So today after work I retrieve my mail from the postal box and I receive a letter and a CD from Slotastic giving me $50.00 free ND bonus.
I think hmmmm, I did play here on a free bonus maybe a couple of years ago and think well ok they want me to come back and play and deposit, nice.
I go through the download with the CD and before I start to play I go to chat and ask about the code and want to be sure I am eligible, I do not want any problems or I be said I was double dipping or using multiple coupons. (thanks to LCB for making this clear with all the good info here)
Anyway, the rep says he will look into and eventually comes back to say it has been used????
I ask what date that was as I know I have never rec'd anything from them before in the mail or email with an offer. He does not get back to me right away so I pop over to the cahier screen and alas it shows on todays date an attempted redemption and a decline of the code on the letter???
I find this very very strange as I had not even been to the cashier screen until this time and definitely had not attempted a coupon redemption.
In the end the reo states this is a personal coupon. I do not know what that means and ask him, no answer provided. I was just advised in capital letters there is nothing he can do.
I am very disappointed that one, I am sent mail and an offer that is redundant, 2- that a coupon was entered for redemption by someone, somehow but not by me during this process. I think this feels shady and am very interested to know if anyone has ever experienced such a thing?
Thanks,
Dory - chat pasted below;
Please wait for a site operator to respond.
You are now chatting with 'Anandi'
dory99: I was disconnected
Anandi: Welcome to our live chat service. My name is Anandi; how may I assist you today?
Anandi: Welcome back.
Anandi: I am sorry but this coupon is showing it is a personal coupon.
dory99: i do not know what that means. I received this in my postal mail box today with a cd to download the casino
dory99: addressed to me, ot anyone else, my address ec
dory99: not*
Anandi: I am sorry but there is not much I CAN DO.
dory99: Well I thank you and will ask that I be removed from the mailing list as it is very strange to see a coupon attempt made, declined when I did not visit the cashier
Anandi: You're welcome.
Anandi: Thanks for chatting and have a nice day. Enjoy playing in the casino!
dory99: not this casino I am afraid
Quindi oggi dopo il lavoro recupero la posta dalla casella postale e ricevo una lettera e un CD da Slotastic che mi regala $ 50,00 di bonus ND gratuito.
Penso che hmmmm, ho giocato qui con un bonus gratuito forse un paio di anni fa e penso bene, ok, vogliono che torni a giocare e depositare, bello.
Eseguo il download con il CD e prima di iniziare a giocare vado in chat e chiedo il codice e voglio essere sicuro di essere idoneo, non voglio problemi o mi viene detto che stavo facendo una doppia immersione o usando più coupon . (grazie a LCB per averlo chiarito con tutte le buone informazioni qui)
Ad ogni modo, il rappresentante dice che esaminerà e alla fine tornerà per dire che è stato usato????
Chiedo che data fosse perché so di non aver mai ricevuto nulla da loro prima per posta o e-mail con un'offerta. Non mi risponde subito quindi faccio un salto allo schermo del cahier e ahimè mostra nella data odierna un tentativo di riscatto e un declino del codice sulla lettera???
Lo trovo molto molto strano dato che non ero nemmeno stato allo schermo della cassa fino a quel momento e sicuramente non avevo tentato il riscatto del coupon.
Alla fine il reo afferma che si tratta di un coupon personale. Non so cosa significhi e glielo chiedo, senza fornire risposta. Mi è stato appena detto in maiuscolo che non c'è niente che possa fare.
Sono molto deluso dal fatto che mi è stata inviata posta e un'offerta ridondante, 2- che un coupon sia stato inserito per il riscatto da qualcuno, in qualche modo ma non da me durante questo processo. Penso che questo sia losco e sono molto interessato a sapere se qualcuno ha mai sperimentato una cosa del genere?
Grazie,
Dory - chat incollata qui sotto;
Attendi la risposta di un operatore del sito.
Ora stai chattando con 'Anandi'
dory99: Ero disconnesso
Anandi: Benvenuto nel nostro servizio di chat dal vivo. Il mio nome è Anandi; come posso aiutarti oggi?
Anandi: Bentornato.
Anandi: Mi dispiace ma questo coupon dimostra che è un coupon personale.
dory99: non so cosa significhi. L'ho ricevuto oggi nella mia casella di posta insieme a un cd per scaricare il casinò
dory99: indirizzato a me o a chiunque altro, il mio indirizzo ec
dory99: no*
Anandi: Mi dispiace ma non posso fare molto.
dory99: Beh, ti ringrazio e chiederò di essere rimosso dalla mailing list perché è molto strano vedere un tentativo di coupon rifiutato quando non sono passato alla cassa
Anandi: Non c'è di che.
Anandi: Grazie per la chiacchierata e buona giornata. Divertiti giocando al casinò!
dory99: non in questo casinò, temo