Hello kirilica55,
We've received the following reply from the Casino Representative:
"Hi kirilica55,
We are sorry to hear about the way you feel. Having re-looked at your account, we noted that you’ve experienced two rejected deposits. Our agents are available online 24/7 to assist with this and offer advice/tips as to how to resolve such issues. Please be advised that the processing and acceptance of transactions is not within our direct control and ultimately lies with our processing merchants and other financial third parties. We welcome you to try again and hope that you have success so we can go process your withdrawal to you soonest possible.
We also noted that you did chat to one of our agents who tried to assist with the rejections you experienced, and they provided you with an option to make your verification deposit and receive your win. The alternate suggested was Bitcoin. You may also withdraw funds via this option, if your deposit was via Bitcoin.
Please feel free to speak to one of our agents for more info. We ensure that we want nothing more but to process your withdrawal to you as efficiently as possible. We also would like to take this opportunity to congratulate you on your win on a free bonus. We couldn’t think of a more delightful and pleasant welcome to our brand! We look forward to resolving your issue and many more pay-outs in the future."
Ciao Kirilica55,
Abbiamo ricevuto la seguente risposta dal rappresentante del casinò:
"Ciao Kirilica55,
Ci dispiace sapere come ti senti. Dopo aver esaminato nuovamente il tuo account, abbiamo notato che hai riscontrato due depositi rifiutati. I nostri agenti sono disponibili online 24 ore su 24, 7 giorni su 7, per fornire assistenza e offrire consigli/suggerimenti su come risolvere tali problemi. Tieni presente che l'elaborazione e l'accettazione delle transazioni non è sotto il nostro controllo diretto e, in ultima analisi, spetta ai nostri commercianti di elaborazione e ad altre terze parti finanziarie. Ti invitiamo a riprovare e speriamo che tu abbia successo in modo da poter elaborare il tuo prelievo il prima possibile.
Abbiamo anche notato che hai chattato con uno dei nostri agenti che ha cercato di aiutarti con i rifiuti che hai riscontrato e ti ha fornito la possibilità di effettuare il deposito di verifica e ricevere la tua vincita. L’alternativa suggerita era Bitcoin. Puoi anche prelevare fondi tramite questa opzione, se il tuo deposito è avvenuto tramite Bitcoin.
Non esitate a parlare con uno dei nostri agenti per maggiori informazioni. Ci assicuriamo di non volere altro che elaborare il tuo prelievo nel modo più efficiente possibile. Vorremmo anche cogliere l'occasione per congratularci con te per aver vinto un bonus gratuito. Non potremmo pensare a un benvenuto più delizioso e piacevole nel nostro marchio! Non vediamo l'ora di risolvere il tuo problema e molti altri pagamenti in futuro."