atto."

    È rimasto inattivo per oltre 30 giorni.

    Inoltre il giocatore ha giocato due giorni fa e ha perso tutti i suoi soldi invece di richiedere un altro prelievo che sarebbe stato elaborato interamente perché aveva attività sul suo conto dal 30 gennaio.

    Ha deciso di accedere e perdere l'intero saldo e poi venire sul forum e aprire questa minaccia per provare a ricattare il casinò, il punto è che ha perso tutto il suo saldo e ora se ne lamenta. Potrebbe semplicemente richiedere un altro prelievo.

    Questo sarà il mio ultimo post su questa minaccia. Se qualcuno ha domande, può sempre inviare un'e-mail a support@supernova.im

    Le azioni del giocatore e il fatto che abbia giocato negli ultimi 2-3 giorni e abbia perso tutto il suo saldo sono un'indicazione che il giocatore ha apprezzato e apprezzato il nostro casinò e la nostra assistenza clienti, altrimenti non avrebbe giocato.

    Distinti saluti,

    Kim Lenny

    Supernova

  • Originale English Traduzione Italiano
    Supernova wrote:

    Moreover the player played two days ago and lost all his money rather than requesting another withdraw

    Well this was exactly what you wanted and because of that you have that rule in your t&c.

    good luck

    Supernova ha scritto:

    Inoltre il giocatore ha giocato due giorni fa e ha perso tutti i suoi soldi invece di richiedere un altro prelievo

    Bene, questo era esattamente quello che volevi e per questo motivo hai quella regola nei tuoi termini e condizioni.

    buona fortuna

  • Originale English Traduzione Italiano

    @ schnuggi, can you please confirm that you played through your remaining balance and lost the money? 

    @ Schnuggi, puoi confermare di aver giocato con il saldo rimanente e di aver perso i soldi?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Melissa,

    as I told to Nigel, I wanted to close that issue for myself and played my remaining balance- for me the most important thing was not my remaining balance of 850,00 but to aware other players and to show the unethical business conducts of that casino- look at all the replies of them in that complaint-they explains everything!!!Supernova is a rougue casino and should be blacklisted at ltb.

    Ciao Melissa,

    come ho detto a Nigel, volevo chiudere la questione da solo e giocare con il mio saldo rimanente: per me la cosa più importante non era il mio saldo residuo di 850,00 ma sensibilizzare gli altri giocatori e mostrare la condotta commerciale non etica di quel casinò - guarda tutte le loro risposte a quella denuncia: spiegano tutto!!! Supernova è un casinò disonesto e dovrebbe essere inserito nella lista nera di ltb.

  • Originale English Traduzione Italiano
    schnuggi wrote:

    Hi Melissa,

    as I told to Nigel, I wanted to close that issue for myself and played my remaining balance- for me the most important thing was not my remaining balance of 850,00 but to aware other players and to show the unethical business conducts of that casino- look at all the replies of them in that complaint-they explains everything!!!Supernova is a rougue casino and should be blacklisted at ltb.

     

    Dear Thomas,

    This is an indication that your entire accusations are blank, you have played and lost your remaining balance and as last resort you came to this forum and opened this thread trying to blackmail the casino for paying you the money you have lost.

     

    Please read again our terms and conditions before stating that you were mistreated or your account was mismanaged.

    Best regards,

    Kim Lenny

    Supernova

    schnuggi ha scritto:

    Ciao Melissa,

    come ho detto a Nigel, volevo chiudere la questione da solo e giocare con il mio saldo rimanente: per me la cosa più importante non era il mio saldo residuo di 850,00 ma sensibilizzare gli altri giocatori e mostrare la condotta commerciale non etica di quel casinò - guarda tutte le loro risposte a quella denuncia: spiegano tutto!!! Supernova è un casinò disonesto e dovrebbe essere inserito nella lista nera di ltb.

    Caro Thomas,

    Ciò indica che tutte le tue accuse sono vuote, hai giocato e hai perso il saldo rimanente e come ultima risorsa sei venuto su questo forum e hai aperto questa discussione cercando di ricattare il casinò per averti pagato i soldi che hai perso.

    Ti preghiamo di leggere nuovamente i nostri termini e condizioni prima di affermare che sei stato maltrattato o che il tuo account è stato gestito male.

    Distinti saluti,

    Kim Lenny

    Supernova

  • Originale English Traduzione Italiano

    Dear Kim,

     

    "This is an indication that your entire accusations are blank..." - shame on you, I opened this case after supernova did muck me about - more than 6 weeks for paying out is a shame, my player status felt down because of inactivity ??? What a rule - I made a payout request for 2000,00, got after two weeks 1000,00 paid and after another two weeks another 150,00 - in the whole time I could not play, because if a payout request is pending, it is not possible to make a new deposit but only to reverse the payout request and keep on playing with that reversed money, so the casino is forcing a player to risk his winning - and I did play because the whole issue is frustrating me ! But you can believe one thing: Everything comes back in life, you will see....

    Caro Kim,

    "Ciò indica che tutte le tue accuse sono vuote..." - vergogna per te, ho aperto questo caso dopo che Supernova mi ha preso in giro - più di 6 settimane per pagare è un peccato, il mio status di giocatore è peggiorato a causa dell'inattività ??? Che regola - ho fatto una richiesta di pagamento per 2000,00, dopo due settimane ho ricevuto 1000,00 e dopo altre due settimane altri 150,00 - per tutto il tempo non ho potuto giocare, perché se c'è una richiesta di pagamento in sospeso, non è possibile effettuare un nuovo deposito ma solo invertire la richiesta di pagamento e continuare a giocare con i soldi invertiti, quindi il casinò costringe un giocatore a rischiare la sua vincita - e ho giocato perché l'intera questione mi frustra! Ma puoi credere ad una cosa: nella vita tutto ritorna, vedrai....

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi schnuggi,

    Thank you for sharing this info with us and keep us updated. I'm sorry you were facing the issue with this casino and lost your money in the end. Hope you'll find some other place to play at. Please be careful next time and read carefully t&c before you deposit and play in any casino. 

    Ciao Schnuggi,

    Grazie per condividere queste informazioni con noi e tenerci aggiornati. Mi dispiace che stavi affrontando il problema con questo casinò e alla fine hai perso i tuoi soldi. Spero che troverai qualche altro posto dove suonare. Per favore fai attenzione la prossima volta e leggi attentamente i termini e le condizioni prima di depositare e giocare in qualsiasi casinò.

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