when there is a problem wich is in favor of casino they call it a small irregularity and it is fixed by now but when it is a problem in favor of player suddenly it is fraud and abuse and the confiscate the balance .
i have a contract with the casino and not with the provider .casinoin all times should react immidiatly and not wait for third party .it is not my problem .
about license .they may be allowed to soffer games to the netherlands it does not mean the netherlands will accept them .all and all useless complaining here waist of time and effort .
refunding the initial bet at an error is just criminal and theft .after i made my bet and took risk ,what ever will happen it is not my problem since the outcome of the game was a winner alltime the casino shoult refund the whole amount .it is time to say these evil greedy online gaming good bye .i dont think this will be tolerated in a landbased casino .as far i know i got all my problems solved with in 20 minutes no need to complain online with all the hassle coming with it .
i advice everyone to say good bye to online .it is not fair and it is criminal .it is operated by criminals who wake up one day and thought let get some free money by scamming players .
you can close and delete my acount i am done with these scammers .
quando c'è un problema a favore del casinò lo chiamano una piccola irregolarità e ormai è stato risolto, ma quando si tratta di un problema a favore del giocatore all'improvviso si tratta di frode e abuso e confiscano il saldo.
Ho un contratto con il casinò e non con il fornitore. Il casinò dovrebbe reagire sempre immediatamente e non aspettare terze parti. Non è un mio problema.
riguardo alla licenza. Potrebbero essere autorizzati a offrire giochi ai Paesi Bassi, ma ciò non significa che i Paesi Bassi li accetteranno. Tutto inutile lamentarsi qui, sprecando tempo e fatica.
rimborsare la scommessa iniziale in caso di errore è solo un crimine e un furto. Dopo aver fatto la scommessa e aver corso un rischio, qualunque cosa accada non è un mio problema poiché il risultato del gioco è stato sempre vincente, il casinò dovrebbe rimborsare l'intero importo. è ora di dire addio a questi malvagi e avidi giochi online. Non credo che questo sarà tollerato in un casinò tradizionale. Per quanto ne so, ho risolto tutti i miei problemi in 20 minuti, non c'è bisogno di lamentarsi online con tutte le seccature che ne derivano. .
Consiglio a tutti di dire addio all'online. Non è giusto ed è criminale. È gestito da criminali che un giorno si sono svegliati e hanno pensato di ottenere dei soldi gratis truffando i giocatori.
puoi chiudere ed eliminare il mio account, ho finito con questi truffatori.