Dear KURUBAANILKUMAR,
I represent JungleRaja Casino that is a fully legitimate online casino operator licensed under the Curacao Gaming Authority. After reviewing your complaint, we have detected the violation of the Terms and Conditions paragraph :
4.5 Your Account must be registered in Your own, correct, name and personal details and it shall only be issued once for You and not duplicated through any other person, family, household, address (postal or IP), email address, Access Device or any environment where Access Devices are shared (e.g. schools, workplaces, public libraries etc) and/or account in respect of the Services. Any other accounts which You open with us, or which are beneficially owned by You in relation to the Services shall be “Duplicate Accounts“. We may close any Duplicate Account (but shall not be obliged to do so). If we close a Duplicate Account:
4.5.1 all bonuses, free bets and winnings accrued from such bonuses and free bets obtained using that Duplicate Account will be void and forfeited by You;
4.5.2 we may, at our entire discretion, void all winnings and refund all deposits (less amounts in respect of void winnings) made in respect of that Duplicate Account and, to the extent not recovered by us from the relevant Duplicate Account, any amounts to be refunded to us by You in respect of a Duplicate Account may be recovered by us directly from any other of Your Accounts (including any other Duplicate Account); or
4.5.3 we may, at our entire discretion, allow usage of the Duplicate Account to be deemed valid in which case all losses and stakes placed by or for You through the Duplicate Account shall be retained by us.
Accordingly, we have deactivated your account after our revision of the situation. Proof for this case was sent to the mediator of this case.
We kindly ask you to follow the Terms and Conditions of our Casino to avoid any misunderstandings and unfortunate situations in the future.
Best regards,
JungleRaja Casino Team
Caro KURUBAANILKUMAR,
Rappresento JungleRaja Casino, un operatore di casinò online pienamente legittimo concesso in licenza dalla Curacao Gaming Authority. Dopo aver esaminato il tuo reclamo, abbiamo rilevato la violazione del paragrafo Termini e Condizioni:
4.5 Il tuo Account deve essere registrato con il tuo nome corretto e i tuoi dati personali e deve essere emesso solo una volta per te e non duplicato tramite qualsiasi altra persona, famiglia, nucleo familiare, indirizzo (postale o IP), indirizzo e-mail, dispositivo di accesso o qualsiasi ambiente in cui i Dispositivi di accesso sono condivisi (ad esempio scuole, luoghi di lavoro, biblioteche pubbliche, ecc.) e/o account in relazione ai Servizi. Tutti gli altri conti che apri con noi o di cui sei titolare in relazione ai Servizi saranno "Conti duplicati". Potremo chiudere qualsiasi Account duplicato (ma non saremo obbligati a farlo). Se chiudiamo un account duplicato:
4.5.1 tutti i bonus, le scommesse gratuite e le vincite maturate da tali bonus e scommesse gratuite ottenute utilizzando quel Conto duplicato saranno annullati e persi dall'utente;
4.5.2 possiamo, a nostra completa discrezione, annullare tutte le vincite e rimborsare tutti i depositi (meno importi rispetto alle vincite annullate) effettuati in relazione a quel Conto duplicato e, nella misura in cui non recuperati da noi dal relativo Conto duplicato, qualsiasi gli importi che ci verranno rimborsati da parte tua in relazione a un Conto duplicato possono essere recuperati da noi direttamente da qualsiasi altro dei tuoi Conti (incluso qualsiasi altro Conto duplicato); O
4.5.3 possiamo, a nostra intera discrezione, consentire che l'utilizzo del Conto duplicato sia considerato valido, nel qual caso tutte le perdite e le puntate piazzate da o per Te attraverso il Conto duplicato saranno trattenute da noi.
Di conseguenza, abbiamo disattivato il tuo account dopo la nostra revisione della situazione. La prova di questo caso è stata inviata al mediatore di questo caso.
Ti chiediamo gentilmente di seguire i Termini e Condizioni del nostro Casinò per evitare malintesi e situazioni sfortunate in futuro.
Distinti saluti,
Squadra del casinò JungleRaja