I studied their TOC's and verification document requirements before submitting my personal documents to guarantee that they fall within and follow their requirements perfectly.
I later received an email stating my documents have been approved and my account is now verified on May 30th. I proceed in making a deposit, got lucky and won! I submitted my withdrawal request for $1842.83. They have a mandatory 48 hour processing period before your withdrawal is processed. On June 3rd, nearing the end of that 48 hour time frame, I receive an email stating my documents are no longer accepted, my account is no longer verified and they requested alternative documents.
I responded by informing them that I had already been verified and provided a screenshot of their previous email confirming my verification. I received no response.
I emailed their support team explaining my situation and received a response confirming my verification and estimating that I would receive my winnings end of day June 4th (today). I also went to the chat and asked who I could speak to about the status of my withdrawal and was told there was no one available and my account is no longer verified and I will not be receiving my winnings until I provide alternative documents.
This is a clear attempt to delay payment, if not a tactic to prevent making payment all together. I was meticulous in taking the proper measures to ensure my account was verified before making a deposit to avoid running into issues like delay in payment. I'm considering emailing the Pitboss but have reached out to the complaint forum first in hopes of some assistance.
USERNAME: *****
Ho studiato i loro TOC e i requisiti dei documenti di verifica prima di inviare i miei documenti personali per garantire che rientrino e seguano perfettamente i loro requisiti.
Successivamente ho ricevuto un'e-mail in cui si informa che i miei documenti sono stati approvati e che il mio account è ora verificato il 30 maggio. Procedo effettuando un deposito, sono stato fortunato e ho vinto! Ho inviato la mia richiesta di prelievo per $ 1842,83. Hanno un periodo di elaborazione obbligatorio di 48 ore prima che il tuo prelievo venga elaborato. Il 3 giugno, verso la fine del periodo di 48 ore, ricevo un'e-mail in cui si informa che i miei documenti non sono più accettati, il mio account non è più verificato e hanno richiesto documenti alternativi.
Ho risposto informandoli che ero già stato verificato e fornito uno screenshot della loro email precedente a conferma della mia verifica. Non ho ricevuto risposta.
Ho inviato un'e-mail al loro team di supporto spiegando la mia situazione e ho ricevuto una risposta che confermava la mia verifica e stimava che avrei ricevuto le mie vincite alla fine della giornata del 4 giugno (oggi). Sono anche andato alla chat e ho chiesto con chi potevo parlare dello stato del mio prelievo e mi è stato detto che non c'era nessuno disponibile e il mio account non è più verificato e non riceverò le mie vincite finché non avrò fornito documenti alternativi.
Si tratta di un chiaro tentativo di ritardare il pagamento, se non addirittura di una tattica per impedire del tutto di effettuare il pagamento. Sono stato meticoloso nel prendere le misure adeguate per garantire che il mio conto fosse verificato prima di effettuare un deposito per evitare di incorrere in problemi come ritardi nel pagamento. Sto pensando di inviare un'e-mail al Pitboss, ma ho prima contattato il forum dei reclami nella speranza di ricevere assistenza.
NOME UTENTE: *****